Hoppersi czy BO?
Moderator: Kołata
Hoppersi czy BO?
Coprawda niedawno zaczałem grać z kolegami warhammera no ale zdażyłem już trochę poczytać forum i się zorientować co waro mieć, a czego nie warto. No ale nadal mam jeden dylemat. Gramy do 2k punktów wiec max 3 speciale. No i wybrałem już 2xChukka i Rock Lobber. Teraz nie wiem tylko czy wybrać regiment BO czy Hoppersów. Co radzicie? Dodam tylko że będę grał przeciwko WE i Kraśkom.
hoppersi na krasie
na WE lepsi bo.
na WE lepsi bo.
Przeciw WE to mozesz nawet pozbyc sie katapulty (wiekszosc jednostek w tej armii porusza sie w formacji rozproszonej, wiec nie warto) i dac 2x 10 hoppersow - masz spora przewage nad wiekszoscia jego jednostek w naturalnym srodowisku, czyli w lesie. Bolce mozesz zostawic na np. samotnych bohaterow czy treemana.
Przeciw krasnalom to proponuje wystawic sie glownie masowo, ze wsparciem maszyn
Przeciw krasnalom to proponuje wystawic sie glownie masowo, ze wsparciem maszyn
co wg ciebie w WE sa w stanie hopersi zabic?
ja widze jedynie wild riderow - szarza w tancerzy, driady, lucznikow (o ile zrobia S&S) czy drzewo oznacza ich nagla i bolesna smierc.
ja widze jedynie wild riderow - szarza w tancerzy, driady, lucznikow (o ile zrobia S&S) czy drzewo oznacza ich nagla i bolesna smierc.
Hmm no wlasnie niekoniecznie, w szarzy zabija te 5-6 driad statystycznie taka dyszka, a maja przewage bo zazwyczaj w lesie to oni zaszarzuja. W sumie nie znam sie na wardancerach, ale jesli nie maja jakiegos zajebistego defensywnego tanca to tez powinni statystycznie zejsc od takiej szarzy. Wszystko polega na tym, ze mamy przewage pierwszenstwa nad nimi, co w polaczeniu z magia (stopy szczegolnie, albo 6 na 1) da rade wedlug mnie.
mysle ze 4+warda na tancerzach wystarcza
z driadami tez nie jest tak wesolutko...i pomysl z zabiciem 6 driad przy nawet 10 hopperach jest IMO zbyt optymistyczny
(20 atakow-10 trafien-6przebic-2 wardy...4 trupki; one oddaja-8 atakow,4trafienia,2-3 przebic)
o ile z driadami 10 moze sobie poradzic o tyle juz 8 nie daje rady...zwlaszcza jak te driady ustoja CR
tancerzy sie troszke latwiej zjada
za to driady odbijaja sie od 12big uns savage z wloczniami
caly problem w tym ze hopperzy troche za latwo schodza od lucznikow(kolo 20 w tym pulapie jest) i strzelania drzewca
no i wywalilbym chukki w grze z WE(tak samo jak fasty)
ps.sprzedawanie figsow jest bez sensu,chyba ze pozbywasz sie calej armii albo masz np o 100goblinow za duzo
za to trzeba miec jakiegos koksa do zwalczenia drzewca w HtH(collar of zorga sie przydaje) do tego 2xshaman,klocki rankowej piechoty(25 orcasow i ok 30 NG)
doskonale sa tez orcze rydwany
hopperow bym zostawil-w sam raz do wpadniecia w jakis lasem z magami
z rare-doom diver
na krasnale->
rock lobber...moze nawet x2;hopperzy,ewentualnie herd
do tego naprawde masa piechoty...
