Wyższość Corów nad Corami

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Shogun
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 48
Lokalizacja: Oława

Post autor: Shogun »

Każdy z Was pisze tylko o -1 do czarowania, a co z +1 do jednostek z IoN? stanąć gdzieś w pobliżu wilków, czy batów i zysk jest sporo większy, nie dałoby rady czegoś takiego wykombinować, albo nawet traktować go jako jeżdżący namiot medyka, gdzie podchodzą jednostki (choćby wraithów, vargulfa etc) i gdzie można je uleczyć(nekro na CC). Aha i pytanie dlaczego sensowny jest tylko z nekrosem? tak naprawde samemu nekro nic on nie daje chyba. (Jestem graczem stosunkowo nowym, wiec jak jakieś pytanie jest głupie to sie nie dziwcie :D:D)

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

Nie chodzi o to, że CC jest jakiś wybitnie zły. Problem w tym, że VC nie cierpią specjalnie na brak alternatyw, na te punkty CC jest po prostu za drogi. Po co Ci +1 do wskrzeszania, jeśli możesz za te punkty wziąć pół klocka na starcie, albo dopalić sobie magię i po prostu rzucić więcej razy invokacje.
A z nekromantą jest sensowny bo można go wtedy wsadzić do unitu, wtedy mamy +2 ranki, a nekrus dalej ma look outa, więc nie trzeba się bać, że nam te 100+ pkt zdmuchnie byle armata/czar.

Awatar użytkownika
Shogun
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 48
Lokalizacja: Oława

Post autor: Shogun »

Aha no chyba ze w ten sposób... dopiero teraz zajarzyłem, że CC bez nekrusia nie może być w oddziale. :)

Piotrax
Kradziej
Posty: 987
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Piotrax »

No varghulfa nie będzie lepiej leczył bo jest notka że vappiry moga miec tylko 1 wound leczony....

Również zgadzam się że gdyby kosztował powiedzmy tyle co teraz ale już miał wszystkie ulepszenia to byłby spoko. No ale 125 pk z ulepszeniami? Za dużo ciut :?

Hym... A co myślicie o wilkach? Ile unitó na ok 2k i jak licznych?

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

na 2k ja mam 3 x wilki
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Moje odczucia po pierwszych dwoch grach sa dokladnie takie jak opisal August, wiec nie bede sie powtarzal.

Jesli chodzi o dorabianie, to wlasnie tutaj widzialem jego uzytecznosc: w dorabianiu BK. Ale niestety nie nadaza on za kawaleria, ani tym bardziej za psami lub batami.

Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1385
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: wertyg »

A jakby wsadzic go do ghouli i wykupic Ghoulkin? Moglby sie ruszyc razem z nimi? Wtedy by nadazyl.
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Nieglupie Wertyg. Aczkolwiek ja go bede dalej testowal z -1 to cast, dla mnie jest wazniejsze zeby przycinac wrogich magow. Moze niektorym sie wydawac ze -1 to malo, ale ja widzialem juz z doswiadczen mojego kolegi uzywajacego casceta w TK, ze to czesto potrafi popsuc rzucenie zaklecia albo pozwolic nam rozproszyc cos czego normalnie bysmy nie rozproszyli (bo zabraklo te 1). Gralem z nim ostatnio na inne VC i popsul duzo zaklec (szczegolnie IoN) wrogim magom. Zreszta mam juz figurke, ktora prezentuje sie calkiem ladnie, wiec szkoda by tym nie grac.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Jasne. A 4 scrolle z moich doswiadczen jeszcze bardziej potrafia popsuc komus rzucenie zaklecia :P

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Ja kombinuje, zeby kiedys przetestowac CC w polaczeniu z generalem, ktory ma skull staffa. Przeciwnik ma -1 do rzucania czarow a my mamy +1 do dispella. Poza tym staff przydaje sie do rzucania innych czarow. Mysle, ze te skumulowane modyfikatory moga w pewnym momencie gry przyniesc wymierne korzysci.
Zostawiam sobie do przetestowania na przyszlosc.
Obrazek

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Owszem potrafia, tylko ze jak trafisz na rozpiske niemagiczna, lub krasie, to masz 100 pkt w bloto, a mi sie wylacza tylko jeden bonus. Nigdy nie bralem 4 scroli, szkoda punktow. Niemniej tak jak mowisz napewno sa skuteczniejsze od tego bonusu, tylko ze ja nie place za niego 100 pkt, mam w tym bounda, regeneracje, wypelniam szeregi w regonie ghuli itd. Wiem, do najmocniejszych jednostek w armii nie nalezy, ale sam koszt ulepszenia -1 to cast to koszt jednego scrola a nie czterech, a w tym przypadku to jest lepsze.

Awatar użytkownika
ensifer
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164

Post autor: ensifer »

Większość rozpatruje przydatność modeli tylko pod kątem turniejowym. Podyskutujmy o CC i innych również pod kątem normalnej rozgrywki.

