TK na inkwizycję.

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
ksuM
Falubaz
Posty: 1161

TK na inkwizycję.

Post autor: ksuM »

Hej!

Z bólem serca ale jednak zdecydowałem się na wyrzucenie kochanych gardów i w ogóle nie dawać żadnej piechoty poza łukami - żaden element nie ma stać i nic nie robić. Reforma rakaphem w kolumnie wywołuje zbyt wiele napięć bym jej używał stale, mimo, że jest legalna i mówię o niej przed bitwą. A bez niej chłopaki tracą sens.

Rozpiska zrobiona pod maksymalne nabijanie punktów od pierwszej tury oraz eliminację twardego gówna (czaszki, katapa oraz S8 na gigancie).

---------------------------------------------------------------------------------

Kingor - latanie, ward, czaszki.

Hierofanta - konik, słoik.

Licz - konik, 2 scrolle.

Licz - konik, 2 scrolle.

---------------------------------------------------------------------------------

15 łuczników.

15 łuczników.

4 rydwany - sztandar.

15 pancernych kawalerzystów - sztandar, czempion, warbanner.

Swarm.

---------------------------------------------------------------------------------

Skorp.

Skorp.

Skorp.

5 sępów.

---------------------------------------------------------------------------------

Katapa z -1.

Gigson z dwurakiem.

---------------------------------------------------------------------------------

5 DD, 4 scrolle.

66 modeli.

2222 punkty!!!

---------------------------------------------------------------------------------

Co myślicie?

Ładnie wymaksowane? :twisted:

W parze będę z orkami - narazie znamy ogólny szkic, tzn. ostra magia z szamanem na wyvernie + 2 nocników + 2 boundy, bsb czarnuch z warbannerem pewnie (w 5 rzecznych fajnie działa), 6 chukk + hoppery itp.
Ostatnio zmieniony 26 lut 2008, o 20:49 przez ksuM, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Munio
Pseudoklimaciarz
Posty: 25
Lokalizacja: z Marek

Post autor: Munio »

Ale będziecie mieli 16 leveli...a na inkwizycji jest max 14.

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Ja bym tam zamiast wagonu i scorpa wrzucil ushabti. i jeszcze masz punkty na dopakowanie szkieletow i ew kolejne rydwany

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

To Norbert da w takim razie lorda maga na wyvernie + 2 boundy na bohaterach i będzie elegancko 14.

Beznadziejne to obcinanie w tym wypadku bo nas to osłabia dość mocno a polepsza armie stricte naporowe z którymi mamy problem, jak errantry war na przykład...

Dolmir: dzięki za chęci ale to naprawdę kiepskie rady:)

Szymek
Chuck Norris
Posty: 478
Kontakt:

Post autor: Szymek »

A mi się rozpiska podoba :D
Dolmir: Taka 15 ciężkich kawalerzystów jak się nią umie dobrze grać potrafi namieszać. A jak na Tomb Kingi to udało Ci się wrzucić do rozpy nawet dużo modeli- oczywiście jak na 2222. Pozdr

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

ksuM pisze: Beznadziejne to obcinanie w tym wypadku bo nas to osłabia dość mocno a polepsza armie stricte naporowe z którymi mamy problem, jak errantry war na przykład...
taki jest wlasnie sens obcinania magii... zeby oslabic magiczne defensy i dac pewien plus poszkodowanym armiom naporowym...

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Ciekawe w czym errantry war czy chaos na 4 sprężynach jest poszkodowany przeciwko TK i orkom:P

Awatar użytkownika
Duke
Masakrator
Posty: 2008
Lokalizacja: Cobra Kai Warszawa

Post autor: Duke »

Fajna rozpa
Jakooś dziwacznie znajoma
O tak gra shino od kikunastu miesięcy :)

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

No niestety nie da się przy tej armii być zbytnio oryginalnym:)

Daję to co nabija punkty i działa i tyle.

Choć ciężką kawą to muszę się jeszcze sporo nauczyć żeby z niej wyciągać maksimum.

TG w kolumnie z destrojerem z przodu są jednak trochę łatwiejsi do prowadzenia niż kawa + latacz;]

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Hrabia Duuku pisze:O tak gra shino od kikunastu miesięcy :)
:lol2: :lol2:
choc fakt czesto sie spotykam z rozpami bardzo podobnymi do mojej ;)

pewnie dlatego nei skomentowalem jej tu :>

chcociaz jesli mialbym cos dodac to wyjalbym undying z chariotow...

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Też nad tym myślę właśnie i dochodzę do wniosku, że 3 skorpy bez swarmów to marnowanie potencjału.

Wywalam więc undajinga i mam dwie opcje: championi z łuków out albo czaszki z katapy out.

Wolę wyrzucić championów, szczególnie gdy jestem w teamie z orkami i -2 do liderki przez katapę + horn of ugrok to jedno z naszych najlepszych kombosów.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Ok updatowałem.

ODPOWIEDZ