Moje przygotowania do GT

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Moje przygotowania do GT

Post autor: Karol J »

Tutaj będę zamieszczał swoje rozpiski i ich modyfikacje z myślą o GT. Oto od czego zacznę:

Slann (2 generacja, geniek, BSB, Totem of Prophercy, Plaque of Tepok, Plaque of Protection, Diadem of Power)

Skink Priest (2lvl, 2xDS)

Saurus Scar-Veteran (LA,shield,GW,Sotek,Quetzl,Charm of the Jaguar Warrior,Aura of Quetzl)


19 Temple Guards (FCG, shields, War Banner)

3x10 skinks (blowpipes)
2x10 skinks (javelins)
10 skinks (scout, blowpipes)

5 chameleon skinks

4 Kroxigors

5 Saurus Cavalry (sztandar, Huanchi's Blessed Totem)

3 Salamandry


Mamy tutaj silną magię, mocne strzelanie, duzy i twardy klocek ze stubbornem, praktycznie nie do złamania oraz mocne udeżenie, które ów klocek wspiera czyli kroxy. Do tego dochodzi jednostka do zadań specjalnych czyli kawa z Huanchim.

Myślałem o wywaleniu biegacza za drugiego szamana ale w ostatnim turnieju w 3 bitwie zdałem sobie sprawe, że to kiepski pomysł po tym jak będąc bez warda przyjął blak kołcza na klatę, zabił go (+ wilki z którymi stał w wlace), pobiegł do drugiego kołcza i też go rozkręcił a następnie wrócił do Slanna (któremu było gorąco bo on i jego TG zostali zaszarżowani przez klocek BK z 3 wampirami w tym countem i TG zostali wybici do nogi) i zabił vampirowego generała :)

Co o tym sądzicie ?
Ostatnio zmieniony 18 sty 2007, o 23:05 przez Karol J, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Hybrydzioch
Wałkarz
Posty: 65
Lokalizacja: Radom

Post autor: Hybrydzioch »

Co do twojej rozpiski:

Slann - OK - standard turniejowy
Priest - OK - kolejny standard turniejowy
Veteran - tu bym dał mimo wszystko zamiast Mark of Quetzl - Old Ones - przerzuty na tym panie by się chyba bardziej przydały - i tak jest w miarę wysoki AS i w dodatku ward

moim zdaniem 16- 20 TG - jak najbardziej war banner
4 kroksy - OK

SCOR - ja wolę 7-10 z herosem i słonecznym sztandarem - mi się bez herosów kawaleria nie sprawdza - ale cóż - tak gracie na turniejach więc również jest OK

3 salki - OK

Kameleony - popieram tym bardziej że jest sporo skinków

dużo skinków - no cóż kolejny powtarzający się do znudzenia standard turniejowy aczkolwiek skuteczny - chociaż bym dał więcej z oszczepami niż z dmuchawkami - większa przeżywalność
Karol J pisze:klocek BK z 3 wampirami w tym countem
- dlatego wolę domowe bitwy 4fun niż turnieje w postaci "czysty PG"

Awatar użytkownika
Raptor
Kretozord
Posty: 1990
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

Hybrydzioch pisze: SCOR - ja wolę 7-10 z herosem i słonecznym sztandarem - mi się bez herosów kawaleria nie sprawdza - ale cóż - tak gracie na turniejach więc również jest OK
2 pytania;
1. Po cholere ci 10?
2. Po cholere Ci ten sztandar -1 do hita kiedy z huanchim możesz w ogóle nie dac przeciwnikowi okazji do strzału?

Nie chce nic mówić ale nasza jazda bez huanchiego to są punkty wyrzucone w błoto :?

Awatar użytkownika
Hybrydzioch
Wałkarz
Posty: 65
Lokalizacja: Radom

Post autor: Hybrydzioch »

SauruS PoweR pisze:1. Po cholere ci 10?
bo mi się to sprawdza jak biorę kawalerię i zwiększa przeżywalność oddziału i tak drogiego
SauruS PoweR pisze:2. Po cholere Ci ten sztandar -1 do hita kiedy z huanchim możesz w ogóle nie dac przeciwnikowi okazji do strzału?
Huanchi jest zbyt losowy i jednorazowy a w tej zaprezentowanej rozpisce war banner jest już w TG a sun standard wcale nie jest taki zły chyba że się dostanie z działa - to wtedy boli nawet mając Huanchi
SauruS PoweR pisze:Nie chce nic mówić ale nasza jazda bez huanchiego to są punkty wyrzucone w błoto :?
Z tym się nie zgodzę :evil:

Awatar użytkownika
Raptor
Kretozord
Posty: 1990
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

