Pytania krótkobrodego - stary temat

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

Zablokowany
Awatar użytkownika
Casp
Mudżahedin
Posty: 308

Post autor: Casp »

oczywiście są też klocki z piechotą i fasty, to robota dla organek i thundów.

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

andmiz pisze:Mam następujące pytanie:
załóżmy, że we wrogiej armii jest gigant, 2 rydwany, doom diver, 4 bolce i warboss na wywernie. Co eliminujecie jako pierwsze - i z jakich maszyn?
Do dyspozycji 1 katapa, 1 działo, 2 bolce i 2 organy.
1 tura
1 - katapą w warbosa
2 - działem w nurka zagłady
potem jak wiwerna i warbos stoją to poprawiamy im balistami
organki zostawiamy na fasty jak sa w zasięgu lub co tam aktualnie najbardziej zagraża...

2 tura
warbossa nie ma (mam nadzieję)
więc jak jest nurek to znowu działo w nurka chyba że możemy jednym strzałem zdjąc cos dobrego+rydwan
i zajmujemy się gigantem (

a na koniec zostawiamy rydwan i bolce
Obrazek

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Hmm... a mnie uczyli, żeby w miarę możliwości nie rozdzielać ostrzału. To mam rozumieć, źle mnie uczyli? ;)

Awatar użytkownika
Żużel
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Żużel »

Wszystko fajnie ale... nie sądzę, żeby zielony się wystawił wywerną na ostrzał ze wszystkiego :wink:

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

to prawda że trzeba kumulować strzały ale z katapult nie trzeba tego robić jeśli można zabić jednym strzałem - jak masz 2 czołgi to lepiej walić 2 katapki w jednego a potem 2 w kolejnego ale jak masz 2 armaty wrogie to każdą walisz po innej...

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

no właściwie to jak się nie wystawi tylko będzie się gdzieś kitrał, to po pierwsze nie będzie miał pożytku z generała, po drugie, ostrzał pójdzie w coś innego - gigant, rydwany itd.
Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

Szybkie pytanie:

Killing blow działa na jazdę? Czy tylko na modele na piechotę, małe?

I czy działa na lorda na tarczy?
Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

KB dziala na modele do US 2... Czyli dziala na kawe rowniez... :) Nie dziala na lorda na tarczy bo traktuje sie go jak jeden model o US 3 czyli Ro preservation jest wlasciwie zbedny... :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

Witam.
Mam pytanie co do postaci na kamieniu przysięgi. Mianowicie czy postać na kamieniu (po wygranym pojedynku) pozostaje w walczącym szeregu, czy też wraca na środek jednostki gdzie stała przed owym pojedynkiem? (głównie chodzi mi o zapis który mówi że postać na kamieniu nie może poruszać się w ramach oddziału)

Z góry dzięki za odp.

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

MAM PYTANIE ILE ORGANKI MOGą ZADAC NAJWIęCEJ HITóW ?? 10 ??

Awatar użytkownika
Toni
Wodzirej
Posty: 705
Lokalizacja: Opole

Post autor: Toni »

rzucasz artyleryjska na ilosc trafien - wiec tak, max to 10 hitow

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

czy coś w dwarfach ma magiczne ataki??

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

ech...


wszystko co ma runy...
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

czyli bohaterowie i maszynki ;)
Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

Dźwiedź pisze:Witam.
Mam pytanie co do postaci na kamieniu przysięgi. Mianowicie czy postać na kamieniu (po wygranym pojedynku) pozostaje w walczącym szeregu, czy też wraca na środek jednostki gdzie stała przed owym pojedynkiem? (głównie chodzi mi o zapis który mówi że postać na kamieniu nie może poruszać się w ramach oddziału)

Z góry dzięki za odp.
widzisz, nikt Ci nie odpowie na to pytanie bo na nasi genialni interpretatorzy tu leżą i kwiczą - otóż według nich nie przestawia sie figsów gdy uruchamiasz kamyk i koleś nie stoi w środku tylko tam gdzie stał przed szarżą - co oznacza że swoją gumową ręka może się pojedynkować z dowolnym przeciwnikiem w dowolnej strefie nie ruszając sie z miejsca - jest to oczywistym debilizmem, ale niestety tak się gra...

Dźwiedź
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: Dźwiedź »

:-s W takim razie nieświadomie wałowałem znajomych i siebie samego...
Jeszcze raz dzięki za odp.

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

Supeł pisze:
Dźwiedź pisze:Witam.
Mam pytanie co do postaci na kamieniu przysięgi. Mianowicie czy postać na kamieniu (po wygranym pojedynku) pozostaje w walczącym szeregu, czy też wraca na środek jednostki gdzie stała przed owym pojedynkiem? (głównie chodzi mi o zapis który mówi że postać na kamieniu nie może poruszać się w ramach oddziału)

Z góry dzięki za odp.
widzisz, nikt Ci nie odpowie na to pytanie bo na nasi genialni interpretatorzy tu leżą i kwiczą - otóż według nich nie przestawia sie figsów gdy uruchamiasz kamyk i koleś nie stoi w środku tylko tam gdzie stał przed szarżą - co oznacza że swoją gumową ręka może się pojedynkować z dowolnym przeciwnikiem w dowolnej strefie nie ruszając sie z miejsca - jest to oczywistym debilizmem, ale niestety tak się gra...
Ale to nie jest tak, że koleś na pojedynek idzie na bok? Więc bez różnicy gdzie stoi i może się pojedynkować z kim chce?
Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Nie.

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

ja tez uważam że nie ale taką odpowiedz otrzymałem od naszych kochanych sędziów z LS... analiza tekstu wykazuje zupełnie co innego...

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2180
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Mam pytanie odnośnie działania czaru - Otchłań Cieni z domeny cienia.
W opisie jest napisane że modele którym nie wyjdzie test inicjatywy schodzą bez możliwości jakiejkolwiek ochrony czy też zasady specjalnej.
Ale czy wcześniej przysługuje nam "uwaga panie" na bohaterów i czempionów?

Zablokowany