Rozpiski
Niestety nie, bo zapomniałem ogra wpisać Kasy nie styknie nawet na jedną pałkę ergo czarownik musi dojść po pierwszej bitwie. Ew. za miast jednego blacka mógłby wejsć... Tylko bez halabardy troche słaby sie wydaje maggus, a z nią to drogi. Moze coś takiego jak opcja (2) było by słuszne? Opcja (1) to poprawna poprzednia rozpiskaMotor pisze:A gdzie czarownik w Skavenach? Nie chce mi się teraz liczyć ile wydałeś, bo wybywam z domu, ale chyba zostało Ci sporo kasy.
eshin 1
Assasin 72
-miecz
-sztylet
-proca
Black skaven 50
-halabarda
black skaven 52
-miecz
-sztylet
-proca
Night runner 22
-proca
-sztylet
Night runner 22
-proca
-sztylet
Rat Ogre 210
Verminkin 25
-2xsztylet
-proca
Verminkin 25
-2xsztylet
-proca
Verminkin 25
-2xsztylet
-proca
eshin 1
Assasin 72
-miecz
-sztylet
-proca
Eshin sorcercer 47
-2xsztylet
black skaven 52
-miecz
-sztylet
-proca
Night runner 22
-proca
-sztylet
Night runner 22
-proca
-sztylet
Rat Ogre 210
Verminkin 24
-sztylet
-proca
-pałka
Verminkin 24
-sztylet
-proca
-pałka
Verminkin 24
-sztylet
-proca
-pałka
Też rozważałem tą opcję, jednak w pierwszej bitwie chciałem mieć typka, który mógłby powalczyć i zemrzeć zamiast któregoś bohatera. Czterech ważniaków to trochę mało imho, zwłaszcza jak ma się ogra na utrzymaniu. Może starczyłoby zabrać kinowi łuk i zamiast tego kupić miecz kapłanowi?wojtek pisze:Ja sugeruje zamienić jeszcze kina na jeagera, zabrać jego miecz i dac szamanowi, zdjąć łuk. Dlaczego? Jeager jest taki sam jak kin tyle ze ma dostep do ciekawszego ekwipunku.
Jeager w pierwszej walce i tak nie będzie miał dobrego ekwipunku, a dwóch dojdzie zaraz po niej, żeby w drugiej walce mieć magiczną dziewiątkę.
EDIT: dzięki za uwagę - poprawione
EDIT 2: rozpiska nr.2 doprowadzona do legalnosći
Ostatnio zmieniony 19 sty 2008, o 18:44 przez Freeks, łącznie zmieniany 4 razy.
To dobrze Też bym tak chciałM.T. pisze:Weź to jakoś zedytuj, bo masz 2 ratogry w każdej bandzie
Nie ma co oceniać standardowe 9-tki z Rat Ogrem różnią się tylko ekwipunkiem i ewentulanie zamianą Black Skaven na Eshin Sorcerera.
Poza tym kolego zajrzyj do podręcznika i zobacz z jakiego ekwipunku może korzystać Czarownik Skaveński, nie chce mi się tego setny raz powtarzać;p Inna sprawa nie bardzo rozumiem po co Ci na jednym modelu aż 3 sztylety
Edit: o widzę i po dwie proce
Wyp... te pałki z Blacka i Assassina dopiero teraz je zobaczyłem.
Pałki i sztylety podwojone to pozostałość jeszcze po dwóch ograch (i 4rech nightrunnerach, ale tego ludzie nie przyuwazyli ;p)
Cóż, w mojej okolicy dopiero się tworzy zalążek mordheimowy i standardów nie znam - a nawet jednej rozgrywki nie widziałem ;X
Pałki to już z rozpędu poszły - wejdą na verminkiny.
Cóż, w mojej okolicy dopiero się tworzy zalążek mordheimowy i standardów nie znam - a nawet jednej rozgrywki nie widziałem ;X
Pałki to już z rozpędu poszły - wejdą na verminkiny.
Witam. Ostatnio z kumplami stwierdzilismy ze trzeba było by zaczac grac w mordke:D to ze jako bardzo początkujący, nie mam narazie pojecia o tej grze. Przeczytałęm juz wiele poradników zasady itp i juz powolutku sie orientuje o co kaman. Zwracam sie do was z prośbą o napisanie przykłądowej rozpiski na 700 pkt dla bandy zwierzoludzi, Nie mam bladego pojecia o tym w co powinienem uzbrojic moja bande, co sie sprawdza w bitwie, które jednostki warto wystawiac itp. napewno chciałbym abyw tej rozpisce pojawił sie minotaur:P z góry dzieki dla tego kto chciałby mi pomóc:D
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
500 to wcale nie tak mało (zresztą Marienburg ma 600) .
