Rozpiski
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Marienburg, kasę daje na ekwipunek pani Margritta to stawiam na dobrze wyekwipowanych chłopków. Staram się najpierw ustawić fluff potem dorabiać do tego bandę/armię. Rozważę to odnośnie dwuraka na kapitanie. Może faktycznie miecz i pistol wystarczy. Albo miecz tarcza i ten pistolet. Z drugiej strony ładnie wygląda figurka z takim wielkim mieczem. W sumie może nie przeżyć ale gdyby udało mu się oddać to dosyć pewne jest zranienie kogoś. A tak ktoś musi mnie trafić na 4+ zranić na 4+ w walce o ile nie ma większej siły. Się zobaczy.Kości i tak wszystko rozstrzygną. A może uda się i może zdobędzie kiedyś ten skill co ignoruje strike last.
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Olbrzymi plus za klimat, imiona, historie etc. - takiej rozpiski w tym temacie chyba jeszcze nie widziałem !
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
Powoli przymierzam sie do mordki i powiedzcie mi prosze:
da sie czyms takim pograc?
da sie czyms takim pograc?
1 Witch Hunter Captain @ 110 GC
Free Dagger; Crossbow Pistol; Sword (x1); Buckler
1 Warrior Priest @ 73 GC
Free Dagger; Crossbow; Hammer (x1); Buckler
1 Witch Hunter @ 65 GC
Free Dagger; Crossbow; Sword (x1); Buckler
1 Witch Hunter @ 60 GC
Free Dagger; Crossbow; Sword (x1)
1 Zealots @ 33 GC
Free Dagger; Bow; Mace (x1)
1 Zealots @ 33 GC
Free Dagger; Bow; Mace (x1)
1 Flagellants @ 55 GC
Flail (x1)
1 Flagellants @ 55 GC
Flail (x1)
1 Warhounds @ 15 GC
Warband Rating: 93
Number of models: 9
Total Warband Cost: 499
Brak jednego WH, poza tym buckler jest zbędny już lepiej kupić shield.
- Wściekły Pies
- Warzywo
- Posty: 10
Witam, zamierzam rozpoczac przygode z Mordheim. Jeszcze nie gralem ale mam zamiar zgromadzic taka bande:
Wampir - Igor von Carstein
sztylet, miecz, pałka = 123
Nekromanta - Lesner
sztylet, pałka = 38
Dreg 1 - Fedor
sztylet, młot = 23
Dreg 2 - Oleg
sztylet, pałka = 23
Dreg 3 - Sergei
sztylet, pałka = 23
3x Ghule = 120
3x Ghule = 120
2x Zombi = 30
Total: 500
Notowanie bandy: 93 (13 modeli)
Co wy na to? Da rade?
Wampir - Igor von Carstein
sztylet, miecz, pałka = 123
Nekromanta - Lesner
sztylet, pałka = 38
Dreg 1 - Fedor
sztylet, młot = 23
Dreg 2 - Oleg
sztylet, pałka = 23
Dreg 3 - Sergei
sztylet, pałka = 23
3x Ghule = 120
3x Ghule = 120
2x Zombi = 30
Total: 500
Notowanie bandy: 93 (13 modeli)
Co wy na to? Da rade?
Skończyłem wreszcie opis mojej bandy marienburgerów. Przy stronnikach już mi się nie chciało myśleć i sobie ich podarowałem . Teraz pasowało by napisać historię...
Najemnicy z Marienburga
Doświadczony żołnierz , który większość życia spędził na polach walki, dowodząc armią Imperium. W Mordheim znalazł się z polecenia samego imperatora. Za powierzoną sumę Albert miał zwerbować wojowników, którzy pomogą mu spenetrować miasto w poszukiwaniu wyrdstonu.
Kapitan Albert von Kessel (108)
Captain
Miecz
Młot
Sztylet
Pistolet pojedynkowy
Hełm
Dorosły syn Alberta, specjalista od broni dystansowych. Został najęty by dowodzić strzelcami. W porównaniu do swojego ojca nie słynie on z licznych podbojów i wygranych bitew lecz ze swego pijaństwa, które rozbiło jego rodzinę…
Graham von Kessel (58)
Champion
Miecz
Buława
Sztylet
Łuk
Przyjaciel i towarzysz broni Alberta. Dla Grahama jest jak drugi ojciec i nauczyciel. Zdarzyło mu się ratować skórę chłopaka, w skutek czego na jego torsie widnieje sporych rozmiarów blizna po cięciu skaveńskiego ostrza.
