Rozpiski
strasznie Cie malutko i zapewne masz racje ze nie uda Ci sie dobiec do band strzeleckich (a juz na pewno nie przed rzucaniem 2-3 routow). w dodatku - w obecnym "stanie" zasad - zbroje sa totalnie nieoplacalne
na start (kampania) zawsze bohaterowie - generuja kaske, zdobywaja doswiadczenie itd
minos zjada strasznie duzo gc - oczywiscie za swoja cene daje calkiem sympatyczne wsparcie
na minosie da sie zlozyc (bardzo "uboga" w wyposazenie) 9 z 3 bohaterami i masa psow (ktore sa naprawde niezle)
nie polecam broni dwurecznych - wiem ze to mocarny atak ale pamietaj ze jeden moze nie wejsc a poza tym chieftan ma duza sile sam w sobie co przy polaczeniu z dwoma mozliwymi atakami (sztylet+dowolna "tania" bron) jest rozwiazaniem czesto skuteczniejszym
z umiejetnosciami jest tak jak napisal Nibas - na starcie sa mozliwe tylko (z tego co pamietam) w one-off games (jako mozliwosc do wykupienia - tak jak lepsze staty)
i nikt tu sie nigdy nie smieje z pomyslow - czasem po przetestowaniu okazuje sie ze rozne pomysly trafiaja do "kanonu" a czasem maly upgrade i znikaja problemy.
no i witamy wsrod graczy mordheim
pzdr
na start (kampania) zawsze bohaterowie - generuja kaske, zdobywaja doswiadczenie itd
minos zjada strasznie duzo gc - oczywiscie za swoja cene daje calkiem sympatyczne wsparcie
na minosie da sie zlozyc (bardzo "uboga" w wyposazenie) 9 z 3 bohaterami i masa psow (ktore sa naprawde niezle)
nie polecam broni dwurecznych - wiem ze to mocarny atak ale pamietaj ze jeden moze nie wejsc a poza tym chieftan ma duza sile sam w sobie co przy polaczeniu z dwoma mozliwymi atakami (sztylet+dowolna "tania" bron) jest rozwiazaniem czesto skuteczniejszym
z umiejetnosciami jest tak jak napisal Nibas - na starcie sa mozliwe tylko (z tego co pamietam) w one-off games (jako mozliwosc do wykupienia - tak jak lepsze staty)
i nikt tu sie nigdy nie smieje z pomyslow - czasem po przetestowaniu okazuje sie ze rozne pomysly trafiaja do "kanonu" a czasem maly upgrade i znikaja problemy.
no i witamy wsrod graczy mordheim
pzdr
również witam oto mała poprawka.
1 Chieftain @ 95 GC
Axe (x1); Sword (x1); Helmet; Shield
1 Minotaur @ 218 GC
Axe (x1); Mace (x1); Helmet
4 Warhounds of Chaos @ 60 GC
3 Gor @ 123 GC
Mace (x2)
co to jest rating? szefowi dałem mieczyk by parował ciosy, dałem 4 psiaki które maja isc do przodu i zajac sie modelami strzelającymi? Gory łażą i sprzedają wstrząśnięcia mozgu
kolejne pytanie czy jak mój szef ma topór i miecz. to oznacza ze paruje ataki i przeciwnik ma -2 do sejwa?
1 Chieftain @ 95 GC
Axe (x1); Sword (x1); Helmet; Shield
1 Minotaur @ 218 GC
Axe (x1); Mace (x1); Helmet
4 Warhounds of Chaos @ 60 GC
3 Gor @ 123 GC
Mace (x2)
co to jest rating? szefowi dałem mieczyk by parował ciosy, dałem 4 psiaki które maja isc do przodu i zajac sie modelami strzelającymi? Gory łażą i sprzedają wstrząśnięcia mozgu
kolejne pytanie czy jak mój szef ma topór i miecz. to oznacza ze paruje ataki i przeciwnik ma -2 do sejwa?
