kilka pytań początkującego
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
o ile dobrze wiem to pivot jest nieobowiązkowy..... poprawcie jeżeli się myle.
A apropo umawiania się z przeciwnikiem, to nie chce się kłócić o mierzenie line of sight ze środka maszyny,. a już spotkałem się z opinia "no co ty....".
A apropo umawiania się z przeciwnikiem, to nie chce się kłócić o mierzenie line of sight ze środka maszyny,. a już spotkałem się z opinia "no co ty....".
W podręczniku przy podsumowaniu działania machin wojennych (balista oraz armata) oraz opisie ich działania (jakiś wyjątek: katapulta tylko tu to ma opisane) jest wyraźnie napisane: obróc machinę w stronę w którą chcesz strzelac. Jak dla mnie jest to opis jasny i wiążący, tym bardziej że mierzy się zawsze od jednego punktu machiny więc jak dla mnie nie istnieje strzelanie pod kątem w stosunku do np. lufy armaty, możliwe jest tylko strzelanie na wprost.
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Korzystasz z MR normalnie, jak zdispelujesz czar nie podziała na nikogo.
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
i właśnie przez ten zapisek uważam, że zapis o podstawkaach pod machiny jest z dupy wzięty i niepotrzebny...Myth pisze:W podręczniku przy podsumowaniu działania machin wojennych (balista oraz armata) oraz opisie ich działania (jakiś wyjątek: katapulta tylko tu to ma opisane) jest wyraźnie napisane: obróc machinę w stronę w którą chcesz strzelac. Jak dla mnie jest to opis jasny i wiążący, tym bardziej że mierzy się zawsze od jednego punktu machiny więc jak dla mnie nie istnieje strzelanie pod kątem w stosunku do np. lufy armaty, możliwe jest tylko strzelanie na wprost.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Ataki magiczne nie zdejmują wardów, chyba że jest to wyraźnie powiedziane, że jest to niepełny ward nie działający na ataki magiczne (takiego warda mają obecnie np. Demony Chaosu).Templar pisze:Kolejne pytanie.
Ataki z dziala z runa traktowane jest jako atak magiczny. W RB gdzies przeczytalem, ze magiczny atak zdejmuje magiczna ochronę.
Czy działa to na wszystkie WARD SAVE u wszystkich armii?
Pozdrawiam
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Mogę tyko dodać, że takiego samego warda (kasowanego przez ataki magiczne) mają modele z zasadą "forest spirits" u Wood Elfów.
Demony w armii Daemonic Legion (czyli czystej "demonicznej") mają normalnego warda, w odróżnieniu tych o których pisze Temple Guard , czyli wystawianych w armiach Mortal Chaos i Beatst of Chaos.
I jeszcze że są przedmioty które kasują warda (np. Blade of Realities u lizardmenów lub Triksy Trinket u goblinów). To tak już bardzo rozwijając temat.
Demony w armii Daemonic Legion (czyli czystej "demonicznej") mają normalnego warda, w odróżnieniu tych o których pisze Temple Guard , czyli wystawianych w armiach Mortal Chaos i Beatst of Chaos.
I jeszcze że są przedmioty które kasują warda (np. Blade of Realities u lizardmenów lub Triksy Trinket u goblinów). To tak już bardzo rozwijając temat.
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Słuszna uwaga, ja nie wdawałem się w aż takie szczegóły Ciekaw jestem, czy poza tymi dwoma przedmiotami są jeszcze w WFB inne kasujące wardy. Śmierć dla bohaterów i Phoenix GuardKrzysiekW pisze:Mogę tyko dodać, że takiego samego warda (kasowanego przez ataki magiczne) mają modele z zasadą "forest spirits" u Wood Elfów.
Demony w armii Daemonic Legion (czyli czystej "demonicznej") mają normalnego warda, w odróżnieniu tych o których pisze Temple Guard , czyli wystawianych w armiach Mortal Chaos i Beatst of Chaos.
I jeszcze że są przedmioty które kasują warda (np. Blade of Realities u lizardmenów lub Triksy Trinket u goblinów). To tak już bardzo rozwijając temat.
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Zastosowałem się do nowych reguł w dziale KZ (które w sumie mnie się podobają). Nie podałem stron i cytatów, ale to chyba zbędne.Temple Guard pisze:Słuszna uwaga, ja nie wdawałem się w aż takie szczegóły
I w sumie uznałem, ze warto tak odpisać, bo kolega zagra z jakimś DL-em i będzie się sprzeczał, bo przeczytał na forum że demony warda nie mają.
Mnie przyszły tylko te dwa do głowy, ale może są.Temple Guard pisze:Ciekaw jestem, czy poza tymi dwoma przedmiotami są jeszcze w WFB inne kasujące wardy.
To też, ale wyobraż sobie moją minę, jak wjechałem moim DL-owym rydwanem Tzeentcha w oddział skików, gdzie siedział saurus. Z Blade of realities, jak się okazało... (a toto jeszcze zadaje 2 rany zamiast jednej )Temple Guard pisze:Śmierć dla bohaterów i Phoenix Guard
Pozdrawiam!
Jeszcze jest w Kislewie broń tylko musisz tafa zdać jak nie zdasz to bez warda i zwykłego SVKrzysiekW pisze: Mnie przyszły tylko te dwa do głowy, ale może są.
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr
poza tym pragne przypomniec ze istnieje takze normalna armia demonow poza DL i w niej ward tez schodzi od magiczny atakow.
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Jak najbardziej słuszny wniosek, umknął on mojej uwadze (przepraszam) jako że nikt chyba nie gra takową armią.
Aha, w tej armii demonów można mieć "normalnego" warda (nie schodzącego od mag. ataków) u herosa po wykupieniu daru "diabolic splendour". To samo dotyczy demonicznych bohaterów (daemon prince i exalted daemon) w armiach mortal i beast.
Aha, w tej armii demonów można mieć "normalnego" warda (nie schodzącego od mag. ataków) u herosa po wykupieniu daru "diabolic splendour". To samo dotyczy demonicznych bohaterów (daemon prince i exalted daemon) w armiach mortal i beast.
To teraz ja. Krasnoludy mogą dodac do swej armaty inzyniera i wowczas okopac machine. Czy ma to jakis wplyw na ostrzal z armaty w ta machine? Czy tez jest to wylacznie twarda oslona brana pod uwage przy zwyklych ostrzale (a moze jest rowniez liczone jako przeszkoda 'obstacle' na poczet rozpatrywania szarz)?