Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach
Moderator: misha
Ty sprawdz lepiej jeszcze raz czy pisze "with no Armor saves" czy "with no saves"Szaman pisze:coz, upewnilem sie i... mowa jest tylko o niemoznosci skorzystania z AS przy ranach z CR - z tego wniosek, ze rany te mozna wardowac i regenerowac.
to chyba najwieksza zmiana, bo w armii jest sporo wardow i regenek.
podpis nieregulaminowy - administracja
ile razy mozna czytac to samo?Malal pisze:Ty sprawdz lepiej jeszcze raz czy pisze "with no Armor saves" czy "with no saves"Szaman pisze:coz, upewnilem sie i... mowa jest tylko o niemoznosci skorzystania z AS przy ranach z CR - z tego wniosek, ze rany te mozna wardowac i regenerowac.
to chyba najwieksza zmiana, bo w armii jest sporo wardow i regenek.
jest "no armour save can be taken..."
"I fart in your general direction"
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
A to już jest korzyść, w takim wypadku czarny trener i gulfik są sporo lepsi.
a corpse cart ma dawac jakies minusy do rozpadania tez?
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
Jak milo, w koncu te mniejsze oddzialy beda mialy szanse na przezycie. Nie mowiac o Vargim gdzie przy szarzy na jakas kawalerie moze ich spokojnie trzymac i siekac powolutku
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Panowie, dużo mówi się o Blood Knights, a co wiadomo o BK i GG? Jakieś zmiany? Były plotki, że BK stracą barding, a GG będą mogli grać great weapony, wiadomo coś jeszcze?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
No o tym na razie cisza, ale podobno ma mieć regenerację. Chociaż nie wiem czy będzie sens i szansa puszczać go do walki. Jeśli będzie miał 4Mv to i tak pewnie będzie wlókł się za linią piechoty.Gajowy pisze:a corpse cart ma dawac jakies minusy do rozpadania tez?
-
- Wałkarz
- Posty: 65
Jeśli Wargulec będzie miał <5US, bardziej oczywistym wyborem okaże się Black Coach (który dotąd miał 5US i podejrzewam że tak zostanie). Niby mobilność sporo mniejsza, ale za to jeszcze impacty wypłaca. I karmić go jakoś ponoć można. Mam nadzieję, że Wargul jednak to 5US miał będzie, wtedy będzie większa konkurencja wśród rare'ów.
Chociaż 5US z taką mobilnością... to chyba tylko smoki mają.
Chociaż 5US z taką mobilnością... to chyba tylko smoki mają.
kazdy LT z jezdzciem ma US>=5
Przegięęęęeteeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!11111111111bless pisze:Szaman pisze:coz, upewnilem sie i... mowa jest tylko o niemoznosci skorzystania z AS przy ranach z CR - z tego wniosek, ze rany te mozna wardowac i regenerowac.
to chyba najwieksza zmiana, bo w armii jest sporo wardow i regenek.
O w morde... to naprawde jest DUŻA zmiana !!!
Faktycznie Vargulf sporo na tym zyskuje. Cala armia na tym mocno zyskuje.
A licky boom boom down!!!
Z wardowaniem przegranej na CR zupełnie niezniszczalny będzie Vlad Von Carstein . Mi najbardziej się podoba, że wystawić będziemy teraz mogli same wampiry i nie dość że potężnie powalczymy to jeszcze poczarujemy niegorzej. Nadwyżką PD pożywi się zaś Black Coach. Bardzo podobają mi się plotki o VC - umarł Black Knight, niech żyje Grave Guard!
Vargul bez US5 również będzie do pogrania. Mi często brakuje mocnego modelu który ochroni flankę lub tył przed lekkimi i szybkimi modelami jak latacze, DE noble na pegazie, fasty itp. Wcześniej musiały za armią iść ghoule albo gdzieś blisko być biegacz BsB. Vargul jest na tyle odporny i szybki że spokojnie da mi taki komfort. W dodatku bez obawy zaszazuje w bok albo tył jakiegoś oddziału do spółki z piechotą - co z tego, że nie zdejmie ranek skoro wbije rany i sam nie padnie - baty i wilki do tego się nie nadawały. Armia tanieje więc punkty się jakoś na niego znajdą a i płakać po stracie nie będę .
Pytanie do Szamana - czy Vargul będzie mógł wziąść vampire powers?
Vargul bez US5 również będzie do pogrania. Mi często brakuje mocnego modelu który ochroni flankę lub tył przed lekkimi i szybkimi modelami jak latacze, DE noble na pegazie, fasty itp. Wcześniej musiały za armią iść ghoule albo gdzieś blisko być biegacz BsB. Vargul jest na tyle odporny i szybki że spokojnie da mi taki komfort. W dodatku bez obawy zaszazuje w bok albo tył jakiegoś oddziału do spółki z piechotą - co z tego, że nie zdejmie ranek skoro wbije rany i sam nie padnie - baty i wilki do tego się nie nadawały. Armia tanieje więc punkty się jakoś na niego znajdą a i płakać po stracie nie będę .
Pytanie do Szamana - czy Vargul będzie mógł wziąść vampire powers?