Słaba ta rozpa Zwierzoludzi. Zawsze na początku powinno się dawać max herosów. Im więcej masz bohaterów tym wiecej masz kostek na exploracje ruin po bitwie=więcej wyrdstona i szybszy rozwój bandy
Money, money bling-bling
Money, money bling-bling
"JAH RASTAFARAI-SIGMAR HELDENHAMMER EMPEROR I!!!"
budujac beastmenow musisz pamietac ze nie ma tam tanich figsow - poza swietnymi psami - wiec "blokujac" ponad 200gc w minosie zostaje Ci bardzo male pole manewru
kampania to max herosow - tu bedzie to zestaw cheftan i 2x bestigor (uzbrojenie raczej to najtansze - topory, palki) sa silni, szybcy wiec moze nie bedzie potrzeby cokolwiek parowac
do tego minosek z tanim zestawem 2xpalka
no i reszta to pewnie beda tylko psy - fajne i skuteczne ale nie lapia doswiadczenia a co za tym idzie nie rozwina sie w przyszlosci (co oczywiscie ma znaczenie przy dlugich kampaniach - no nie ukrywajmy ze przy 4-5 bitwowym turnieju to raczej nie jest to olbrzymia przeszkoda ) uzbierasz dzieki temu nasza magiczna "9"
szamana jakos nie widze na starcie..ale ja jakos zawsze wystawiam -1 od max bohater w startowych rozpach
rating liczy sie przy zdobywaniu doswiadczenia (gracze "slabsi" - z mniejszym ratingiem - moga dostac dodatkowe pd za gre z "silniejszymi"); do ustawiania par w pierwszej rundzie turnieju; do ustalania zwyciezcy turnieju itd
kampania to max herosow - tu bedzie to zestaw cheftan i 2x bestigor (uzbrojenie raczej to najtansze - topory, palki) sa silni, szybcy wiec moze nie bedzie potrzeby cokolwiek parowac
do tego minosek z tanim zestawem 2xpalka
no i reszta to pewnie beda tylko psy - fajne i skuteczne ale nie lapia doswiadczenia a co za tym idzie nie rozwina sie w przyszlosci (co oczywiscie ma znaczenie przy dlugich kampaniach - no nie ukrywajmy ze przy 4-5 bitwowym turnieju to raczej nie jest to olbrzymia przeszkoda ) uzbierasz dzieki temu nasza magiczna "9"
szamana jakos nie widze na starcie..ale ja jakos zawsze wystawiam -1 od max bohater w startowych rozpach
rating liczy sie przy zdobywaniu doswiadczenia (gracze "slabsi" - z mniejszym ratingiem - moga dostac dodatkowe pd za gre z "silniejszymi"); do ustawiania par w pierwszej rundzie turnieju; do ustalania zwyciezcy turnieju itd
Ja ostatnio gram taką hordką bestii:
1 Chieftain @ 70 GC
Free Dagger; Axe (x1)
1 Centigor @ 85 GC
Free Dagger; Axe (x1)
1 Bestigor @ 55 GC
Free Dagger; Halberd (x1)
1 Bestigor @ 53 GC
Free Dagger; Axe (x1); Mace (x1)
1 Shaman @ 48 GC
Free Dagger; Mace (x1)
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Gor @ 38 GC
Mace (x1)
1 Gor @ 38 GC
Mace (x1)
1 Gor @ 38 GC
Mace (x1)
Warband Rating: 120
Number of models: 13
Total Warband Cost: 500
Inna opcja to wywlenie shamana i lepsze wyposażenie. Na shamana starcza już po pierwszej bitwie.
1 Chieftain @ 70 GC
Free Dagger; Axe (x1)
1 Centigor @ 85 GC
Free Dagger; Axe (x1)
1 Bestigor @ 55 GC
Free Dagger; Halberd (x1)
1 Bestigor @ 53 GC
Free Dagger; Axe (x1); Mace (x1)
1 Shaman @ 48 GC
Free Dagger; Mace (x1)
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Gor @ 38 GC
Mace (x1)
1 Gor @ 38 GC
Mace (x1)
1 Gor @ 38 GC
Mace (x1)
Warband Rating: 120
Number of models: 13
Total Warband Cost: 500
Inna opcja to wywlenie shamana i lepsze wyposażenie. Na shamana starcza już po pierwszej bitwie.
w takim razie z tego co tu czytam, mozna potem dokupowywac modeli i wyposazenie?
