Pit of Shades
Moderator: Ziemko
Pit of Shades
z pitem chyba tez tak latwo nie bedzie z kowadlem -> musi wyjsc niezdispelowany -> kowal oblewa na 6
chbya, ze zwykle maszyny chcesz niszczyc.. ale na to lepiej wyjda 2 pociski (d6 + 2d6) chyba
chbya, ze zwykle maszyny chcesz niszczyc.. ale na to lepiej wyjda 2 pociski (d6 + 2d6) chyba
No cos ty, policz sobie ilu schodzi hammererów jak pit bedzie na srodku oddziału maszyny tez jak najbardziej chce jednym czarem zdjac na bank bo (d6+2d6) to teoretycznie tyle zurzytych samo PDków (aby było bezpiecznie), a statystycznie daje 11hitow==>4 w obsługe==>zabija dwoch obsługantów, a ja chce zabić na pewno no i oczywiście moge cos zachaczyc jeszcze, poza tym ostatnich trzech runelordów jakich spotkalem na mojej drodze nie mialo +2 do Inicjatywy.
Inne czary z shadowa tez dobre na dwarfy, popychaczka, latanie na biegacza, pocisk bez save'a, fear na terki aby maszyny stubbornowac sie nie mogły tylko corona do dupy, ale ona dla mojej armii prawie zawsze jest do dupy
pzdr
Inne czary z shadowa tez dobre na dwarfy, popychaczka, latanie na biegacza, pocisk bez save'a, fear na terki aby maszyny stubbornowac sie nie mogły tylko corona do dupy, ale ona dla mojej armii prawie zawsze jest do dupy
pzdr
pit dziala tylko na jeden oddzial (taki maly psikus ale jednak niestety tak jest)
choc w sumie mozliwe, ze masz racje... ja po prostu nie lubie polegac tak na jednym rzucie (jednak grajac z takim slannem w tg wlasnie niestety musze czekac na panike... przez 3 tury... ) ale jednak rzeczywiscie mozesz klocki poniszczyc a potem biegacz sobie spokojnie slalomuje wokol nich...
co do runelordow bez +2i to pozwolisz, ze tego komentowac nie bede... choc w sumie szansa tylko troche wieksza niz tunneling scorpa w killingblowem a malo ktory kowal ma immuna na to (bo realne szanse maja he i slann bo tu jest sporo magii.. inaczej trzeba liczyc tlyko na total powera...)
bede musial sobie dokladnie wszystko wyliczyc ;]
choc w sumie mozliwe, ze masz racje... ja po prostu nie lubie polegac tak na jednym rzucie (jednak grajac z takim slannem w tg wlasnie niestety musze czekac na panike... przez 3 tury... ) ale jednak rzeczywiscie mozesz klocki poniszczyc a potem biegacz sobie spokojnie slalomuje wokol nich...
co do runelordow bez +2i to pozwolisz, ze tego komentowac nie bede... choc w sumie szansa tylko troche wieksza niz tunneling scorpa w killingblowem a malo ktory kowal ma immuna na to (bo realne szanse maja he i slann bo tu jest sporo magii.. inaczej trzeba liczyc tlyko na total powera...)
bede musial sobie dokladnie wszystko wyliczyc ;]
rzucanie tego czaru na 6 kostkach to na pewno dobry pomysl nie jest... ale rob jak chceszShino a jeszcze co do wychodzenia czaru to ja zazwyczaj jak mam pita i jakiś fajny cel typu treeman czy cos takiego to staram sie rzucac pita na 4-5 kosciach + dorzut (jesli przeciwnik ma DSy jakies), bo misactów sie nie boje a irestible wychodzi nawet czesto (jesli dobrze dobieramy cel to zazwyczaj wystarczy ze wyjdzie raz Smile ) jak sie rzuca tak co ture.
Chwile nie czytalem wszystkich postow , a wy znow zaczynacie nie na temat Musialem przeniesc do odpowiedniego tematu posty...