Kurt Dietz (48)
Champion
2x Miecz
Harry i Garry synowie kowala i zielarki, zafascynowani sztuką wojny. Dołączyli do bandy za psie pieniądze.
Młodszy z braci, zawsze marzył by zostać strzelcem w armii Imperium, lecz podczas treningu stracił oko. Ojciec wykuł dla niego halabardę i nauczył go z niej korzystać. Do tej pory odciągany od niebezpieczeństw, ze względu na słaby wzrok.
Harry (25)
Młodzik
Halabarda
Sztylet
Duma i pociecha ojca. Mimo dziwnego stylu walki jest błyskawicznie szybki, a jego ciosy są celne i precyzyjne. Do Mordheim wyrusza by nabrać wprawy i doświadczenia, które przyda mu się w armii Imperium.
Garry (21)
Młodzik
Młot
Pałka
Ostati z wojowników, który dołączył do band. Mimo wielkiej niechęci do najemnikó Albert potrzebował kogoś od brudnej roboty. Stefan jest typem samotnika. Jego ulubioną bronią jest pistolet strzałkowy- niezwykle precyzyjna i cicha broń.
Stefan Teugenheim
Imperialny Zabójca
Miecz
Sztylet
Pistolet strzałkowy
Noże do rzucania
Wilhelm Hodein & Lothar Gutenman
Marksmen
Łuk
Sztylet
Pałka
Wulfgang Meinmeier & Helmut Eisenfinden
Marksmen
Kusza
Sztylet
Pałka
Arte Riger
Swordsmen
Miecz
Sztylet
Ernest
Warrior
Pałka
Sztylet
Stefan
Warrior
Pałka
Sztylet
Liczebność Bandy: 13
Notowania Bandy: 118
EDIT: A właśnie jeżeli nazwiska stronników coś znaczą to nie jest to zamierone bo już zabrakło mi pomysłów i pogrzebałem w generatorze, trlko, że on jakieś niemieckie pomysły miałtypou Adolf ....
Najemnicy z Marienburga
Doświadczony żołnierz , który większość życia spędził na polach walki, dowodząc armią Imperium. W Mordheim znalazł się z polecenia samego imperatora. Za powierzoną sumę Albert miał zwerbować wojowników, którzy pomogą mu spenetrować miasto w poszukiwaniu wyrdstonu.
Kapitan Albert von Kessel (108)
Captain
Miecz
Młot
Sztylet
Pistolet pojedynkowy
Hełm
Dorosły syn Alberta, specjalista od broni dystansowych. Został najęty by dowodzić strzelcami. W porównaniu do swojego ojca nie słynie on z licznych podbojów i wygranych bitew lecz ze swego pijaństwa, które rozbiło jego rodzinę…
Graham von Kessel (58)
Champion
Miecz
Buława
Sztylet
Łuk
Przyjaciel i towarzysz broni Alberta. Dla Grahama jest jak drugi ojciec i nauczyciel. Zdarzyło mu się ratować skórę chłopaka, w skutek czego na jego torsie widnieje sporych rozmiarów blizna po cięciu skaveńskiego ostrza.
Kurt Dietz (48)
Champion
2x Miecz
Harry i Garry synowie kowala i zielarki, zafascynowani sztuką wojny. Dołączyli do bandy za psie pieniądze.
Młodszy z braci, zawsze marzył by zostać strzelcem w armii Imperium, lecz podczas treningu stracił oko. Ojciec wykuł dla niego halabardę i nauczył go z niej korzystać. Do tej pory odciągany od niebezpieczeństw, ze względu na słaby wzrok.
Harry (25)
Młodzik
Halabarda
Sztylet
Duma i pociecha ojca. Mimo dziwnego stylu walki jest błyskawicznie szybki, a jego ciosy są celne i precyzyjne. Do Mordheim wyrusza by nabrać wprawy i doświadczenia, które przyda mu się w armii Imperium.
