o&g mój standardzik na 2000
o&g mój standardzik na 2000
orc great shaman 4lvl generał na dziku
2power stone
dispel scroll
amulet of protectyness
orc shaman 2lvl na chariocie
horn of urgok
whaaagh paint
night goblin shaman 2lvl
staf of sneaky stealin'
goblin shaman 2lvl na chariocie
nibbla's itty ring
dispel scroll
doom diver
2 spear chukka
6savage boar boyz
fcg
shield
speer
5 savage boar boyz
shield
boss
speer
7 squig hoppers
5 goblin spider riders
boss, music
5 wolf riders
music
speer
2x 10 savage boyz
spear
shield
stadart, boss
20 night goblin
2 fanatics
casting pool 12
dispel pool 7
models in army 88
1998/2000 pkt
komentujcie
2power stone
dispel scroll
amulet of protectyness
orc shaman 2lvl na chariocie
horn of urgok
whaaagh paint
night goblin shaman 2lvl
staf of sneaky stealin'
goblin shaman 2lvl na chariocie
nibbla's itty ring
dispel scroll
doom diver
2 spear chukka
6savage boar boyz
fcg
shield
speer
5 savage boar boyz
shield
boss
speer
7 squig hoppers
5 goblin spider riders
boss, music
5 wolf riders
music
speer
2x 10 savage boyz
spear
shield
stadart, boss
20 night goblin
2 fanatics
casting pool 12
dispel pool 7
models in army 88
1998/2000 pkt
komentujcie
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
szczerze mówiąc fajna rozpa...ale ni masz nic co przyjmie jakiś większy oddział..patrz konnica imperialna z BSB czy geniem czy klocek BK z wampirem...starym czy nowym
To ja pomarudzę :
1. Orc Shaman nie może dosiadać rydwanu (tak więc rozpa nielegalna)
2. Boss na pająkach? 1 atak ze speara za 12 punktów? Hmmm, nie jest to najlepszy deal...
3. Masz tylko 2 Scrolle, niby jest te 7 DD, ale 3 Scrolle są IMO lepsze od 2
4. Ten oddział goblinów... Nie stawia się 20tki z tego powodu, że zbyt łatwo ostrzałem/magią to spanikować. No i nie ma muzyka, czego nie rozumiem zupełnie...
5. Niewykorzystany slot Rare, dla mnie o tyle niezrozumiałe, że O&G mają tanie i dobre Rary. Masz liderkę 8 na generale, czyli w miarę przyzwoitą, można by więc wziąć Trolla, coby człapał w okolicy tych Boar Boyzów w których lata generał.
A co do całokształtu:
Uważam to za raczej słabe Niby jest parę fajnych rzeczy, ale masz taki miks wszystkiego: są oddziały szybkie, ofensywne, są powolne i defensywne, wreszcie są maszyny w zbyt małej liczbie, żeby mówić o defensie. Dodatkowo nie masz gdzie schować Herosów. Bo oprócz tego goblina na rydwanie będziesz miał 1 na dziku i 2 z buta. Jak ten na dziku wejdzie do Savage Boar Boyzów to szybko ci go wyciągną pod swoje oddziały (frenzy) i dostaniesz szarżę z czegoś konkretnego. Jak włożysz herosów do Savage Boyzów, to jak wyżej. A do goblinów bym ich nie wsadzał z powodu ich małej liczby i paniki, na którą są podatni.
Ponadto polegasz na magii, mnie się to w tej armii niezbyt do tej pory opłacało...
Może przesadzam, ale wydaje mi się, że nie miałbym z czymś takim większego problemu...
1. Orc Shaman nie może dosiadać rydwanu (tak więc rozpa nielegalna)
2. Boss na pająkach? 1 atak ze speara za 12 punktów? Hmmm, nie jest to najlepszy deal...
3. Masz tylko 2 Scrolle, niby jest te 7 DD, ale 3 Scrolle są IMO lepsze od 2
4. Ten oddział goblinów... Nie stawia się 20tki z tego powodu, że zbyt łatwo ostrzałem/magią to spanikować. No i nie ma muzyka, czego nie rozumiem zupełnie...
5. Niewykorzystany slot Rare, dla mnie o tyle niezrozumiałe, że O&G mają tanie i dobre Rary. Masz liderkę 8 na generale, czyli w miarę przyzwoitą, można by więc wziąć Trolla, coby człapał w okolicy tych Boar Boyzów w których lata generał.
