Branchwraith - general 65pts
Waywatchers x10 - 240pts
Wild riders x5 - 130pts
Wild riders x5 - 130pts
Glade guards x10 - 120pts
Glade guards x10 - 120pts
Dryads x8 - 96pts
Dryads x8 - 96pts
Koncepcja prosta - herosi tak tanio jak się tylko w WE da, żeby nie blokowały punktów. Zresztą nobla poza biegaczem z HotH i HoDA nie wystawiam, a przeciw dwarfom średnie zastosowanie ma taki zestaw, poza tym ryzyko ogromne. Rywal na pewno spodziewa się magii, więc sprawię, aby te punkty były zmarnowane
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Co do oddziałów: GG i WW mają ściągać machiny, poza tym WW przy dobrych rzutach eliminują jedno działo w pierwszej rundzie. Brak Treemana to kolejne zaskoczenie, które dwa razy już nieźle zadziałało bo na niego to już nawet się nie nastawiają a ślinią
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Oczywiście najbardziej kontrowersyjni są WW za których można wrzucić trzecich GG i trzecie Driady np.
WD odpadają ze względu na niską siłę. Mógłbym też sproksować orła, którego figurki nie mam zamiast WW. Czekam na sugestię starych wyjadaczy
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)