Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach cz. 2
Moderator: misha
Nie tracisz punktow za niego i on sam cos przepycha zawsze
Pewnie ze odzial za 1500 pkt w armii na 2250 jest bez sensu, al skladajac Bk z regenka + duzym magiem wampirem zostaje jeszcze sporo punktow na inne oddzialy.
Pozostanie nauczenie sie gry przeciwko nowym wampirkom i tyle. Chociaz pewnie bedzie to taka przyjemna gra jak przeciw TK, zabijasz oddzial w calosci albo w kolejnej turze ci sie regeneruje lub dostajesz popchniecie w bok;/
Pewnie ze odzial za 1500 pkt w armii na 2250 jest bez sensu, al skladajac Bk z regenka + duzym magiem wampirem zostaje jeszcze sporo punktow na inne oddzialy.
Pozostanie nauczenie sie gry przeciwko nowym wampirkom i tyle. Chociaz pewnie bedzie to taka przyjemna gra jak przeciw TK, zabijasz oddzial w calosci albo w kolejnej turze ci sie regeneruje lub dostajesz popchniecie w bok;/
Żeby go przeciwnik nie ruszył. ProsteFluffy pisze:No dobra, i jaki jest sens wystawiania oddzialu "nie do ruszenia"?
Coś mi się zresztą wydaje, że oddziały "nie do ruszenia" wcale takie "nie do ruszenia" nie będą.
Mega-turbo klocek Black Knights trafi na front dużego klocka szkieletów z wampirem i Belfire Spike, albo z bannerkiem Flaming Attacks i .....kupa.
BSB, choćby nie wiem jak twardy był, zdechnie od Belfire Spike w 1-2 tury, szkielety będą wskrzeszane D6 ran na 3+, a wighty 1 rana na 4+, oba oddziały będą miały WS7 od wampira z tyłu i...... wunderwaffe pójdzie do gazu. A do tego armia z gigantycznym klocem BK będzie miała mniej oddziałów do supportu niż armia z klocami szkieletów/ghouli.
Więc Fluffy, nie płacz!
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Z góry powiem, że leczenie nie jest aż tak spektakularne i można się na nim przejechać. Wbrew pozorom D6 modeli to mało, jeśli mówimy o dowskrzeszaniu do kluczowego combatu, gdzie przeciwnik użyje całego dispela, by Ci bruździć.
Kawaleria ma jednak większą manewrowość, przeżywalność i hitpower, co czyni ją dużo bardziej uniwersalną.
Kawaleria ma jednak większą manewrowość, przeżywalność i hitpower, co czyni ją dużo bardziej uniwersalną.
Pojedyncze leczenie moze i nie, ale jak wlaniesz je sobie 7-8 razy na 3+ to robi sie to juz nieprzyjemne.... pewnie ze czesc sie zdispeluje, czesc nie wejdzie, ale predzej czy pozniej 1-3 wejda czyli troche lepiej niz po staremu - wiecej rzutow - wieksza statystyczna przewidywalnosc, z jednej kosci = brak miscastow.
Kiepawo z tym recastem, jakby wstkrzeszanie tylko byloby recastowane to luzik, bo wiadomo, nie ma juz sredniego i duzego wskrzeszenia. Ale taniec z recastem na 6+ fuj - a fe.
Kiepawo z tym recastem, jakby wstkrzeszanie tylko byloby recastowane to luzik, bo wiadomo, nie ma juz sredniego i duzego wskrzeszenia. Ale taniec z recastem na 6+ fuj - a fe.
Witam!
Planuje zagrać jakąś bitewkę testową, ale mam kilka pytań związanych z interpretacją... Możecie pomoc?
- Nightshroud... Chodzi mi konkretnie o to, czy szarżujący poprzez działanie tego przedmiotu atakuje ostatni, czy traci tylko bonusy związane z broniami?