1 Chieftain @ 70 GC
Free Dagger; Axe (x1)
1 Bestigor @ 53 GC
Axe (x1); Mace (x1)
1 Bestigor @ 53 GC
Axe (x1); Mace (x1)
1 Minotaur @ 208 GC
Axe (x1); Mace (x1)
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
2 Gor @ 70 GC
Warband Rating: 96
Number of models: 9
Total Warband Cost: 499
teraz np wystawiam dwóch gołych gorów bo niemam pkt aby im cos wykupic, ale załóżmy ze zdobędę po bitwie 60zk to potem bede mógł dokupic np dwie pały dla gorów i hełm dla szefa?
1 Chieftain @ 70 GC
Free Dagger; Axe (x1)
1 Bestigor @ 53 GC
Axe (x1); Mace (x1)
1 Bestigor @ 53 GC
Axe (x1); Mace (x1)
1 Minotaur @ 208 GC
Axe (x1); Mace (x1)
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
1 Warhounds of Chaos @ 15 GC
2 Gor @ 70 GC
Warband Rating: 96
Number of models: 9
Total Warband Cost: 499
teraz np wystawiam dwóch gołych gorów bo niemam pkt aby im cos wykupic, ale załóżmy ze zdobędę po bitwie 60zk to potem bede mógł dokupic np dwie pały dla gorów i hełm dla szefa?
mieli być najemnicy ale chyba jednak będą witch hunterzy :
1 Witch Hunter Captain @ 100 GC
Free Dagger; Brace of Pistols; Sword
1 Witch Hunter @ 55 GC
Free Dagger; Pistol; Sword; Buckler
1 Witch Hunter @ 60 GC
Free Dagger; Crossbow; Sword
1 Witch Hunter @ 50 GC
Free Dagger; Pistol; Sword
1 Warrior Priest @ 55 GC
Free Dagger; 2-Handed Weapon
2 Flagellants @ 110 GC
Flail
2 Warhounds @ 30 GC
1 Elf Ranger @ 40 GC
Elf Bow; Sword
Warband Rating: 113
Number of models: 10
Total Warband Cost: 500
1 Witch Hunter Captain @ 100 GC
Free Dagger; Brace of Pistols; Sword
1 Witch Hunter @ 55 GC
Free Dagger; Pistol; Sword; Buckler
1 Witch Hunter @ 60 GC
Free Dagger; Crossbow; Sword
1 Witch Hunter @ 50 GC
Free Dagger; Pistol; Sword
1 Warrior Priest @ 55 GC
Free Dagger; 2-Handed Weapon
2 Flagellants @ 110 GC
Flail
2 Warhounds @ 30 GC
1 Elf Ranger @ 40 GC
Elf Bow; Sword
Warband Rating: 113
Number of models: 10
Total Warband Cost: 500
Kusze w witch hunterach to dla mnie podstawa. U mnie wszyscy bohaterowie poza kapłanem (który w turze strzeleckiej zazwyczaj modli się) mają kuszę. Pistolety tak naprawdę sprawdzają się raczej w hth...
Każdy ma inną wizję... ale z tego co widzę masz jedną kuszę w rozpisce. Trochę to bez sensu bo przed jedną bardzo łatwo się schować i to w sumie wyrzucone 25 gc. WH są na tyle elastyczną bandą, że z pomocą piesków i flagellantów z 4S dadzą radę w hth bez tych pistoletów.
Moja rada: albo wyrzuć kusze i elfa, daj więcej pistoletów i np. pit fightera, wtedy będziesz mógł powalczyć na krótkim dystansie i w zwarciu, albo wywal pistolety i kup WH kusze (IMO skuteczniejszy wariant).
Każdy ma inną wizję... ale z tego co widzę masz jedną kuszę w rozpisce. Trochę to bez sensu bo przed jedną bardzo łatwo się schować i to w sumie wyrzucone 25 gc. WH są na tyle elastyczną bandą, że z pomocą piesków i flagellantów z 4S dadzą radę w hth bez tych pistoletów.
