Magiczne przedmioty
Moderator: Kołata
w efekcie wala w oddzial, co by robily rowniez bez armour of gork.
i ch?
i ch?
bierzesz na dużego szamana orczego i jesli wylosujemy eadbutt to przy odrobinie szczescia zdejmujemy bsbka/herosa/maga w oddziale, którego zwykle nie mielibyśmy jak rozwalić bez combatu... fajne? sądze ze tak
ojejku jejku.
wiesz, przy 3 kosciach dispela przeciwnika ta 1 kosc to dosc duzo. jak uzywac z glowa to wchodzi, a jak wchodzi to boli
wiesz, przy 3 kosciach dispela przeciwnika ta 1 kosc to dosc duzo. jak uzywac z glowa to wchodzi, a jak wchodzi to boli
jeden z najlepszych przedmiotów. rzucisz sobie na takiego np wampirczego generała i wierz mi ze bedzie dispelował z 2 kosci... a 2 kosci dispela mniej u preciwnika to bardo duzo. a jak wejdzie to jest wesoło, zwłaszcza w sytuacji opisanej przez leszcza
ja tam biore na szamana na wiwernie... large target - widze wszystko, widze wszystkich i tylko czaje się na jakiegoś bsbka albo herosa z wyje*** sv i czasem się uda :]
Pierścionek wymiata. Nawet jak ma sie tylko gobo szamanów i jest to jedyny ead butt w armii. Po pierwsze - prawie każdy będzie go dispelował, a jeśli nie zdispeluje, to go zaboli, bo można dobijac heroków, zabijac chempionów czy wykruszać obsługe machin. Moim zdaniem rewelka i chciałbym więcej itemków zadających dmg
Kerim:
To zalezy glownie od osrodka gdzie sie gra. Niekiedy na 2k sa 4 tereny, niekiedy 8 (na stole). Branie mapy jest wiec srednim pomyslem, bo jak trafimy na 4 to smutno sie robi, a nie grywalnie.
Taki gobas zabije maga (to b optymistyczne - ma w koncu tylko M4! a dodatkowo wiekszosc oddzialow ma heroicznego championa, skorego do pojedynkow) i co potem? sam nic nie zrobi poza zginieciem. duzo lepiej do samobojczych misji uzywac chocby fastow/hoppersow ktore maja wieksza szanse zwiac i sie zebrac..
szczegolnie ze slot hero daje duzo wiecej mozliwosci
Pzdr
To zalezy glownie od osrodka gdzie sie gra. Niekiedy na 2k sa 4 tereny, niekiedy 8 (na stole). Branie mapy jest wiec srednim pomyslem, bo jak trafimy na 4 to smutno sie robi, a nie grywalnie.
Taki gobas zabije maga (to b optymistyczne - ma w koncu tylko M4! a dodatkowo wiekszosc oddzialow ma heroicznego championa, skorego do pojedynkow) i co potem? sam nic nie zrobi poza zginieciem. duzo lepiej do samobojczych misji uzywac chocby fastow/hoppersow ktore maja wieksza szanse zwiac i sie zebrac..
szczegolnie ze slot hero daje duzo wiecej mozliwosci
Pzdr
Od dlugiego czasu zastanawiam sie nad posrednim rozwiazaniem zwiazanym z magia w mojej rozpie - gram zawsze na 2k i mam 2 szamanow - jeden orkowy drugiom nocnikowy. Obydwaj lvl 2. Orkowemu daje Horn of Urgok i Waaagh! Paint, a nocnikowi scrolla i Pierscien. Co myslicie o zastosowaniu tego combo. Obydwu bound spellow nie moge dac komu innemu bo moj general ma Ironback Boar, a BSB niesie Totem.
Czy takie zestawienie ma sens, czy lepiej po prostu zrezygnowac z magii i dac caddiego na rydwanie. Czy raczej trzymac sie tego i liczyc, ze chlopaki cos zdzialaja. Pisze, bo mam dosc male doswiadczenie jezeli chodzi o roznorodnosc rozpisek. Przez caly rok zajalem sie bardziej malowaniem mojej armii i dopiero teraz gram troche wiecej, ale i tak walcze tylko z 3ema przeciwnikami i wszyscy znamy swoje rozpy na pamiec.
Czy takie zestawienie ma sens, czy lepiej po prostu zrezygnowac z magii i dac caddiego na rydwanie. Czy raczej trzymac sie tego i liczyc, ze chlopaki cos zdzialaja. Pisze, bo mam dosc male doswiadczenie jezeli chodzi o roznorodnosc rozpisek. Przez caly rok zajalem sie bardziej malowaniem mojej armii i dopiero teraz gram troche wiecej, ale i tak walcze tylko z 3ema przeciwnikami i wszyscy znamy swoje rozpy na pamiec.
to juz przy 2x2lvl wlozyc 2x nocnik
jeden zabiera ring i 2 grzyby a drugi DS i 2 grzybki
ja przy 7DD wole DS+ albo grzybek albo DS i na orcasie +1dispell+pierscien
choc lepsze wrazenie mam z magii goblinskiej
horn(pomimo ze po wyjsciu codexu budzil moj entuzjazm) jest raczej slabiutki->trwa do konca tury a bonus do Ld przydaje mi sie raczej w turze przeciwnika niz mojej;
przydatny jest raczej tylko do przelamywania oddzialow stubborn
za to najwieksza wada tkwi w MR u przeciwnika->jako ze lapie kazdy jego oddzial to wystarczy ze gdzies go ma i ten bound jest raczej wylaczany
jeden zabiera ring i 2 grzyby a drugi DS i 2 grzybki
ja przy 7DD wole DS+ albo grzybek albo DS i na orcasie +1dispell+pierscien
choc lepsze wrazenie mam z magii goblinskiej
horn(pomimo ze po wyjsciu codexu budzil moj entuzjazm) jest raczej slabiutki->trwa do konca tury a bonus do Ld przydaje mi sie raczej w turze przeciwnika niz mojej;
przydatny jest raczej tylko do przelamywania oddzialow stubborn
za to najwieksza wada tkwi w MR u przeciwnika->jako ze lapie kazdy jego oddzial to wystarczy ze gdzies go ma i ten bound jest raczej wylaczany