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, byście w Waszym gronie ustalili inne zasady - jedną z zalet tej gry są jej duże możliwości i duża dowolność w ustalaniu pewnych kwestii .
P.S. Nibas, z tymi 70 zk to bym aż tak nie ogólniał - naprawdę różnie to może być (zarówno w górę, jak i w dół) .
Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, byście w Waszym gronie ustalili inne zasady - jedną z zalet tej gry są jej duże możliwości i duża dowolność w ustalaniu pewnych kwestii .
P.S. Nibas, z tymi 70 zk to bym aż tak nie ogólniał - naprawdę różnie to może być (zarówno w górę, jak i w dół) .
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
no prosze Cie..zaproponuj cos sam a my powiem co jest powergemerskie a co klimatyczne troszke wiecej inicjatywy...a pogladowe pomysly znajdziesz wczesniej w tym topicu i nie tylko (jesli chodzi o beastmenow)..i to bez wzgledu na to czy jestes w to swiezy czy zaprawiony w bojachPoNuRy pisze:Zwracam sie do was z prośbą o napisanie przykłądowej rozpiski
czyli jednak masz jakis pomysl..wiec tak pogladowo to dopisz do tego bohaterow i heanchmenow i juz mozna gracPoNuRy pisze:napewno chciałbym abyw tej rozpisce pojawił sie minotaur
sorki ale przychodzenie na gotowe to nie moj klimat
a 700 to faktycznie strasznie dziwny format jak na poczatek..jednak polecalbym trzymanie sie na start tych podstawowych zasad z podrecznika (nawet one-offy bym na start gral podstawowymi rozpami na 500)
pozdro
ok to w takim razie czy warto dawac minotaura na 500pkt? i w co uzbroic chieftana? oraz gory, warto im dawac bronie dwureczne? (gdzies przeczytałem ze zwierzoludzie mogą bron dwureczna trzymac w jednej rece)
Umiejętności Specjalne Zwierzoludzi
Kudłata Skóra
Wyjątkowo włochata skóra Zwierzoczłeka, odbija ciosy i chroni przed uderzeniami tak jak pancerz. Model otrzymuje rzut ochronny na 6+, który może zostać połączony z innym rodzajem pancerza.
Mutant
Zwierzoczłek może kupić jedną mutację.
Nieustraszony
Bohater jest odporny na strach, terror i testy Sam w walce.
Rogaty
Zwierzoczłek posiada ogromne rogi, może nimi wykonać dodatkowy atak ze swoją bazową Siłą w turze, w której szarżuje.
Ogłuszający Ryk
Jedynie Wódz Zwierzoludzi może nauczyć się tej umiejętności. Może on przerzucić jeden nieudany test Rozbicia na bitwę.
Wstręt do ludzi
Zwierzoczłek podlega zasadom nienawiści, kiedy walczy przeciwko ludzkiej bandzie.
czy te umiejetnosci posiada kazda bestia czy trzeba je wykupic?
edit
prosze sie niesmiac ale to pierwsza rozpa
1 Chieftain @ 100 GC
2-Handed Weapon (x1); Sword (x1); Helmet
3 Gor @ 135 GC
Sword (x1)
1 Minotaur @ 265 GC
2-Handed Weapon (x1); Heavy Armour
Warband Rating: 60
minotaurowi dałem lepszy pancerz bo jak znam zycie kazdy bedzie chciał go zastrzelic. wszytskich wyposażyłem wswordy aby mogli parowac ciosy,. chciałbym dodac jeszcez dwa pieski ale pkt zabrakło, jedynei co mnei boli to to czy nie jest mnie za mało? bandy strzelajace mnie rozniosą?
Umiejętności Specjalne Zwierzoludzi
Kudłata Skóra
Wyjątkowo włochata skóra Zwierzoczłeka, odbija ciosy i chroni przed uderzeniami tak jak pancerz. Model otrzymuje rzut ochronny na 6+, który może zostać połączony z innym rodzajem pancerza.
Mutant
Zwierzoczłek może kupić jedną mutację.
Nieustraszony
Bohater jest odporny na strach, terror i testy Sam w walce.
Rogaty
Zwierzoczłek posiada ogromne rogi, może nimi wykonać dodatkowy atak ze swoją bazową Siłą w turze, w której szarżuje.
Ogłuszający Ryk
Jedynie Wódz Zwierzoludzi może nauczyć się tej umiejętności. Może on przerzucić jeden nieudany test Rozbicia na bitwę.
