1650 dwarfy - lublin pomysł nr. 1 i nr. 2

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

1650 dwarfy - lublin pomysł nr. 1 i nr. 2

Post autor: Gogol »

W sumie to nie mam jakiegoś konkretnego pomysłu wyszło mi coś takiego ... mam jeszcze inną rozpe która mi chodzi po głowie ale trochę mniej w niej strzelania ... co mnie nieco martwi.

1 * Runesmith @ 131 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [50]
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking
Runic Armour [5]
Rune of Stone

1 * Runesmith @ 131 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5]
Rune of Stone
Runic Talisman [50]
Rune of Spellbreaking (x2)

1 Thane @ 250 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Banner [160]
Master Rune of Stromni Redbeard
Rune of Courage
Rune of Guarding

15 Thunderers @ 240 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Standard; Musician

15 Thunderers @ 240 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Standard; Musician

11 Troll Slayers + 4 Giant Slayers @ 243 Pts
Standard; Musician,

1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating

1 Grudge Thrower @ 145 Pts
Engineer
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating

1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart


Dispel Pool: 6
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1650


a w sumie dam tą 2 dla oceny i porównania :


1 * Runesmith @ 131 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5]
Rune of Stone
Runic Talisman [50]
Spelleater Rune

1 Thane @ 165 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Armour [50]
Master Rune of Gromril
Rune of Resistance
Runic Talisman [5]
Rune of the Furnace
Runic Weapon [20]
Rune of Cleaving

1 * Runesmith @ 151 Pts
Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Talisman [75]
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking (x2)

10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician

15 * Rangers @ 300 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner [50]
Rune of Battle
Rune of Stoicism

20 * Hammerers @ 320 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; FCG
Runic Banner [30]
Rune of Courage

1 Grudge Thrower @ 150 Pts
Engineer Brace of Pistols
Engineering Runes [50]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating

1 Grudge Thrower @ 155 Pts
Engineer Brace of Pistols
Engineering Runes [55]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating

1 Organ Gun @ 120 Pts


Dispel Pool: 6
Models in Army: 62
Total Army Cost: 1647

Ot tyle. Czekam na konstruktywne narzekania i pomysły.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Po co 2 runsmithów?? Daj jednego z 3 scrollami i starczy na luzie. I od razu się robią punkty na 10 strzelców.

Wogóle to Ty Gogol powinieneś grać w inną grę (może konfrę?), bo w każdej Twojej rozpie jest tyle modeli co kto napłakał :D

ps. 15 rangerów za 300 pts to jakieś takie dla mnie nie pojęte :D

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

2 runsmisów jest dla mojego ulubionego skavena ... taki małolat kilka razy z nim grałem ;)

Co do rangerów są spoko gdybym miał 400 pkt to bym dokupił jeszcze 5 :lol2:

oo właśnie zauważyłem ze obie armie mają tyle samo modeli hmmm chyba ukryty fetysz :wink:

Awatar użytkownika
qlpin
Chuck Norris
Posty: 425

Post autor: qlpin »

Gogol pisze:2 runsmisów jest dla mojego ulubionego skavena ... taki małolat kilka razy z nim grałem :wink:
ROTFL

ale swoją drogą 1 rozpa wydaje się mocniejsza zwłaszcza jak sie patelnie trafi...

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

no jest mocniejsza ale troche niestabilna ... choć można raz na jakiś czas liczyć na fart :wink:

Awatar użytkownika
Taraś
Chuck Norris
Posty: 428
Lokalizacja: Łęczna-Moria ADF

Post autor: Taraś »

No jak grasz rospą typu nr 1 to nic dziwnego że boisz się DL i łamie ci klocki(poza slayerami) :wink: Druga rospa lepsza .Moim zdaniem za dużo punktów masz na bohaterach,też bym wywalił tego drugiego runka,zwłaszcza że magia jest obcięta.I dzięki temu dochodzi praktycznie dodatkowa 10 thundów.

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Jak na mnie 2 bohaterow powinno wystarczyc.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Moim faworytem jeśli chodzi o ten turniej jest Młody (często dzieje się tak że z nim gram na turniejach taki magnetyzm) ... ma on uwaga uwaga 3 elektryków co ciekawe nigdy nie słyszałem żeby ktoś twierdził żeby wywalił on 1 z nich i wrzucił za te punkty kolejny plewny oddział clanratów ... podobnie u mnie 10 strzelców więcej mi nic nie da bo i tak mam 30 i ciężko by mi było kolejną 10 wystawić za to 6 DD umożliwia mi dość skuteczne choć nie idealne blokowanie zapyziałej magii ... nie boli mnie tu tak naprawdę nic bardziej niż wymaksowaną magia (zwłaszcza skaveńska , wampirza lub jakieś komety z lasu) . To co dojedzie o ile dojedzie powinno być mocno nadszarpnięte więc strzelcy z war bannerami (stromni) i może rankami o ile zdecyduje ich zreformować powinni to odbić albo chociaż utrzymać. Mam możliwość dobrze się obwarować dzięki szmitom to z niej skorzystam ... nie mam zamiaru liczyć na pecha przeciwnika w castowaniu czy ryzykować dispel 2d6 s5 hitów które wyszły powiedzmy na 11 z 3 kości . Nie mam też zamiaru pozwolić przeciwnikowi na stanie z 2 strony stołu i smarzenie mnie jakimiś pierdami. Co rozważam natomiast to :

