Czyli tak:BOGINS pisze:Założenie jest takie że zarówno wheel w lewo powoduje że jednostka savegów z herosem nie moze zaatakować zombiaków gdyż heros spowalnia ich na płocie (sami bez niego mogli by) (tutaj drugie pytanko czy oddział moze pozostawic herosao ile powiedzmy nie ma z tyłu szeregów.
I odwrotnie wheel w prawo by zaatakować zombiaki na lewej flance powoduje że tym razem prosiaki grzęzna na plocie
Czy też tak naprawdę heros nie mógł zadeklarować szarży bo podelga zasadzie - cześciowej frenzy - i musi biec z regimentem, ale w praktyce oni biec nie mogą, bo z nim nie dojadą, więc się ruszają normalnie?
Heheh emmm komplikuję sobie życie.
dekalracja szarż: character dekalruje szarżę i jednoczesne odłączenie od oddziału, nie udaje mu się test fear (zakładam, że wykonuje się go od razu). Nie może się odłączyć od odziału, ergo, pozostaje częścią oddziału, Orki są poza zasięgiem szarży (jak sam napisałeś) więc nie ma wymuszonej szarży przez frenzy.
Tak bym to widział...