TK na inkwizycję.
TK na inkwizycję.
Hej!
Z bólem serca ale jednak zdecydowałem się na wyrzucenie kochanych gardów i w ogóle nie dawać żadnej piechoty poza łukami - żaden element nie ma stać i nic nie robić. Reforma rakaphem w kolumnie wywołuje zbyt wiele napięć bym jej używał stale, mimo, że jest legalna i mówię o niej przed bitwą. A bez niej chłopaki tracą sens.
Rozpiska zrobiona pod maksymalne nabijanie punktów od pierwszej tury oraz eliminację twardego gówna (czaszki, katapa oraz S8 na gigancie).
---------------------------------------------------------------------------------
Kingor - latanie, ward, czaszki.
Hierofanta - konik, słoik.
Licz - konik, 2 scrolle.
Licz - konik, 2 scrolle.
---------------------------------------------------------------------------------
15 łuczników.
15 łuczników.
4 rydwany - sztandar.
15 pancernych kawalerzystów - sztandar, czempion, warbanner.
Swarm.
---------------------------------------------------------------------------------
Skorp.
Skorp.
Skorp.
5 sępów.
---------------------------------------------------------------------------------
Katapa z -1.
Gigson z dwurakiem.
---------------------------------------------------------------------------------
5 DD, 4 scrolle.
66 modeli.
2222 punkty!!!
---------------------------------------------------------------------------------
Co myślicie?
Ładnie wymaksowane?
W parze będę z orkami - narazie znamy ogólny szkic, tzn. ostra magia z szamanem na wyvernie + 2 nocników + 2 boundy, bsb czarnuch z warbannerem pewnie (w 5 rzecznych fajnie działa), 6 chukk + hoppery itp.
Z bólem serca ale jednak zdecydowałem się na wyrzucenie kochanych gardów i w ogóle nie dawać żadnej piechoty poza łukami - żaden element nie ma stać i nic nie robić. Reforma rakaphem w kolumnie wywołuje zbyt wiele napięć bym jej używał stale, mimo, że jest legalna i mówię o niej przed bitwą. A bez niej chłopaki tracą sens.
Rozpiska zrobiona pod maksymalne nabijanie punktów od pierwszej tury oraz eliminację twardego gówna (czaszki, katapa oraz S8 na gigancie).
---------------------------------------------------------------------------------
Kingor - latanie, ward, czaszki.
Hierofanta - konik, słoik.
Licz - konik, 2 scrolle.
Licz - konik, 2 scrolle.
---------------------------------------------------------------------------------
15 łuczników.
15 łuczników.
4 rydwany - sztandar.
15 pancernych kawalerzystów - sztandar, czempion, warbanner.
Swarm.
---------------------------------------------------------------------------------
Skorp.
Skorp.
Skorp.
5 sępów.
---------------------------------------------------------------------------------
Katapa z -1.
Gigson z dwurakiem.
---------------------------------------------------------------------------------
5 DD, 4 scrolle.
66 modeli.
2222 punkty!!!
---------------------------------------------------------------------------------
Co myślicie?
Ładnie wymaksowane?
W parze będę z orkami - narazie znamy ogólny szkic, tzn. ostra magia z szamanem na wyvernie + 2 nocników + 2 boundy, bsb czarnuch z warbannerem pewnie (w 5 rzecznych fajnie działa), 6 chukk + hoppery itp.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2008, o 20:49 przez ksuM, łącznie zmieniany 2 razy.
To Norbert da w takim razie lorda maga na wyvernie + 2 boundy na bohaterach i będzie elegancko 14.
Beznadziejne to obcinanie w tym wypadku bo nas to osłabia dość mocno a polepsza armie stricte naporowe z którymi mamy problem, jak errantry war na przykład...
Dolmir: dzięki za chęci ale to naprawdę kiepskie rady:)
Beznadziejne to obcinanie w tym wypadku bo nas to osłabia dość mocno a polepsza armie stricte naporowe z którymi mamy problem, jak errantry war na przykład...
Dolmir: dzięki za chęci ale to naprawdę kiepskie rady:)
A mi się rozpiska podoba
Dolmir: Taka 15 ciężkich kawalerzystów jak się nią umie dobrze grać potrafi namieszać. A jak na Tomb Kingi to udało Ci się wrzucić do rozpy nawet dużo modeli- oczywiście jak na 2222. Pozdr
Dolmir: Taka 15 ciężkich kawalerzystów jak się nią umie dobrze grać potrafi namieszać. A jak na Tomb Kingi to udało Ci się wrzucić do rozpy nawet dużo modeli- oczywiście jak na 2222. Pozdr
taki jest wlasnie sens obcinania magii... zeby oslabic magiczne defensy i dac pewien plus poszkodowanym armiom naporowym...ksuM pisze: Beznadziejne to obcinanie w tym wypadku bo nas to osłabia dość mocno a polepsza armie stricte naporowe z którymi mamy problem, jak errantry war na przykład...
No niestety nie da się przy tej armii być zbytnio oryginalnym:)
Daję to co nabija punkty i działa i tyle.
Choć ciężką kawą to muszę się jeszcze sporo nauczyć żeby z niej wyciągać maksimum.
TG w kolumnie z destrojerem z przodu są jednak trochę łatwiejsi do prowadzenia niż kawa + latacz;]
Daję to co nabija punkty i działa i tyle.
Choć ciężką kawą to muszę się jeszcze sporo nauczyć żeby z niej wyciągać maksimum.
TG w kolumnie z destrojerem z przodu są jednak trochę łatwiejsi do prowadzenia niż kawa + latacz;]
Hrabia Duuku pisze:O tak gra shino od kikunastu miesięcy
choc fakt czesto sie spotykam z rozpami bardzo podobnymi do mojej
pewnie dlatego nei skomentowalem jej tu :>
chcociaz jesli mialbym cos dodac to wyjalbym undying z chariotow...
Też nad tym myślę właśnie i dochodzę do wniosku, że 3 skorpy bez swarmów to marnowanie potencjału.
Wywalam więc undajinga i mam dwie opcje: championi z łuków out albo czaszki z katapy out.
Wolę wyrzucić championów, szczególnie gdy jestem w teamie z orkami i -2 do liderki przez katapę + horn of ugrok to jedno z naszych najlepszych kombosów.
Wywalam więc undajinga i mam dwie opcje: championi z łuków out albo czaszki z katapy out.
Wolę wyrzucić championów, szczególnie gdy jestem w teamie z orkami i -2 do liderki przez katapę + horn of ugrok to jedno z naszych najlepszych kombosów.