Pytania krótkobrodego - stary temat
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
1 turaandmiz pisze:Mam następujące pytanie:
załóżmy, że we wrogiej armii jest gigant, 2 rydwany, doom diver, 4 bolce i warboss na wywernie. Co eliminujecie jako pierwsze - i z jakich maszyn?
Do dyspozycji 1 katapa, 1 działo, 2 bolce i 2 organy.
1 - katapą w warbosa
2 - działem w nurka zagłady
potem jak wiwerna i warbos stoją to poprawiamy im balistami
organki zostawiamy na fasty jak sa w zasięgu lub co tam aktualnie najbardziej zagraża...
2 tura
warbossa nie ma (mam nadzieję)
więc jak jest nurek to znowu działo w nurka chyba że możemy jednym strzałem zdjąc cos dobrego+rydwan
i zajmujemy się gigantem (
a na koniec zostawiamy rydwan i bolce
to prawda że trzeba kumulować strzały ale z katapult nie trzeba tego robić jeśli można zabić jednym strzałem - jak masz 2 czołgi to lepiej walić 2 katapki w jednego a potem 2 w kolejnego ale jak masz 2 armaty wrogie to każdą walisz po innej...
KB dziala na modele do US 2... Czyli dziala na kawe rowniez...
Nie dziala na lorda na tarczy bo traktuje sie go jak jeden model o US 3 czyli Ro preservation jest wlasciwie zbedny... 


Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Witam.
Mam pytanie co do postaci na kamieniu przysięgi. Mianowicie czy postać na kamieniu (po wygranym pojedynku) pozostaje w walczącym szeregu, czy też wraca na środek jednostki gdzie stała przed owym pojedynkiem? (głównie chodzi mi o zapis który mówi że postać na kamieniu nie może poruszać się w ramach oddziału)
Z góry dzięki za odp.
Mam pytanie co do postaci na kamieniu przysięgi. Mianowicie czy postać na kamieniu (po wygranym pojedynku) pozostaje w walczącym szeregu, czy też wraca na środek jednostki gdzie stała przed owym pojedynkiem? (głównie chodzi mi o zapis który mówi że postać na kamieniu nie może poruszać się w ramach oddziału)
Z góry dzięki za odp.
ech...
wszystko co ma runy...
wszystko co ma runy...
widzisz, nikt Ci nie odpowie na to pytanie bo na nasi genialni interpretatorzy tu leżą i kwiczą - otóż według nich nie przestawia sie figsów gdy uruchamiasz kamyk i koleś nie stoi w środku tylko tam gdzie stał przed szarżą - co oznacza że swoją gumową ręka może się pojedynkować z dowolnym przeciwnikiem w dowolnej strefie nie ruszając sie z miejsca - jest to oczywistym debilizmem, ale niestety tak się gra...Dźwiedź pisze:Witam.
Mam pytanie co do postaci na kamieniu przysięgi. Mianowicie czy postać na kamieniu (po wygranym pojedynku) pozostaje w walczącym szeregu, czy też wraca na środek jednostki gdzie stała przed owym pojedynkiem? (głównie chodzi mi o zapis który mówi że postać na kamieniu nie może poruszać się w ramach oddziału)
Z góry dzięki za odp.
Ale to nie jest tak, że koleś na pojedynek idzie na bok? Więc bez różnicy gdzie stoi i może się pojedynkować z kim chce?Supeł pisze:widzisz, nikt Ci nie odpowie na to pytanie bo na nasi genialni interpretatorzy tu leżą i kwiczą - otóż według nich nie przestawia sie figsów gdy uruchamiasz kamyk i koleś nie stoi w środku tylko tam gdzie stał przed szarżą - co oznacza że swoją gumową ręka może się pojedynkować z dowolnym przeciwnikiem w dowolnej strefie nie ruszając sie z miejsca - jest to oczywistym debilizmem, ale niestety tak się gra...Dźwiedź pisze:Witam.
Mam pytanie co do postaci na kamieniu przysięgi. Mianowicie czy postać na kamieniu (po wygranym pojedynku) pozostaje w walczącym szeregu, czy też wraca na środek jednostki gdzie stała przed owym pojedynkiem? (głównie chodzi mi o zapis który mówi że postać na kamieniu nie może poruszać się w ramach oddziału)
Z góry dzięki za odp.



Mam pytanie odnośnie działania czaru - Otchłań Cieni z domeny cienia.
W opisie jest napisane że modele którym nie wyjdzie test inicjatywy schodzą bez możliwości jakiejkolwiek ochrony czy też zasady specjalnej.
Ale czy wcześniej przysługuje nam "uwaga panie" na bohaterów i czempionów?
W opisie jest napisane że modele którym nie wyjdzie test inicjatywy schodzą bez możliwości jakiejkolwiek ochrony czy też zasady specjalnej.
Ale czy wcześniej przysługuje nam "uwaga panie" na bohaterów i czempionów?