Jesli chodzi o mnie to uwazam, ze Pit na niektore armie jest GENIALNY !!! Na krasie chyba najbardziej... Niszczenie maszyn , kowadla , klockow - czego chciec wiecej... Odnosnie tego na ilu rzucac to ja rzucam na 3 + dorzucana kostka - 4 kostki +1 do casta daja nam pewnosc ze czar wyjdzie , a poza tym rzuone jest na tyle duzo , ze kazdy krasnal bedzie sie bal to dispelowac na kosciach i pojdzie DS
Jesli chodzi o mnie to uwazam, ze Pit na niektore armie jest GENIALNY !!! Na krasie chyba najbardziej... Niszczenie maszyn , kowadla , klockow - czego chciec wiecej... Odnosnie tego na ilu rzucac to ja rzucam na 3 + dorzucana kostka - 4 kostki +1 do casta daja nam pewnosc ze czar wyjdzie , a poza tym rzuone jest na tyle duzo , ze kazdy krasnal bedzie sie bal to dispelowac na kosciach i pojdzie DS
Eee tam, jak grałem ostatnio ze slannem to miałem tylko runesmitha z 3DS, czyli 5DD i 3DS, w ostatniej turze jeszcze miałem 1 DSa, a pit mi ściągnął tylko organki, bo wszedł z totala. A z 5 kości się fajnie dispeluje .
No tak i cala reszte czarow wpuszczales :D:D Dziwne jest to co mowisz - krasnal na DMP mial 7 DD i 3 DS - w 3eciej turze 3/4 magii wchodzilo jak chcialo...
Bo reszta szła w żyrka, który to bardzo wku****ł mojego przeciwnika to wpuszczałem. W 3 turze padł.
Ogólnie myślałem, ze ta bitwa będzie gorsza, ale remis był .
Ogólnie myślałem, ze ta bitwa będzie gorsza, ale remis był .
chodzilo ci o kowala? czy o kowadlo? bo to drugie nie mozna zniszczyc.. podobne jak cascetu czy effigy (jak jeszcze bylo ) z czego dwarf na kowadle moze miec i5 ale to inna sprawa i podobno niespotykana czesto (ostatnio nie gram bo nie mam czasu zbyt wiele.. ostatnia bitwa z karasiami to bylo dmp i musze powiedziec, ze tamten kowal (grany przez tarasia tak wogole) mial i i5 i immuna wiec mi trudno mowic jak to w koncu jest )Ziemko pisze:Niszczenie [..]kowadla ,
co do rzuto zaru to najlepiej na 3+ dodatkowa bo na 4+dodatkowa mamy tylko 1% wiecej, ze czar wyjdzie (i 6% wiecej na miscasta i 5% wiecej na ifke) wiec wydaje mi sie, ze lepiej miec ta dodatkowa kosc na cos innego
O kowala mi chodzilo nie czepiaj sie slow Shino Ja zawsze rzucam pita lacznie na 4rech i nie narzekam
Slann ma ten bajer, że przed dorzutem ostatniej kostki może się zdecydować czy ją dorzucić czy nie Dlatego szanse na IFke rosną Ogólnie zależy od sytuacji. Jak widzę, że przeciwnik ma masę DSów i DDków i jakiś cel, który jak dostanie pitem to praktycznie się składa to rzucam z conajmniej 4(+1 free) kości.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 143
Pytanie - czy pit działa na latawce? Dzis kumpel usiłował mi wmowic, ze jego TK na latajacym dywanie nie moze zostac wessany przez ową cienistą szparkę.
Skonczylo sie na tym, ze pozwolilem kumplowemu królowi grobowców 'żyć', słusznie?
Skonczylo sie na tym, ze pozwolilem kumplowemu królowi grobowców 'żyć', słusznie?
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 143
Dzieki, z kumplem zaczne grac majac pod reka podrecznik ;p