Witam!
To mój pierwszy post na forum . Będę grał, towarzysko, z moimi dwoma znajomymi. Tak się składa, że obaj dowodzą Bretonią. Moja ostatnia rozpiska wyglądała tak:
1 Captain @ 123 Pts
General; Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Warhorse
Holy Relic [45]
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Battle Wizard @ 150 Pts
Magic Level 2
Power Stone [20]
Rod of Power [30]
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
21 Swordsmen @ 151 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician; Duelist
10 Handgunners @ 80 Pts
Empire Handgun
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon (Tank); Steam Gun (Tank)
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 4
Total Army Cost: 1500
I komentarz do niej: Trudno powiedzieć, czy przez fatalne moje rzuty (wybuchające działa, jedynki na zranienie ) czy bretońskiego ward save'a, jednak artyleria się nie sprawdziło. Poza tym, małych lanc szóstek było po prostu zbyt dużo, abym mógł je wszystkie wystrzelać. Czołg oczywiście się sprawdził i wszystko rozjeżdżał, ale reszta armii - średnio. Czy moglibyście mi doradzić jakieś zmiany? Myślę nad wywaleniem jednego działa oraz handgunnersów i dorzuceniem kawalerii, zapewne Inner Circle, zamienię też chyba Rod of Power na Doomfire Ring, choć może power level 3 jest trochę zbyt prosty do zdispellowania. Co jeszcze można zrobić na tych paskudnych Bretonów ;> ?
Imperium na 1500 vs Bretonia
bretonia nie lubi strzałów z siła 4 więc więcej strzelców - doomfire ring ma zawalistą zdolność polegającą na panice ( i bretka nie może skorzystać z MR bo nie targetujesz żadnego oddziału ) a bretka tego nie lubi - pozatym pistoliersi - podjeżdżają strzelają wymuszają szarże która odginają zwiewają zbierają się i tak w kółko, a na flaneczkę wjechać konnicą później można - nawet poświęcając pistolersów no i przedmiot na capitanie imho jest chybiony hammer of jugment - masz wtedy siłke 4 dalej czyli wardzik na 6 sie należy a z T3 jest duże prawdopodobieństwo zadania hita bez SV + ring of volan
tak więc wywalasz 3 armaty i pakujesz 2 oddziały pistoliersów z muzykami i 2 x 5 detachment do swordmenow ze strzelców - konnicę możesz jeszcze dopakować jakimś magicznym sztandarem luz zrobić z nich inner circle
tak więc wywalasz 3 armaty i pakujesz 2 oddziały pistoliersów z muzykami i 2 x 5 detachment do swordmenow ze strzelców - konnicę możesz jeszcze dopakować jakimś magicznym sztandarem luz zrobić z nich inner circle
jak breta to obowiazkowo pistolersi najlepiej 2x5 duzo handgunów, ze scrolli zrezygnuj bo nie wieze zeby on grał na magii, kapiatna zrobił bym BSB z Gyryfem na koniu i do 25swordów go
reszta wg mnie ok chociaz na brete Hellblaster jest tez fajny bo czołg bedzie wymijał albo wchodził do walki jakims plewem
reszta wg mnie ok chociaz na brete Hellblaster jest tez fajny bo czołg bedzie wymijał albo wchodził do walki jakims plewem