1650 dwarfy - lublin pomysł nr. 1 i nr. 2
1650 dwarfy - lublin pomysł nr. 1 i nr. 2
W sumie to nie mam jakiegoś konkretnego pomysłu wyszło mi coś takiego ... mam jeszcze inną rozpe która mi chodzi po głowie ale trochę mniej w niej strzelania ... co mnie nieco martwi.
1 * Runesmith @ 131 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [50]
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking
Runic Armour [5]
Rune of Stone
1 * Runesmith @ 131 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5]
Rune of Stone
Runic Talisman [50]
Rune of Spellbreaking (x2)
1 Thane @ 250 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Banner [160]
Master Rune of Stromni Redbeard
Rune of Courage
Rune of Guarding
15 Thunderers @ 240 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Standard; Musician
15 Thunderers @ 240 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Standard; Musician
11 Troll Slayers + 4 Giant Slayers @ 243 Pts
Standard; Musician,
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
Dispel Pool: 6
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1650
a w sumie dam tą 2 dla oceny i porównania :
1 * Runesmith @ 131 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5]
Rune of Stone
Runic Talisman [50]
Spelleater Rune
1 Thane @ 165 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Runic Talisman [5]
Rune of the Furnace
Runic Weapon [20]
Rune of Cleaving
1 * Runesmith @ 151 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking (x2)
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
15 * Rangers @ 300 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner [50]
Rune of Battle
Rune of Stoicism
20 * Hammerers @ 320 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner [30]
Rune of Courage
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer Brace of Pistols
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 155 Pts
Engineer Brace of Pistols
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 6
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1647
Ot tyle. Czekam na konstruktywne narzekania i pomysły.
1 * Runesmith @ 131 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [50]
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking
Runic Armour [5]
Rune of Stone
1 * Runesmith @ 131 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5]
Rune of Stone
Runic Talisman [50]
Rune of Spellbreaking (x2)
1 Thane @ 250 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Banner [160]
Master Rune of Stromni Redbeard
Rune of Courage
Rune of Guarding
15 Thunderers @ 240 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Standard; Musician
15 Thunderers @ 240 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Standard; Musician
11 Troll Slayers + 4 Giant Slayers @ 243 Pts
Standard; Musician,
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart
Dispel Pool: 6
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1650
a w sumie dam tą 2 dla oceny i porównania :
1 * Runesmith @ 131 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5]
Rune of Stone
Runic Talisman [50]
Spelleater Rune
1 Thane @ 165 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Runic Talisman [5]
Rune of the Furnace
Runic Weapon [20]
Rune of Cleaving
1 * Runesmith @ 151 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking (x2)
10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician
15 * Rangers @ 300 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner [50]
Rune of Battle
Rune of Stoicism
20 * Hammerers @ 320 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner [30]
Rune of Courage
1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer Brace of Pistols
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 155 Pts
Engineer Brace of Pistols
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120 Pts
Dispel Pool: 6
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1647
Ot tyle. Czekam na konstruktywne narzekania i pomysły.
Po co 2 runsmithów?? Daj jednego z 3 scrollami i starczy na luzie. I od razu się robią punkty na 10 strzelców.
Wogóle to Ty Gogol powinieneś grać w inną grę (może konfrę?), bo w każdej Twojej rozpie jest tyle modeli co kto napłakał
ps. 15 rangerów za 300 pts to jakieś takie dla mnie nie pojęte
Wogóle to Ty Gogol powinieneś grać w inną grę (może konfrę?), bo w każdej Twojej rozpie jest tyle modeli co kto napłakał
ps. 15 rangerów za 300 pts to jakieś takie dla mnie nie pojęte
No jak grasz rospą typu nr 1 to nic dziwnego że boisz się DL i łamie ci klocki(poza slayerami) Druga rospa lepsza .Moim zdaniem za dużo punktów masz na bohaterach,też bym wywalił tego drugiego runka,zwłaszcza że magia jest obcięta.I dzięki temu dochodzi praktycznie dodatkowa 10 thundów.
