OGRY !!

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

ODPOWIEDZ
Ghost_Master1
Mudżahedin
Posty: 292

OGRY !!

Post autor: Ghost_Master1 »

Witam mam Armybooka do Orgów PL i w zasadach specjalnych jednostki Ołowiomiotaczy pisze WIELOKROTNY STRZAŁ ? o co dokładnie z tym chodzi?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

Cytat jakiś zarzuć

Awatar użytkownika
Wrubel
Mudżahedin
Posty: 258
Lokalizacja: Zad Trolla

Post autor: Wrubel »

Oznacza to tyle iż przy rzucie na trafienie otrzymujesz ujemny modyfikator -1 do BSa za wielokrotny strzał.

Wygląda to tak: rzut kością artyleryjską określa ile wychodzi strzałów, a następnie rzucasz za każdy na trafienie z ujemnym modyfikatorem do BSa.

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

W przypadku Ołowiomiotaczy nie ma to znaczenia, to tylko przypomnienie że każdy z nich nie strzela raz, tylko ilość razy jaka wypadła na kości artyleryjskiej. W opisie tej jednostki jest napisane, że nie mają kar do trafienia za ruch, długi dystans i strzał wielokrotny właśnie. Czyli zwykle trafiają na 4+.

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Rzucasz za każdy model w jednostce artylerką i to oznacza ilość hitów. W zwykle trafiasz na +4, ale są minusy tylko za las, skirmisz specjalna zasada jak w przypadku chamenelonów. Jeśli będzie u jednego z iluś tam modeli misfire lub więcej to jeden lub więcej modeli nie strzelają w tej turze.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

i unit dostaje d6 s4 hito jesli mnie pamiec nie myli...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Niestety się nie mylisz.

Ghost_Master1
Mudżahedin
Posty: 292

Post autor: Ghost_Master1 »

Zasada Multiple shot Pozwala mi na oddanie wiecej strzałów niż 1 w czasie fazy strzelania tak ?!

Wiec podczas 1 strzału moge zadać max 10 ran !!

Wiec gdzie ma sie tu zasada multiple shot skoro strzelam tylko 1 raz?

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Nie masz minusa tutaj... zazwyczaj trafiają na 4+ dlatego.

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

z jednego strzalu zadajesz bajpierw max 10 hitow... czyli trzeba trafic i wtedy dopiero mozesz ranic... i buum! masz tu zasade multiple shot! ;)
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

I Armour Piercing o ile się nie mylę...

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

Zapytam sie tutaj odnośnie jednej ogrowej broni! :lol2:

Jeżeli mamy siedge breaker i bijemy po War Altarze to czy mamy automatyczne trafienia bo War Altar sam w sobie nie ma Inicjatywy :?:

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Ale konie mają inicjatywne i ich inicjatywy używasz tak samo jak nie ma Arcylektora to używasz Ws koni przy trafianiu.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Nordri
Chuck Norris
Posty: 575
Lokalizacja: Greifenhagen

Post autor: Nordri »

No właśnie ciekawe czy tak jest, bo może być albo tak jak przy testach na inicjatywę (najwyższa możliwa), albo tak jak przy ataku giganta 'Thump with club' - wybiera się najniższą (rydwany oblewają automatem).
Jak dla mnie bardziej sensowna jest druga opcja, ale niech się ktoś ze Świętego Kolegium Sędziowskiego wypowie.

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

No też bym chciał dostać pewną odpowiedz jak to jest 8)

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1472
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Thump with Club: The Gigant picks one model as his target and brings down his club with a mighty stroke. The target may attempt to avoid the blow by passing an Initiative test (use the lowest if the enemy has severak diffrent values). If failed, the target struck and takes 2D6 wounds with no armour save. If a double is rolled the Gigant's club embeds itself in the ground and the Gigant cannot attack in the following round while he frees it (this ceases to apply if the combat ends before the next round)

Przełamujący oblężenia jest bronią dwuręczna, i podlega zasadom broni wielkiej z tą różnicą że do daje do siły +3, zamiast zwykłych +2. Przy rzutach an trafienie porównuj współczynnik WS ogra ze współczynnikiem In,a nie WS przeciwnika. Cele, które nie maja współczynnika inicjatywy otrzymują trafienie automatycznie i stracą D6 punktów żywotności.


A war altar liczy się jako całość razem z końmi więc ma Inicjatywne 3.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Sa!nt pisze:
A war altar liczy się jako całość razem z końmi więc ma Inicjatywne
Poza tym nie wiedziałem altara bez lusterka (czyli ws4 na i 3 to żaden zysk)
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

ODPOWIEDZ