OGRY !!
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
-
- Mudżahedin
- Posty: 292
OGRY !!
Witam mam Armybooka do Orgów PL i w zasadach specjalnych jednostki Ołowiomiotaczy pisze WIELOKROTNY STRZAŁ ? o co dokładnie z tym chodzi?
Oznacza to tyle iż przy rzucie na trafienie otrzymujesz ujemny modyfikator -1 do BSa za wielokrotny strzał.
Wygląda to tak: rzut kością artyleryjską określa ile wychodzi strzałów, a następnie rzucasz za każdy na trafienie z ujemnym modyfikatorem do BSa.
Wygląda to tak: rzut kością artyleryjską określa ile wychodzi strzałów, a następnie rzucasz za każdy na trafienie z ujemnym modyfikatorem do BSa.
W przypadku Ołowiomiotaczy nie ma to znaczenia, to tylko przypomnienie że każdy z nich nie strzela raz, tylko ilość razy jaka wypadła na kości artyleryjskiej. W opisie tej jednostki jest napisane, że nie mają kar do trafienia za ruch, długi dystans i strzał wielokrotny właśnie. Czyli zwykle trafiają na 4+.
- Młody Pajak
- Kradziej
- Posty: 945
- Lokalizacja: Gdynia
Rzucasz za każdy model w jednostce artylerką i to oznacza ilość hitów. W zwykle trafiasz na +4, ale są minusy tylko za las, skirmisz specjalna zasada jak w przypadku chamenelonów. Jeśli będzie u jednego z iluś tam modeli misfire lub więcej to jeden lub więcej modeli nie strzelają w tej turze.
i unit dostaje d6 s4 hito jesli mnie pamiec nie myli...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
-
- Mudżahedin
- Posty: 292
Zasada Multiple shot Pozwala mi na oddanie wiecej strzałów niż 1 w czasie fazy strzelania tak ?!
Wiec podczas 1 strzału moge zadać max 10 ran !!
Wiec gdzie ma sie tu zasada multiple shot skoro strzelam tylko 1 raz?
Wiec podczas 1 strzału moge zadać max 10 ran !!
Wiec gdzie ma sie tu zasada multiple shot skoro strzelam tylko 1 raz?
z jednego strzalu zadajesz bajpierw max 10 hitow... czyli trzeba trafic i wtedy dopiero mozesz ranic... i buum! masz tu zasade multiple shot! 

The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
Zapytam sie tutaj odnośnie jednej ogrowej broni!
Jeżeli mamy siedge breaker i bijemy po War Altarze to czy mamy automatyczne trafienia bo War Altar sam w sobie nie ma Inicjatywy

Jeżeli mamy siedge breaker i bijemy po War Altarze to czy mamy automatyczne trafienia bo War Altar sam w sobie nie ma Inicjatywy

No właśnie ciekawe czy tak jest, bo może być albo tak jak przy testach na inicjatywę (najwyższa możliwa), albo tak jak przy ataku giganta 'Thump with club' - wybiera się najniższą (rydwany oblewają automatem).
Jak dla mnie bardziej sensowna jest druga opcja, ale niech się ktoś ze Świętego Kolegium Sędziowskiego wypowie.
Jak dla mnie bardziej sensowna jest druga opcja, ale niech się ktoś ze Świętego Kolegium Sędziowskiego wypowie.
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
No też bym chciał dostać pewną odpowiedz jak to jest 

Thump with Club: The Gigant picks one model as his target and brings down his club with a mighty stroke. The target may attempt to avoid the blow by passing an Initiative test (use the lowest if the enemy has severak diffrent values). If failed, the target struck and takes 2D6 wounds with no armour save. If a double is rolled the Gigant's club embeds itself in the ground and the Gigant cannot attack in the following round while he frees it (this ceases to apply if the combat ends before the next round)
Przełamujący oblężenia jest bronią dwuręczna, i podlega zasadom broni wielkiej z tą różnicą że do daje do siły +3, zamiast zwykłych +2. Przy rzutach an trafienie porównuj współczynnik WS ogra ze współczynnikiem In,a nie WS przeciwnika. Cele, które nie maja współczynnika inicjatywy otrzymują trafienie automatycznie i stracą D6 punktów żywotności.
A war altar liczy się jako całość razem z końmi więc ma Inicjatywne 3.
Przełamujący oblężenia jest bronią dwuręczna, i podlega zasadom broni wielkiej z tą różnicą że do daje do siły +3, zamiast zwykłych +2. Przy rzutach an trafienie porównuj współczynnik WS ogra ze współczynnikiem In,a nie WS przeciwnika. Cele, które nie maja współczynnika inicjatywy otrzymują trafienie automatycznie i stracą D6 punktów żywotności.
A war altar liczy się jako całość razem z końmi więc ma Inicjatywne 3.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.
Poza tym nie wiedziałem altara bez lusterka (czyli ws4 na i 3 to żaden zysk)Sa!nt pisze:
A war altar liczy się jako całość razem z końmi więc ma Inicjatywne
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr