Rozpiska jest na ograniczenie 1-2 herosów, 0-3 rare, 0-1 rare
myślę ze na takie punkty można pograć czymś takim
2 magów można przeboleć jak ma się 5DD, defensy z górka będą boleć ale teoretycznie w 2 turze mam 3oddziały i 2 herosów z zasięgiem szarży i wszystko w.w. ma niezłe pierdolnięcie, oprócz tego cos do przyjmowania szarży i przeszkadzajki, najbardziej niepokoić mnie będa latacze, ale pare pomysłów na nie mam i działa(tu już gorzej)
1 Black Orc Big Boss @ 141 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Martog's Best Basha
Ironback Boar
1 Black Orc Big Boss @ 224 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Warboss Um's Best Big Boss At
1 Boar Chariot @ [80] Pts
20 Night Goblins @ 85 Pts
Shortbow
1 Fanatic
25 Night Goblins @ 155 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician; Night Goblin Boss
1 Fanatic
24 Orc Big 'Uns @ 305 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Morks Spirit Totem
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Spider Riders @ 65 Pts
Spear; Shield
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
1 Wolf Chariot @ 60 Pts
6 Savage Boar Boyz @ 188 Pts
Spear; Shield; Standard; Musician; Boss
Casting Pool: 2
Dispel Pool: 2-5
Models in Army: 92
Total Army Cost: 1348
O&G 1350
co masz zamiar zrobic z dowolnym large targetem np drzewem?
drzewca akurat się nie boję bo drzewiec na te pkty=niedużo reszty woodow, mam 3 klocki (dodatkowo jak jest drzewiec to nie ma magii) więc go łapię (mam waaagh) no i mam czym przejechać po innych oddziałach (ludzie mają tendencję do wystawiania w woodach samych jednostek do walki co flee nie mogą dać, i dlatego mam te rydwany)
nawet jak drzewiec się nie złamie, to będzie tłukł np gobosy przez całą gre. a moja w tym głowa żeby dopaść ewentualnego bsb
maszyny..myslałem myslałem i specjalnie zrezygnowałem z nich na rzecz rydwanów bo:
-rydwany wychodza taniej niż zestaw 2x chukka i dood diver
-tak naprawde machiny orków robią rzeźnie large targetom i ciężkiej konnicy(a jak na to grać to mam pomysł), na wiele jednostek są jednak słabawe. do zabezpieczenia tyłów się zdecydowanie nie nadają a właśnie okrążenie będzie mnie najbardziej boleć, a rydwanami mogę zabezpieczać dość duży obszar stołu dzieki 18"szarży (dlatego właśnie nie wstawiałem orkowych)
-na defensy machiny wogle są bezsensu
nawet jak drzewiec się nie złamie, to będzie tłukł np gobosy przez całą gre. a moja w tym głowa żeby dopaść ewentualnego bsb
maszyny..myslałem myslałem i specjalnie zrezygnowałem z nich na rzecz rydwanów bo:
-rydwany wychodza taniej niż zestaw 2x chukka i dood diver
-tak naprawde machiny orków robią rzeźnie large targetom i ciężkiej konnicy(a jak na to grać to mam pomysł), na wiele jednostek są jednak słabawe. do zabezpieczenia tyłów się zdecydowanie nie nadają a właśnie okrążenie będzie mnie najbardziej boleć, a rydwanami mogę zabezpieczać dość duży obszar stołu dzieki 18"szarży (dlatego właśnie nie wstawiałem orkowych)
-na defensy machiny wogle są bezsensu
1)doom diver-recepta na wiele zla
2)po kiego grzyba kupowac magicznego dzika?-out;gienislaw jest IMO cienki->SoM+entch shield+collar? na swince...w jednostce piechoty-daje rade
albo przy brakach w slotach special dac mu wlasny samochodzik
3)niestety 2x chukka to wymog-pojawil sie czolg,jest mantysia,jest smoczurek HE...drzewiec to i tak slaby przyklad-WE graja nim bardzo zachowawczo i nigdy go chukki nie widza
(choc teraz bedzie kozaczyl)
wymiana 1 rydwanu na 2x chukka
4)osobiscie wywalilbym kawalerie...jest za bardzo niestabilna
herd/hoppers
5)bsb-ja w 5+warda nie wierze(wymog formalny na wyvernie)