Garry (21)
Młodzik
Młot
Pałka
Ostati z wojowników, który dołączył do band. Mimo wielkiej niechęci do najemnikó Albert potrzebował kogoś od brudnej roboty. Stefan jest typem samotnika. Jego ulubioną bronią jest pistolet strzałkowy- niezwykle precyzyjna i cicha broń.
Stefan Teugenheim
Imperialny Zabójca
Miecz
Sztylet
Pistolet strzałkowy
Noże do rzucania
Wilhelm Hodein & Lothar Gutenman
Marksmen
Łuk
Sztylet
Pałka
Wulfgang Meinmeier & Helmut Eisenfinden
Marksmen
Kusza
Sztylet
Pałka
Arte Riger
Swordsmen
Miecz
Sztylet
Ernest
Warrior
Pałka
Sztylet
Stefan
Warrior
Pałka
Sztylet
Liczebność Bandy: 13
Notowania Bandy: 118
EDIT: A właśnie jeżeli nazwiska stronników coś znaczą to nie jest to zamierone bo już zabrakło mi pomysłów i pogrzebałem w generatorze, trlko, że on jakieś niemieckie pomysły miałtypou Adolf ....
Dobrze jest, tylko wymień zombiaki na warlocka i będzie jeszcze lepiej.Wściekły Pies pisze:Witam, zamierzam rozpoczac przygode z Mordheim. Jeszcze nie gralem ale mam zamiar zgromadzic taka bande:
Wampir - Igor von Carstein
sztylet, miecz, pałka = 123
Nekromanta - Lesner
sztylet, pałka = 38
Dreg 1 - Fedor
sztylet, młot = 23
Dreg 2 - Oleg
sztylet, pałka = 23
Dreg 3 - Sergei
sztylet, pałka = 23
3x Ghule = 120
3x Ghule = 120
2x Zombi = 30
Total: 500
Notowanie bandy: 93 (13 modeli)
Co wy na to? Da rade?
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Witam wszystkich nowych w Mordheim i starych też! Miło, że zainteresowanie systemem rośnie
Po kolei:
@ataman
Rozpiska ogólnie nie jest zła, ale tak jak Motor napisał - komplet herosów się przydaje, jednak uważam także, że łuki na zealotach nie zdadzą egzaminu. Przynajmniej dopóki mają oni BS2 Widzisz, w Mordheim walka strzelecka jest dość... specyficzna. Są ludzie, którzy lubią strzeleckie bandy i dopychają sobie na jednym turnieju do 17 strzałów z kuszy w turę w ostatniej bitwie Ale ciężko z tym jest, powiem szczerze. Nawet kolesiom z BS3 nie jest już lekko z bronią strzelecką; wszelkie minusy za cover, zasięg, ruch i już można mieć w ogóle obcięty strzał. Kusze na WH są ok - pasują i przydadzą im się. Ale łuki dla zealotów to trochę nieprzydatny wydatek.
@Wściekły Pies
Faktycznie, tak jak Michał napisał - skuteczniejsza byłaby rozpiska z warlockiem, gdzie można byłoby się podeprzeć jego magią [nekromancja jest dość słaba]. Ale z drugiej strony, w tej chwili masz 13 modeli. Cóż, moim zdaniem nie należy się jednak obawiać u undeadów liczby mniejszej niż 13. Zwłaszcza, gdy alternatywą dla warlocka są zombiaki, które są kiepskie - nie z powodu swoich umiejętności w walce, ale z powodu tego, że nie mogą biegać, więc zwykle dobiegają kiedy już - cześć, poszliśmy! - walka dawno się skończyła. Chyba, że posuwasz je czarem Call of Vanhel, no ale to trzeba najpierw wylosować. Nie bój się zatem większej różnorodności wśród stronników, poszperaj w najemnikach - undeadzi to bardzo fajna banda i daje spore możliwości
@Motyl
Fajna rozpiska, cieszę się, że piszesz historię bandy Jedynie te 2 miecze na jednym championie mi się nie podobają.