Hybrydzioch pisze:
SauruS PoweR pisze:1. Po cholere ci 10?
bo mi się to sprawdza jak biorę kawalerię i zwiększa przeżywalność oddziału i tak drogiego
SauruS PoweR pisze:2. Po cholere Ci ten sztandar -1 do hita kiedy z huanchim możesz w ogóle nie dac przeciwnikowi okazji do strzału?
Huanchi jest zbyt losowy i jednorazowy a w tej zaprezentowanej rozpisce war banner jest już w TG a sun standard wcale nie jest taki zły chyba że się dostanie z działa - to wtedy boli nawet mając Huanchi
SauruS PoweR pisze:Nie chce nic mówić ale nasza jazda bez huanchiego to są punkty wyrzucone w błoto :?
Z tym się nie zgodzę :evil:
Zwiększa przeżywalność :? od pół roku od ostrzału nie zszedl mi ani jeden!!
Po prostu odsłaniasz sie głupio! z huanchim możesz zaszarżować zza górki 8)

Losowy? podjeżdżasz na jeden cal! co to za problem? zrozum tu nie chodzi o dodatkowe cale w szarży tylko o to że możesz zaszarżować niewidzianego będąc niewidzianym! Dodatkowo oddziałem ustawiasz się tak aby z huanchiego wpadł od boku....
A gdy masz lorda "puszkę" w oddziale żaden smok nie wyląduje ci na tyle armii...
... a jak wyląduje to będzie mieć lipe (smok brejkuje się w najgorszym wypadku o -2)oczywiście to nie takie proste ale smok przeważnie wystawia się przed nasza jazdą :)

Powiadasz ze sztandar słońca nie jest taki zly to podjedz na 19 cali do WE łuczników...
Poza tym kto w ogóle coś mówił o wsadzaniu war banera do jazdy przecież to by była głupota :roll:

i nie wkurzaj sie tak na mnie ja po prostu sie wkurzam jak ktoś lizardmenów na pastwę losu wysyła...
Trzeba się z tym pogodzić ze nasza jazda nie może się wysuwać na czoło armi(3+save) jak BK bo zostanie rozstrzelana nawet z słonecznym banerem.

Pozdro 600!

Dawid
Chuck Norris
Posty: 603
Lokalizacja: Pomiechówek [*]

Post autor: Dawid »

Zgadzam sie z saurus powerem albo dajemy huanchi na kawie albo jej w ogóle nie dajemy :D . Wracajac do rozpy to jest ona b. spoko tylko dalbym 6 saurus cavalary bo jak jeden zejdzie od jakiegos gowna to 5 da rade, a jak dojedzie 6 to jeszcze lepiej :wink: .

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1289
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Kawa bez huanchiego to totalny plew... 5 sie łatwiej manewruje niż 6 i łatwiej skutecznie odpalić huanchi. Ale 6 też jest spoko byle by huanchi miala. Ale nawet huanchi nie pomoze na klope czy innego cannona :(

Rozpiska bardzo mocna, moja będzie niestety bardzo podobna :)
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Fajna rozpa Ghaudan
Ja osobiście jak się pojawię to z czymś takim:
(rozpa troche z pamieci, bo jestem w uczelnianej bibliotece) :)

Slann (2 generacja, geniek, BSB, Totem of Prophercy, Plaque of Tepok, Plaque of Protection, Diadem of Power)

Skink Priest (2lvl, 2xDS)

Saurus Scar-Veteran (LA,shield,GW,Sotek,Quetzl,Charm of the Jaguar Warrior,Aura of Quetzl)


16 Temple Guards (FCG, shields, War Banner)

30 javelinow, 30 blowpipeów
4 kroxy
3x3 terki
3salki

Czyli generalnie, rozpa bardzo podobna, jeszcze moja armia to jest Sacred Host of Quetzl czyli dodatkowy miły bonusik :) i missle na 5+ z priesta albo drain life :)
Generalnie bardzo duże zaufanie mam w trzech oddziałach terków, bosko mi sie sprawdzają.
Pzdr

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Nie umiecie sie bawic ;) Slann z TG - zero adrenalinki - leeeee ;) Ogolnie rozpa bardzo dobra , nie mam czego sie przyczepic...

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Ziemko jak to zero? :D
Zawsze walczac z Furionem i Barbem oddział walczy z BK i do ostatniej tury nie wiadomo jak to sie skonczy :) No ale jak narazie same 15:5 do przodu wiec jest ok :D
Moj slann jest bardzo bojowy :P i służy do łamania klocków ze stubbornem
pzdr

Awatar użytkownika
Bartas
Chuck Norris
Posty: 640

Post autor: Bartas »

a ja bym za jedne skinki zmienił salki na stedzia i dorzucił chamka

ja bez tego grubasa się z domu nie ruszam, nieważne czy turniej czy bitwa w domu ;)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Nie masz racji - steg to spada od wszystkiego , nawer error boyzow... Salki sa duzo lepsze !!