albo dac mu war bannera albo martoga(wtedy uderzanie w rydwan to bicie w 7WS i 5T)
na effigy juz pewnie pktow braknie
6)rydwan goblinski bez herosa to jakis odrzut trzeciego sortu...nie ma ani Ld,ani T,do tego 3W i praktycznie zadnych atakow poza impactem
zdecydowanie lepiej dac orczy (M nie ma znaczenia jak ci go odstrzeli 10 lucznikow WE)
2)po kiego grzyba kupowac magicznego dzika?-out;gienislaw jest IMO cienki->SoM+entch shield+collar? na swince...w jednostce piechoty-daje rade
albo przy brakach w slotach special dac mu wlasny samochodzik
3)niestety 2x chukka to wymog-pojawil sie czolg,jest mantysia,jest smoczurek HE...drzewiec to i tak slaby przyklad-WE graja nim bardzo zachowawczo i nigdy go chukki nie widza
(choc teraz bedzie kozaczyl)
wymiana 1 rydwanu na 2x chukka
4)osobiscie wywalilbym kawalerie...jest za bardzo niestabilna
herd/hoppers
5)bsb-ja w 5+warda nie wierze(wymog formalny na wyvernie)
albo dac mu war bannera albo martoga(wtedy uderzanie w rydwan to bicie w 7WS i 5T)
na effigy juz pewnie pktow braknie
6)rydwan goblinski bez herosa to jakis odrzut trzeciego sortu...nie ma ani Ld,ani T,do tego 3W i praktycznie zadnych atakow poza impactem
zdecydowanie lepiej dac orczy (M nie ma znaczenia jak ci go odstrzeli 10 lucznikow WE)
2)świnka wcale nie jest taka zła (przetestowana) bo za 19 pts masz d3 impacty (stawiam na mocne pierdolnięcie, chronic go maja siaty i boss w gobolach, a w ważnym momencie może wyszarżować i mam 4a s5 + d3 impacty
5)jeśli mozna bsbkiem używać 2raka(ja tak gram) to imho ward5+ to dobry wybór bo i tak dobrego save'a nie wyciągnę(generalnie to zestawienie to najbardziej ograny przeze mnie heros i świetnie się sprawdza, zazwyczaj nie mam potrzeby rzucać na tego warda) a -1 do trafiania jest o głupie 5 pkt droższe i działa tylko w CC a z rydwanu można spaść i tzreba dozyć żeby się dołączyć do oddziału
reszta) może tak:
2x orczy rydwan
2X chukka
diver
cory i herosi tak samo tylko już nie mam takiego ofensywnego pierdolnięcia
trzymam się rydwanów bo dobrze mi współpracują z klockami i jak na możliwośc walnięcia to są tanie
5)jeśli mozna bsbkiem używać 2raka(ja tak gram) to imho ward5+ to dobry wybór bo i tak dobrego save'a nie wyciągnę(generalnie to zestawienie to najbardziej ograny przeze mnie heros i świetnie się sprawdza, zazwyczaj nie mam potrzeby rzucać na tego warda) a -1 do trafiania jest o głupie 5 pkt droższe i działa tylko w CC a z rydwanu można spaść i tzreba dozyć żeby się dołączyć do oddziału
reszta) może tak:
2x orczy rydwan
2X chukka
diver
cory i herosi tak samo tylko już nie mam takiego ofensywnego pierdolnięcia
trzymam się rydwanów bo dobrze mi współpracują z klockami i jak na możliwośc walnięcia to są tanie
jasne ze BOBB-BSB moze 2raka uzywac...
na strzelanie ma sporego warda w postaci rydwanu
pieknie mi sie sprawdza z warbannerem-przepchnie solo wiekszosc piechoty od frontu;
a effigy jest w HtH duzo bardziej przydatne od warda...szczegolnie jak ten ward ma chronic 2 rany a nie 3
swinka jest taka se-slabo komponuje sie z piechota gdzie to raczej ja mam przyjac szarze
"reszta"
IMO duzo lepsze zestawienie;szczegolnie w warunkach turniejowych
na strzelanie ma sporego warda w postaci rydwanu
pieknie mi sie sprawdza z warbannerem-przepchnie solo wiekszosc piechoty od frontu;
a effigy jest w HtH duzo bardziej przydatne od warda...szczegolnie jak ten ward ma chronic 2 rany a nie 3
swinka jest taka se-slabo komponuje sie z piechota gdzie to raczej ja mam przyjac szarze
"reszta"
IMO duzo lepsze zestawienie;szczegolnie w warunkach turniejowych