Cos Innego DE
a co zrobi z latającym magiem He? Co zrobi z damselkami w lancach? albo w oddziale wardancerów? Nie mówiąc tu o krasnalach, gdzie to co by doszło(rydwany raczej mała szansa), widząc coś takiego krasiam, ucieszył bym się, bo 5 coc, mało mi zrobi, ucieszył bym się jak by zadali mi z 2 rany,
fasty? wpadna w hammerersów
więc moim zdaniem obie te rozpy są plewne,
fasty? wpadna w hammerersów
więc moim zdaniem obie te rozpy są plewne,
po pierwsze:one są tylko teoretycznie słabsze od standardów bo nie mają wielkiej siły uderzeniowej(której DE i tak nie zrobisz chociaz bys nie wiem jak się starał)Po pierwsze: faktycznie nie rozumiem koncepcji robienia rozpisek słabszych od standardów, (standardów którymi da się wygrywać, a nie dostawać masakry- moze Tobie nie udaje sie wyjsc poza dostawaniem 0:20, ale to kwestia ogrania).
Drugie: Gdzie masz tutaj element zaskoczenia? w fastach? Uwazaj bo dam sie nabrac xD
Trzecie: chaos i WE nie są tępymi armiami, przy nich też trzeba myśleć. Byle warzywo nie zagra nawet skavenami.
Czwarte: chcesz powalić przeciwnika mentalnie? Zaskoczymy go fastem! O kurde tego ruchu się nie spodziewał... To nie tak bajkaFastami mozesz co najwyzej postraszyc cokolwiek, a potem zdjąć figurki ze stolu...
po drugie: jak złapiesz mi wszystkie fasty to Ci pogratuluję(nie robiąc specjalnie rozpiski pod to). Pozatym nie bierzesz pod uwage tego ze będąc tak szybkim na 1 głupi oddział mozesz zarzerzowac z 2/3 stron. nie mówie tu o szarzowaniu 20 hammeresów czy czegos w tym guście no chyba ze 2 rydwany się w to wbiją w tym samym czasie co jest.... bardzo trudne do zrobienia.
po trzecie: tak ale warzywo grające WE rozpłata 20;0 warzywo grające DE.
Po czwarte: fasty nie są silne same w sobie ale jak to się mówi:"w kupie siła"
Szypul - jest tu czym zabic magów. masz 2 mobilnych bohaterów na koniach których nie trzeba dawac do DR bo oni mogą polowac sami(zadko daje lifetakera bo bohater i tak zawsze praktycznie trafia na 2+ a jestes 20 pts. do przodu). Pozbywając się rydwanu na herosie tracisz siłe uderzeniową której i tak jest niewiele ale musi byc, a z tym generałem moze i racja. Banner daje d6 do szarzy (sztandar morderstwa)
Vanirh -Latającego maga b.łatwo ustrzelic z boltów lub z reszty kusz botak czy siak nie posiada save. z wardancerami gorzej ale trzeba stanac by byc poza zasięgiem szarzy a móc strzelac na bliski zasięg. Przy krasnalach napewno bym się nie rzucał na klocki tylko bym je ominął i zatakował działa i strzelców bo na 1500 nie bedziesz miec wiecej niz 2/3(kosztem dział) klocki a gdy się wytłucze działa i strzelających bezproblemu mozna strzelac do odziałów które i dak do nas nie dojdą
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nie znam maga, który by podchodził pod kuszników tym samym narażając się na ostrzał... A z tymi krasnalami masz ciekawe założenie że bezproblemowo ominiesz sobie klocki i zaszarżujesz i zabijesz wszystkie działa. Zastanów się może czym uda Ci się dojechać do tych dział
, a dopiero późnej pomyśl co te niedobitki w najlepszym wypadku mogą zrobić
. Pozdr
PS. Śmieszny temat (licze na więcej takich)![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
PS. Śmieszny temat (licze na więcej takich)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
W sumie jest to możliwe, pamiętaj że mając 2/3 lataczy (bohaterowie i harpie) i trochę fastów 2-3 oddziały jesteś w stanie podlecieć w pierwszej turze, po czym dać sobie wystrzelać harpie/fasta po czym szarżować działa)Szymek pisze:N A z tymi krasnalami masz ciekawe założenie że bezproblemowo ominiesz sobie klocki i zaszarżujesz i zabijesz wszystkie działa.
