Czego z DoW i RoR używacie, jak Wam się sprawdza, co według Was pasuje klimatycznie, a co praktycznie do Chaosu?
Armaty DoW na pewno by się przydały, ale jakoś mi nie bardzo pasują klimatycznie, natomiast jacyś kusznicy - czemu nie? Szczególnie fajni są Braganza's Besiegers, bo zajmują tylko slot Special (nie Rare, jak większość DoW/RoR) i są całkiem miło zapuszkowani (cięzkie zbroje i pawęże, dzięki czemu mają save 3+ na ostrzał). Natomiast co do klimatu to najlepsi są Beorg Bearstruck and the Bearmen of Urslo (dłuższej nazwy nie mogli wymyśleć ), bo to Norsemeni (i również zajmują slot Special)
Dogs of War i Regiments of Renown w Chaosie
Moderator: JarekK
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Dogs of War i Regiments of Renown w Chaosie
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Faktycznie nieźli i klimatem pasują. Bardziej ekonomiczne są jednak zwykłe Ogry z Dogs of War.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
z RoR rawie nic sie nie nadaje do uzycia bo jest po prostu zbyt drogie, ci kusznicy sa po 185 pkt!! a bearmeni (choc super figsy i klimacior na maksa ) za 255!! to sa jakies kosmosy za piechurow bez powaznej obrony
z DoW sa klopoty bo jak wezmiesz ten shit to nie masz juz na pewno helki a <2k 10 kuszoli wiele nie zmienia
te jednostki potrzebuja jakiejs erraty dostosowujacej je do aktualnych potrzeb/sily i cen, nie mowie ze sa slabe i nie maja zastosowania bo sam czasami czegos z nich uzywam ale sa po prostu kosmicznie drodzy.
z DoW sa klopoty bo jak wezmiesz ten shit to nie masz juz na pewno helki a <2k 10 kuszoli wiele nie zmienia
te jednostki potrzebuja jakiejs erraty dostosowujacej je do aktualnych potrzeb/sily i cen, nie mowie ze sa slabe i nie maja zastosowania bo sam czasami czegos z nich uzywam ale sa po prostu kosmicznie drodzy.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Niekoniecznie, bo niektóre RoR zajmują slot special i wtedy możesz mieć Helkę. Specialami są:Gajowy pisze:z DoW sa klopoty bo jak wezmiesz ten shit to nie masz juz na pewno helki a <2k 10 kuszoli wiele nie zmienia
- Beorg Bearstruck and the Bearmen of Urslo;
- Braganza's Besiegers;
- Pirazzo's Lost Legion;
- Leopold's Leopard Company;
- Ricco's Republican Guard;
- The Alcatani Fellowship;
- Vespero's Vendetta.
Pierwszy oddział to zfrenzowani maruderzy (na podstawkach 20x20) z mocnym bohaterem (WS5, 5A z S5, T5, 3W, ward 4+, daje też oddziałowi Ld8). Maruderzy w odziale mają niestety bronie ręczne, przez co atakują z S3, więc zabija głównie bohater. Mają za to fajny sztandar - w 1. rundzie walki wręcz mają +1 do trafienia (ale niestety sztandarowy jest imienny). Koszt jest astronomiczny - 255 punktów za bohatera, sztandarowego, muzyka i 7 zwyklaków, każdy kolejny kosztuje 8 punktów. Ale klimatu im odmówić nie można, fajnie pasują do Chaosu.
Besiegers i Pirazzo's Lost Legion mają kusze, ci drudzy są także pikinierami i właśnie dlatego, że te dwa oddziały strzelają i zajmuja slot Special myślę, że mogą się Chaosowi przydać. Choć koszt znów jest niemały, niestety tak to jest z RoR, że znacznie podwyższają cenę bohaterowie.
Kolejne 3 oddziały to pikinierzy, więc Chaos ich raczej nie potrzebuje. Podobnie jak Vespero's Vendetta, którzy są strasznie drogimi duellistami.
Ale Beorg (w bitewkach klimatycznych), Besiegers i Lost Legion mogą się według mnie czasem przydać.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Masz racjętemple Guard ,ale gdy powsadzasz kusznikow, galloper guny to Chaos z armii stricte ofensywnej zamieni sie w defensywna co zaburzy kompletnie jej dzialanie.Jak ktos chce armie defensywna to zamiast chaosu lepiej przesiasc sie na Imperium , albo Krasnale .
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
10 kusznikow, 10 halflingów. Idelanie wspiera ofensywny chaos, kosztuje malo. pelen wypas.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Wydaje mi się, że nawet w ofensywnej rozpie 1-2 dziesiątki kuszników mogą się przydać. O Galloper Gunach i zwykłych działach DoW nawet nie wspominałem, bo zajmują sloty Rare, a tam mamy od strzelania fajniejszą klimatycznie i mocniejszą HelkęMasz racjętemple Guard ,ale gdy powsadzasz kusznikow, galloper guny to Chaos z armii stricte ofensywnej zamieni sie w defensywna co zaburzy kompletnie jej dzialanie.Jak ktos chce armie defensywna to zamiast chaosu lepiej przesiasc sie na Imperium , albo Krasnale .
Tylko, że zwykli kusznicy i halflingi DoW zawsze zajmują Rare, więc nie wystawisz sobie wtedy Helki, Spawnów czy DO. Ale zaleta jest taka, że są znacznie tańsi od Pirazzo's Lost Legion czy Braganza's Besiegers.10 kusznikow, 10 halflingów. Idelanie wspiera ofensywny chaos, kosztuje malo. pelen wypas.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
hellka jest dla mnie ciut zbyt losowa.
Dragon ogry...póki coś z ich liderka nie zrobią, za bardzo boli oblana panika.
spawny sie przydają ale ich rolę wiele innych rzeczy może pełnić.
Aha, grywam jeszcze na mengilach w armi z magiem bestią lordem, mortale, pozatym jeszcze 2 magów - przy dobrej antymagi sprawdzaja sie wyśmienicie.
Dragon ogry...póki coś z ich liderka nie zrobią, za bardzo boli oblana panika.
spawny sie przydają ale ich rolę wiele innych rzeczy może pełnić.
Aha, grywam jeszcze na mengilach w armi z magiem bestią lordem, mortale, pozatym jeszcze 2 magów - przy dobrej antymagi sprawdzaja sie wyśmienicie.