Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach cz. 2
Moderator: misha
Zastanawiałem się ostatnio nad taką sprawą.
Nie ma już 0-1, więc baz duchów można brać ile się chce. Biorę więc w:
core - 3*10 ghuli.
Special - 4*3duchy.
Rare - 2* 5?upiorów
Do tego 4 wampirów z magią, pancerzem itd i nagle się okazuje że niektóre armie: imperium, bestie, cześciowo breta, lizaki, DE,częściowoHE, CHD,HOH i pewnie parę innych ma problem...
Owszem wspomniałem tutaj o niektórych armiach jako - częściowo. Chodzi o fakt, ze takie haje idą w magię. Ale w sumie niezależnie od tego jaką armię trupów złozymy, to w przypadku takiej armii, zawsze trafimi na maga z magią light albo z metalem...więc w praktyce to dla nas nie ma znaczenia: czy dsotaję z k6s6 po duchach, ghulah czy jeździe, czy też z 2k6s7 no save po kawalerii...albo z k6s6... sesese.
Podoba mi się taka armia - duchów, bardzo... parę armii z góry ma problem, tanki blokujesz, kawę blokujesz, armaty sobie tylko polują na herosów (do drugiej tury) życie jest takie piękne...
Wyjątek: Wooooooooody.... no i nowe demony heheheheheh.
Nie ma już 0-1, więc baz duchów można brać ile się chce. Biorę więc w:
core - 3*10 ghuli.
Special - 4*3duchy.
Rare - 2* 5?upiorów
Do tego 4 wampirów z magią, pancerzem itd i nagle się okazuje że niektóre armie: imperium, bestie, cześciowo breta, lizaki, DE,częściowoHE, CHD,HOH i pewnie parę innych ma problem...
Owszem wspomniałem tutaj o niektórych armiach jako - częściowo. Chodzi o fakt, ze takie haje idą w magię. Ale w sumie niezależnie od tego jaką armię trupów złozymy, to w przypadku takiej armii, zawsze trafimi na maga z magią light albo z metalem...więc w praktyce to dla nas nie ma znaczenia: czy dsotaję z k6s6 po duchach, ghulah czy jeździe, czy też z 2k6s7 no save po kawalerii...albo z k6s6... sesese.
Podoba mi się taka armia - duchów, bardzo... parę armii z góry ma problem, tanki blokujesz, kawę blokujesz, armaty sobie tylko polują na herosów (do drugiej tury) życie jest takie piękne...
Wyjątek: Wooooooooody.... no i nowe demony heheheheheh.
w takim przypadku zaczyna się polowanie na generala wampirów, co przy samych bazach duchów nie powinno być dużym problemem.BOGINS pisze:Zastanawiałem się ostatnio nad taką sprawą.
Nie ma już 0-1, więc baz duchów można brać ile się chce. Biorę więc w:
core - 3*10 ghuli.
Special - 4*3duchy.
Rare - 2* 5?upiorów
Do tego 4 wampirów z magią, pancerzem itd i nagle się okazuje że niektóre armie: imperium, bestie, cześciowo breta, lizaki, DE,częściowoHE, CHD,HOH i pewnie parę innych ma problem...
każda z tych armii dysponuje magicznymi brońmi i wraz ze statycznym CR powinni się przez to przebić. do tego dochodzi ewentualna magia i smoki które na genrała polować będą... nie powinno być tak źle
- Temple Guard
- Falubaz
- Posty: 1225
- Lokalizacja: Warszawa Bemowo
Kurcze, co się może przeciwstawić takiemu wypasionemu oddziałowi BK, o którym mówicie? Chyba tylko oddziały ze stubbornem+immune to fear oraz unbreakable (ale z ciężkimi stratami pewnie).
Edit: i maszyny z flaming attacks
Edit: i maszyny z flaming attacks
Gwardia umiera, ale się nie poddaje
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
www.robinofsherwood.fora.pl - forum o wspaniałym, klimatycznym serialu "Robin z Sherwood" - zapraszam serdecznie!
Ale o jakiej armii mówisz, czy tez ogólnie?grzech76 pisze:w takim przypadku zaczyna się polowanie na generala wampirów, co przy samych bazach duchów nie powinno być dużym problemem.BOGINS pisze:Zastanawiałem się ostatnio nad taką sprawą.
Nie ma już 0-1, więc baz duchów można brać ile się chce. Biorę więc w:
core - 3*10 ghuli.
Special - 4*3duchy.
Rare - 2* 5?upiorów
Do tego 4 wampirów z magią, pancerzem itd i nagle się okazuje że niektóre armie: imperium, bestie, cześciowo breta, lizaki, DE,częściowoHE, CHD,HOH i pewnie parę innych ma problem...
każda z tych armii dysponuje magicznymi brońmi i wraz ze statycznym CR powinni się przez to przebić. do tego dochodzi ewentualna magia i smoki które na genrała polować będą... nie powinno być tak źle
teoretycznie te wampiry które by były początkowo w ghulach (chyba mogą prawda? do zombich nie można?) maja albo latanie, albo konia, albo jakiegos winged nightmara, albo bieganko. proszę zauważcie taki motyw.