Jest to możliwe, grałem tak nie raz z dwarfami. Nie twierdze, że to łatwe ale się da. Można jeszcze próbować shadami grać i blokować działo na 2/3 tury.
Co do rozpisek; ciekawy pomysł mobilnej armii ale wymaga on ciągłego poprawiania. Częste bitwy na pewno pozwolą ci stworzyć z tego coś grywalnego.
Co do standartów osobiście nie lubię używać klocka piechoty, nawet 10 kusz wystawiam bez przekonania o ich słuszności - wolę DElficką partyzantkę.
Akurat ta ostatnia rozpa jest bardzo dobra na dwarfy. Z dwarfami nikgy nie ma lekko. Wez harpie kosztem jednych DR. Ogolnie widze ze nie za bardzo lubisz korzystac z manticory,hydry czy nawet giganta, ale powiem ci ze terror to jedna z niewielu zalet naszej armii. Uwazam ze na 1500 pts najlepsza kombinacja bohaterow jest beasmaster na mantikorze z seal of ghrond i czarodziejka drugiego poziomu z darkstar cloak i lifetakerem. Mozna tez brac 3 magow, lub 2 pegazisow i maga, jak kto lubi. Niewiele rzeczy potrafii dla nas wygrac gre, jedna z nich napewno jest terror.
Co do maszyn:
Challenge to raz.
Dwa to że w Polsce wiadomo, kto zaczyna, więc gracz krasnoludzki jeśli będzie przy takiej armii szedł drugi to wystawi maszyny za klockami i będzie tak nimi manewrował, że będzie mógł kantami strzelać, ale nie będzie można na niego zaszarżować - bo nie ma miejsca dla obsługi i atakujących.
(a jeśli będzie to np. dla 2 harpii, co przy inżynierze z dwiema brońmi nie gwarantuje nawet, że się wygra walkę; pegaz jak doleci to się go challenguje i stoi na stubbornie, a potem jest już twoja tura i się pojawiają różne opcje rozegrania)
I organki to trzy.
Oczywiście krasnoludy nie mają aż tak różowo w tej sytuacji (zawsze się mogą organki zaciąć chociażby), ale jeśli gracz jest dobry to sobie poradzi.
Challenge to raz.
Dwa to że w Polsce wiadomo, kto zaczyna, więc gracz krasnoludzki jeśli będzie przy takiej armii szedł drugi to wystawi maszyny za klockami i będzie tak nimi manewrował, że będzie mógł kantami strzelać, ale nie będzie można na niego zaszarżować - bo nie ma miejsca dla obsługi i atakujących.
(a jeśli będzie to np. dla 2 harpii, co przy inżynierze z dwiema brońmi nie gwarantuje nawet, że się wygra walkę; pegaz jak doleci to się go challenguje i stoi na stubbornie, a potem jest już twoja tura i się pojawiają różne opcje rozegrania)
I organki to trzy.
Oczywiście krasnoludy nie mają aż tak różowo w tej sytuacji (zawsze się mogą organki zaciąć chociażby), ale jeśli gracz jest dobry to sobie poradzi.
Jeśli gracz jest dobry, to poradzi sobie mając tylko dwie balisty, linię strzelców, i kloce piechoty. Taka prawda.
Nie wystawiam Mantikory bo poprostu nie posiadam takowej figurki
Wiem ze terror jest bardzo dobry i jak to widac miałem terror w moich pozostałych rozpiskach (smok i maska u noobla). Hydre z tego co pamietam sam niedawno krytykowałes;). Giganta uwazam za plewe pomimo ze czasami potrafi namieszac.
