Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach cz. 2

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Zastanawiałem się ostatnio nad taką sprawą.
Nie ma już 0-1, więc baz duchów można brać ile się chce. Biorę więc w:
core - 3*10 ghuli.
Special - 4*3duchy.
Rare - 2* 5?upiorów
Do tego 4 wampirów z magią, pancerzem itd i nagle się okazuje że niektóre armie: imperium, bestie, cześciowo breta, lizaki, DE,częściowoHE, CHD,HOH i pewnie parę innych ma problem...
Owszem wspomniałem tutaj o niektórych armiach jako - częściowo. Chodzi o fakt, ze takie haje idą w magię. Ale w sumie niezależnie od tego jaką armię trupów złozymy, to w przypadku takiej armii, zawsze trafimi na maga z magią light albo z metalem...więc w praktyce to dla nas nie ma znaczenia: czy dsotaję z k6s6 po duchach, ghulah czy jeździe, czy też z 2k6s7 no save po kawalerii...albo z k6s6... sesese.
Podoba mi się taka armia - duchów, bardzo... parę armii z góry ma problem, tanki blokujesz, kawę blokujesz, armaty sobie tylko polują na herosów (do drugiej tury) życie jest takie piękne...
Wyjątek: Wooooooooody.... no i nowe demony heheheheheh.

grzech76
Mudżahedin
Posty: 267
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: grzech76 »

BOGINS pisze:Zastanawiałem się ostatnio nad taką sprawą.
Nie ma już 0-1, więc baz duchów można brać ile się chce. Biorę więc w:
core - 3*10 ghuli.
Special - 4*3duchy.
Rare - 2* 5?upiorów
Do tego 4 wampirów z magią, pancerzem itd i nagle się okazuje że niektóre armie: imperium, bestie, cześciowo breta, lizaki, DE,częściowoHE, CHD,HOH i pewnie parę innych ma problem...
w takim przypadku zaczyna się polowanie na generala wampirów, co przy samych bazach duchów nie powinno być dużym problemem.

każda z tych armii dysponuje magicznymi brońmi i wraz ze statycznym CR powinni się przez to przebić. do tego dochodzi ewentualna magia i smoki które na genrała polować będą... nie powinno być tak źle

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

No to jakos doklepac potworny oddzialek GG z regenka, wampirem i gra. Masz gdzie chowac bohaterow magow , gdzie nikt normalny nie wjedzie.

tylko w takiej rozpie troche sily przebicia brakuje.

Awatar użytkownika
Temple Guard
Falubaz
Posty: 1225
Lokalizacja: Warszawa Bemowo

Post autor: Temple Guard »

Kurcze, co się może przeciwstawić takiemu wypasionemu oddziałowi BK, o którym mówicie? Chyba tylko oddziały ze stubbornem+immune to fear oraz unbreakable (ale z ciężkimi stratami pewnie).
Edit: i maszyny z flaming attacks ;)
Gwardia umiera, ale się nie poddaje

www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

grzech76 pisze:
BOGINS pisze:Zastanawiałem się ostatnio nad taką sprawą.
Nie ma już 0-1, więc baz duchów można brać ile się chce. Biorę więc w:
core - 3*10 ghuli.
Special - 4*3duchy.
Rare - 2* 5?upiorów
Do tego 4 wampirów z magią, pancerzem itd i nagle się okazuje że niektóre armie: imperium, bestie, cześciowo breta, lizaki, DE,częściowoHE, CHD,HOH i pewnie parę innych ma problem...
w takim przypadku zaczyna się polowanie na generala wampirów, co przy samych bazach duchów nie powinno być dużym problemem.

każda z tych armii dysponuje magicznymi brońmi i wraz ze statycznym CR powinni się przez to przebić. do tego dochodzi ewentualna magia i smoki które na genrała polować będą... nie powinno być tak źle
Ale o jakiej armii mówisz, czy tez ogólnie?
teoretycznie te wampiry które by były początkowo w ghulach (chyba mogą prawda? do zombich nie można?) maja albo latanie, albo konia, albo jakiegos winged nightmara, albo bieganko. proszę zauważcie taki motyw.
Stoi sobie kloc. Dostaje z frontu atak duchów, które go przetrzymują, a juz taki winged nightmar, albo oddział wraithów wchodzi na bok. Wiadomo Winged silniejszy ale z armatki można strącić, a wraithy? No z magii 8) , ale jak chłopcy wpadna w bok...to przy jakiś zaklęciach przerzutów (a mamy 4 wampirów...) to kurde musi wyjść.