Czy to, że przeciwnik atakuje pierwszy też jest bonusem w szarży?:)
- sprawa BSB, czy w związku ze wskrzeszaniem, regenerowaniem i wardowaniem w combacie, o czym była wcześniej mowa, będzie wciąż dawał -1 przy rozpadaniu za CR? Znacie jakieś plotki? Z drugiej strony tylko to daje, więc pewnie bez zmian.
- wampiry mogą bez niczego brać magic armour, czy żeby nosić jakiekolwiek wdzianko trzeba mieć bloodline? Wkońcu teraz są magami, a o ile dobrze pamiętam to magowie nie mogą nosić zbroi, chyba że jest to zaznaczone w opisie przedmiotu, czyż nie?
- sprawa Wraithów... mają mieć po 3 ataki - ok, a siła bazowo 3? To będzie oznaczało, że kołczyk bedzie cały czas miał siłe 4? lipa... No i sprawa Baśki... Gdzieś czytałem, że ma krzyczeć po wszystkim żywym, nawet ItP... czy może to ktoś potwierdzić? Sposób krzyczenia i zasięg się nie zmienia?
- +2 kości PD są do puli wampirka, prawda?
To chyba na razie wszystko... Sorki, za ten wysyp
Może nienajlepiej wchodzę w temat, ale będę wdzięczny za jakieś odpowiedzi...
Pozdrawiam...
Planuje zagrać jakąś bitewkę testową, ale mam kilka pytań związanych z interpretacją... Możecie pomoc?
- Nightshroud... Chodzi mi konkretnie o to, czy szarżujący poprzez działanie tego przedmiotu atakuje ostatni, czy traci tylko bonusy związane z broniami?
Czy to, że przeciwnik atakuje pierwszy też jest bonusem w szarży?:)
- sprawa BSB, czy w związku ze wskrzeszaniem, regenerowaniem i wardowaniem w combacie, o czym była wcześniej mowa, będzie wciąż dawał -1 przy rozpadaniu za CR? Znacie jakieś plotki? Z drugiej strony tylko to daje, więc pewnie bez zmian.
- wampiry mogą bez niczego brać magic armour, czy żeby nosić jakiekolwiek wdzianko trzeba mieć bloodline? Wkońcu teraz są magami, a o ile dobrze pamiętam to magowie nie mogą nosić zbroi, chyba że jest to zaznaczone w opisie przedmiotu, czyż nie?
- sprawa Wraithów... mają mieć po 3 ataki - ok, a siła bazowo 3? To będzie oznaczało, że kołczyk bedzie cały czas miał siłe 4? lipa... No i sprawa Baśki... Gdzieś czytałem, że ma krzyczeć po wszystkim żywym, nawet ItP... czy może to ktoś potwierdzić? Sposób krzyczenia i zasięg się nie zmienia?
- +2 kości PD są do puli wampirka, prawda?
To chyba na razie wszystko... Sorki, za ten wysyp
Może nienajlepiej wchodzę w temat, ale będę wdzięczny za jakieś odpowiedzi...
Pozdrawiam...
Hmm. Jakos TK potrafi dowskrzeszac do kluczowego combata. A ma mniej kosci w porownaniu do tego co tu proponujecie ...
teraz wogle Tk w porownaniu do VC znaacznie bledna ... Magia slabsza, ale bezpieczniejsza. Ma niby strzelanie, ale mniejsza sile w combacie...
Szamanie wiadomo cokolwiek o TK nowych?>
teraz wogle Tk w porownaniu do VC znaacznie bledna ... Magia slabsza, ale bezpieczniejsza. Ma niby strzelanie, ale mniejsza sile w combacie...