a) Wziąć balance

b) Lub zamiast niszczyciela wziąć zwykły scroll i dismay który przy nie wysokiej liderce na te punkty oraz przy tym charakterze armii może troche namieszać ... zwłaszcza jeśli chodzi o kopaczki szczurze czy też kawalerie Ld 6-8 (np wilki , errantów czy nawet imperialną)

Myślałem też nad tym by wywalić ze 2 czempionów i dosypać slayerów ale to chyba jednak bez sensu


Co do 2 rozpiski to opiera się ona bardziej o założenie lekkich zwycięstw takich 12-8 max 14-6 i stabilnej nie przegrywającej mocno armii. Tu podobnie cała koncepcja się sypie jak pożałuje punktów na antymagię gdyż pozostawiam lukę którą można będzie wykorzystać. Jeszcze nigdy w mojej 4 letniej karierze nie zdarzyło mi się żałować inwestowania w dobrą barierę antymagiczną za to wiele razy plułem sobie w brodę że jest za słaba ... to że dwarfy mają 4 DD a nie 2 na start nie czyni ich tym samym z automatu odpornymi na działanie magów. Choć stwarza taki pozór który może prowadzić do nadmiernej pewności siebie.


A i jeszcze co do obciętej magii : (max 9 PD)


piorun 2k6 s5 z 3
piorun 2k6 s5 z 3
piorun k6 s5 z 2
bound k6 s5 lvl 4

Mając 5 DD cieńko się widze ... i wcale taka obcięta ta magia nie jest.

VC (3 nekro)

Wskrzeszanie z 2
Wskrzeszanie z 3
Wskrzeszanie z 3
Bound popychaczka

no i tu znowu raczej 100-lec

A tak na dobrą sprawę to są najbardziej bolesne armie.
Ostatnio zmieniony 19 lut 2008, o 17:43 przez Gogol, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
LinuX
Mudżahedin
Posty: 278
Lokalizacja: Pełna Kurwa z krainy winem i wódką płynąca

Post autor: LinuX »

Zdecydowanie nr.1
Więcej strzelania i wcale nie słaba walka. Slayersi turbo dobrze blokują...
Wino Wino, Wino do dna...
http://youtube.com/watch?v=7LGFYgh0juQ&feature=related Pełna kurwa!
Shino na turnieju:
-Ile BK?
Ja: 18
-Jest Regenka?
-Nie
-Klimat
XD

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

Dziwne takie :P
Wpuszczanie piorunów to też szansa że elektrycy sie poranią ;) (a przynajmniej cosmo czasem sobie ich porani, z młodym nigdy nie grałem).

Ale pewnie cos w tym jest, jak przyjedziesz do Lublina to chetnie popatrze jak to działa :D mocno eksperymentalnie to wygląda.

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9574
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

E tam Gogol. Pewnie i tak Cię nie przekonamy, ale pozwolę sobie wyliczyć po mojemu :)

5DD i 3 scrolle

jednym scrollem na ture blokujemy 1 duży piorun
drugi duży z kości (3 lub 4 w zależności ile on wyrzuci, ale zakładam że z 3)
bounda z kości
a mały wpuszczasz

a to wszystko przy założeniu, że wejdą wszystkie czary, elektrycy nie będą się zabijać, bound się nie wyczerpie, a Ty niczego nie spanikujesz czy w inny sposób nie zarżniesz magów.
sam będę miał 5 kości i 2DS i uważam, że to spokojnie starczy.

a trafisz na bretę, chaos czy we i będziesz mógł sobie tego szmita w d*** wsadzić. A dodatkowy regiment np kuszoli czy thundów powinien swoje zrobić. Napewno jest bardziej uniwersalny.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

oj nie moich szmitów nigdy nie wsadzam sobie w dupe ... na bretke czy chaos mam dla nich robote o to się nie martw :twisted:

Zresztą jak znam życie to jak ten bound wejdzie to mi oddział spiepszy od paniki :lol2:

ODPOWIEDZ