3x NG shaman
5x grzyb
2x Pump Wagon
3x 8 hoppers
2x 25 NG
boss, muzyk
2x Fanatyk
1x 29 NG
boss, muzyk
2x fantayk
1x 30 NG
boss, muzyk
2x fanatyk
2x 2 snotlingi
grałem już bardzo podobną rozpą i świetnie sie gra
krótko mówiąc albo rozwalę przeciwnika albo siebie
boli mnie strzelanie i mój mały Ld ale i tak ponad połowa armii jest odporna na psychologie
Mad Night Goblins 1,5k ;P
z dobrze poprowadzonym defensem nie masz szans.
nie pankrok.
nie pankrok.
Gram samymi goblinami (ale mieszanka Common i Night i Forest) i powiem jedno: nie wiem jak to ma działać w ogóle
Pomp Wageny wypróbowywałem, zrezygnowałem po tym, jak doszedłem do wniosku, że to przeciwnik praktycznie zawsze je szarżuje, nie na odwrót.
Shamani też bez sensu IMO, bo oni to się tylko zabić potrafią w takiej konfiguracji... A bounda to już im nie dałeś...
Od Hoppersów czasem lepszy klocek Squigów, naprawdę fajne rzeczy potrafi zrobić.
Klocki OK, ale jak już przegrasz walkę (a jak coś dojdzie to zwykle przegrywasz... W dodatku szmat nie masz.) to uciekasz. Nie jest to fajne.
Moje wnioski? Jeden orzeł/harpie/terki/furie/fast i cały twój plan w ruinie, bo fanatycy latają po swoich oddziałach aż miło. Z magią też tak super nie będziesz miał, 3 czary na 3 kościach to nie rekord świata.
Ogólnie rozpiskę oceniam źle. Niestety nie da się według mnie złożyć czegoś porządnego bez zwykłych goblinów (jakieś fasty, maszyny, rydwany pod szamanami, te rzeczy naprawdę są spoko)
Pomp Wageny wypróbowywałem, zrezygnowałem po tym, jak doszedłem do wniosku, że to przeciwnik praktycznie zawsze je szarżuje, nie na odwrót.
Shamani też bez sensu IMO, bo oni to się tylko zabić potrafią w takiej konfiguracji... A bounda to już im nie dałeś...
Od Hoppersów czasem lepszy klocek Squigów, naprawdę fajne rzeczy potrafi zrobić.
Klocki OK, ale jak już przegrasz walkę (a jak coś dojdzie to zwykle przegrywasz... W dodatku szmat nie masz.) to uciekasz. Nie jest to fajne.
Moje wnioski? Jeden orzeł/harpie/terki/furie/fast i cały twój plan w ruinie, bo fanatycy latają po swoich oddziałach aż miło. Z magią też tak super nie będziesz miał, 3 czary na 3 kościach to nie rekord świata.
Ogólnie rozpiskę oceniam źle. Niestety nie da się według mnie złożyć czegoś porządnego bez zwykłych goblinów (jakieś fasty, maszyny, rydwany pod szamanami, te rzeczy naprawdę są spoko)
dziwne, ze autor tematu zrozumial o co mi chodzilo, a Tobie sie nie udalo - jako, ze nie grasz OnG to dla Ciebie tylko i wylacznie chyba nie musze rozwijac mysli?
W duzym uproszczeniu: bardzo slaby LD armii i stosunkowo latwa zabijalnosc oznacza duza ilosc panik na ktorych zdanie mamy na ld genralskim.. 28%
w efekcie rozpiska z defensami nie ma zbyt wielkich szans, co czyni ja nie-uniwersalna i dyskwalifikuje z gier turniejowych
W duzym uproszczeniu: bardzo slaby LD armii i stosunkowo latwa zabijalnosc oznacza duza ilosc panik na ktorych zdanie mamy na ld genralskim.. 28%
w efekcie rozpiska z defensami nie ma zbyt wielkich szans, co czyni ja nie-uniwersalna i dyskwalifikuje z gier turniejowych
pumpy są (zresztą jak prawie każda jednostka gobbosó lekko kontrowersyjne 2k6 to zbyt mało by przeć do przodu, co innego hoppery jednakże zawsze dosyć trudno opierać armii która jest równie kopnięta co hopppery i nie mogą tworzyć głównej siły rozwalającej.3xklocki NG równierz nie zrobią nikomu nic straznego.Uważam że warto używać tylko wtedy NG gdy ma się w okolicy ork big blach boss lub coś w tym stylu. Jakaś maszynka np.Doom za 2xpumpy nie wiem osobiście nie bał bym się takiej armii(nie powiedziałem gracza)
pozdro
pozdro
I believe in Honour.!
Wiesz - walcze z wypowiedziami typuTruePunk pisze:dziwne, ze autor tematu zrozumial o co mi chodzilo, a Tobie sie nie udalo - jako, ze nie grasz OnG to dla Ciebie tylko i wylacznie chyba nie musze rozwijac mysli?
W duzym uproszczeniu: bardzo slaby LD armii i stosunkowo latwa zabijalnosc oznacza duza ilosc panik na ktorych zdanie mamy na ld genralskim.. 28%
w efekcie rozpiska z defensami nie ma zbyt wielkich szans, co czyni ja nie-uniwersalna i dyskwalifikuje z gier turniejowych
słabe
beznadziejne
itp
bez uzasadnienia dlaczego
jak dla mnie, rozpiska jest słaba. Wywal jednego szamana, wrzuc za to goblinskiego (nie ng) big bossa, daj do jednego oddziału, wyrzuc jeden najmniejszy klocek nocników i jeden hopperów, 1 pumpa i zamiast tego wrzuc rydwan goblinski, pajaki lub wilki, wzmocnij pozostałe klocki, wszytkim sztandary, szamanom daj jednego dispel scrolla i jakiegos bound spella moze. Jak na house gaming takie cos chyba nie bedzie źle