Szamanie wiadomo cokolwiek o TK nowych?>
Podobnie jak napisał Narożny sądze, że nie da się zablokować każdego dożywiania GG albo szkieletów w walce. 7 kości wampira i ze 2-3 kości małych wampirów zrobią swoje, tym bardziej że będzie to w 2-3 turze dopiero i przeciwnik będzie miał mniej scroli. Ponadto, wraz z hełmem oddziały te nie będą chciały ginąć. GG już teraz jest trudno posłać powrotnie do piachu zarówno wręcz jak i strzelaniem. A z jednego wskrzeszenia powróci ich średnio 3.
-
- Wałkarz
- Posty: 65
A nawet 3,5August pisze:A z jednego wskrzeszenia powróci ich średnio 3.
Count 205 + 50 + 35 + 15 + 30 + 30 + 15 + 50 = 430
master
forbiden
szkielety
ward +3 na strzelanie
helm
black periapt
+ 1 lvl
wamp 100 + 25 + 15 + 25 + 50 = 215
BSB
creatures of the night
walkind death
+2 sv bieganie i slomka
wamp 100 + 30 + 15 + 35 = 180
+ 1 lvl
ghoule
boa
wamp 100 + 30 + 15 + 2x 25 = 195
+ 1 lvl
ghoule
2x DS
herosi 1020 ptk
15 szkielety FCG 15 x 8 + 25 + 25 = 170
warbaner
2 x 10 ghouli 20 x 8 = 160
1 corpse cart z upg do wskrzeszania 2 czysty 2 x 75 + 1 x 25 - 175
core 505
2 x 5 BK 10x 24 + 2x8 = 256
z muzykiem bez bardingu
2x 3 fell baty 6 x 20 = 120
speciale 376 ptk
2 warghulfs 175 x 2 = 350
rare 350 ptk
razem 2251 jezeli wszystko sie zgadza
12 kostek + book + BP
7 kostek Dispela
i az 59 jednostek podstawowych z ktorymi startuje gre
zawsze staram sie budowac "symetryczne" armie jakos mi sie podobaja - dlatego taka a nie inna armia,
12 kostek uwzgledniajac polskie realia obcinania magi ale moze to byc dalej za duzo dlatego trzeba bedzie caddy wampira zmienic na necrosa - nie zmienialem teraz bo nie wiem dokladnie jak z tymi necro jest za 55 ptk jest sobie koles i wybiera 1 czar czy zawssze ma 0 czar a za 15 ptk dokupuje jaki chce ? bo o ile wybiera 1 darmowy czar to jeszcze mozna jakos przebolec brak tego wampira
niestety nie ma ptk na wilczasy - tzn jak to jest z tym summoningiem nowych oddzialow ? tylko zombie co nie ? mozna wywalic 5 szkielcow i dodac 5 wilkow ale mysle ze wole miec te 5 szkielcow wiecej i odciazyc troche counta z jego obowiazkow
corpse carty to swietna rzecz szkoda ze nie kosztuje te 40 ptk jak zapowaiadali no a za zaoszczedzone 50 ptk to mozna nakupic corow duzo
na czym bazuje moje przypuszczenia to 2d6 atakow z sila 2 t4 3w +5 sv regenka 4 m, daja w 6 calach ASF , no i jeden pomaga dowskrzeszac [ jezeli bonus sie bedzie kumulowal to 2 beda pomagac ] cos tam jeszcze ktos mowil o impaktach ale i tak duzo zasad specialnych ma ten oddzial, ktos mowil ze necrosa tam mozna jeszcze wpakowac a to by byla heca dopiero - jakby jeszcze regenke dostal
BK z etreycznym ruchem i warghulfem wspomagajacym maszerowanie bez bardingu w liczbie 5-6 to wg mnie hit sezonu jezeli chodzi o flankowanie:P jeszcze mozna wskrzeszac ale na to bym z ich strony nie liczyl bo beda poza zasiegiem - chyba ze jakis bsb sie tam przebiegnie
a i jak dziala popychaczka ? dalej 8 cali czy cos ruszylo z miejsca ?
uff ale sie opisalem co myslicie ?
