1650 Imperialnych na Mastera Lublin

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

1650 Imperialnych na Mastera Lublin

Post autor: Murmandamus »

Kapitan na koniku
z Shroud of Magnus

Warrior Priest
Icon of Magnus
Armour of Meteoric Iron

Battle Wizard 2lv
2xdispell scroll

10 Crossbowmen
detach1:5 handgunners
detach2:5 handgunners

25 Spearmen full command
detach1:9 swordsmen
detach2:9 swordsmen

5 Knightly Orderss full command group
War Banner
6 Knightly Orders full command group
Banner of Arcane Warding

5 Pistoliers, musican ,outrider z repeting pistol

1 Great Cannon
1 Mortar
1 Helblaster

modeli w armi 94
dispell:4
power:4

Armia w której nie muszę się zbytnio obawiać wrogiej magii. Rycerze z resem 2 stopnia , drudzy to samo otrzymują od generała, do tego 4 kości dispela i 2 scrolle. Mortar do odszczurzania(zakłądając że przyceluję)Canon do odstrzelenia czegoś twardszego(wolałbym dwa ale postawiłem na pistoli, po za tym chce żeby klimat był) no i pistole do przeszkadzania.
Historia armii taka jak w podobnej armii na 1500 czyli nordlandzki garnizon fortu.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Nigdy nie ufalem spearmenom, imho za te punkty swordzi sa o niebo lepsi.
Generalnie z tego co widze rozpiska bardziej funowa.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

25 Spearmen full command
detach1:9 swordsmen
detach2:9 swordsmen
Zamieniłbym swordmenów na halabrdników albo free company. Ja nie wiem dlaczego ich dajecie jako deatchment.
5 Knightly Orderss full command group
War Banner
Za dużo pkt w za słaby oddział wystarczy że dwóch spadnie i masz panikę i po tym oddziale. Osobiście uważam jak dawać piątki to z muzykiem.
Icon of Magnus bardziej z przyda się temu na koniku :) Nauczyłem się że jeden nie zdany strach sprawia że najważniejsza szarża nie wypali i wtedy wszystko burzy się jak domek z kart. Na takie pkt nie możesz sobie na to pozwolić bo to naprawdę zmienia oblicze bitwy.
W detach do crossbowmenów wciśnij archersów, 5 naprawdę jest sympatyczna.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Ja też bym zamienił ale nie zdąże pomalować chyba tej dziewiątki halabard. Swordów mam już w pełnym pomalowaniu.(free company i tak nie posiadam modeli po za tym to fort a garnizon to zawodowi żołnierze+troszkę rycerstwa.)

5 rycerzy jest bo tam wchodzi generał, drugi odział w liczbie 5 operuje bez bohatera. Chodzi o to by oba miały mr 2. Ikoną zabezpieczyłem klechę w piechocie. Rzecz jasna mógłbym pójść w klechę na koniu z ikoną do drugich rycerzy niemniej jednak jakoś tak bardziej czuje się dobrze jak jest w piechocie.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Murmandamus pisze:5 rycerzy jest bo tam wchodzi generał, drugi odział w liczbie 5 operuje bez bohatera
Murmi to nie jest najlepszy pomysł, 5 rycerzy z championem przyciąga kule armatnie na Twojego generała bo nie masz look out sira.

Nadal uważam że 6 knightów z FCG i bannerem of arcane warding nie jest najlepszym rozwiązaniem, ma małą siłę przebicia. Trzeba liczyć że prawdopodobieństwo że góra zabije jest w granicach 25/72 a dół 1/8. Atakując od przodu klocek podobny do Swordmenów. Teoretycznie zranisz 3, odda 2 nikogo nie zranii. Przegrywasz walkę na -1.

Więc zastanowiłbym się nad tym. I szczerze doradzam Icone Magnusa do kawalerii naprawdę warto. Głupio nie zaszarżować i wystawić się na szarże ogrów czy chariotowi Cold Onów.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

To może połączyć te regimenty w jeden duży 10 rycerzy? Z Arcane Warding?

Może do powyższego zasadzić tam księdza z ikoną jako kolejny wariant a z kapitana zrobic cascetusa?
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

6 z kapłanemspokojnie daje rade.
A drugiego kapłana zamienić na maga z rodem i masz naprawdę niezła magię.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Nie bo to już nie będzie ten sam fort.
Kapelan jest jeden. Mag jeden i kapitan generał jeden.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

No to może kapitan BSB z bannerem Gryfa?
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
szkodnik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 178

Post autor: szkodnik »

Sa!nt ma rację z Icon of Magnus. Koniecznie priestowi na koniu. Do tego jakiś sword of might albo battle, dla magicznych ataków. I odpuść sobie ten banner z rezystencją. Szkoda punktów. A dwóch kapłanów i mag to dobry zestaw bohaterów. Najlepszy chyba. Choć drugiego też warto wsadzić na konika, wtedy masz dużego kopa w ofensie. No i ostatnia sprawa... Warto dać drugą armatę zamiast mortara, a w rarach dać rakietki na gobliny, skinki i szczurki (im więcej tym gram, tym częściej trafia ;) ).

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

szkodnik pisze:A dwóch kapłanów i mag to dobry zestaw bohaterów. Najlepszy chyba.
Ja wolę jednego kapłana i dwóch magów. Według mnie są lepszym zestawem
A najlepszym zestawem jest 3x master engineer ;)
szkodnik pisze:Warto dać drugą armatę zamiast mortara, a w rarach dać rakietki na gobliny, skinki i szczurki (im więcej tym gram, tym częściej trafia ;) ).
Kusicie mnie kusicie na Hellsztorma, naprawdę Wam się nieźle sprawdza? Bo słyszę coraz więcej dobrych opinii, może jednak trzeba będzie potestować i nie zrażać się kilkoma nieudanymi próbami.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
szkodnik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 178

Post autor: szkodnik »

Sa!nt pisze: Kusicie mnie kusicie na Hellsztorma, naprawdę Wam się nieźle sprawdza? Bo słyszę coraz więcej dobrych opinii, może jednak trzeba będzie potestować i nie zrażać się kilkoma nieudanymi próbami.
Zalety: Od 1,5k w górę jest naprawdę w co trafiać, bo gęsto na stole więc zawsze spadnie na wroga. Duża siła. Duży placek :twisted:
Wady: Dla mnie jedna, naprawdę poważna... brak hole'a - zawsze jedna rana.
Ale jako uzupełnienie armat, gdy nie starcza punktów (albo chęci) na czołg, to dobra opcja.
Sa!nt pisze:
szkodnik pisze:A dwóch kapłanów i mag to dobry zestaw bohaterów. Najlepszy chyba.
Ja wolę jednego kapłana i dwóch magów. Według mnie są lepszym zestawem
Trzeci dobry zestaw to kapłan, mag i pegazista z Casketem :) Nie wiem, czy nie najsłabsze rozwiązanie z całej trójki, ale na pewno przynoszące najwięcej frajdy podczas gry.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Zestaw bohaterów nie podlega zmianie. Musi armia trzymać się konwencji imperialnego fortu.

komendant placówki- kapitan
kapelan placówki- kapłan wojownik
czarodziej fortu i doradca komendanta-mag imperialny

podlegac może ekwipunek na nich tylko.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

hmm, Murmandamus ja jak gram swoim nordlandem to biore, pegaziste i 2x mag z 2 levelem i razem mają 4 scrolle bo musze czol jakoś ubezpieczać ;)

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Ja na szczęście czołgu nie muszę ubezpieczać więc zadowole się 2 scrolami, czterema koścmi i resistancem.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

ODPOWIEDZ