Pytanie apropo lizaków

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

dziekuje.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

ja bym wyprowadzil bardziej skomplikowane rownanie :D
n(X*2)-[X*(n-1)]=Y ilosc ran jaka wklepales komus :)

X - ilosc atakow
n - ilosc umiejetnosci, broni podwajacych Woundy: ban head, pirania, flamable etc)
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
True Legionista
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: z RaptoRowa

Post autor: True Legionista »

sratatataaa

1x2x2=4 i kropka na wielu turniejach wklepywalem po 8, 12 ranek w towarzystwie sendziow i nie bylo ale :roll: .

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

a teraz sa ale i pewnie juz by tak nie bylo...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
pingus
Oszukista
Posty: 878
Lokalizacja: W-wski Kult

Post autor: pingus »

Semi pisze:ja bym wyprowadzil bardziej skomplikowane rownanie :D
n(X*2)-[X*(n-1)]=Y ilosc ran jaka wklepales komus :)

X - ilosc atakow
n - ilosc umiejetnosci, broni podwajacych Woundy: ban head, pirania, flamable etc)
Po uproszczeniu:
n*X+X czyli (n+1)*x.

True Legionista: możesz pisać co chcesz, ja Ci mówię jakie są zasady. :)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

czyli opracowalismy wzor ktory obala fundamenty matematyki
1x2x2=3 :D
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
True Legionista
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 148
Lokalizacja: z RaptoRowa

Post autor: True Legionista »

Semi pisze:czyli opracowalismy wzor ktory obala fundamenty matematyki
1x2x2=3 :D
e no co ty :D

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

bigpasiak pisze:znaczy nie dziala na drzewca bo to nie charakter...? i znaczy sie ktos walowal? czy gdzies errata jest?
Dokladnie chodzilo mi o acienta

ale dalej nie rozumiem dlaczego ma wyjsc 3? bo tak? bo w fantastyce tak jest? bo ktos ulozyl rownanie gdzie dodajac odejmujac mnozac dzielac cos tam wyszlo 3? czy moze dlatego ze 1x2x2=3?? Poprosil bym o jakies konkrety a nie gdybanie
pingus pisze:True Legionista: możesz pisać co chcesz, ja Ci mówię jakie są zasady. :)
Mozesz czyms to poprzec?
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

jak dla mnie dziala to na zasadzie takiej
umiejetnosci ktore podwajaja liczbe ran dzialaj w odniesieniu do liczby faktycznie zadanych ran. czyli nie dubluja sie zdublowane rany
przyklad:
zadalem 1 rane plonacym mieczykiem drzewcowi co ma na sobie banheada

1 rana z zatwopalnosca daje 2W. +1 rana za banheada bo podwajam liczbe ran zadana atakami (nie podwojone z ognia)

zadalem 2 rany + 2 za ogien + 2 za banheada (nie +4 )
Obrazek
Highborn Elves Only!

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

zadalem 2 rany + 2 za ogien + 2 za banheada
Panowie, posuwamy się naprzód. Teraz 1x2x2=6 To się dopiero nazywa postęp :D Jak narazie mamy trzy opcje: 3, 4 lub 6 woundów. Tylko tak dalej :D :D

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

Andrzej pisze:
zadalem 2 rany + 2 za ogien + 2 za banheada
Panowie, posuwamy się naprzód. Teraz 1x2x2=6 To się dopiero nazywa postęp :D Jak narazie mamy trzy opcje: 3, 4 lub 6 woundów. Tylko tak dalej :D :D
czytanie ze zrozumieniem nie boli
2+2+2...dodawanie to chyba nie to samo co mnozenie :roll:
umiejetnosci ktore podwajaja liczbe ran dzialaj w odniesieniu do liczby faktycznie zadanych ran. czyli nie dubluja sie zdublowane rany
tez mi sie tak wydaje

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

ale na razie w wypowiedzi kazdego kroluja slowa "wydaje mi sie" czy tez "jak dla mnie" A ja poprosze o konkrety poparte czyms, bo "jak dla mnie" 1x2x2=4
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Semi
Niszczyciel Światów
Posty: 4764
Lokalizacja: Warszawa - Drobne Wałeczki
Kontakt:

Post autor: Semi »

fakty a takie ze nie dublujesz zdublowanych ran...eh
Obrazek
Highborn Elves Only!

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Semi pisze:fakty a takie ze nie dublujesz zdublowanych ran...eh
Pytanie brzmi dlaczego ? Tzn nie znam takiej zasady. Skoro machiny wojenne ( płonące ) dublują rany które zadają na flamablach (a rany te są wcześniej mnożone xd6) np: SCC trafiła drzewca robi 1rane x d6 x 2 czyli 2,4,6,8,10 lub 12 ran to logicznym wydaje mi się rozwiązanie gdzie jedna rana mnożona x2 z itemu była potem mnożona x2 z ognistości / łatwopalności celu. Item podwaja ilość ran zadanych a nie dodaje 1 podobnie jak ogniste ataki. Gdyby item działał tak że za każdą wbitą ranę dodawana jest kolejna czyli miał by cytat "adds one to the number of wonds caused by the berer" sprawa wyglądała by inaczej tzn kula ognia robiła by 1x2(ognistość) +1 (bane head) ran ale skoro ma opis 1w=2w to logiczna opcja jest jedna 1x2(Bane head)x2( ognistość). Jestem chory nie chcę juz tego dalej rozwijać.

Pamietajmy że ty mamy dublowanie ( mnożenie ) a nie dodawanie ....


fakt że :

1+1=1x2

ale 1+1+1 =/= 1x2x2

1x2x2= 1 podwojone i podwojone

ale już

1+1+1 =/= 1 podwojone i podwojone

W zasadach mowa jest o podwajaniu.

Awatar użytkownika
Deadwit
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 172
Lokalizacja: Cloakwood Forest

Post autor: Deadwit »

Jak dla mnie powinno się to tak czy inaczej odnosić do podwajania bazowej wartości, czyli dublowanie dubla nie będzie 4, tylko 3.
Wielokrotnie się spotykałem w różnych grach fantasy, że mnożniki się sumują, a nie mnożą wzajemnie (dwa modyfikatory, jeden x3, drugi x4, równa się x7, a nie x12) ;p.
Takie jest moje zdanie.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

no, ale widzisz, tu jest warhammer i kwestia jest czy bedziemy wlasnie liczyc na podstawie innych gier, czy bedziemy sie trzymac zasad warhammera (tego :D), moim zdaniem jezeli w przedmiotach jest podwajanie wartosci woundow (i mamy takie dwa), to proste ze 1x2x2=4

SexRocket
Piszczałka
Posty: 2984
Lokalizacja: KGB "Rogaty Szczur" Gorzów
Kontakt:

Post autor: SexRocket »

no wlasnie nie chodzi nam tu o inne gry tylko o WHFB a jesli w zasadach pisze wyraznie ze mnozymy to mnozymy i mi to wystarczy jesli nikt nie ma odmiennego zdania popartego dowodami to mysle ze to koniec tematu
ObrazekObrazek

ODPOWIEDZ