A co do całokształtu:
Uważam to za raczej słabe Niby jest parę fajnych rzeczy, ale masz taki miks wszystkiego: są oddziały szybkie, ofensywne, są powolne i defensywne, wreszcie są maszyny w zbyt małej liczbie, żeby mówić o defensie. Dodatkowo nie masz gdzie schować Herosów. Bo oprócz tego goblina na rydwanie będziesz miał 1 na dziku i 2 z buta. Jak ten na dziku wejdzie do Savage Boar Boyzów to szybko ci go wyciągną pod swoje oddziały (frenzy) i dostaniesz szarżę z czegoś konkretnego. Jak włożysz herosów do Savage Boyzów, to jak wyżej. A do goblinów bym ich nie wsadzał z powodu ich małej liczby i paniki, na którą są podatni.
Ponadto polegasz na magii, mnie się to w tej armii niezbyt do tej pory opłacało...
Może przesadzam, ale wydaje mi się, że nie miałbym z czymś takim większego problemu...
nie moze, jak moze to podaj cytat z bookaowrzem moze dosiadać
i bez tego niszczysz, a jak już sie uparłeś to za 13pkt masz dodatkowego spider rideraboss na pająkach bo zamierzam niszczyć maszyny
i kosztuje cię to 50pkt, tyle co dwa DS, poza tym IMO przedmiot dobry na małe pkt nie na duze,zauważ ze jest przedmio zabierający kość magi i dający mii do dispela
ten oddział jest TYLKO dla fanatyków
co nie zmienia faktu zę ci go wystrzelają szybko,
sorka, gobosy nie są drogir, dodatkowe 20 pkt władowane w niego zwiększy jego przeżywalnosć parokrotnie (w przypadku ostrzału oczywiście )
eh, reszta to samo co Tomekjar
TruePunk pisze: Kazdy gra jak lubi; ale czesc pomyslow nawet matka statystyka powinna z glowy wybijac;p
jakie duzo?
88 modeli to sie wyciaga grajac forma monster truckowa!
poza tym czesc modeli jest max z doopy(jak chocby champion w pajakach)
Boss w NG zwieksza tez przezywalnosc shamanow-najczesciej jak cos ich szarzuje to probuja dostawic jakiegos kozaka maslaka zeby wtubil szamanowi-wtedy boss daje mu ture zycia
orc shaman nie jezdzi na rydwanie-AB p.50 (owszem great shaman jezdzi tak samo jak gobbo shaman)
troche nie rozumie tego zestawu bohaterow
88 modeli to sie wyciaga grajac forma monster truckowa!
poza tym czesc modeli jest max z doopy(jak chocby champion w pajakach)
Boss w NG zwieksza tez przezywalnosc shamanow-najczesciej jak cos ich szarzuje to probuja dostawic jakiegos kozaka maslaka zeby wtubil szamanowi-wtedy boss daje mu ture zycia
orc shaman nie jezdzi na rydwanie-AB p.50 (owszem great shaman jezdzi tak samo jak gobbo shaman)
troche nie rozumie tego zestawu bohaterow
macie racje, doczytałem ze nie orkowy szaman nie jeździ
jak zostaje mi troche pktów to zwiekrzam ng do 24 i daje muzyka, o łukach nie pomyślałem ale w przypadku gdy mają tam być tylko fanatycy to chyba dobry pomysł.
zawrze wole wziąść ten przedmio t zabierający kości, bo dodaje mi tak jakby 2 do dispela
jeśli chodzi o szefa w pająkach to chyba macie racje, ze nie ma sensu.
quas, w tych ng i tak nigdy nie bedzie bochatera... bohaterowie sie bedą chować w dzikich orkach
jak zostaje mi troche pktów to zwiekrzam ng do 24 i daje muzyka, o łukach nie pomyślałem ale w przypadku gdy mają tam być tylko fanatycy to chyba dobry pomysł.
zawrze wole wziąść ten przedmio t zabierający kości, bo dodaje mi tak jakby 2 do dispela
jeśli chodzi o szefa w pająkach to chyba macie racje, ze nie ma sensu.
quas, w tych ng i tak nigdy nie bedzie bochatera... bohaterowie sie bedą chować w dzikich orkach
To teraz znajdź jeszcze parę punktów na 25tego goblina Dlaczego? A no dlatego, że jak masz 24 i strzelaniem zabiją ci 6 koleżków, to zdajesz panikę. W tej samej sytuacji przy 25 goblinach nic się nie dzieje i idziesz dalej ze śmiercionośnym ładunkiem. Zawsze staraj się oddziały goblinów wystawiać liczebnościowo o 1 większe od krotności liczby 4