Moja rada: albo wyrzuć kusze i elfa, daj więcej pistoletów i np. pit fightera, wtedy będziesz mógł powalczyć na krótkim dystansie i w zwarciu, albo wywal pistolety i kup WH kusze (IMO skuteczniejszy wariant).
moje projekty: "banda do morki" + "zestaw modułowych makiet" powoli zaczynaja sie kształtowac.
na poczatek Kislev, ktory niedlugo bede chciał zebrac
nie wiem czy to mocne - ale po krotkim zastanowieniu wyszło mi cos takiego:
druzynowy - miecz, pistolet pojedynkowy(odziedziczony)
[zaluje ze nie udalo mi sie wcisnac na niego ciezkiej zbroi i dwóch pistoletów ]
asauł - pistolet, mlotek
poskramiacz - mlotek, miecz
mlodzik - wlocznia, puklerz
mlodzik - wlocznia,
misio
strzelec - palka, strzelba
strzelec - palka, luk
wojownik - topor, palka
suma :: 498
jakies rady, komentarze.. mi osobiscie brakuje zbroi na tych kolesiach - takie lekkie, skorzane zbroje pasuja mi klimatem.
tylko prosze bez rad typu "wez 13 chlopa i daj kazdemu 2 sztylety" - ja turniejów wygrywac tym nie zamierzam
na poczatek Kislev, ktory niedlugo bede chciał zebrac
nie wiem czy to mocne - ale po krotkim zastanowieniu wyszło mi cos takiego:
druzynowy - miecz, pistolet pojedynkowy(odziedziczony)
[zaluje ze nie udalo mi sie wcisnac na niego ciezkiej zbroi i dwóch pistoletów ]
asauł - pistolet, mlotek
poskramiacz - mlotek, miecz
mlodzik - wlocznia, puklerz
mlodzik - wlocznia,
misio
strzelec - palka, strzelba
strzelec - palka, luk
wojownik - topor, palka
suma :: 498
jakies rady, komentarze.. mi osobiscie brakuje zbroi na tych kolesiach - takie lekkie, skorzane zbroje pasuja mi klimatem.
tylko prosze bez rad typu "wez 13 chlopa i daj kazdemu 2 sztylety" - ja turniejów wygrywac tym nie zamierzam
Unnamed500 GC - Witch Hunters - Official Warband
1 Witch Hunter Captain @ 110 GC
Free Dagger; Brace of Pistols; Sword; Helmet
1 Witch Hunter @ 53 GC
Free Dagger; Pistol; Hammer; Sword
1 Witch Hunter @ 50 GC
Free Dagger; Pistol; Sword
1 Witch Hunter @ 55 GC
Free Dagger; Pistol; Sword; Buckler
1 Warrior Priest @ 46 GC
Free Dagger; 2x Hammer
2 Flagellants @ 110 GC
Flail
3 Warhounds @ 45 GC
1 Pit Fighter @ 30 GC
Morning Star; Spiked Gauntlet; Helmet
Warband Rating: 128
Number of models: 11
Total Warband Cost: 499
wprowadziłem parę zmian i mam nadzieję że okaże się lepsze
1 Witch Hunter Captain @ 110 GC
Free Dagger; Brace of Pistols; Sword; Helmet
1 Witch Hunter @ 53 GC
Free Dagger; Pistol; Hammer; Sword
1 Witch Hunter @ 50 GC
Free Dagger; Pistol; Sword
1 Witch Hunter @ 55 GC
Free Dagger; Pistol; Sword; Buckler
1 Warrior Priest @ 46 GC
Free Dagger; 2x Hammer
2 Flagellants @ 110 GC
Flail
3 Warhounds @ 45 GC
1 Pit Fighter @ 30 GC
Morning Star; Spiked Gauntlet; Helmet
Warband Rating: 128
Number of models: 11
Total Warband Cost: 499
wprowadziłem parę zmian i mam nadzieję że okaże się lepsze
Ja bym jeszcze wyrzucił hełm i puklerz (średnio się sprawdzają), a dokupił psa (dodatkowy atak z 4S zawsze się przyda). Możesz też rozważyć sprzedanie jednego pistoletu z kapitana i dokupienie jeszcze jednego psa, wtedy masz 13, czyli routa rzucasz dopiero po stracie 4 modeli.
Nie grałem nigdy WH nastawionymi na hth, ale może być ciekawie. Napisz jak Ci poszło.
Nie grałem nigdy WH nastawionymi na hth, ale może być ciekawie. Napisz jak Ci poszło.