Po kolei:
@ataman
Rozpiska ogólnie nie jest zła, ale tak jak Motor napisał - komplet herosów się przydaje, jednak uważam także, że łuki na zealotach nie zdadzą egzaminu. Przynajmniej dopóki mają oni BS2 Widzisz, w Mordheim walka strzelecka jest dość... specyficzna. Są ludzie, którzy lubią strzeleckie bandy i dopychają sobie na jednym turnieju do 17 strzałów z kuszy w turę w ostatniej bitwie Ale ciężko z tym jest, powiem szczerze. Nawet kolesiom z BS3 nie jest już lekko z bronią strzelecką; wszelkie minusy za cover, zasięg, ruch i już można mieć w ogóle obcięty strzał. Kusze na WH są ok - pasują i przydadzą im się. Ale łuki dla zealotów to trochę nieprzydatny wydatek.
@Wściekły Pies
Faktycznie, tak jak Michał napisał - skuteczniejsza byłaby rozpiska z warlockiem, gdzie można byłoby się podeprzeć jego magią [nekromancja jest dość słaba]. Ale z drugiej strony, w tej chwili masz 13 modeli. Cóż, moim zdaniem nie należy się jednak obawiać u undeadów liczby mniejszej niż 13. Zwłaszcza, gdy alternatywą dla warlocka są zombiaki, które są kiepskie - nie z powodu swoich umiejętności w walce, ale z powodu tego, że nie mogą biegać, więc zwykle dobiegają kiedy już - cześć, poszliśmy! - walka dawno się skończyła. Chyba, że posuwasz je czarem Call of Vanhel, no ale to trzeba najpierw wylosować. Nie bój się zatem większej różnorodności wśród stronników, poszperaj w najemnikach - undeadzi to bardzo fajna banda i daje spore możliwości
@Motyl
Fajna rozpiska, cieszę się, że piszesz historię bandy Jedynie te 2 miecze na jednym championie mi się nie podobają.
Za wszystkie sugestie slicznie dziekuje i co tu duzo mowic... prosze o jeszcze Po zasugerowanych zmianach wyszlo mi cos takiego:
x Czy teraz jest lepiej?
x Z uporem maniaka trzymam sie liczby 9 modeli, aby zarabiac wiecej - moze to jednak blad?
x Czy crossbow pistol sie sprawdza, czy to tylko zabawka dla klimaciarzy?
z gory thx
A moje pytania, to:1 Witch Hunter Captain @ 105 GC
Free Dagger; Crossbow Pistol; Sword (x1)
1 Warrior Priest @ 53 GC
Free Dagger; Hammer (x1); Sword (x1)
1 Witch Hunter @ 63 GC
Free Dagger; Crossbow; Hammer (x1); Sword (x1)
1 Witch Hunter @ 63 GC
Free Dagger; Crossbow; Hammer (x1); Sword (x1)
1 Witch Hunter @ 63 GC
Free Dagger; Crossbow; Hammer (x1); Sword (x1)
1 Flagellants @ 55 GC
Flail (x1)
1 Flagellants @ 55 GC
Flail (x1)
1 Zealots @ 28 GC
Free Dagger; Axe (x1); Mace (x1)
1 Warhounds @ 15 GC
Warband Rating: 101
Number of models: 9
Total Warband Cost: 500
x Czy teraz jest lepiej?
x Z uporem maniaka trzymam sie liczby 9 modeli, aby zarabiac wiecej - moze to jednak blad?
x Czy crossbow pistol sie sprawdza, czy to tylko zabawka dla klimaciarzy?