Wstręt do ludzi
Zwierzoczłek podlega zasadom nienawiści, kiedy walczy przeciwko ludzkiej bandzie.
czy te umiejetnosci posiada kazda bestia czy trzeba je wykupic?
edit
prosze sie niesmiac ale to pierwsza rozpa
1 Chieftain @ 100 GC
2-Handed Weapon (x1); Sword (x1); Helmet
3 Gor @ 135 GC
Sword (x1)
1 Minotaur @ 265 GC
2-Handed Weapon (x1); Heavy Armour
Warband Rating: 60
minotaurowi dałem lepszy pancerz bo jak znam zycie kazdy bedzie chciał go zastrzelic. wszytskich wyposażyłem wswordy aby mogli parowac ciosy,. chciałbym dodac jeszcez dwa pieski ale pkt zabrakło, jedynei co mnei boli to to czy nie jest mnie za mało? bandy strzelajace mnie rozniosą?
Minosa lepiej dokupić po drugiej, trzeciej bitwie. Lepiej nastawić się na maksymalną liczbe bohaterow od poczatku (duze zarobki) i możliwie dużą ilość plew z wieloma atakami (zebys routa nie musial zbyt szybko zdawać).
Chieftainowi daj to, co uwazasz za sluszne. Osobiście wyposażyłbym typa w halabardę, pozniej dwuraka, jak juz bedziesz mial Strongmena jeśli chcialbym by łatwiej klepało mu się kozaków takich jak trolle, szczuorgry i inne ogrze paskudztwo. A jesli wolalbys go pod dwie bronie (wiecej ataków) to wyposaz go w miecz i pałkę.
Jedną umiejętność mozesz wziąć przy awansie, o ile wylosujesz wybor umiejetnosci. Poza tym - polecam przeczytac podrecznik.
Edit: tak, bandy strzelajace cie rozniosą :p poza tym, nie warto wykupywac pancerzy. Za drogie toto i kosztem H. Armor mozesz dorzucic trzy psy. Btw. cos mnie tknelo, odpaliłem sobie ab i machnalem rozpiskę na młotkach. Na 120 ratinga. Duzo, mocno. Pokombinuj w te strone - beasty maja kupe tanich i niezle przepakowanych jednostek.
Chieftainowi daj to, co uwazasz za sluszne. Osobiście wyposażyłbym typa w halabardę, pozniej dwuraka, jak juz bedziesz mial Strongmena jeśli chcialbym by łatwiej klepało mu się kozaków takich jak trolle, szczuorgry i inne ogrze paskudztwo. A jesli wolalbys go pod dwie bronie (wiecej ataków) to wyposaz go w miecz i pałkę.
Jedną umiejętność mozesz wziąć przy awansie, o ile wylosujesz wybor umiejetnosci. Poza tym - polecam przeczytac podrecznik.
Edit: tak, bandy strzelajace cie rozniosą :p poza tym, nie warto wykupywac pancerzy. Za drogie toto i kosztem H. Armor mozesz dorzucic trzy psy. Btw. cos mnie tknelo, odpaliłem sobie ab i machnalem rozpiskę na młotkach. Na 120 ratinga. Duzo, mocno. Pokombinuj w te strone - beasty maja kupe tanich i niezle przepakowanych jednostek.
AuućPoNuRy pisze:
1 Chieftain @ 100 GC
2-Handed Weapon (x1); Sword (x1); Helmet
3 Gor @ 135 GC
Sword (x1)
1 Minotaur @ 265 GC
2-Handed Weapon (x1); Heavy Armour
Warband Rating: 60
minotaurowi dałem lepszy pancerz bo jak znam zycie kazdy bedzie chciał go zastrzelic. wszytskich wyposażyłem wswordy aby mogli parowac ciosy,. chciałbym dodac jeszcez dwa pieski ale pkt zabrakło, jedynei co mnei boli to to czy nie jest mnie za mało? bandy strzelajace mnie rozniosą?
Masz rację. Mało ciebie. Za mało.
Każdy będzie miał przewagę liczebną, w olbrzymiej większości dwukrotną, więc Routa będziesz zdawał bardzo szybko, bo wystarczy zdjąć tylko 2 gości.
Jeśli już tak chcesz minosa (nie dziwię się:)), to daj mu pałkę i topor, albo nawet 2 pałki. I zdejmij mu tę zbroję, bo wystarczy odpowiedni krytyk, lub cios topora, lub nawet cios z siłą 4, byś zaczął żałować wydanych koron.
Wykup szamana i bestigorow, centigora zostaw na poźniej. Zamiast gorow wykup tyle psow, byś miał razem 9 modeli w bandzie. Herosow uzbroj w coś taniego: sztylet/pała/topor. I pod żadnym pozorem nie kupuj dwurakow, bo zawsze będziesz atakował ostatni, nawet gdy szarżujesz.