Ogry 1650
Ogry 1650
Bruiser (DHW, Ward 5+, handguny, przerzut brejka x1, re-roll save x1) 190 pkt
Butcher (Siege Breaker (+3S), -1 Ld) 180 pkt
Butcher (2 x Dispell Scroll) 180 pkt
4 Ogry + Stb,muz, look-out 175pkt
4 Ogry + Stb,muz, look-out 175 pkt
3 Ironguty 144 pkt
3 ironguty 144 pkt
8 trappers 48 pkt
21 Gnoblars 42 pkt
21 Gnoblars 42 pkt
Scraplauncha 165 pkt
Scraplauncha 165 pkt
total: 1650 pkt
modeli: 69
casting: 6
dispell: 4
------------------------------------------------------------------------------
W terorii wygląda to nawet ok. Dużo mnie, jest czym przywalić, mocno czaruje (mogę jeszcze zamienić jednego scrolla na bound spell d6 S4)
Ale i tak mam wizje jak wszystko spieprza, albo odbija się od zwykłych, 4-ro szeregowych klocków z nędznym WS3, panikuje od strzałów S3, ucieka od terroru, jest miażdżone albo większą szarżą i większym WS kawalerii, albo static CR-em piechoty. Plewy...
Butcher (Siege Breaker (+3S), -1 Ld) 180 pkt
Butcher (2 x Dispell Scroll) 180 pkt
4 Ogry + Stb,muz, look-out 175pkt
4 Ogry + Stb,muz, look-out 175 pkt
3 Ironguty 144 pkt
3 ironguty 144 pkt
8 trappers 48 pkt
21 Gnoblars 42 pkt
21 Gnoblars 42 pkt
Scraplauncha 165 pkt
Scraplauncha 165 pkt
total: 1650 pkt
modeli: 69
casting: 6
dispell: 4
------------------------------------------------------------------------------
W terorii wygląda to nawet ok. Dużo mnie, jest czym przywalić, mocno czaruje (mogę jeszcze zamienić jednego scrolla na bound spell d6 S4)
Ale i tak mam wizje jak wszystko spieprza, albo odbija się od zwykłych, 4-ro szeregowych klocków z nędznym WS3, panikuje od strzałów S3, ucieka od terroru, jest miażdżone albo większą szarżą i większym WS kawalerii, albo static CR-em piechoty. Plewy...
Ostatnio zmieniony 31 sty 2008, o 14:50 przez Maciek P., łącznie zmieniany 1 raz.
Skoro masz taką wizję to dlaczego wystawiasz duże oddziały bulli, które piechoty nie przepychają zamiast dużych oddziałów Irongutów, które to robią i do tego mają wyższy Ld więc mniejsza szansa, że uciekną?
A licky boom boom down!!!
Bulle po to, żeby dłużej mieć look-out-sir. Gdybym w tym samym celu wystaiwał Ironów, to kazy model jest o 13 pkt droższy. A z generałem i tak mają Ld8. Lepiej centrum posłać ogry z Ld generała a flankami Ironów ze swoim Ld, niż odwrotnie.b_sk pisze:Skoro masz taką wizję to dlaczego wystawiasz duże oddziały bulli, które piechoty nie przepychają zamiast dużych oddziałów Irongutów, które to robią i do tego mają wyższy Ld więc mniejsza szansa, że uciekną?
Ja bym jednak 1 oddział bulsów 1 gnoblarów , 1 gnoblarów trapersów 1 katapulte i riksona(tą bestie) dał
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Mam prośbę pisz ceny oddziałów i końcowy total score. Ja bym trochę pozmieniał. Zamien ilość bullsów na ironów i nie opłaca się dawać sztandary łatwo schodzą.Butcherom ja bym dał banstick i dispell scroll a drugiemu skull mantle i dispell scroll.
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
bohaterowie złożeni dobrze....tylko nie mam pojęcia co to jest DWH (dwuręczna broń, czy druga??)
