1650 Imperialnych na Mastera Lublin
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
1650 Imperialnych na Mastera Lublin
Kapitan na koniku
z Shroud of Magnus
Warrior Priest
Icon of Magnus
Armour of Meteoric Iron
Battle Wizard 2lv
2xdispell scroll
10 Crossbowmen
detach1:5 handgunners
detach2:5 handgunners
25 Spearmen full command
detach1:9 swordsmen
detach2:9 swordsmen
5 Knightly Orderss full command group
War Banner
6 Knightly Orders full command group
Banner of Arcane Warding
5 Pistoliers, musican ,outrider z repeting pistol
1 Great Cannon
1 Mortar
1 Helblaster
modeli w armi 94
dispell:4
power:4
Armia w której nie muszę się zbytnio obawiać wrogiej magii. Rycerze z resem 2 stopnia , drudzy to samo otrzymują od generała, do tego 4 kości dispela i 2 scrolle. Mortar do odszczurzania(zakłądając że przyceluję)Canon do odstrzelenia czegoś twardszego(wolałbym dwa ale postawiłem na pistoli, po za tym chce żeby klimat był) no i pistole do przeszkadzania.
Historia armii taka jak w podobnej armii na 1500 czyli nordlandzki garnizon fortu.
z Shroud of Magnus
Warrior Priest
Icon of Magnus
Armour of Meteoric Iron
Battle Wizard 2lv
2xdispell scroll
10 Crossbowmen
detach1:5 handgunners
detach2:5 handgunners
25 Spearmen full command
detach1:9 swordsmen
detach2:9 swordsmen
5 Knightly Orderss full command group
War Banner
6 Knightly Orders full command group
Banner of Arcane Warding
5 Pistoliers, musican ,outrider z repeting pistol
1 Great Cannon
1 Mortar
1 Helblaster
modeli w armi 94
dispell:4
power:4
Armia w której nie muszę się zbytnio obawiać wrogiej magii. Rycerze z resem 2 stopnia , drudzy to samo otrzymują od generała, do tego 4 kości dispela i 2 scrolle. Mortar do odszczurzania(zakłądając że przyceluję)Canon do odstrzelenia czegoś twardszego(wolałbym dwa ale postawiłem na pistoli, po za tym chce żeby klimat był) no i pistole do przeszkadzania.
Historia armii taka jak w podobnej armii na 1500 czyli nordlandzki garnizon fortu.
Zamieniłbym swordmenów na halabrdników albo free company. Ja nie wiem dlaczego ich dajecie jako deatchment.25 Spearmen full command
detach1:9 swordsmen
detach2:9 swordsmen
Za dużo pkt w za słaby oddział wystarczy że dwóch spadnie i masz panikę i po tym oddziale. Osobiście uważam jak dawać piątki to z muzykiem.5 Knightly Orderss full command group
War Banner
Icon of Magnus bardziej z przyda się temu na koniku
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
W detach do crossbowmenów wciśnij archersów, 5 naprawdę jest sympatyczna.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Ja też bym zamienił ale nie zdąże pomalować chyba tej dziewiątki halabard. Swordów mam już w pełnym pomalowaniu.(free company i tak nie posiadam modeli po za tym to fort a garnizon to zawodowi żołnierze+troszkę rycerstwa.)
5 rycerzy jest bo tam wchodzi generał, drugi odział w liczbie 5 operuje bez bohatera. Chodzi o to by oba miały mr 2. Ikoną zabezpieczyłem klechę w piechocie. Rzecz jasna mógłbym pójść w klechę na koniu z ikoną do drugich rycerzy niemniej jednak jakoś tak bardziej czuje się dobrze jak jest w piechocie.
5 rycerzy jest bo tam wchodzi generał, drugi odział w liczbie 5 operuje bez bohatera. Chodzi o to by oba miały mr 2. Ikoną zabezpieczyłem klechę w piechocie. Rzecz jasna mógłbym pójść w klechę na koniu z ikoną do drugich rycerzy niemniej jednak jakoś tak bardziej czuje się dobrze jak jest w piechocie.