master
forbiden
szkielety
ward +3 na strzelanie
helm
black periapt
+ 1 lvl
wamp 100 + 25 + 15 + 25 + 50 = 215
BSB
creatures of the night
walkind death
+2 sv bieganie i slomka
wamp 100 + 30 + 15 + 35 = 180
+ 1 lvl
ghoule
boa
wamp 100 + 30 + 15 + 2x 25 = 195
+ 1 lvl
ghoule
2x DS
herosi 1020 ptk
15 szkielety FCG 15 x 8 + 25 + 25 = 170
warbaner
2 x 10 ghouli 20 x 8 = 160
1 corpse cart z upg do wskrzeszania 2 czysty 2 x 75 + 1 x 25 - 175
core 505
2 x 5 BK 10x 24 + 2x8 = 256
z muzykiem bez bardingu
2x 3 fell baty 6 x 20 = 120
speciale 376 ptk
2 warghulfs 175 x 2 = 350
rare 350 ptk
razem 2251 jezeli wszystko sie zgadza
12 kostek + book + BP
7 kostek Dispela
i az 59 jednostek podstawowych z ktorymi startuje gre
zawsze staram sie budowac "symetryczne" armie jakos mi sie podobaja - dlatego taka a nie inna armia,
12 kostek uwzgledniajac polskie realia obcinania magi ale moze to byc dalej za duzo dlatego trzeba bedzie caddy wampira zmienic na necrosa - nie zmienialem teraz bo nie wiem dokladnie jak z tymi necro jest za 55 ptk jest sobie koles i wybiera 1 czar czy zawssze ma 0 czar a za 15 ptk dokupuje jaki chce ? bo o ile wybiera 1 darmowy czar to jeszcze mozna jakos przebolec brak tego wampira
niestety nie ma ptk na wilczasy - tzn jak to jest z tym summoningiem nowych oddzialow ? tylko zombie co nie ? mozna wywalic 5 szkielcow i dodac 5 wilkow ale mysle ze wole miec te 5 szkielcow wiecej i odciazyc troche counta z jego obowiazkow
corpse carty to swietna rzecz szkoda ze nie kosztuje te 40 ptk jak zapowaiadali no a za zaoszczedzone 50 ptk to mozna nakupic corow duzo
na czym bazuje moje przypuszczenia to 2d6 atakow z sila 2 t4 3w +5 sv regenka 4 m, daja w 6 calach ASF , no i jeden pomaga dowskrzeszac [ jezeli bonus sie bedzie kumulowal to 2 beda pomagac ] cos tam jeszcze ktos mowil o impaktach ale i tak duzo zasad specialnych ma ten oddzial, ktos mowil ze necrosa tam mozna jeszcze wpakowac a to by byla heca dopiero - jakby jeszcze regenke dostal
BK z etreycznym ruchem i warghulfem wspomagajacym maszerowanie bez bardingu w liczbie 5-6 to wg mnie hit sezonu jezeli chodzi o flankowanie:P jeszcze mozna wskrzeszac ale na to bym z ich strony nie liczyl bo beda poza zasiegiem - chyba ze jakis bsb sie tam przebiegnie
a i jak dziala popychaczka ? dalej 8 cali czy cos ruszylo z miejsca ?
uff ale sie opisalem co myslicie ?
Ostatnio zmieniony 4 lut 2008, o 22:17 przez war2bone, łącznie zmieniany 1 raz.
Tak 8 cali. Z tanca.
Tak patrze na te rozpiski i widze malo scrolli. Wybrecona magia itd, ale malutko obrony poza dobra iloscia kostek. Kuznie i inne ciekawostki beda bolaly. Bo albo mamy super skonfigurowane uniwersalne wampirki i 2 scrolle(chyba ze wersja 3x wampir + nekrus SC + jakis scroll luzem na ktorym wampirze).