z gory thx
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
@Skaven- te dwa miecze dla tego, że mam figurkę orginalną mordheimowego championa z dwoma mieczami, a chce mieć wysiwyg
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dzisiaj pierwszy raz grałam Kislevem, choć nie jest jeszcze kompletny. Co prawda sporo musiałam proxować, ale proxowałam z Kislevitów, tj. stronników dawałam za herosów, bo z herosów mam póki co tylko wodza i esaula, w dodatku obu ledwo posprejowanych. Nie miałam serca proxować misia, bo misia akurat nie mam, a z czego miałabym go proxować? Chyba z ratraka Zatem jest to Kislev-herezja bez misia i jest to - całkowicie u mnie niespotykana - rozpiska strzelecka Miałam ochotę raz w życiu zagrać strzelecką bandą. Jest to totalna herezja, ponieważ dla mnie poskramiacz niedźwiadków czy esaul nie są jednostkami do strzelania, ale dla zasady dostali także broń
Drużynowy - kusza, miecz, sztylet
Esaul - miecz, pałka, łuk
Poskramiacz - miecz, pałka, łuk
2x młodzicy - miecz, pałka, łuk
2x strzelec - halabarda + strzelba [klimatycznie i z gun-restem ]
1x strzelec - kusza, pałka, sztylet
Kislev ranger
Spodziewałam się sromotnej porażki. Tymczasem, graliśmy 1. bitwę - multiplayer, ja Kislevem, Tomek dwarfami, Michał Opętanymi i skavenami i... wygraliśmy. Drugą bitwę graliśmy 1 na 1, ja i Michał - Kislev kontra Opętańcy. I znów się stało coś zadziwiającego. Chyba zaczynam łapać klimat strzeleckich band chociaż wiem, że Kislev generalnie nie jest od tego. Tym niemniej fajnie tak wpakować trochę strzał, kulek i bełtów w turze Zdaje się, że będę grała tymi Kislevitami częściej, tylko ich muszę pomalować...
Drużynowy - kusza, miecz, sztylet
Esaul - miecz, pałka, łuk
Poskramiacz - miecz, pałka, łuk
2x młodzicy - miecz, pałka, łuk
2x strzelec - halabarda + strzelba [klimatycznie i z gun-restem ]
1x strzelec - kusza, pałka, sztylet
Kislev ranger
Spodziewałam się sromotnej porażki. Tymczasem, graliśmy 1. bitwę - multiplayer, ja Kislevem, Tomek dwarfami, Michał Opętanymi i skavenami i... wygraliśmy. Drugą bitwę graliśmy 1 na 1, ja i Michał - Kislev kontra Opętańcy. I znów się stało coś zadziwiającego. Chyba zaczynam łapać klimat strzeleckich band chociaż wiem, że Kislev generalnie nie jest od tego. Tym niemniej fajnie tak wpakować trochę strzał, kulek i bełtów w turze Zdaje się, że będę grała tymi Kislevitami częściej, tylko ich muszę pomalować...
- Kapitan Hak
- Bosman
- Posty: 1041
- Lokalizacja: z krańca świata
- Kontakt:
Do kompletu dorzucę jeszcze swoją rozpiskę z dzisiejszej batalii:
500 GC - Dwarves Warband
1 Dwarf Noble @ 115 GC
Pistol; Dwarf Axe (x1); Free Dagger
1 Dwarf Engineer @ 78 GC
Crossbow; Hammer (x1); Free Dagger
1 Dwarf Troll Slayer @ 55 GC
Axe (x1); Free Dagger
2 Dwarf Thunderers @ 136 GC
Crossbow; Hammer (x1); Free Dagger
3 Beardlings @ 84 GC
Hammer (x1); Free Dagger
1 Tilean Marksman @ 30 GC
Free Dagger; Crossbow; Sword; Light Armour
Warband Rating: 94
Number of models: 9
Total Warband Cost: 498
Jak widać na pierwszy rzut oka, brakuje jednego z bohaterów, konkretnie drugiego z zabójców. Uznałem, że u krasnoludów można sobie na to pozwolić - dodatkowy kawałek wyrdstona, mała liczebność i założenie, że trójka grających bohaterów będzie w miarę chroniona przez resztę - zarobki powinny być i tak przyzwoite, a zakup dodatkowego zabójcy nastąpi już po pierwszej bitwie.
Okazało się, że ten nieco ryzykowny eksperyment się sprawdził - cztery kusze zadbały o to, by przetrzebić nieco wroga, jeszcze zanim do mnie doszedł, natomiast twarda obstawa z krótkobrodych wspomaganych przez starsze krasnoludy wystarczyła, by dokończyć sprawę w starciu wręcz.