Ja tam średnio w plotach oblatany jestem, ale bazując na tych które znam to będę się musiał zapytać z której strony tanieje. Bo i owszem zombiaki są tańsze, ale herosa tam nie wetkniesz więc musisz albo dopłacać do szkieletów, albo do wraithów, co jakąś obniżką wielką nie jest. Do tego podstawa zdecydowanej większości armii, czyli BK mają iść w górę o parę punktów. a o jakiejś wielkiej przecenie na herosach w stylu "wampir w cenie goblina" też nie słyszałem. Wychodzi więc na to, że teoretycznie można wrzucić do armii więcej zombiopodobnego śmiecia, ale że teraz i tak nikt tego na dobrą sprawę nie wystawiał w większych ilościach to zbyt wielkich przesłanek co do potanienia armii nie widzę, już bardziej do przebudowania pod troszkę inny styl grania bo wąpierze dostały wsparcie dla piechoty raczej, a nie dla kawy, bo że te wampiry na koniach zaczną robić nagle wielką furorę to nie specjalnie wierzę.August pisze:...Armia tanieje więc punkty się jakoś na niego znajdą a i płakać po stracie nie będę .
A licky boom boom down!!!
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
A ja twierdze i tak że nadal będą standardy wagonowo black knightowe. Nawet za podrożeniem a za to z eteromovmentem.
Pewno tak, chociażby z racji tego, że większość ma od cholery modeli BK, ale podejrzewam, że nie będą one aż tak popularne jak teraz bo pokusa spróbowania piechoty z nowymi zasadami będzie większa.
A licky boom boom down!!!
Właśnie piechotna armia tanieje. Szkielet ma kosztować 8p (według niektórych plotek ma mieć wbudowaną tarczę i LA, według innych tylko LA). Zombie bardzo tanie, GG za 12p z tarczą czyli punkt tańsze. Tańsze będą również wilki, fell baty, duchy choć nie wiadomo o ile. Ghoule bez zmian. Dla kogoś kto gra piechotą są to spore oszczędności. Ponadto możliwość dożywiania wilków, batów czy GG pozwoli na wystawianie ich mniejszej ilości. Np. GG niemal zawsze brałem 24-25 by ta 20 dochodziła do walki. Teraz 20 wystaczy. W praktyce z wojska drożeją tylko BK.b_sk pisze:Ja tam średnio w plotach oblatany jestem, ale bazując na tych które znam to będę się musiał zapytać z której strony tanieje. Bo i owszem zombiaki są tańsze, ale herosa tam nie wetkniesz więc musisz albo dopłacać do szkieletów, albo do wraithów, co jakąś obniżką wielką nie jest. Do tego podstawa zdecydowanej większości armii, czyli BK mają iść w górę o parę punktów. a o jakiejś wielkiej przecenie na herosach w stylu "wampir w cenie goblina" też nie słyszałem. Wychodzi więc na to, że teoretycznie można wrzucić do armii więcej zombiopodobnego śmiecia, ale że teraz i tak nikt tego na dobrą sprawę nie wystawiał w większych ilościach to zbyt wielkich przesłanek co do potanienia armii nie widzę, już bardziej do przebudowania pod troszkę inny styl grania bo wąpierze dostały wsparcie dla piechoty raczej, a nie dla kawy, bo że te wampiry na koniach zaczną robić nagle wielką furorę to nie specjalnie wierzę.
Na pewno droższe będą thralle skoro będa miały poziom magiczny. Ale wampiry będą chyba całkiem wypaśne, do tego będą czarować wiec nie będzie potrzeba nekromantów. I przegięcie na councie oraz mocny thrall lub dwa powinny wystarczyć - uważam że nie będzie już konieczności brania 4 bohaterów zawsze i wszędzie bo reszta armii będzie walczyć lepiej i np. thrall będzie mógł być zarówno dobrym wojakiem jak i caddym.
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
To zależy od tego, czy wilki się liczą do minimum core, czy nie. Jak tak, naprawdę nie ma sprawy, żeby zrobić szybką armię VC - taką, jaką gram obecnie - wampir na bestyi jeszcze silniejszy, kawa jedna (dawno nie gram na dwóch) z BSB kozakiem albo i kozak samodzielnie, oddział szkieli z nekrosami, 3x wilki i 2x fell baty. To jakieś 1850-1900 punktów, więc do armii na 2250 na styk wejdą jeszcze duchy i jakaś zabawka w stylu warghulfa.
Jeśli w core'ach obowiązkowa jest piechota, to trochę gorzej, tzn. zamiast duchów trzeba wziąć dwa oddziały piechoty do dopchania core, co daje silne i niezbyt drogie centrum armii, ale zmniejsza manewrowość i szybkość. W ogóle obowiązkowa piechota w core'ach zwiększa przydatność grave guardu, przyznaję....
Jeśli w core'ach obowiązkowa jest piechota, to trochę gorzej, tzn. zamiast duchów trzeba wziąć dwa oddziały piechoty do dopchania core, co daje silne i niezbyt drogie centrum armii, ale zmniejsza manewrowość i szybkość. W ogóle obowiązkowa piechota w core'ach zwiększa przydatność grave guardu, przyznaję....