Tak patrze na te rozpiski i widze malo scrolli. Wybrecona magia itd, ale malutko obrony poza dobra iloscia kostek. Kuznie i inne ciekawostki beda bolaly. Bo albo mamy super skonfigurowane uniwersalne wampirki i 2 scrolle(chyba ze wersja 3x wampir + nekrus SC + jakis scroll luzem na ktorym wampirze).
a kto to wie ale i tak wg mnie necromanci maja jeszcze jedna wade w postaci braku mozliwosci dowskrzeszania ponad poczatkowa liczbe szkieletow i innych badziewi
a jezeli maja oni tylko mozliwosc przerzucania to i tak wampiry przy wykupie summoningu maja + 1 do casta na 0 czar wiec mozna powiedziec ze roznica miedzy +3 a +4 z przerzutem to tylko kilka procent (okolo 9 % ) straty na udany casting a korzysci znacznie wieksze plynace z mozliwosci powiekszania naszej maloliczebnej armi
Narożny : z tymi DS to jak kto lubi 2 DS przy 7 kosciach powinny styknac - jak widzisz mozna jeszcze bez niczego lordowi wepchac 1 ds a przy wyrzuceniu BP mozna wepchac 2 przy lekkiej zmianie kombinacji , nalezy pamietac ze herosi i tak kosztuja prawie 50 % tej armii bardziej bym sie sklanial w odchudzaniu pewnych zjawisk [ po co komu ward na generale ? o_O hehe ]
a jezeli maja oni tylko mozliwosc przerzucania to i tak wampiry przy wykupie summoningu maja + 1 do casta na 0 czar wiec mozna powiedziec ze roznica miedzy +3 a +4 z przerzutem to tylko kilka procent (okolo 9 % ) straty na udany casting a korzysci znacznie wieksze plynace z mozliwosci powiekszania naszej maloliczebnej armi
Narożny : z tymi DS to jak kto lubi 2 DS przy 7 kosciach powinny styknac - jak widzisz mozna jeszcze bez niczego lordowi wepchac 1 ds a przy wyrzuceniu BP mozna wepchac 2 przy lekkiej zmianie kombinacji , nalezy pamietac ze herosi i tak kosztuja prawie 50 % tej armii bardziej bym sie sklanial w odchudzaniu pewnych zjawisk [ po co komu ward na generale ? o_O hehe ]
Szmajson mi podsunał pomysł..
20 Blood Knights full wypas za 1230 pkt
Czy Black Knights z Regnereracja mają jakiś start ?
A tak serio, to chyba 2x5 Blood Knights wyjdzie taniej i będzie ciekawsze niż ten wielki kloc. Ale troszke ciężej się bedzie grało.
20 Blood Knights full wypas za 1230 pkt
Czy Black Knights z Regnereracja mają jakiś start ?
A tak serio, to chyba 2x5 Blood Knights wyjdzie taniej i będzie ciekawsze niż ten wielki kloc. Ale troszke ciężej się bedzie grało.
mam nadzieje ze znajdzie sie tam zapisek mowiacy o skonczonosci BK - rozpa nie masakurje z takim klockiem - po prostu sam klocek nie zje wszystkiego, a mozliwe ze przy wielkim nakladzie magi na klocek zombie to mozna by bylo powstrzymac takie cos na dosc dlugo wystarczy tylko wskrzeszac 42 zombich na ture magi co przy wskrzeszaniu d6 + 4 nie powinno byc zbyt trudne - a co na ten kloc maja inne armie ? pewnie jeszcze mniej niz na kloc zwyklych BK
a z drugiej storny sa to pewne ptk ktorych nie ma jak ugrysc i powoduje to ze rozpa z tym bedzie przewaznie ugrywac od 5 do 15 ptk
a z drugiej storny sa to pewne ptk ktorych nie ma jak ugrysc i powoduje to ze rozpa z tym bedzie przewaznie ugrywac od 5 do 15 ptk