1500 orki

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

1500 orki

Post autor: Gogol »

Takie coś mi wyszło wydaje się być znośne ...


1 Black Orc Big Boss @ 141 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Ironback Boar [35]
Martog's Best Basha [15]

1 Goblin Shaman @ 200 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Collar of Zorga [5]
Dispel Scroll [25]
Nibbla's Itty Ring [20]
Chariot @ [60] Pts

1 Goblin Shaman @ 200 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Chariot @ [60] Pts

3x5 Goblin Wolf Riders @ 3x71 Pts
Spear; Light Armour; Musician

1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully

2 Spear Chukka @ 2x35 Pts

10 Savage Boar Big 'Uns @ 393 Pts
Spear; Warpaint; Shield; FCG
Gorks Waaagh Banner [25]

1 Giant @ 205 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 44
Total Army Cost: 1497

Choć myślę nad 1 magiem i bsb ... ale to puki co myślę ...

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Z całym szacunkiem, ale do mnie to wogóle nie przemawia. To jest 1 regiment + kilka dodatków + gigant. A 2 regimentami, choćby najmocniejszymi, nie masz szans wygrać z dobrym przeciwnikiem.

Jazda będzie karmiona śmieciami, spowalniana itd. W tym czasie resztę bez wielkiego problemu można omieść. Potem kanapeczka w kawalerię i GG.

Powiedz mi, jaką armię chciałbyś tym trafić?

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

dowolną moze poza dwarfami

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Wymienie 2 najgorsze.

WE. Tylko jazda pociśnie najzwyklejszy oddział driad. Reszta tylko na fuksie, albo jest bez szans. A jeszcze coś trzeba zrobić z wildami i łucznikami.

Lizaki. Tu już wogóle masz przejebane jak w ruskim czołgu. Jazdą za 500 pts będziesz ganiał skinki, a w tym czasie biegacz i terradony zabijają magów i maszynki. Fasty i gigant spadają z ostrzału.

Jak dla mnie dwarfy to pikuś przy tych dwóch :P Zawsze można się skitrać, albo trafić stół gdzie krasnale nie postrzelają ;)

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

No co ty :) lizaki i WE ? Z lizakami mam czas niech on idzie do mnie wtedy fasty i rydwany wjada w skinki + z magii posmarze. WE hmmm myślę że dam rade . Niema gorszej armii na orki niz dwarfy. I jest to tak naprawdę armia z którą się nie widze o ile koleś gra przyzwoicie. Lizaki i WE spoko.

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2130
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

czy ja tu widze 5 slotów special na 1500 ptk?

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

rydwany nie zajmują slota na herosach , czuki są 2 na slot ...
savage - 1
2 czuki - 1
lobba - 1

1+1+1=/=5

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2130
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

nie zajmuja? nie zartuj... to zmienia sprawe calkowicie..zaczne grac bossem na rydwanie ;D ...to w 7ed weszlo?

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Jasne, że nie zajmują.

Fajna opcja ale powoduje, że nie masz grzybów...

Które czynią fazę magii dużo, dużo lepszą (szczególnie na te punkty).

Gogol zazwyczaj jesteś moim rozpiskowym guru ale tutaj myślę, że kopiowanie jednostek które Ci się sprawdzają na 2250 w monster trucku nie jest dobrym pomysłem w układaniu rozpiski na 1500.

Może spróbuj czego innego raz.

Np. 2 murzynów na rydwanach (BSB z +d6 i gienio z martogiem) + caddy na goblińskim rydwanie + 3 katapulty i doom diver i masz całkiem spoko defensik, który nieźle gryzie wszystko co chce podejść - bsb średnio 21 cali się rusza przy łahu.

To taki luźny pomysł tylko, spróbuj w sumie czegokolwiek, bo to co dałeś teraz jest trochę badziewne dla mnie.

I nie tylko dla mnie jak widać po komentarzach.

Ta kawa z 4+ to sry, raz mój skorp takich 10 złamał od flanki...

W 1 zdjął ranka, potem zabił 3 i oblany break.

A biorąc pod uwagę, że Ty nawet bsb tutaj nie masz to wiesz....

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Kawa dobra rzecz. Skorp musi przyfarcić ostro. Jeden caddy martwi mnie na mocną magię ... tzn musiał bym doprawić drogim klocem Big'unsów z totemem.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Wiem, że jest generalnie dobra, ale jak masz oprócz tego 2 giganty i mocnych bohaterów (wrona, czarnuch bsb na rydwanie) tak jak w Twoim monster trucku.

Tu nie masz w sumie nic oprócz tej kawy i giganta (który jest plewowaty trochę i nie da się zaprzeczyć).

I tak nic nie zmienisz więc co po się produkuję:)

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Pozatym Gogol zwróć uwagę na to, że w bitwach bardzo często wychodzą sytuacje, które ciężko przewidzieć. Załóżmy że udało ci się wbić w jakiś kloc, zmielić go i wyjeżdżasz jakimś kijowym overrunem ustawiając się np bokiem do głupiej 5 kawalerii. Nie możesz dać flee, z małym sejvem stracisz ze 2 kolesi i kloc za zylion punktów idzie się walić, a Ty przegrywasz bitwę. Ten oddział jest super, ale nie na te punkty. Trzymanie 1/3 armii w jednym, sfrenzowanym oddziale kawy to słaby pomysł. Zwłaszcza że kolejne 30% punktów masz w łatwych do ubicia szamanach na rydwanach.

Co do pomysłu ksuma, to przyznam że próbowałem czymś takim grać, ale nie jest to przegięta rozpa. Na papierze wygląda super, ale na stole się (przynajmniej mi) zbytnio nie sprawdzała.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

zobaczę w praniu jak wyjdzie :)

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Kogo będziesz prał?

ODPOWIEDZ