Hoppersi czy BO?

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ozi5000
Warzywo
Posty: 13

Hoppersi czy BO?

Post autor: ozi5000 »

Coprawda niedawno zaczałem grać z kolegami warhammera :P no ale zdażyłem już trochę poczytać forum i się zorientować co waro mieć, a czego nie warto. :P No ale nadal mam jeden dylemat. Gramy do 2k punktów wiec max 3 speciale. No i wybrałem już 2xChukka i Rock Lobber. Teraz nie wiem tylko czy wybrać regiment BO czy Hoppersów. Co radzicie? Dodam tylko że będę grał przeciwko WE i Kraśkom.

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

hoppersi na krasie
na WE lepsi bo.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Przeciw WE to mozesz nawet pozbyc sie katapulty (wiekszosc jednostek w tej armii porusza sie w formacji rozproszonej, wiec nie warto) i dac 2x 10 hoppersow - masz spora przewage nad wiekszoscia jego jednostek w naturalnym srodowisku, czyli w lesie. :P Bolce mozesz zostawic na np. samotnych bohaterow czy treemana.

Przeciw krasnalom to proponuje wystawic sie glownie masowo, ze wsparciem maszyn

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

co wg ciebie w WE sa w stanie hopersi zabic?
ja widze jedynie wild riderow - szarza w tancerzy, driady, lucznikow (o ile zrobia S&S) czy drzewo oznacza ich nagla i bolesna smierc.

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Hmm no wlasnie niekoniecznie, w szarzy zabija te 5-6 driad statystycznie taka dyszka, a maja przewage bo zazwyczaj w lesie to oni zaszarzuja. W sumie nie znam sie na wardancerach, ale jesli nie maja jakiegos zajebistego defensywnego tanca to tez powinni statystycznie zejsc od takiej szarzy. Wszystko polega na tym, ze mamy przewage pierwszenstwa nad nimi, co w polaczeniu z magia (stopy szczegolnie, albo 6 na 1) da rade wedlug mnie.

Awatar użytkownika
ozi5000
Warzywo
Posty: 13

Post autor: ozi5000 »

Wielkie dzięki :D BO i tak już mam, ale nie bede w takim razie sprzedawał i zobaczymy jak oni się w praktyce spisują. A Hoppersów też dokupie :)

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

mysle ze 4+warda na tancerzach wystarcza
z driadami tez nie jest tak wesolutko...i pomysl z zabiciem 6 driad przy nawet 10 hopperach jest IMO zbyt optymistyczny
(20 atakow-10 trafien-6przebic-2 wardy...4 trupki; one oddaja-8 atakow,4trafienia,2-3 przebic)
o ile z driadami 10 moze sobie poradzic o tyle juz 8 nie daje rady...zwlaszcza jak te driady ustoja CR

tancerzy sie troszke latwiej zjada
za to driady odbijaja sie od 12big uns savage z wloczniami :twisted:

caly problem w tym ze hopperzy troche za latwo schodza od lucznikow(kolo 20 w tym pulapie jest) i strzelania drzewca
no i wywalilbym chukki w grze z WE(tak samo jak fasty)

ps.sprzedawanie figsow jest bez sensu,chyba ze pozbywasz sie calej armii albo masz np o 100goblinow za duzo

za to trzeba miec jakiegos koksa do zwalczenia drzewca w HtH(collar of zorga sie przydaje) do tego 2xshaman,klocki rankowej piechoty(25 orcasow i ok 30 NG)
doskonale sa tez orcze rydwany
hopperow bym zostawil-w sam raz do wpadniecia w jakis lasem z magami

z rare-doom diver

na krasnale->
rock lobber...moze nawet x2;hopperzy,ewentualnie herd
do tego naprawde masa piechoty...
przydatne sa tez fasty-nie zabijaja nic ale w sneakingu wszyscy nie umra a ladnie beda je gonic(hate greenskin to potezna bron)

Awatar użytkownika
ozi5000
Warzywo
Posty: 13

Post autor: ozi5000 »

NO to czas na kilka noobowskich pytań: ^^'
-Co to HtH?
-i jak działa dokładnie hate greenskin?