Zrobiłem rozpiske na Noblu, BM i czarodziejce ale nie chciałem wystawiac bo nic wam nie odpowiada i widze powodu próbowac was przekonac do swoich racji.
Ale dzięki za pochwalenie tej rozpy przynajmniej tyle sie doczekałem
Pozatym ona jest dobra jeszcze na Chaos czy Bretonie ale odrazu mnie skrytykujesz wiec nie ma sensu pisac dlaczego ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ksum - jakos nie widze by inzynier ustał szarże noobla na pegazie nawet w challengu.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Zrobiłem rozpiske na Noblu, BM i czarodziejce ale nie chciałem wystawiac bo nic wam nie odpowiada i widze powodu próbowac was przekonac do swoich racji.
Ale dzięki za pochwalenie tej rozpy przynajmniej tyle sie doczekałem
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ksum - jakos nie widze by inzynier ustał szarże noobla na pegazie nawet w challengu.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2008, o 22:27 przez GarG, łącznie zmieniany 1 raz.
wiadomo, że łatwo nie jest. Bardziej niż na zniszczenie maszyn liczę na brak strzelania przez 2 do 3 tur, które pomogą ustawić się fastom/rydwanom/cokom albo czemuś innemu na ciekawe szarże bez ryzyka ostrzału, a może i dwa bolce coś zrobią. Mam pytanie (nie ofensywne - dawno nie byłem na turnieju i nie wiem) czym ma być to ciekawe rozegranie. Klocki na mnie nie pójdą bo stoją tyłem więc potrzebują dwóch tur, a nie powinny się odwracać. Strzelania do combatu nie ma. W sumie jest duża szansa że po prostu pegaz utknie na kilka tur, ew. jakiś tan wejdzie do walki, a tak to nie mam pomsyłu co rozumiesz przez różne opcje.
na 1500 pkt, miałem 3 klocki piechoty i 4 maszyny, katapulte, 2xbolce, organek, kowala, bsb i thana... dotego 12 thunderersów,
runy na maszynkach były zrobione włsnie pod fasty...
Jak sądzisz, Harpie(6-7) wytzrymają uderzenie z 2k6 s4, po przegranej walce(krasnoludów)???
runy na maszynkach były zrobione włsnie pod fasty...
Jak sądzisz, Harpie(6-7) wytzrymają uderzenie z 2k6 s4, po przegranej walce(krasnoludów)???
Oczywiście nie wytrzymałyby, chyba że zabiły dwóch co przy 10 - 12 atakach na 4+ i 5+ niemożliwe nie jest. Co rozumiesz przez zrobione pod fasty? - nie wiem i się pytam. Ja na 1,5 k mam 2 lataczy (w tym terrorystę) 2 fasty, harpii sztuk 5, jakieś rydwany/coki bolce kusz trochę w sumie myślę że z założenia przegrany bym nie był. Założenie takie że kosztem harpii i jednego fasta giną ci 3 maszyny (w senie screen plus straty w walce) jak by wyszło to potem szanse były by wyrównane
Vanirh: bierze sie 4 RBT wystrzelikwuje nimi obsluge maszyn, w ostatniej turze wychodzi fastami i zajmuje cwiartki przeciwnika i mamy male do przodu. Dwarfy to najlpesza defensywna armia w tej grze. Jest mozliwosc rozjechania jej 4XRBT i 15 manflyersami, tylko trza sie pozbyc na dziendobry organek i jest z gorki. Wszystkimi innymi rozpami jest co najmniej ciezko i tyle.
- GreatTaurus
- Chuck Norris
- Posty: 654
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
to super o Tobie świadczy. naprawdę. słowem - w dupie masz czas czytających i to, że się muszą męczyć z Twoimi bazgrołami. pogratulować. no i powodzenia na maturze.GarG pisze:Szkodanik - Czasami mi się poprostu nie chce ortografi zachowywac i nawet gdy widze bład to mi się nie chce go poprawic, wiem jestem leń