Witam, myślę że to naprawdę fajna rozpiska. Pytasz o klimat to jest zachowany. Jedyne co może sie nie sprawdzić to włócznie ale to sam zobaczysz już w grze Co do zbroi to powiem Ci, że mało pomagają. Jest taki fajny przedmiot jak utwardzane skóry którego można szukać po bitwie kosztuje 5 gc i daje save'a na 6+ ale nie można go z niczym łączyć. Znajdziesz go w AnnualuAsassello pisze:moje projekty: "banda do morki" + "zestaw modułowych makiet" powoli zaczynaja sie kształtowac.
na poczatek Kislev, ktory niedlugo bede chciał zebrac
nie wiem czy to mocne - ale po krotkim zastanowieniu wyszło mi cos takiego:
druzynowy - miecz, pistolet pojedynkowy(odziedziczony)
[zaluje ze nie udalo mi sie wcisnac na niego ciezkiej zbroi i dwóch pistoletów ]
asauł - pistolet, mlotek
poskramiacz - mlotek, miecz
mlodzik - wlocznia, puklerz
mlodzik - wlocznia,
misio
strzelec - palka, strzelba
strzelec - palka, luk
wojownik - topor, palka
suma :: 498
jakies rady, komentarze.. mi osobiscie brakuje zbroi na tych kolesiach - takie lekkie, skorzane zbroje pasuja mi klimatem.
tylko prosze bez rad typu "wez 13 chlopa i daj kazdemu 2 sztylety" - ja turniejów wygrywac tym nie zamierzam
wlocznia + puklerz - takie defensywne kombo, jak przetestuje to sie przekonam czy moj pomysł zadziała - jak nie, to kolesie dostana po dwie palki
Rodacy! Pomocy!
Zastanawiam się od dłuższego czasu nad mordką, głównie zainspirowany poczynaniami brata, kilka band już mi się przez myśl przewinęło, ostatnio coraz bardziej nakręcam się na Undeadów.
Uprzedzam, że jestem początkujący, kilka razy grałem, ale nic ponadto.
Rozpiska:
500 GC - Undead
Vampire
[Mace; Sword]
Necromancer
[Free Dagger; Mace]
3xDregs
[Free Dagger; Mace]
2 Ghouls
6 Zombies
2 Dire Wolves
Warband Rating: 103
Number of models: 15
Total Warband Cost: 500
Rozpiska z myślą o kampanii, dałem dwa ghoule, bo drogie cholerstwo, a ze statystyk nie wynika, żeby byli aż tyle warci. Równiuteńka piętnastka i równiuteńkie 500GC. Da się tym walczyć? Poradźcie coś, chociaż jeśli będę składał bandę - na co się zanosi - będzie wyglądać chyba tak. Przynajmniej na początku, najwyżej potem coś pozmieniam.
Aaa, i jeszcze mam prośbę - właściwie wszystkie modele mam upatrzone (głównie Heresy), ale za cholerę nie wiem, z czego zrobić Dregów. Macie jakieś pomysły (najlepiej z linkami od razu)?
Dzięki z góry i pozdro600
Zastanawiam się od dłuższego czasu nad mordką, głównie zainspirowany poczynaniami brata, kilka band już mi się przez myśl przewinęło, ostatnio coraz bardziej nakręcam się na Undeadów.
Uprzedzam, że jestem początkujący, kilka razy grałem, ale nic ponadto.
Rozpiska:
500 GC - Undead
Vampire
[Mace; Sword]
Necromancer
[Free Dagger; Mace]
3xDregs
[Free Dagger; Mace]
2 Ghouls
6 Zombies
2 Dire Wolves
Warband Rating: 103
Number of models: 15
Total Warband Cost: 500
Rozpiska z myślą o kampanii, dałem dwa ghoule, bo drogie cholerstwo, a ze statystyk nie wynika, żeby byli aż tyle warci. Równiuteńka piętnastka i równiuteńkie 500GC. Da się tym walczyć? Poradźcie coś, chociaż jeśli będę składał bandę - na co się zanosi - będzie wyglądać chyba tak. Przynajmniej na początku, najwyżej potem coś pozmieniam.
Aaa, i jeszcze mam prośbę - właściwie wszystkie modele mam upatrzone (głównie Heresy), ale za cholerę nie wiem, z czego zrobić Dregów. Macie jakieś pomysły (najlepiej z linkami od razu)?
Dzięki z góry i pozdro600