Pytanie apropo lizaków
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- True Legionista
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 148
- Lokalizacja: z RaptoRowa
sratatataaa
1x2x2=4 i kropka na wielu turniejach wklepywalem po 8, 12 ranek w towarzystwie sendziow i nie bylo ale
.
1x2x2=4 i kropka na wielu turniejach wklepywalem po 8, 12 ranek w towarzystwie sendziow i nie bylo ale

a teraz sa ale i pewnie juz by tak nie bylo...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Po uproszczeniu:Semi pisze:ja bym wyprowadzil bardziej skomplikowane rownanie
n(X*2)-[X*(n-1)]=Y ilosc ran jaka wklepales komus
X - ilosc atakow
n - ilosc umiejetnosci, broni podwajacych Woundy: ban head, pirania, flamable etc)
n*X+X czyli (n+1)*x.
True Legionista: możesz pisać co chcesz, ja Ci mówię jakie są zasady.



- True Legionista
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 148
- Lokalizacja: z RaptoRowa
e no co tySemi pisze:czyli opracowalismy wzor ktory obala fundamenty matematyki
1x2x2=3

Dokladnie chodzilo mi o acientabigpasiak pisze:znaczy nie dziala na drzewca bo to nie charakter...? i znaczy sie ktos walowal? czy gdzies errata jest?
ale dalej nie rozumiem dlaczego ma wyjsc 3? bo tak? bo w fantastyce tak jest? bo ktos ulozyl rownanie gdzie dodajac odejmujac mnozac dzielac cos tam wyszlo 3? czy moze dlatego ze 1x2x2=3?? Poprosil bym o jakies konkrety a nie gdybanie
Mozesz czyms to poprzec?pingus pisze:True Legionista: możesz pisać co chcesz, ja Ci mówię jakie są zasady.
jak dla mnie dziala to na zasadzie takiej
umiejetnosci ktore podwajaja liczbe ran dzialaj w odniesieniu do liczby faktycznie zadanych ran. czyli nie dubluja sie zdublowane rany
przyklad:
zadalem 1 rane plonacym mieczykiem drzewcowi co ma na sobie banheada
1 rana z zatwopalnosca daje 2W. +1 rana za banheada bo podwajam liczbe ran zadana atakami (nie podwojone z ognia)
zadalem 2 rany + 2 za ogien + 2 za banheada (nie +4 )
umiejetnosci ktore podwajaja liczbe ran dzialaj w odniesieniu do liczby faktycznie zadanych ran. czyli nie dubluja sie zdublowane rany
przyklad:
zadalem 1 rane plonacym mieczykiem drzewcowi co ma na sobie banheada
1 rana z zatwopalnosca daje 2W. +1 rana za banheada bo podwajam liczbe ran zadana atakami (nie podwojone z ognia)
zadalem 2 rany + 2 za ogien + 2 za banheada (nie +4 )
czytanie ze zrozumieniem nie boliAndrzej pisze:Panowie, posuwamy się naprzód. Teraz 1x2x2=6 To się dopiero nazywa postępzadalem 2 rany + 2 za ogien + 2 za banheadaJak narazie mamy trzy opcje: 3, 4 lub 6 woundów. Tylko tak dalej
![]()
2+2+2...dodawanie to chyba nie to samo co mnozenie

tez mi sie tak wydajeumiejetnosci ktore podwajaja liczbe ran dzialaj w odniesieniu do liczby faktycznie zadanych ran. czyli nie dubluja sie zdublowane rany
Pytanie brzmi dlaczego ? Tzn nie znam takiej zasady. Skoro machiny wojenne ( płonące ) dublują rany które zadają na flamablach (a rany te są wcześniej mnożone xd6) np: SCC trafiła drzewca robi 1rane x d6 x 2 czyli 2,4,6,8,10 lub 12 ran to logicznym wydaje mi się rozwiązanie gdzie jedna rana mnożona x2 z itemu była potem mnożona x2 z ognistości / łatwopalności celu. Item podwaja ilość ran zadanych a nie dodaje 1 podobnie jak ogniste ataki. Gdyby item działał tak że za każdą wbitą ranę dodawana jest kolejna czyli miał by cytat "adds one to the number of wonds caused by the berer" sprawa wyglądała by inaczej tzn kula ognia robiła by 1x2(ognistość) +1 (bane head) ran ale skoro ma opis 1w=2w to logiczna opcja jest jedna 1x2(Bane head)x2( ognistość). Jestem chory nie chcę juz tego dalej rozwijać.Semi pisze:fakty a takie ze nie dublujesz zdublowanych ran...eh
Pamietajmy że ty mamy dublowanie ( mnożenie ) a nie dodawanie ....
fakt że :
1+1=1x2
ale 1+1+1 =/= 1x2x2
1x2x2= 1 podwojone i podwojone
ale już
1+1+1 =/= 1 podwojone i podwojone
W zasadach mowa jest o podwajaniu.
Jak dla mnie powinno się to tak czy inaczej odnosić do podwajania bazowej wartości, czyli dublowanie dubla nie będzie 4, tylko 3.
Wielokrotnie się spotykałem w różnych grach fantasy, że mnożniki się sumują, a nie mnożą wzajemnie (dwa modyfikatory, jeden x3, drugi x4, równa się x7, a nie x12) ;p.
Takie jest moje zdanie.
Wielokrotnie się spotykałem w różnych grach fantasy, że mnożniki się sumują, a nie mnożą wzajemnie (dwa modyfikatory, jeden x3, drugi x4, równa się x7, a nie x12) ;p.
Takie jest moje zdanie.
no, ale widzisz, tu jest warhammer i kwestia jest czy bedziemy wlasnie liczyc na podstawie innych gier, czy bedziemy sie trzymac zasad warhammera (tego
), moim zdaniem jezeli w przedmiotach jest podwajanie wartosci woundow (i mamy takie dwa), to proste ze 1x2x2=4