Rezygnacja z jednego z bohaterów na starcie to IMO całkiem ciekawy, choć odrobinę ryzykowny pomysł, otwierający parę nowych furtek w tworzeniu rozpisek; na pewno będę to dalej testował.
500 GC - Dwarves Warband
1 Dwarf Noble @ 115 GC
Pistol; Dwarf Axe (x1); Free Dagger
1 Dwarf Engineer @ 78 GC
Crossbow; Hammer (x1); Free Dagger
1 Dwarf Troll Slayer @ 55 GC
Axe (x1); Free Dagger
2 Dwarf Thunderers @ 136 GC
Crossbow; Hammer (x1); Free Dagger
3 Beardlings @ 84 GC
Hammer (x1); Free Dagger
1 Tilean Marksman @ 30 GC
Free Dagger; Crossbow; Sword; Light Armour
Warband Rating: 94
Number of models: 9
Total Warband Cost: 498
Jak widać na pierwszy rzut oka, brakuje jednego z bohaterów, konkretnie drugiego z zabójców. Uznałem, że u krasnoludów można sobie na to pozwolić - dodatkowy kawałek wyrdstona, mała liczebność i założenie, że trójka grających bohaterów będzie w miarę chroniona przez resztę - zarobki powinny być i tak przyzwoite, a zakup dodatkowego zabójcy nastąpi już po pierwszej bitwie.
Okazało się, że ten nieco ryzykowny eksperyment się sprawdził - cztery kusze zadbały o to, by przetrzebić nieco wroga, jeszcze zanim do mnie doszedł, natomiast twarda obstawa z krótkobrodych wspomaganych przez starsze krasnoludy wystarczyła, by dokończyć sprawę w starciu wręcz.
Rezygnacja z jednego z bohaterów na starcie to IMO całkiem ciekawy, choć odrobinę ryzykowny pomysł, otwierający parę nowych furtek w tworzeniu rozpisek; na pewno będę to dalej testował.
Nietykalny pisze:NIE perManentny (stały-jednolity)!tylko PerNamentny!!! - np makijaż!
Jeżeli chodzi o 9 na kuszach to ja wolę taki wynalazek:
Unnamed500 GC - Dwarves Warband
1 Dwarf Noble @ 103 GC
Free Dagger; Pistol; Hammer (x1)
1 Dwarf Engineer @ 78 GC
Free Dagger; Crossbow; Hammer (x1)
1 Dwarf Troll Slayer @ 55 GC
Free Dagger; Axe (x1)
1 Dwarf Troll Slayer @ 55 GC
Free Dagger; Axe (x1)
1 Beardlings @ 28 GC
Free Dagger; Hammer (x1)
2 Dwarf Thunderers @ 136 GC
Free Dagger; Crossbow; Hammer (x1)
1 Tilean Marksman @ 30 GC
Free Dagger; Crossbow; Sword; Light Armour
1 Halfling Scout @ 15 GC
Free Dagger; Bow; Helmet
Warband Rating: 102
Number of models: 9
Total Warband Cost: 500
4 bohaterów więc jest duża szansa, że się dokupi szefowi po pierwszej grze drugiego pistola, po toporku slayerom, opłaci najemników i może jeszcze trochę zostanie...
Unnamed500 GC - Dwarves Warband
1 Dwarf Noble @ 103 GC
Free Dagger; Pistol; Hammer (x1)
1 Dwarf Engineer @ 78 GC
Free Dagger; Crossbow; Hammer (x1)
1 Dwarf Troll Slayer @ 55 GC
Free Dagger; Axe (x1)
1 Dwarf Troll Slayer @ 55 GC
Free Dagger; Axe (x1)
1 Beardlings @ 28 GC
Free Dagger; Hammer (x1)
2 Dwarf Thunderers @ 136 GC
Free Dagger; Crossbow; Hammer (x1)
1 Tilean Marksman @ 30 GC
Free Dagger; Crossbow; Sword; Light Armour
1 Halfling Scout @ 15 GC
Free Dagger; Bow; Helmet
Warband Rating: 102
Number of models: 9
Total Warband Cost: 500
4 bohaterów więc jest duża szansa, że się dokupi szefowi po pierwszej grze drugiego pistola, po toporku slayerom, opłaci najemników i może jeszcze trochę zostanie...