co to bullich to odbijają się oni od wszystkiego co nie jest fastem i maszyną... więc tych panów ściąłbym do 3 z muzykami... to jest 115p. a jeżeli chcesz mieć trochę mocniejszych to 4-ki z dwiema brońmi i muzykiem 150? kosztują
Ironi sprawdzają się optymalnie w liczbie 4+ z muzykiem i sztandarem...więc takich wystawiam,
Gnoblarki> ja też je kocham...żadnych minusów, szkoda że muszą wlec za sobą ogry
Katapki... silny rydwan, killing blow no i fajna mina przeciwnika jak masz misfire
Maćku, Twoja koncepcja z ustawieniem oddziałów bulich w środku i ironów na flankach jest dobra...tylko że przez 4 bulich przebije się 10 kawy imperialnej...które wtedy pójdą środkiem... 5-6 i musisz wbić na nich stubborn czy regeneracje...inaczej idą do piachu...takie jest moje zdanie poparte porażkami jeśli chodzi o bule
wrzuce tutaj swoją wersje rozpy i zobaczysz o co mi chodzi
co to bullich to odbijają się oni od wszystkiego co nie jest fastem i maszyną... więc tych panów ściąłbym do 3 z muzykami... to jest 115p. a jeżeli chcesz mieć trochę mocniejszych to 4-ki z dwiema brońmi i muzykiem 150? kosztują
Ironi sprawdzają się optymalnie w liczbie 4+ z muzykiem i sztandarem...więc takich wystawiam,
Gnoblarki> ja też je kocham...żadnych minusów, szkoda że muszą wlec za sobą ogry
Katapki... silny rydwan, killing blow no i fajna mina przeciwnika jak masz misfire
Maćku, Twoja koncepcja z ustawieniem oddziałów bulich w środku i ironów na flankach jest dobra...tylko że przez 4 bulich przebije się 10 kawy imperialnej...które wtedy pójdą środkiem... 5-6 i musisz wbić na nich stubborn czy regeneracje...inaczej idą do piachu...takie jest moje zdanie poparte porażkami jeśli chodzi o bule
wrzuce tutaj swoją wersje rozpy i zobaczysz o co mi chodzi
Kedziorson pisze:bohaterowie złożeni dobrze....tylko nie mam pojęcia co to jest DWH (dwuręczna broń, czy druga??)
Double Handed Weapon (tak to się chyba tłumaczy - czyli broń dwuręczna)
Sztandary są tylko po to, żeby zapewnić bohaterom look-out sir. I po nic więcej. Te oddziały nie przyjmą żadnej szarży! W planach jest tylko flee i ewentualna szarża z boku. Nic więcej.co to bullich to odbijają się oni od wszystkiego co nie jest fastem i maszyną... więc tych panów ściąłbym do 3 z muzykami... to jest 115p. a jeżeli chcesz mieć trochę mocniejszych to 4-ki z dwiema brońmi i muzykiem 150? kosztują
Ja tylko rzucam panika, panika, 2D6 S2 no save, 2D6 S2 no save, bach ze śmieciary, bach ze śmieciary...
Nie potrafię sobie wyobrazić żadnego oddziału ogórw, który ustoi jakąś szarże. z WS3? prawie bez save?. Więc puszcze je bokiem, i będe liczyć na jakąs szarże z flanki. A do tego 3 lesza niż 4 ze sztandarem, bo mniej serce boli jak zejdzie od jakieś głupiej panikiIroni sprawdzają się optymalnie w liczbie 4+ z muzykiem i sztandarem...więc takich wystawiam
Tanie mięsko z +3 za szeregi do CR i fajny screen. Polecą do przoedu na pożarcie, żeby zblokowąć wroga i narazić go na jakieś szarże z boku. dobry oddziałek. Byle się nie zapultać i żeby mi na 1 nie zablokowały całej armiiGnoblarki> ja też je kocham...żadnych minusów, szkoda że muszą wlec za sobą ogry
Cóż, ryzyko jest. Ale ostatecznie przekonało mnie to że to jednak silny rywan. I strzela co turę, i nie ucieknie jak straci jeden model (jak 3 Leadbelcherów którzy kosztują dokładnie tyle samo). Poza tym np. na WE taki rywan wjeżdżając w driady może cokolwiek zrobić (nie mówie, że strasznie dużo), a Leadbelcherzy mogą najwyżej mężnie zginąć posiekani na kawałki.Katapki... silny rydwan, killing blow no i fajna mina przeciwnika jak masz misfire
Tak jak napisałem: żadnego przymowania szarż! Same flee i screenowanie się Gnolarami. Dobrze wiem, że nie Bullsami mogę nie ustać nawet screamerów...Maćku, Twoja koncepcja z ustawieniem oddziałów bulich w środku i ironów na flankach jest dobra...tylko że przez 4 bulich przebije się 10 kawy imperialnej...które wtedy pójdą środkiem... 5-6 i musisz wbić na nich stubborn czy regeneracje...inaczej idą do piachu...takie jest moje zdanie poparte porażkami jeśli chodzi o bule
Ceny dopisane.Młody Pajak pisze:Mam prośbę pisz ceny oddziałów i końcowy total score. Ja bym trochę pozmieniał. Zamien ilość bullsów na ironów i nie opłaca się dawać sztandary łatwo schodzą.Butcherom ja bym dał banstick i dispell scroll a drugiemu skull mantle i dispell scroll.
Siege Braker dale kopa w HtH (mam 2 bohaterów z S7).
Taki mag bije w treemana 3+, 3+ no save, a w czołg auto hity, 3+, save 5+, 1 rana=D6 ran.
Tylko jeden hero do walki imho to za mało. A tak mam przynajmniej "namiastkę".
Panowie, zdajcie sobie sprawę, że Butcher (czyli mag!) jest w stanie wygrac pojedynek z prawie każdym zwyczajnym herosem na mniej niż 2K. Dlaczego? Bo ma 4 rany i T5, oraz bije z S7 (a wrogowie zwykle mają 2 rany i 3 ataki). I może się leczyć!
