Pit of Shades

Moderator: Ziemko

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Pit of Shades

Post autor: Shino »

z pitem chyba tez tak latwo nie bedzie z kowadlem -> musi wyjsc niezdispelowany -> kowal oblewa na 6

chbya, ze zwykle maszyny chcesz niszczyc.. ale na to lepiej wyjda 2 pociski (d6 + 2d6) chyba :wink:

Awatar użytkownika
Crusader
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3109

Post autor: Crusader »

No cos ty, policz sobie ilu schodzi hammererów jak pit bedzie na srodku oddziału :) maszyny tez jak najbardziej chce jednym czarem zdjac na bank bo (d6+2d6) to teoretycznie tyle zurzytych samo PDków (aby było bezpiecznie), a statystycznie daje 11hitow==>4 w obsługe==>zabija dwoch obsługantów, a ja chce zabić na pewno :) no i oczywiście moge cos zachaczyc jeszcze, poza tym ostatnich trzech runelordów jakich spotkalem na mojej drodze nie mialo +2 do Inicjatywy.
Inne czary z shadowa tez dobre na dwarfy, popychaczka, latanie na biegacza, pocisk bez save'a, fear na terki aby maszyny stubbornowac sie nie mogły tylko corona do dupy, ale ona dla mojej armii prawie zawsze jest do dupy :)
pzdr

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

pit dziala tylko na jeden oddzial (taki maly psikus :P ale jednak niestety tak jest)

choc w sumie mozliwe, ze masz racje... ja po prostu nie lubie polegac tak na jednym rzucie (jednak grajac z takim slannem w tg wlasnie niestety musze czekac na panike... przez 3 tury... ;) ) ale jednak rzeczywiscie mozesz klocki poniszczyc a potem biegacz sobie spokojnie slalomuje wokol nich...

co do runelordow bez +2i to pozwolisz, ze tego komentowac nie bede... choc w sumie szansa tylko troche wieksza niz tunneling scorpa w killingblowem a malo ktory kowal ma immuna na to ;) (bo realne szanse maja he i slann bo tu jest sporo magii.. inaczej trzeba liczyc tlyko na total powera...)

bede musial sobie dokladnie wszystko wyliczyc ;]

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Shino a jeszcze co do wychodzenia czaru to ja zazwyczaj jak mam pita i jakiś fajny cel typu treeman czy cos takiego to staram sie rzucac pita na 4-5 kosciach + dorzut (jesli przeciwnik ma DSy jakies), bo misactów sie nie boje a irestible wychodzi nawet czesto (jesli dobrze dobieramy cel to zazwyczaj wystarczy ze wyjdzie raz Smile ) jak sie rzuca tak co ture.
rzucanie tego czaru na 6 kostkach to na pewno dobry pomysl nie jest... ale rob jak chcesz ;)

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Pita ? Czemu ? Jeśli przeciwnik ma jakieś DSy a ja bardzo chce sciągnąć jego treemana, innego slanna czy cos w tym rodzaju to czemu nie ? Szansa na IF jest dosc duza a praktycznie tylko tak sie przebije bo w tym momencie scrolle zawsze sa trzymane na pita.

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Chwile nie czytalem wszystkich postow , a wy znow zaczynacie nie na temat ;) Musialem przeniesc do odpowiedniego tematu posty...

Jesli chodzi o mnie to uwazam, ze Pit na niektore armie jest GENIALNY !!! Na krasie chyba najbardziej... Niszczenie maszyn , kowadla , klockow - czego chciec wiecej... Odnosnie tego na ilu rzucac to ja rzucam na 3 + dorzucana kostka - 4 kostki +1 do casta daja nam pewnosc ze czar wyjdzie , a poza tym rzuone jest na tyle duzo , ze kazdy krasnal bedzie sie bal to dispelowac na kosciach i pojdzie DS ;)

Awatar użytkownika
TomCio
Masakrator
Posty: 2720
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TomCio »

Eee tam, jak grałem ostatnio ze slannem to miałem tylko runesmitha z 3DS, czyli 5DD i 3DS, w ostatniej turze jeszcze miałem 1 DSa, a pit mi ściągnął tylko organki, bo wszedł z totala. A z 5 kości się fajnie dispeluje :) .
Obrazek
http://www.pajacyk.pl <klikać w pajaca, bo wp***dol! Obrazek
a goryl we mnie mówi mi..

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

No tak i cala reszte czarow wpuszczales :D:D:D Dziwne jest to co mowisz - krasnal na DMP mial 7 DD i 3 DS - w 3eciej turze 3/4 magii wchodzilo jak chcialo...

Awatar użytkownika
TomCio
Masakrator
Posty: 2720
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: TomCio »

Bo reszta szła w żyrka, który to bardzo wku****ł mojego przeciwnika to wpuszczałem. :wink: W 3 turze padł. :)
Ogólnie myślałem, ze ta bitwa będzie gorsza, ale remis był :wink: .
Obrazek
http://www.pajacyk.pl <klikać w pajaca, bo wp***dol! Obrazek
a goryl we mnie mówi mi..

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Ziemko pisze:Niszczenie [..]kowadla ,
chodzilo ci o kowala? czy o kowadlo? bo to drugie nie mozna zniszczyc.. podobne jak cascetu czy effigy (jak jeszcze bylo ;) ) z czego dwarf na kowadle moze miec i5 ale to inna sprawa i podobno niespotykana czesto (ostatnio nie gram bo nie mam czasu zbyt wiele.. ostatnia bitwa z karasiami to bylo dmp i musze powiedziec, ze tamten kowal (grany przez tarasia tak wogole) mial i i5 i immuna wiec mi trudno mowic jak to w koncu jest :wink: )

co do rzuto zaru to najlepiej na 3+ dodatkowa bo na 4+dodatkowa mamy tylko 1% wiecej, ze czar wyjdzie (i 6% wiecej na miscasta i 5% wiecej na ifke) wiec wydaje mi sie, ze lepiej miec ta dodatkowa kosc na cos innego ;)

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

O kowala mi chodzilo nie czepiaj sie slow Shino ;) Ja zawsze rzucam pita lacznie na 4rech i nie narzekam :)

Karol J
Chuck Norris
Posty: 492

Post autor: Karol J »

Slann ma ten bajer, że przed dorzutem ostatniej kostki może się zdecydować czy ją dorzucić czy nie ;) Dlatego szanse na IFke rosną :) Ogólnie zależy od sytuacji. Jak widzę, że przeciwnik ma masę DSów i DDków i jakiś cel, który jak dostanie pitem to praktycznie się składa to rzucam z conajmniej 4(+1 free) kości.

Awatar użytkownika
Uki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 131
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Uki »

hej :D jestem bardzo poczatkujacy :P i mam pytanie.
czy na pit of shades dziala magiczna ochrona slanna na 2+? czy jezeli slann dostanie z pitki to odrazu ginie?

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Ginie żaba od razu.

400totochtin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: 400totochtin »

Pytanie - czy pit działa na latawce? Dzis kumpel usiłował mi wmowic, ze jego TK na latajacym dywanie nie moze zostac wessany przez ową cienistą szparkę.
Skonczylo sie na tym, ze pozwolilem kumplowemu królowi grobowców 'żyć', słusznie?

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

Jasne, że działa.

Szkoda tylko, że smoki zchodzą na 6;/

Tak by było prościej o wiele z nimi.

400totochtin
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 143

Post autor: 400totochtin »

Dzieki, z kumplem zaczne grac majac pod reka podrecznik ;p

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

No tak trzeba:)

ODPOWIEDZ