Bols - 8 krasnali z 1 najemnikim w tym 3 herosów to klasyka od nas z Krakowa.
Jako że na naszych turniejach nie można było zwykle mieć wiecej niż jednego Hired Sworda to szybko powstała nieśmiertelna 8 + 1. Zmiany dotyczyły tylko czy brać droższego najemnika za 30 gc (ja tak zwykle grałem) czy brać halfasa za 15 i dać za to po dwie bronie reszcie, czy wreszcie wersja Misia z halflingiem złodziejem.
Zwykle to było 3 herosów 2 strzelców i 3 beardlingów.
Praktycznie 3 herosów starcza na luzie bo jak przypilnujesz i nie dasz im zginąć w (tzn OoA) w pierwszej potyczce to +1 kamyk pozwala na zakup 2 zabójcy.
Tylko że ja tam rzadko brałem Tileana - masz już 3 kusze to tego z zasięgiem 36" lepiej mieć coś mobilnego - Warlock, lub Gladiatora do blokowania jakiś tam mas wroga.
Takim składem startowo dostając pod d... od Kamilowego Kisleva potrafiłem w kolejnych bitwach wciągnąć nosem 17 orków.
Zamiast tego czekam na rozpiskę z gromilem!
Jak zaczynałem grać to wystawiałem 6 z Noblem w gromilu. Tragedia.
Jako że na naszych turniejach nie można było zwykle mieć wiecej niż jednego Hired Sworda to szybko powstała nieśmiertelna 8 + 1. Zmiany dotyczyły tylko czy brać droższego najemnika za 30 gc (ja tak zwykle grałem) czy brać halfasa za 15 i dać za to po dwie bronie reszcie, czy wreszcie wersja Misia z halflingiem złodziejem.
Zwykle to było 3 herosów 2 strzelców i 3 beardlingów.
Praktycznie 3 herosów starcza na luzie bo jak przypilnujesz i nie dasz im zginąć w (tzn OoA) w pierwszej potyczce to +1 kamyk pozwala na zakup 2 zabójcy.
Tylko że ja tam rzadko brałem Tileana - masz już 3 kusze to tego z zasięgiem 36" lepiej mieć coś mobilnego - Warlock, lub Gladiatora do blokowania jakiś tam mas wroga.
Takim składem startowo dostając pod d... od Kamilowego Kisleva potrafiłem w kolejnych bitwach wciągnąć nosem 17 orków.
Zamiast tego czekam na rozpiskę z gromilem!
Jak zaczynałem grać to wystawiałem 6 z Noblem w gromilu. Tragedia.
- Skavenblight
- Naczelna Prowokatorka
- Posty: 6092
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
No może i ładne.
Ale jak w pierwszej rundzie walki Noble strzelając z pistoletu rzuca: 1,1,6,6. to zaczyna być mało zabawnie.
Ale, ale zainspirowany rozważaniami krasnoludzkimi proponuję poniższą bandę (najlepiej sprawdzałaby się przy użyciu naszych krakowskich Home rulesów, 5+ za tarcze i broń, lepszy handgun, dwurak w szarży, włócznia po staremu i -1 do obu łapek - to ostatnie niekoniecznie)
Noble: Gromil, hełm, topór krasnoludzki, tarcza. (Save 2+ z parowaniem, hełmem i zasadą krasnali powinien zabezpieczyć naszego wodza przed niespodziankami typu skaven + 2 daggery). Tak żywa puszka konserw gotowa przyjąć wszystko na klatę.
Inżynier: Kusza, Topór (tu standard - jedynie zmiana tradycyjne młotka na topór ze względów prestiżowych...)
Zabójca Trolli: Halabarda (tak wiem HALABARDA i krasnoludy! Dla mnie jak najbardziej, zawsze można powiedzieć że to duża siekiera, polecam zresztą Misiowego Slayera z bardzo fajną konwersją halabardy. Poza tym lubię krytyki z broni drzewcowych).
