Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

Niewiedzieć czemu na początku przeczytałem że ran nie można wardować i regenerować :roll: No ale jak można to bedzie bardzo fajnie. Nie będzie się conieco tak sypać 8) Hym.. a jest coś o BK oprócz tego że będa eteral? :)

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8025
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

pod koniec stycznia jestem w jukeju - moze uda mi sie dorwac gava i upewnic sie, co autor mial na mysli...
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Malal
Kretozord
Posty: 1729

Post autor: Malal »

Szaman pisze:coz, upewnilem sie i... mowa jest tylko o niemoznosci skorzystania z AS przy ranach z CR - z tego wniosek, ze rany te mozna wardowac i regenerowac.
to chyba najwieksza zmiana, bo w armii jest sporo wardow i regenek.
Ty sprawdz lepiej jeszcze raz czy pisze "with no Armor saves" czy "with no saves" :wink:
podpis nieregulaminowy - administracja

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8025
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Malal pisze:
Szaman pisze:coz, upewnilem sie i... mowa jest tylko o niemoznosci skorzystania z AS przy ranach z CR - z tego wniosek, ze rany te mozna wardowac i regenerowac.
to chyba najwieksza zmiana, bo w armii jest sporo wardow i regenek.
Ty sprawdz lepiej jeszcze raz czy pisze "with no Armor saves" czy "with no saves" :wink:
ile razy mozna czytac to samo? :roll:
jest "no armour save can be taken..."
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

A to już jest korzyść, w takim wypadku czarny trener i gulfik są sporo lepsi.

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8025
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Barbarossa pisze:A to już jest korzyść, w takim wypadku czarny trener i gulfik są sporo lepsi.
oraz corpse cart i sztandar armijny :wink:
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

a corpse cart ma dawac jakies minusy do rozpadania tez?

Awatar użytkownika
Chaoschild
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: London Fa%^n City

Post autor: Chaoschild »

Jak milo, w koncu te mniejsze oddzialy beda mialy szanse na przezycie. Nie mowiac o Vargim gdzie przy szarzy na jakas kawalerie moze ich spokojnie trzymac i siekac powolutku :D
PARTY IN THE MOONLIGHT AND DANCE TO THE SUNRISE...

http://www.coolminiornot.com/artist/chaoschild

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Panowie, dużo mówi się o Blood Knights, a co wiadomo o BK i GG? Jakieś zmiany? Były plotki, że BK stracą barding, a GG będą mogli grać great weapony, wiadomo coś jeszcze?
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Gajowy pisze:a corpse cart ma dawac jakies minusy do rozpadania tez?
No o tym na razie cisza, ale podobno ma mieć regenerację. Chociaż nie wiem czy będzie sens i szansa puszczać go do walki. Jeśli będzie miał 4Mv to i tak pewnie będzie wlókł się za linią piechoty.

Zorba_the_Greek
Wałkarz
Posty: 65

Post autor: Zorba_the_Greek »

Jeśli Wargulec będzie miał <5US, bardziej oczywistym wyborem okaże się Black Coach (który dotąd miał 5US i podejrzewam że tak zostanie). Niby mobilność sporo mniejsza, ale za to jeszcze impacty wypłaca. I karmić go jakoś ponoć można. Mam nadzieję, że Wargul jednak to 5US miał będzie, wtedy będzie większa konkurencja wśród rare'ów.

Chociaż 5US z taką mobilnością... to chyba tylko smoki mają.

Awatar użytkownika
Gajowy
Masakrator
Posty: 2710
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: Gajowy »

kazdy LT z jezdzciem ma US>=5

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

bless pisze:
Szaman pisze:coz, upewnilem sie i... mowa jest tylko o niemoznosci skorzystania z AS przy ranach z CR - z tego wniosek, ze rany te mozna wardowac i regenerowac.
to chyba najwieksza zmiana, bo w armii jest sporo wardow i regenek.

:shock: :shock: :shock:
O w morde... to naprawde jest DUŻA zmiana !!!

Faktycznie Vargulf sporo na tym zyskuje. Cala armia na tym mocno zyskuje.
Przegięęęęeteeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!11111111111 ;)
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Z wardowaniem przegranej na CR zupełnie niezniszczalny będzie Vlad Von Carstein :wink:. Mi najbardziej się podoba, że wystawić będziemy teraz mogli same wampiry i nie dość że potężnie powalczymy to jeszcze poczarujemy niegorzej. Nadwyżką PD pożywi się zaś Black Coach. Bardzo podobają mi się plotki o VC - umarł Black Knight, niech żyje Grave Guard! :lol2:

Vargul bez US5 również będzie do pogrania. Mi często brakuje mocnego modelu który ochroni flankę lub tył przed lekkimi i szybkimi modelami jak latacze, DE noble na pegazie, fasty itp. Wcześniej musiały za armią iść ghoule albo gdzieś blisko być biegacz BsB. Vargul jest na tyle odporny i szybki że spokojnie da mi taki komfort. W dodatku bez obawy zaszazuje w bok albo tył jakiegoś oddziału do spółki z piechotą - co z tego, że nie zdejmie ranek skoro wbije rany i sam nie padnie - baty i wilki do tego się nie nadawały. Armia tanieje więc punkty się jakoś na niego znajdą a i płakać po stracie nie będę :wink:.