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

:lol2:

HtH - hand to hand, inaczej walka wrecz

hate greenskin powoduje, ze co prawda mozesz przezucic nieudane trafienia w walce wrecz, ale za to zawsze musisz gonic przeciwnika po wygraniu walki.

No to mnie przekonaliscie o tych WE :P

Awatar użytkownika
ozi5000
Warzywo
Posty: 13

Post autor: ozi5000 »

Jeszcze raz dzięki :P domyślam się że Hate dwarfs dzaiała tak samo (kolega ma rulebooka i jeszcze się do niego nie dorwałem :P)
A i jeszcze jedno. Co sądzicie o trollach? Przydadzą mi się czy raczej nie?

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

Trolle z generalem w poblizu sa w stanie zrobic wszystko (albo nic)... generalnie je polecalbym doswiadczonym graczom

Awatar użytkownika
ozi5000
Warzywo
Posty: 13

Post autor: ozi5000 »

Czyli ja na razie podziękuję :D I jeszcze jedno pytanie. Komu mogę dorzucić collar of zorga? wszystkim tym, którzy mogą trzymać jakies magiczne itemy?

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14648
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Nie na te punkty - trolle wymagaja Warbossa i najlepiej jeszcze BSB. Albo w super mega opcji gorbada - wtedy to jest megapown regiment.

Co do gry z krasiami to polecam herda - jest wysmienity. Hate dwarfs, 4I, 2A, S5 - wypas. Poza tym maja immune to psychology, czyli sie raczej doczlapia mimo ostrzalu.

Awatar użytkownika
badyl
Chuck Norris
Posty: 373
Lokalizacja: 3miasto

Post autor: badyl »

hoppersami przez driady idzie sie przebic, ale wardancerzy to masakra
po raz pierwszy widzialem jak ktos uzyl tanca strike first kosztem ataku, z moich hopperow nie bylo czego zbierac za bardzo;/

Awatar użytkownika
ozi5000
Warzywo
Posty: 13

Post autor: ozi5000 »

to dobrze. Dziś kolego właśnie zrezygnował z wardancerów :D ale wstawił jakaś tam swoją kawe i kozaka na jeleniu. Nie wiem co gorsze :P

quas
Niszczyciel Światów
Posty: 4071

Post autor: quas »

zadna z tych rzeczy nie jest tak przekopana jak tancerze
a juz tragedia to 2x9 tancerzy

w zasadzie jak szarzuja to mozesz przyjac autoflee :roll:

Awatar użytkownika
ozi5000
Warzywo
Posty: 13

Post autor: ozi5000 »

Teraz mam nieco inne pytanie, ale żeby nie zakladać nowego tematu i nie zaśmiecać forum zadam je tutaj.
Może na WE przyda się jakiś (chociaz jeden) klocek NG z łukami (bo z tego co wyczytałem na forum włócznie sie nie sprawdzaja w ogóle :roll: ). Może pare woundów treemanowi zadadza... Co o tym sądzicie? Moze macie jakies doświadczenie z WE i możecie mi poradzić co jeszcze powinienem mieć w swojej armi?

Awatar użytkownika
Emilianek
Chuck Norris
Posty: 513
Lokalizacja: Gołków

Post autor: Emilianek »

Troche slabe statsy zwlaszcza LD. Przypuszczam ze najlepiejby bylo miec 1 oddzial ale nigdy nie gralem z WE wiec niech ktos sie jeszcze wypowie. :D

oczopek
Mudżahedin
Posty: 334

Post autor: oczopek »

na drzewca idealna magia, a wogle 6 czar z małego łaaa... :D a włócznie, sie spawdzając, bo biorąc pod uwage ze ng prawie nic nie wondują, to ten dodatkowy szereg ataków to dużo... i wogle jak bierzesz ng to z 30 z włóczniami cg (i moze sieciami, zależy z kim chcesz walczyć).

A łuki, hmmm, jak juz wystawiam (bardzo rzadko) to z pajęczym sztandarem- na 6 mają automatyczne zranienia.

fanatycy też są świetni na we, bo przeważnie jest ich mało a silnych, wiec te k6 tradien to stosunkowo dużo.

i odchodząc od ng, to na WE idealne są squig hoppery i doom diver
pozdrawiam :D

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

spear sa z doopy ... placisz 1 pkt za nie i masz o 1 mniej sv w hth ...

ODPOWIEDZ