Murmi to nie jest najlepszy pomysł, 5 rycerzy z championem przyciąga kule armatnie na Twojego generała bo nie masz look out sira.Murmandamus pisze:5 rycerzy jest bo tam wchodzi generał, drugi odział w liczbie 5 operuje bez bohatera
Nadal uważam że 6 knightów z FCG i bannerem of arcane warding nie jest najlepszym rozwiązaniem, ma małą siłę przebicia. Trzeba liczyć że prawdopodobieństwo że góra zabije jest w granicach 25/72 a dół 1/8. Atakując od przodu klocek podobny do Swordmenów. Teoretycznie zranisz 3, odda 2 nikogo nie zranii. Przegrywasz walkę na -1.
Więc zastanowiłbym się nad tym. I szczerze doradzam Icone Magnusa do kawalerii naprawdę warto. Głupio nie zaszarżować i wystawić się na szarże ogrów czy chariotowi Cold Onów.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
To może połączyć te regimenty w jeden duży 10 rycerzy? Z Arcane Warding?
Może do powyższego zasadzić tam księdza z ikoną jako kolejny wariant a z kapitana zrobic cascetusa?
Może do powyższego zasadzić tam księdza z ikoną jako kolejny wariant a z kapitana zrobic cascetusa?
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Nie bo to już nie będzie ten sam fort.
Kapelan jest jeden. Mag jeden i kapitan generał jeden.
Kapelan jest jeden. Mag jeden i kapitan generał jeden.
Sa!nt ma rację z Icon of Magnus. Koniecznie priestowi na koniu. Do tego jakiś sword of might albo battle, dla magicznych ataków. I odpuść sobie ten banner z rezystencją. Szkoda punktów. A dwóch kapłanów i mag to dobry zestaw bohaterów. Najlepszy chyba. Choć drugiego też warto wsadzić na konika, wtedy masz dużego kopa w ofensie. No i ostatnia sprawa... Warto dać drugą armatę zamiast mortara, a w rarach dać rakietki na gobliny, skinki i szczurki (im więcej tym gram, tym częściej trafia
).
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ja wolę jednego kapłana i dwóch magów. Według mnie są lepszym zestawemszkodnik pisze:A dwóch kapłanów i mag to dobry zestaw bohaterów. Najlepszy chyba.
A najlepszym zestawem jest 3x master engineer
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kusicie mnie kusicie na Hellsztorma, naprawdę Wam się nieźle sprawdza? Bo słyszę coraz więcej dobrych opinii, może jednak trzeba będzie potestować i nie zrażać się kilkoma nieudanymi próbami.szkodnik pisze:Warto dać drugą armatę zamiast mortara, a w rarach dać rakietki na gobliny, skinki i szczurki (im więcej tym gram, tym częściej trafia).
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Zalety: Od 1,5k w górę jest naprawdę w co trafiać, bo gęsto na stole więc zawsze spadnie na wroga. Duża siła. Duży placekSa!nt pisze: Kusicie mnie kusicie na Hellsztorma, naprawdę Wam się nieźle sprawdza? Bo słyszę coraz więcej dobrych opinii, może jednak trzeba będzie potestować i nie zrażać się kilkoma nieudanymi próbami.
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Wady: Dla mnie jedna, naprawdę poważna... brak hole'a - zawsze jedna rana.
Ale jako uzupełnienie armat, gdy nie starcza punktów (albo chęci) na czołg, to dobra opcja.
Trzeci dobry zestaw to kapłan, mag i pegazista z CasketemSa!nt pisze:Ja wolę jednego kapłana i dwóch magów. Według mnie są lepszym zestawemszkodnik pisze:A dwóch kapłanów i mag to dobry zestaw bohaterów. Najlepszy chyba.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Zestaw bohaterów nie podlega zmianie. Musi armia trzymać się konwencji imperialnego fortu.
komendant placówki- kapitan
kapelan placówki- kapłan wojownik
czarodziej fortu i doradca komendanta-mag imperialny
podlegac może ekwipunek na nich tylko.
komendant placówki- kapitan
kapelan placówki- kapłan wojownik
czarodziej fortu i doradca komendanta-mag imperialny
podlegac może ekwipunek na nich tylko.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Ja na szczęście czołgu nie muszę ubezpieczać więc zadowole się 2 scrolami, czterema koścmi i resistancem.