Mad Night Goblins 1,5k ;P

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Mad Night Goblins 1,5k ;P

Post autor: Vincent »

3x NG shaman
5x grzyb

2x Pump Wagon

3x 8 hoppers

2x 25 NG
boss, muzyk
2x Fanatyk

1x 29 NG
boss, muzyk
2x fantayk

1x 30 NG
boss, muzyk
2x fanatyk

2x 2 snotlingi

grałem już bardzo podobną rozpą i świetnie sie gra :wink:
krótko mówiąc albo rozwalę przeciwnika albo siebie :D
boli mnie strzelanie i mój mały Ld :? ale i tak ponad połowa armii jest odporna na psychologie :wink:

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

z dobrze poprowadzonym defensem nie masz szans.
nie pankrok.

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

jak gram z krasnalami lub imperium to tylko modle się o 3 stopy :-P

tomekjar
Falubaz
Posty: 1007
Lokalizacja: Ośmiornica Łódzka
Kontakt:

Post autor: tomekjar »

Gram samymi goblinami (ale mieszanka Common i Night i Forest) i powiem jedno: nie wiem jak to ma działać w ogóle :?

Pomp Wageny wypróbowywałem, zrezygnowałem po tym, jak doszedłem do wniosku, że to przeciwnik praktycznie zawsze je szarżuje, nie na odwrót.

Shamani też bez sensu IMO, bo oni to się tylko zabić potrafią w takiej konfiguracji... A bounda to już im nie dałeś...

Od Hoppersów czasem lepszy klocek Squigów, naprawdę fajne rzeczy potrafi zrobić.

Klocki OK, ale jak już przegrasz walkę (a jak coś dojdzie to zwykle przegrywasz... W dodatku szmat nie masz.) to uciekasz. Nie jest to fajne.

Moje wnioski? Jeden orzeł/harpie/terki/furie/fast i cały twój plan w ruinie, bo fanatycy latają po swoich oddziałach aż miło. Z magią też tak super nie będziesz miał, 3 czary na 3 kościach to nie rekord świata.



Ogólnie rozpiskę oceniam źle. Niestety nie da się według mnie złożyć czegoś porządnego bez zwykłych goblinów (jakieś fasty, maszyny, rydwany pod szamanami, te rzeczy naprawdę są spoko)
Obrazek

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

TruePunk pisze:z dobrze poprowadzonym defensem nie masz szans.
nie pankrok.
moze by kolega mysl rozwinął
:roll:

chce myslec ze ilosc postów = jakosc
na tym forum

Awatar użytkownika
TruePunk
Masakrator
Posty: 2726
Lokalizacja: Vendetta
Kontakt:

Post autor: TruePunk »

dziwne, ze autor tematu zrozumial o co mi chodzilo, a Tobie sie nie udalo - jako, ze nie grasz OnG to dla Ciebie tylko i wylacznie chyba nie musze rozwijac mysli?
W duzym uproszczeniu: bardzo slaby LD armii i stosunkowo latwa zabijalnosc oznacza duza ilosc panik na ktorych zdanie mamy na ld genralskim.. 28%
w efekcie rozpiska z defensami nie ma zbyt wielkich szans, co czyni ja nie-uniwersalna i dyskwalifikuje z gier turniejowych

Awatar użytkownika
Zeppelin
Falubaz
Posty: 1389
Lokalizacja: Górny Śląsk - Katowice

Post autor: Zeppelin »

pumpy są (zresztą jak prawie każda jednostka gobbosó lekko kontrowersyjne 2k6 to zbyt mało by przeć do przodu, co innego hoppery jednakże zawsze dosyć trudno opierać armii która jest równie kopnięta co hopppery i nie mogą tworzyć głównej siły rozwalającej.3xklocki NG równierz nie zrobią nikomu nic straznego.Uważam że warto używać tylko wtedy NG gdy ma się w okolicy ork big blach boss lub coś w tym stylu. Jakaś maszynka np.Doom za 2xpumpy nie wiem osobiście nie bał bym się takiej armii(nie powiedziałem gracza)

pozdro
I believe in Honour.!

Awatar użytkownika
Charki
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Charki »

Turniejowe to nie jest. Towarzysko horda ng w sam raz. ;]

Awatar użytkownika
zaf
Masakrator
Posty: 2653
Lokalizacja: bedzin/k-ce

Post autor: zaf »

TruePunk pisze:dziwne, ze autor tematu zrozumial o co mi chodzilo, a Tobie sie nie udalo - jako, ze nie grasz OnG to dla Ciebie tylko i wylacznie chyba nie musze rozwijac mysli?
W duzym uproszczeniu: bardzo slaby LD armii i stosunkowo latwa zabijalnosc oznacza duza ilosc panik na ktorych zdanie mamy na ld genralskim.. 28%
w efekcie rozpiska z defensami nie ma zbyt wielkich szans, co czyni ja nie-uniwersalna i dyskwalifikuje z gier turniejowych
Wiesz - walcze z wypowiedziami typu

słabe
beznadziejne
itp

bez uzasadnienia dlaczego

Awatar użytkownika
Holgin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 136

Post autor: Holgin »

jak dla mnie, rozpiska jest słaba. Wywal jednego szamana, wrzuc za to goblinskiego (nie ng) big bossa, daj do jednego oddziału, wyrzuc jeden najmniejszy klocek nocników i jeden hopperów, 1 pumpa i zamiast tego wrzuc rydwan goblinski, pajaki lub wilki, wzmocnij pozostałe klocki, wszytkim sztandary, szamanom daj jednego dispel scrolla i jakiegos bound spella moze. Jak na house gaming takie cos chyba nie bedzie źle :)

Awatar użytkownika
Vincent
Kradziej
Posty: 978
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: Vincent »

jakbym robił podobną rozpe na turniej to bym wsadził za jednego shamana BOBB na dziku z boundem martogiem i collarem za wagony giguś i za jednych hoppersów 2 chukki

ODPOWIEDZ