Pytanie do Szamana - czy Vargul będzie mógł wziąść vampire powers?

Assur
Oszukista
Posty: 781

Post autor: Assur »

Vlad aż tak różowo z sypaniem się miał nie będzie. Gdzieś czytałem że carstein ring mocno się zmienił - 25pts, one use only, jak wampir ginie na 2+ odradza się w dowolnej jednostce vc (nie wiem czy na stole czy w jakimś promieniu)

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

August pisze:...Armia tanieje więc punkty się jakoś na niego znajdą a i płakać po stracie nie będę :wink:.
Ja tam średnio w plotach oblatany jestem, ale bazując na tych które znam to będę się musiał zapytać z której strony tanieje. Bo i owszem zombiaki są tańsze, ale herosa tam nie wetkniesz więc musisz albo dopłacać do szkieletów, albo do wraithów, co jakąś obniżką wielką nie jest. Do tego podstawa zdecydowanej większości armii, czyli BK mają iść w górę o parę punktów. a o jakiejś wielkiej przecenie na herosach w stylu "wampir w cenie goblina" też nie słyszałem. Wychodzi więc na to, że teoretycznie można wrzucić do armii więcej zombiopodobnego śmiecia, ale że teraz i tak nikt tego na dobrą sprawę nie wystawiał w większych ilościach to zbyt wielkich przesłanek co do potanienia armii nie widzę, już bardziej do przebudowania pod troszkę inny styl grania bo wąpierze dostały wsparcie dla piechoty raczej, a nie dla kawy, bo że te wampiry na koniach zaczną robić nagle wielką furorę to nie specjalnie wierzę.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

A ja twierdze i tak że nadal będą standardy wagonowo black knightowe. Nawet za podrożeniem a za to z eteromovmentem.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
b_sk
Kretozord
Posty: 1951
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: b_sk »

Pewno tak, chociażby z racji tego, że większość ma od cholery modeli BK, ale podejrzewam, że nie będą one aż tak popularne jak teraz bo pokusa spróbowania piechoty z nowymi zasadami będzie większa.
A licky boom boom down!!!

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

b_sk pisze:Ja tam średnio w plotach oblatany jestem, ale bazując na tych które znam to będę się musiał zapytać z której strony tanieje. Bo i owszem zombiaki są tańsze, ale herosa tam nie wetkniesz więc musisz albo dopłacać do szkieletów, albo do wraithów, co jakąś obniżką wielką nie jest. Do tego podstawa zdecydowanej większości armii, czyli BK mają iść w górę o parę punktów. a o jakiejś wielkiej przecenie na herosach w stylu "wampir w cenie goblina" też nie słyszałem. Wychodzi więc na to, że teoretycznie można wrzucić do armii więcej zombiopodobnego śmiecia, ale że teraz i tak nikt tego na dobrą sprawę nie wystawiał w większych ilościach to zbyt wielkich przesłanek co do potanienia armii nie widzę, już bardziej do przebudowania pod troszkę inny styl grania bo wąpierze dostały wsparcie dla piechoty raczej, a nie dla kawy, bo że te wampiry na koniach zaczną robić nagle wielką furorę to nie specjalnie wierzę.
Właśnie piechotna armia tanieje. Szkielet ma kosztować 8p (według niektórych plotek ma mieć wbudowaną tarczę i LA, według innych tylko LA). Zombie bardzo tanie, GG za 12p z tarczą czyli punkt tańsze. Tańsze będą również wilki, fell baty, duchy choć nie wiadomo o ile. Ghoule bez zmian. Dla kogoś kto gra piechotą są to spore oszczędności. Ponadto możliwość dożywiania wilków, batów czy GG pozwoli na wystawianie ich mniejszej ilości. Np. GG niemal zawsze brałem 24-25 by ta 20 dochodziła do walki. Teraz 20 wystaczy. W praktyce z wojska drożeją tylko BK.
Na pewno droższe będą thralle skoro będa miały poziom magiczny. Ale wampiry będą chyba całkiem wypaśne, do tego będą czarować wiec nie będzie potrzeba nekromantów. I przegięcie na councie oraz mocny thrall lub dwa powinny wystarczyć - uważam że nie będzie już konieczności brania 4 bohaterów zawsze i wszędzie bo reszta armii będzie walczyć lepiej i np. thrall będzie mógł być zarówno dobrym wojakiem jak i caddym.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

To zależy od tego, czy wilki się liczą do minimum core, czy nie. Jak tak, naprawdę nie ma sprawy, żeby zrobić szybką armię VC - taką, jaką gram obecnie - wampir na bestyi jeszcze silniejszy, kawa jedna (dawno nie gram na dwóch) z BSB kozakiem albo i kozak samodzielnie, oddział szkieli z nekrosami, 3x wilki i 2x fell baty. To jakieś 1850-1900 punktów, więc do armii na 2250 na styk wejdą jeszcze duchy i jakaś zabawka w stylu warghulfa.

Jeśli w core'ach obowiązkowa jest piechota, to trochę gorzej, tzn. zamiast duchów trzeba wziąć dwa oddziały piechoty do dopchania core, co daje silne i niezbyt drogie centrum armii, ale zmniejsza manewrowość i szybkość. W ogóle obowiązkowa piechota w core'ach zwiększa przydatność grave guardu, przyznaję....

Zablokowany