Strzelec: Strzelba, Topór (Jeśli zmienimy jej zasady to strzelba staje się warta tych 35 gc. S 5 i +1 do injury roll, pozwala zaszkodzić czy to Rat Ogrowi czy komuś kto jest równie dobrze opancerzony jak nasz wódz)
2x Beardling Topór, Tarcza (klasyka, tak krasnolud powinien wyglądać)
Kupiec. (Pomaga w negocjacjach).
Razem powinno być 500.
Milutki RT raptem 78 pkt, daje nadzieję na ewentualne Dogs of War.
Oczywiście można oszczędzając na broni i zamiast kupca wynająć kogoś za 30 gc. Ale jakoś kupiec fajnie pasuje.
Aż mam ochotę znowu zacząć grać brodatymi, tylko z bandy zostały niedobitki w postaci zabójców trolli - reszta poszła na sprzedaż.
Ale jak w pierwszej rundzie walki Noble strzelając z pistoletu rzuca: 1,1,6,6. to zaczyna być mało zabawnie.
Ale, ale zainspirowany rozważaniami krasnoludzkimi proponuję poniższą bandę (najlepiej sprawdzałaby się przy użyciu naszych krakowskich Home rulesów, 5+ za tarcze i broń, lepszy handgun, dwurak w szarży, włócznia po staremu i -1 do obu łapek - to ostatnie niekoniecznie)
Noble: Gromil, hełm, topór krasnoludzki, tarcza. (Save 2+ z parowaniem, hełmem i zasadą krasnali powinien zabezpieczyć naszego wodza przed niespodziankami typu skaven + 2 daggery). Tak żywa puszka konserw gotowa przyjąć wszystko na klatę.
Inżynier: Kusza, Topór (tu standard - jedynie zmiana tradycyjne młotka na topór ze względów prestiżowych...)
Zabójca Trolli: Halabarda (tak wiem HALABARDA i krasnoludy! Dla mnie jak najbardziej, zawsze można powiedzieć że to duża siekiera, polecam zresztą Misiowego Slayera z bardzo fajną konwersją halabardy. Poza tym lubię krytyki z broni drzewcowych).
Strzelec: Strzelba, Topór (Jeśli zmienimy jej zasady to strzelba staje się warta tych 35 gc. S 5 i +1 do injury roll, pozwala zaszkodzić czy to Rat Ogrowi czy komuś kto jest równie dobrze opancerzony jak nasz wódz)
2x Beardling Topór, Tarcza (klasyka, tak krasnolud powinien wyglądać)
Kupiec. (Pomaga w negocjacjach).
Razem powinno być 500.
Milutki RT raptem 78 pkt, daje nadzieję na ewentualne Dogs of War.
Oczywiście można oszczędzając na broni i zamiast kupca wynająć kogoś za 30 gc. Ale jakoś kupiec fajnie pasuje.
Aż mam ochotę znowu zacząć grać brodatymi, tylko z bandy zostały niedobitki w postaci zabójców trolli - reszta poszła na sprzedaż.
Siemka! Witam wszystkich grających! Na forum jestem świerzakiem i Morthaim totalnym amatorem. Kumpel, który ma jobla na tym punkcie próbuje mnie w to wkręcić. I jak narazie gramy Jego figurkami. Jeszcze nie udało mi się w to wygrać, ale ostatnio trochę poczytałem i chyba z większym sensem ułożyłem swoja rozpe. I powiedzcie mi co o niej sądzicie. Dzięki! Pozdro!
O & G
Bohaterowie
Szef
Topór, miecz 95 zk
Szaman
2 topory 50 zk
Big’ Un
Miecz, topór 55 zk
Big’ Un
2 topory 50zk
Stronnicy
2 razy Ork
Topory 60 zk
2 razy Goblin
Proder 60 zk
2 razy Goblin
Łuk, pałka 46zk
5 squig
75zk
Koszt: 491zk
Ilość modeli: 15
O & G
Bohaterowie
Szef
Topór, miecz 95 zk
Szaman
2 topory 50 zk
Big’ Un
Miecz, topór 55 zk
Big’ Un
2 topory 50zk
Stronnicy
2 razy Ork
Topory 60 zk
2 razy Goblin
Proder 60 zk
2 razy Goblin
Łuk, pałka 46zk
5 squig
75zk
Koszt: 491zk
Ilość modeli: 15