przydatne sa tez fasty-nie zabijaja nic ale w sneakingu wszyscy nie umra a ladnie beda je gonic(hate greenskin to potezna bron)
z driadami tez nie jest tak wesolutko...i pomysl z zabiciem 6 driad przy nawet 10 hopperach jest IMO zbyt optymistyczny
(20 atakow-10 trafien-6przebic-2 wardy...4 trupki; one oddaja-8 atakow,4trafienia,2-3 przebic)
o ile z driadami 10 moze sobie poradzic o tyle juz 8 nie daje rady...zwlaszcza jak te driady ustoja CR
tancerzy sie troszke latwiej zjada
za to driady odbijaja sie od 12big uns savage z wloczniami
caly problem w tym ze hopperzy troche za latwo schodza od lucznikow(kolo 20 w tym pulapie jest) i strzelania drzewca
no i wywalilbym chukki w grze z WE(tak samo jak fasty)
ps.sprzedawanie figsow jest bez sensu,chyba ze pozbywasz sie calej armii albo masz np o 100goblinow za duzo
za to trzeba miec jakiegos koksa do zwalczenia drzewca w HtH(collar of zorga sie przydaje) do tego 2xshaman,klocki rankowej piechoty(25 orcasow i ok 30 NG)
doskonale sa tez orcze rydwany
hopperow bym zostawil-w sam raz do wpadniecia w jakis lasem z magami
z rare-doom diver
na krasnale->
rock lobber...moze nawet x2;hopperzy,ewentualnie herd
do tego naprawde masa piechoty...
przydatne sa tez fasty-nie zabijaja nic ale w sneakingu wszyscy nie umra a ladnie beda je gonic(hate greenskin to potezna bron)
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14648
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie na te punkty - trolle wymagaja Warbossa i najlepiej jeszcze BSB. Albo w super mega opcji gorbada - wtedy to jest megapown regiment.
Co do gry z krasiami to polecam herda - jest wysmienity. Hate dwarfs, 4I, 2A, S5 - wypas. Poza tym maja immune to psychology, czyli sie raczej doczlapia mimo ostrzalu.
Co do gry z krasiami to polecam herda - jest wysmienity. Hate dwarfs, 4I, 2A, S5 - wypas. Poza tym maja immune to psychology, czyli sie raczej doczlapia mimo ostrzalu.
Teraz mam nieco inne pytanie, ale żeby nie zakladać nowego tematu i nie zaśmiecać forum zadam je tutaj.
Może na WE przyda się jakiś (chociaz jeden) klocek NG z łukami (bo z tego co wyczytałem na forum włócznie sie nie sprawdzaja w ogóle ). Może pare woundów treemanowi zadadza... Co o tym sądzicie? Moze macie jakies doświadczenie z WE i możecie mi poradzić co jeszcze powinienem mieć w swojej armi?
Może na WE przyda się jakiś (chociaz jeden) klocek NG z łukami (bo z tego co wyczytałem na forum włócznie sie nie sprawdzaja w ogóle ). Może pare woundów treemanowi zadadza... Co o tym sądzicie? Moze macie jakies doświadczenie z WE i możecie mi poradzić co jeszcze powinienem mieć w swojej armi?
na drzewca idealna magia, a wogle 6 czar z małego łaaa... a włócznie, sie spawdzając, bo biorąc pod uwage ze ng prawie nic nie wondują, to ten dodatkowy szereg ataków to dużo... i wogle jak bierzesz ng to z 30 z włóczniami cg (i moze sieciami, zależy z kim chcesz walczyć).
A łuki, hmmm, jak juz wystawiam (bardzo rzadko) to z pajęczym sztandarem- na 6 mają automatyczne zranienia.
fanatycy też są świetni na we, bo przeważnie jest ich mało a silnych, wiec te k6 tradien to stosunkowo dużo.
i odchodząc od ng, to na WE idealne są squig hoppery i doom diver
pozdrawiam
A łuki, hmmm, jak juz wystawiam (bardzo rzadko) to z pajęczym sztandarem- na 6 mają automatyczne zranienia.
fanatycy też są świetni na we, bo przeważnie jest ich mało a silnych, wiec te k6 tradien to stosunkowo dużo.
i odchodząc od ng, to na WE idealne są squig hoppery i doom diver
pozdrawiam