Awatar użytkownika
Bartas
Chuck Norris
Posty: 640

Post autor: Bartas »

nie twierdze że steguś jest lepszy, wiem doskonale że jest plewny w porównaniu do salek

ale jest to model który zdecydował o tym że gram lizardami i zawsze go wystawiam ;)

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Stegadon jest dobry i grałem nim długo (Ziemko nie przesadzaj - od byle orków z łukami to nie zejdzie :) )ale ostatnio jakiegoś pecha mam do niego a Salki mi lepiej sie sprawdzają. Poza tym mam zamiar grać teraz bardziej defensywnie i to kolejny argument, żeby brać salki zamiast stedzika.

Walka TG z BK to u mnie taki klasyk :) Praktycznie zawsze BK dostają w dupsko (czasem nawet TG zginą wszyscy ale do tego czasu już jakieś kroxy czy coś siedzą w tym komacie i BK spadają aż miło :) ). BK można spokojnie na klatkę przyjmować i potem kontrować kroxami lub/i biegaczem. Do tego jesli mamy 6 z lighta (a jak gramy z umarlakami to zajebisty lore jest - praktycznie zawsze w takiej sytuacji go używam) to jeszcze Slannem to tego kombata rzucamy k6 S6.

Co do kawy to akurat mam trochę odmienne zdanie, bo nieśmiertelnie będę twierdził, że duży klocek chodź bardzo drogi nie jest zły :) Ale akurat tutaj na taki klocek nie ma punktów. 5 z Huanchim jest wystarczająca. Szczególnie, że najczęściej mają oni dorzucić biegacza do walki a z biegaczem wystarczy, że 2 zostanie i mają US5 (flanki i te sprawy).

Hybrydzioch - Mark of the Old Ones stracił przydatność, kiedy skończyło się używanie go do przerzucania Huanchi's Blessed Totem. Teraz quetzl tańszy i pewniejszy.

Crus - co Ty robisz tymi terkami, bo mi też się jakoś kiepsko sprawdzają ?

I jak myślicie - taki drobiazg: co lepsze na skinki ze scoutem - blowpipy czy javeliny ?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

JA wole w scoucie javeliny , bo rusza sie , latwo lapia zasieg i dobrze nadal trafiaja , poza tym sa blisko przeciwniak - duza szansa na walke , a wtedy maja 5+ sejwa - w przypadku walki z maszynami sie to bardzo sprawdza...

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

Ja też javeliny wole w scoucie tym bardziej, że mam host quetzla i 4+ save daje im to ze czesto wygrywają z batami nawet jak one szarżują.

U mnie terki robią pare bardzo fajnych rzeczy:
-jako, że 105 pkt kosztują co jeszcze nie jest az tak dużo to czesto wlatuje przed ciezkie rzeczy aby je zastawić, robie polowania strzeleckie na kolesi na pegazach, giganty chowajace sie przed skinkami :) no i oczywiście dzieki trzem oddziałom i biegaczowi, oraz scoutom mam czesto 5 unitów ktore moga w drugiej turze juz maszyny szarzowac.
Strzelanie terków z siła 4 jest bardzo nice i mi sie czesto sprawdza.
O polowaniu na magów chyba nie muszę mówić :) tym bardziej, że teraz dużo więcej zaklęć wymaga LoS.
pzdr

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Hehe, coś o tym wiem. Ostatnio grałem z Crusem (ja skavami :D) i terki mi najbardziej bruździły. Do tego wogóle nie chciały ginąć! ;)

Awatar użytkownika
Raptor
Kretozord
Posty: 1990
Lokalizacja: True Legion Kraków!!!

Post autor: Raptor »

Ja jak gram na hoście quetzla daje nwszystkim skinkom javeliny 4+ sejw jest boski;]

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Jak sie skonczy sesja i bede miał troszkę czasu, żeby pograć to chyba dam szanse terkom jeszcze raz :)

To zmienie blowpipy na javeliny na scoucie i jednych javeliniarzy zwykłych na plujkarzy :)

Co do rozpiski to myślałem jeszcze o tym, żeby ewentualnie zamienić kawę na kolejny unit 4 kroxów i wtedy zamiast war bannera by huanchi poszedł na TG. Jednak wydaje mi się, że kawa będzie chyba lepsza - co sądzicie ?

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Hmmm , mi ostatnio znow wrocila zajawka na kroxy - imho kloc TG + 2x4 kroxy po bokach = masakra ;)

ODPOWIEDZ