Moi Ironguci z War Bannerem regularnie przyjmują szarże i bardzo często te szarże w tej samej albo następnej turze odbijają.Maciek Paraszczak pisze:Nie potrafię sobie wyobrazić żadnego oddziału ogórw, który ustoi jakąś szarże. z WS3? prawie bez save?. Więc puszcze je bokiem, i będe liczyć na jakąs szarże z flanki. A do tego 3 lesza niż 4 ze sztandarem, bo mniej serce boli jak zejdzie od jakieś głupiej panikiIroni sprawdzają się optymalnie w liczbie 4+ z muzykiem i sztandarem...więc takich wystawiam
A licky boom boom down!!!
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
w Lublinie możliwe, że wkońcu wymienimy poglądy na temat grubasków na żywo też się szykuje ....ale z całkiem inną rozpą chyba
Ależ ja jestem czytym teoretykiem Zagrałem tłuściochami 2 bitwy na 1300 i to, ponieważ grałem z moją przyszlą żoną, można powiedzieć, że grałem sam, ze sobą (udało mi się raz wygrać, i raz przegrać )Kedziorson pisze:w Lublinie możliwe, że wkońcu wymienimy poglądy na temat grubasków na żywo też się szykuje ....ale z całkiem inną rozpą chyba
Cóż, zobaczymy jak to wyjdzie w praniu
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
zobaczymy, zobaczymy
ja tylko wywale tyranta i jednego maga i już będzie 1650
ja tylko wywale tyranta i jednego maga i już będzie 1650
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 149
zdecydowanie odradzam scraplaunche - nie dosc ze jak to rydwany padaja od S7, to jeszcze ich elitarne ld powoduje ze najprostsza metoda na nich jest wysunac jakis klocek piechoty - sama sie wtedy zabije... oczywiscie mozna je trzymac w poblizu generala ale: 1. on tez nie blyszczy ld-kiem, 2. nie wszystko zawsze moze stac obok gienia...
ksuM pisze:Scraplaunche wiadomo, że nie są boskie, ale są solidne i pełnią wiele użytecznych funkcji.
Natomiast brak bangsticka dość znacznie osłabia Ci magię.
Co do Scraplaunchy: dokładnie jak napisał KsuM...bez rewelacji, ale to twarde bestie. Albo będa w okolicach generała, albo będą razem - wtedy ewentualna szarża na klocek wroga wcale nie musi się skończyć dla nich źle. Poza tym...jak nie generał, i nie dwie razem, to zawsze mogę je zblokować Gnoblarami tak, żeby na nic nie mogły szarżować, ale mogły strzelać.
A S7...cóż, z armiami strzelającymi i tak mam marne szanse, a biegaczy/chaośników z flailami jakoś będe się starał wymanewrować
A bankstick....cóż, w pierwszej wersji rozpiski był, ale po przemyśleniach, stwierdziłem, że 1 scroll to mało. A D6S4 co zabije? 1-2 driady? 0,5 kawalerzysty na turę? Oczywiście jest przydatne, ale scroll musi być, jak również drugi hero z S7
A magia i tak mocna. Mogę rzucić nawet 6 czarów. A 4 bardzo nieprzyjemne (2xpanika,2x 2D6 S2 no save)
No dobra, to skoro taka dyskusja się wywiązała to wrzucę swoją wersję ogrów:
1 Bruiser @ 189 Pts
General; Luck Gnoblar (x1); Ogre Club; Heavy Armour
Siege Breaker [30]
Wyrdstone Necklace [20]
1 Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll [25]
Bangstick [25]
1 Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
3 Ogre Bulls @ 127 Pts
2ndWeapon; Musician
3 Ogre Bulls @ 127 Pts
2ndWeapon; Musician
21 Gnoblars @ 42 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
9 Gnoblar Trappers @ 54 Pts
4 Ironguts @ 252 Pts
Look-Out Gnoblar; Standard; Musician
War Banner [25]
4 Ironguts @ 227 Pts
Look-Out Gnoblar; Standard; Musician
3 Ironguts @ 154 Pts
Musician
1 Gorger @ 75 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 72
Total Army Cost: 1649
1 Bruiser @ 189 Pts
General; Luck Gnoblar (x1); Ogre Club; Heavy Armour
Siege Breaker [30]
Wyrdstone Necklace [20]
1 Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll [25]
Bangstick [25]
1 Butcher @ 180 Pts
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
3 Ogre Bulls @ 127 Pts
2ndWeapon; Musician
3 Ogre Bulls @ 127 Pts
2ndWeapon; Musician
21 Gnoblars @ 42 Pts
21 Gnoblars @ 42 Pts
9 Gnoblar Trappers @ 54 Pts
4 Ironguts @ 252 Pts
Look-Out Gnoblar; Standard; Musician
War Banner [25]
4 Ironguts @ 227 Pts
Look-Out Gnoblar; Standard; Musician
3 Ironguts @ 154 Pts
Musician
1 Gorger @ 75 Pts
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Models in Army: 72
Total Army Cost: 1649
A licky boom boom down!!!
nie lepiej skull mantle zamiast scrolla?
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.
Snot Fanpage <<--- , klikać!