Ja mam pytanko które pewnie zagości niedługo w temacie: Zasady itd.
Jest napisane, że leczymy/wskrzeszamy k6+4 zombich, k6 innych oddziałów pieszych, albo 1 ranę dla niepiechotnych oddziałów (czytaj kawalerii, verghulfa blackcoucha?). Rozumiem, że wampir na smoku leczy smokowi 1 ranę, ale sobie samemu nawet i k6?
Po drugie, rozumiem że:
- Duchy z racji podstawek są traktowane jako piechota? Ogry, minusie są nią. Na duchach nic nie jeździ, więc wskrzeszam k6 duszków?
Ostatnio zmieniony 21 lut 2008, o 14:10 przez BOGINS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8025
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

BOGINS pisze:Rozumiem, że wampir na smoku leczy smokowi 1 ranę, ale sobie samemu nawet i k6?
jednostki z zasada Vampire lecza tylko jedna rane
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Szaman pisze:
BOGINS pisze:Rozumiem, że wampir na smoku leczy smokowi 1 ranę, ale sobie samemu nawet i k6?
jednostki z zasada Vampire lecza tylko jedna rane
Ok rozumiem, ale nie widzę sesese odpowiedzi na duszki Szamanie, czyli co, czar i mam +k6 duszków? :twisted:

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

To samo się tyczy eteryków - leczysz im tylko jedną ranę.

kurka_z_podworka
Kretozord
Posty: 1568
Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra

Post autor: kurka_z_podworka »

Nawet jak nie to d6 ran a nie d6 baz.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

kurka_z_podworka pisze:Nawet jak nie to d6 ran a nie d6 baz.
Nieo bazach nie marzyłem.
Hmm jedną rankę hmm to pewnie masz lepsze info :o

P.s. czt wraithy maja jedną czy dwie rany?

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Dwie. Są identyczne do obecnych z tą różnicą, że posiadają A3.

grzech76
Mudżahedin
Posty: 267
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: grzech76 »

BOGINS pisze: Ale o jakiej armii mówisz, czy tez ogólnie?
pisałem ogólnie, nie twierdzę, że byłoby łatwo.
natomiast dowolny oddział rankowy z herosem z magicznymi atakami, powinien przebić się przez duchy. 5 statycznego CR i ze 2 rany zadane przez herosa. jeżeli jeszcze jest tam warbanner i BSB, nie powinno pójsć źle. natomiast to co ma wejść od boku, trzeba zatrzymać.

polowanie na generała jest największym problemem, ale zakładam, że wykonalnym. w twoim przykładzie nawet za bardzo nie ma gdzie tych wampirów schować...
teoretycznie te wampiry które by były początkowo w ghulach (chyba mogą prawda? do zombich nie można?) maja albo latanie, albo konia, albo jakiegos winged nightmara, albo bieganko. proszę zauważcie taki motyw.
ok, oni sobie biegają, inni do nich strzelają. a z oddziałów duchów nie ma zbyt wiele pożytku, bo one też się raczej zaklinują w piechocie.

a juz taki winged nightmar, albo oddział wraithów wchodzi na bok.
to wszystko zawsze tak ładnie w teorii wygląda, prawda? :-)

Awatar użytkownika
Chaoschild
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: London Fa%^n City

Post autor: Chaoschild »

Nie zebym sie chwalil...bron Boze ;)...ale kupilem sobie dzis Spearheada na eBayu za 85 funciakow, mysle ze dobry zakup, patrzac na to ze w sklepie kosztuje ok 105. Tak wiec w nastepnym tygodniu spodziewam sie juz ostrego obrabiania plastikowych zolnierzykow :D A tu zalegaja kilogramy starych nieruszonych modeli.....ehhhhh.
PARTY IN THE MOONLIGHT AND DANCE TO THE SUNRISE...

http://www.coolminiornot.com/artist/chaoschild

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Tylko cehyba leczenie eterykow mozna podkrecic corpse cartem a vampirow nie. Ale co do tego pewien nie jestem.

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Pomyślałem sobie tak:
4 wampiry.
3*ghule, 3*wilki na odstawne
2*5-6Black Knight
2*3-4 duchy
2*6wraithów.
Duszki w zasięgu bsb zatrzymują klocki itd
Black za wczasu wraz z jakimś wampirkiem objeżdżają wroga.
Wraithy straszą terrorem i banshetką.
W magii cisniemy jakiś wskrzeszenia, pociski czy coś tam.
Mi sie armijka podoba, już poprosiłem kumpla z czempionów aby zamawiał książkę pl jak tylko będzie dostępna. Mam nadzieję że faberowie się przyłożą sesese.

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

No i jak tam wrażenia po obejrzeniu army booka? Napiszcie jak wygląda nowy smok (i pozostałe wierzchowce pod wampira), bo o nim jakoś mało było w plotkach.

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8025
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

Nordri pisze:Napiszcie jak wygląda nowy smok (i pozostałe wierzchowce pod wampira), bo o nim jakoś mało było w plotkach.
nie bylo, bo go nie ma :lol2:
w AB nie ma pokazanych ZADNYCH wierzchowcow pod wampira.
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Paku
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Paku »

Ej, VC będą miały normalne ustawienie corów,speciali i rarów (2+,0-3,0-1 na mniej niż 2K) czy coś wymyślili jak w nowych HE?

Awatar użytkownika
Szaman
Wyzwoleniec
Posty: 8025
Lokalizacja: Janusze Wargamingu

Post autor: Szaman »

normalne
"I fart in your general direction" :mrgreen:

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

Szaman pisze: nie bylo, bo go nie ma :lol2:
w AB nie ma pokazanych ZADNYCH wierzchowcow pod wampira.
Żartowniś :wink:
Ja o zmiany w statach, zasadach i cenie punktowej pytam.

Zablokowany