Stoi sobie kloc. Dostaje z frontu atak duchów, które go przetrzymują, a juz taki winged nightmar, albo oddział wraithów wchodzi na bok. Wiadomo Winged silniejszy ale z armatki można strącić, a wraithy? No z magii , ale jak chłopcy wpadna w bok...to przy jakiś zaklęciach przerzutów (a mamy 4 wampirów...) to kurde musi wyjść.
Ja mam pytanko które pewnie zagości niedługo w temacie: Zasady itd.
Jest napisane, że leczymy/wskrzeszamy k6+4 zombich, k6 innych oddziałów pieszych, albo 1 ranę dla niepiechotnych oddziałów (czytaj kawalerii, verghulfa blackcoucha?). Rozumiem, że wampir na smoku leczy smokowi 1 ranę, ale sobie samemu nawet i k6?
Po drugie, rozumiem że:
- Duchy z racji podstawek są traktowane jako piechota? Ogry, minusie są nią. Na duchach nic nie jeździ, więc wskrzeszam k6 duszków?
Ostatnio zmieniony 21 lut 2008, o 14:10 przez BOGINS, łącznie zmieniany 1 raz.
Ok rozumiem, ale nie widzę sesese odpowiedzi na duszki Szamanie, czyli co, czar i mam +k6 duszków?Szaman pisze:jednostki z zasada Vampire lecza tylko jedna raneBOGINS pisze:Rozumiem, że wampir na smoku leczy smokowi 1 ranę, ale sobie samemu nawet i k6?
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Nawet jak nie to d6 ran a nie d6 baz.
pisałem ogólnie, nie twierdzę, że byłoby łatwo.BOGINS pisze: Ale o jakiej armii mówisz, czy tez ogólnie?
natomiast dowolny oddział rankowy z herosem z magicznymi atakami, powinien przebić się przez duchy. 5 statycznego CR i ze 2 rany zadane przez herosa. jeżeli jeszcze jest tam warbanner i BSB, nie powinno pójsć źle. natomiast to co ma wejść od boku, trzeba zatrzymać.
polowanie na generała jest największym problemem, ale zakładam, że wykonalnym. w twoim przykładzie nawet za bardzo nie ma gdzie tych wampirów schować...
ok, oni sobie biegają, inni do nich strzelają. a z oddziałów duchów nie ma zbyt wiele pożytku, bo one też się raczej zaklinują w piechocie.teoretycznie te wampiry które by były początkowo w ghulach (chyba mogą prawda? do zombich nie można?) maja albo latanie, albo konia, albo jakiegos winged nightmara, albo bieganko. proszę zauważcie taki motyw.
to wszystko zawsze tak ładnie w teorii wygląda, prawda?a juz taki winged nightmar, albo oddział wraithów wchodzi na bok.
- Chaoschild
- Chuck Norris
- Posty: 534
- Lokalizacja: London Fa%^n City
Nie zebym sie chwalil...bron Boze ...ale kupilem sobie dzis Spearheada na eBayu za 85 funciakow, mysle ze dobry zakup, patrzac na to ze w sklepie kosztuje ok 105. Tak wiec w nastepnym tygodniu spodziewam sie juz ostrego obrabiania plastikowych zolnierzykow A tu zalegaja kilogramy starych nieruszonych modeli.....ehhhhh.
Pomyślałem sobie tak:
4 wampiry.
3*ghule, 3*wilki na odstawne
2*5-6Black Knight
2*3-4 duchy
2*6wraithów.
Duszki w zasięgu bsb zatrzymują klocki itd
Black za wczasu wraz z jakimś wampirkiem objeżdżają wroga.
Wraithy straszą terrorem i banshetką.
W magii cisniemy jakiś wskrzeszenia, pociski czy coś tam.
Mi sie armijka podoba, już poprosiłem kumpla z czempionów aby zamawiał książkę pl jak tylko będzie dostępna. Mam nadzieję że faberowie się przyłożą sesese.
4 wampiry.
3*ghule, 3*wilki na odstawne
2*5-6Black Knight
2*3-4 duchy
2*6wraithów.
Duszki w zasięgu bsb zatrzymują klocki itd
Black za wczasu wraz z jakimś wampirkiem objeżdżają wroga.
Wraithy straszą terrorem i banshetką.
W magii cisniemy jakiś wskrzeszenia, pociski czy coś tam.
Mi sie armijka podoba, już poprosiłem kumpla z czempionów aby zamawiał książkę pl jak tylko będzie dostępna. Mam nadzieję że faberowie się przyłożą sesese.
nie bylo, bo go nie maNordri pisze:Napiszcie jak wygląda nowy smok (i pozostałe wierzchowce pod wampira), bo o nim jakoś mało było w plotkach.
w AB nie ma pokazanych ZADNYCH wierzchowcow pod wampira.
"I fart in your general direction"