Moim faworytem jeśli chodzi o ten turniej jest Młody (często dzieje się tak że z nim gram na turniejach taki magnetyzm) ... ma on uwaga uwaga 3 elektryków co ciekawe nigdy nie słyszałem żeby ktoś twierdził żeby wywalił on 1 z nich i wrzucił za te punkty kolejny plewny oddział clanratów ... podobnie u mnie 10 strzelców więcej mi nic nie da bo i tak mam 30 i ciężko by mi było kolejną 10 wystawić za to 6 DD umożliwia mi dość skuteczne choć nie idealne blokowanie zapyziałej magii ... nie boli mnie tu tak naprawdę nic bardziej niż wymaksowaną magia (zwłaszcza skaveńska , wampirza lub jakieś komety z lasu) . To co dojedzie o ile dojedzie powinno być mocno nadszarpnięte więc strzelcy z war bannerami (stromni) i może rankami o ile zdecyduje ich zreformować powinni to odbić albo chociaż utrzymać. Mam możliwość dobrze się obwarować dzięki szmitom to z niej skorzystam ... nie mam zamiaru liczyć na pecha przeciwnika w castowaniu czy ryzykować dispel 2d6 s5 hitów które wyszły powiedzmy na 11 z 3 kości . Nie mam też zamiaru pozwolić przeciwnikowi na stanie z 2 strony stołu i smarzenie mnie jakimiś pierdami. Co rozważam natomiast to :
a) Wziąć balance
b) Lub zamiast niszczyciela wziąć zwykły scroll i dismay który przy nie wysokiej liderce na te punkty oraz przy tym charakterze armii może troche namieszać ... zwłaszcza jeśli chodzi o kopaczki szczurze czy też kawalerie Ld 6-8 (np wilki , errantów czy nawet imperialną)
Myślałem też nad tym by wywalić ze 2 czempionów i dosypać slayerów ale to chyba jednak bez sensu
Co do 2 rozpiski to opiera się ona bardziej o założenie lekkich zwycięstw takich 12-8 max 14-6 i stabilnej nie przegrywającej mocno armii. Tu podobnie cała koncepcja się sypie jak pożałuje punktów na antymagię gdyż pozostawiam lukę którą można będzie wykorzystać. Jeszcze nigdy w mojej 4 letniej karierze nie zdarzyło mi się żałować inwestowania w dobrą barierę antymagiczną za to wiele razy plułem sobie w brodę że jest za słaba ... to że dwarfy mają 4 DD a nie 2 na start nie czyni ich tym samym z automatu odpornymi na działanie magów. Choć stwarza taki pozór który może prowadzić do nadmiernej pewności siebie.
A i jeszcze co do obciętej magii : (max 9 PD)
piorun 2k6 s5 z 3
piorun 2k6 s5 z 3
piorun k6 s5 z 2
bound k6 s5 lvl 4
Mając 5 DD cieńko się widze ... i wcale taka obcięta ta magia nie jest.
VC (3 nekro)
Wskrzeszanie z 2
Wskrzeszanie z 3
Wskrzeszanie z 3
Bound popychaczka
no i tu znowu raczej 100-lec
A tak na dobrą sprawę to są najbardziej bolesne armie.
a) Wziąć balance
b) Lub zamiast niszczyciela wziąć zwykły scroll i dismay który przy nie wysokiej liderce na te punkty oraz przy tym charakterze armii może troche namieszać ... zwłaszcza jeśli chodzi o kopaczki szczurze czy też kawalerie Ld 6-8 (np wilki , errantów czy nawet imperialną)
Myślałem też nad tym by wywalić ze 2 czempionów i dosypać slayerów ale to chyba jednak bez sensu
Co do 2 rozpiski to opiera się ona bardziej o założenie lekkich zwycięstw takich 12-8 max 14-6 i stabilnej nie przegrywającej mocno armii. Tu podobnie cała koncepcja się sypie jak pożałuje punktów na antymagię gdyż pozostawiam lukę którą można będzie wykorzystać. Jeszcze nigdy w mojej 4 letniej karierze nie zdarzyło mi się żałować inwestowania w dobrą barierę antymagiczną za to wiele razy plułem sobie w brodę że jest za słaba ... to że dwarfy mają 4 DD a nie 2 na start nie czyni ich tym samym z automatu odpornymi na działanie magów. Choć stwarza taki pozór który może prowadzić do nadmiernej pewności siebie.
A i jeszcze co do obciętej magii : (max 9 PD)
piorun 2k6 s5 z 3
piorun 2k6 s5 z 3
piorun k6 s5 z 2
bound k6 s5 lvl 4
Mając 5 DD cieńko się widze ... i wcale taka obcięta ta magia nie jest.
VC (3 nekro)
Wskrzeszanie z 2
Wskrzeszanie z 3
Wskrzeszanie z 3
Bound popychaczka
no i tu znowu raczej 100-lec
A tak na dobrą sprawę to są najbardziej bolesne armie.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2008, o 17:43 przez Gogol, łącznie zmieniany 1 raz.
Zdecydowanie nr.1
Więcej strzelania i wcale nie słaba walka. Slayersi turbo dobrze blokują...
Więcej strzelania i wcale nie słaba walka. Slayersi turbo dobrze blokują...
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD
Dziwne takie
Wpuszczanie piorunów to też szansa że elektrycy sie poranią (a przynajmniej cosmo czasem sobie ich porani, z młodym nigdy nie grałem).
Ale pewnie cos w tym jest, jak przyjedziesz do Lublina to chetnie popatrze jak to działa mocno eksperymentalnie to wygląda.
Wpuszczanie piorunów to też szansa że elektrycy sie poranią (a przynajmniej cosmo czasem sobie ich porani, z młodym nigdy nie grałem).
Ale pewnie cos w tym jest, jak przyjedziesz do Lublina to chetnie popatrze jak to działa mocno eksperymentalnie to wygląda.
E tam Gogol. Pewnie i tak Cię nie przekonamy, ale pozwolę sobie wyliczyć po mojemu
5DD i 3 scrolle
jednym scrollem na ture blokujemy 1 duży piorun
drugi duży z kości (3 lub 4 w zależności ile on wyrzuci, ale zakładam że z 3)
bounda z kości
a mały wpuszczasz
a to wszystko przy założeniu, że wejdą wszystkie czary, elektrycy nie będą się zabijać, bound się nie wyczerpie, a Ty niczego nie spanikujesz czy w inny sposób nie zarżniesz magów.
sam będę miał 5 kości i 2DS i uważam, że to spokojnie starczy.
a trafisz na bretę, chaos czy we i będziesz mógł sobie tego szmita w d*** wsadzić. A dodatkowy regiment np kuszoli czy thundów powinien swoje zrobić. Napewno jest bardziej uniwersalny.
5DD i 3 scrolle
jednym scrollem na ture blokujemy 1 duży piorun
drugi duży z kości (3 lub 4 w zależności ile on wyrzuci, ale zakładam że z 3)
bounda z kości
a mały wpuszczasz
a to wszystko przy założeniu, że wejdą wszystkie czary, elektrycy nie będą się zabijać, bound się nie wyczerpie, a Ty niczego nie spanikujesz czy w inny sposób nie zarżniesz magów.
sam będę miał 5 kości i 2DS i uważam, że to spokojnie starczy.
a trafisz na bretę, chaos czy we i będziesz mógł sobie tego szmita w d*** wsadzić. A dodatkowy regiment np kuszoli czy thundów powinien swoje zrobić. Napewno jest bardziej uniwersalny.