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Gram na jednym Ścierwowozie cały czas i się sprawdza. Jeździ samotnie bez nekrosa, bo takowego narazie wogóle nie używam (gram na 3 wampirach). Początkowo nie byłem do niego przekonany, ale teraz myślę że warto dać za niego te 100 pkt. Wyciąga kostkę albo dwie na dispelowanie bounda (a i wtedy zdarza się że bound nie zostanie zdispelowany), daje -1 do casta co działa jak ulepszone +1 to dispel, bo raz że czasami czary przez to wrogowi nie wychodzą, a dwa że czasami rozproszymy coś na co zabrakłoby te 1 do rzutu. No i zbiera ostrzał i co lepsze potrafi to przeżyć :) Widziałem też rozpiski na dwóch Ścierwowozach, wtedy to już jest nieźle, dwa boundy do dispelowania, -2 do rzucania zaklęć dla wrogów, nawet lord tzeencha ze staffem zaczyna się irytować :wink: Oczywiście tylko w rozpiskach piechotnych ma to sens, a że gram na 4 klockach piechoty to zaczynam coraz bardziej rozważać możliwość wzięcia drugiego Ścierwowozu do rozpiski bo nic mnie tak nie boli jak magia. No i radzi sobie z jakimś skirmishem na tyłach, nawet zaszarżowany przez gutter runnersów ustał i pogonił szczurki.

Awatar użytkownika
Ish
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176
Lokalizacja: Łask

Post autor: Ish »

Jak wyzej,ja tez gram na CC;) tyle ,ze wstawiam do niego Nekrusia.Wole miec pewne czary,a szkoda mi 100 pkt na gołego wampira.CC na piechotna armie sie bardzo dobrze sprawdza,nawet jeden.

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Ja tam do nekrosa nie moge sie przekonac, co z tego ze moge dac mu popychaczke, jak na dwoch kosciach rzucac to czysta ruletka. Nawet goły wampir z Black Arts jest lepszy bo generuje 3 kostki a i obronic sie potrafi przed czyms slabszym. Naprawde nie rozumiem jak mozna bylo tak oslabic nekrosow. Czy Gave myslal ze kazdy nekros bedzie biegal z dwoma power stonami czy jak? Bo jak niby rzucic Dance Makabre? Jako wskrzeszacz tez bieda bo generuje tylko jedna kostke. Mozna sie uprzec ze dwoch nekrosow jest niewiele drozszych od golego wampira. W sumie magicznie przy podobnych kosztach wyjda na plus, ale niestety ciagna druga kostke ze wspolnej puli, a wiec dla wampirow juz brakuje a najwiecej zaklec rzuca jednak lord i jemu najczesciej przydaja sie kostki z puli. Nie za bardzo mam pomysl na tych nekromantow, bo splewili ich strasznie. Na CC uzywalem na poczatku jednego ale niestety nie sprawdzil sie. W chwili obecnej nekromanci wydaja sie tak niegrywalni w tej armii jak bat swarmy, tzn. grac sie da ale jest tyle ciekawszych rzeczy do wziecia ze punktow na to juz nie starcza.

ksuM
Falubaz
Posty: 1161

Post autor: ksuM »

A mi się podoba smok (ma arkhana) + 2 nekrosów z 4 powerstonami.

Awatar użytkownika
ensifer
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 164

Post autor: ensifer »

Niestety jakoś słabo trafiam wampami na popychaczkę :(
Dlatego biorę nekromante i zawsze mam pewność, że chociaż jedna będzie. Nie generuje zbyt wiele kości, ale przynajmniej jest pewność czarów.

Awatar użytkownika
August
Chuck Norris
Posty: 402
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: August »

Jak napisał Morgon - nekromanta rzuca popychczkę z 50% skutecznością - dla mnie szkoda zachodu bo statystycznie na jedną trzeba zurzyć 4 kostki (dwie nekro i dwie wspólne). Jeżeli ktoś chce mnić pewność co do popychaczki do proponuję lorda ze wszystkimi zaklęciami. Z levelem 3 i + do 2 PD już na starcie może w miarę pewniacko rzucać dwie na rundę (5 swoich, jedna wspólna) a przy okazji dobrze złożony potrfi się nieźle tłuc.

Awatar użytkownika
Fedek
Chuck Norris
Posty: 534
Lokalizacja: Zielona Góra/Gorzów Wlkp.

Post autor: Fedek »

August pisze:szkoda zachodu bo statystycznie na jedną trzeba zurzyć 4 kostki (dwie nekro i dwie wspólne).
Skąd ten nekro ma 2 kostki?

Nekrusie to znakomite caddy, tanie, a nuż coś rzuci, choćby głupią invokację z tej swojej śmiesznej kostki.

Awatar użytkownika
Morgon82
Mudżahedin
Posty: 300

Post autor: Morgon82 »

Ja scrole mieszcze na wampirach, wiec caddy mi niepotrzebny. Znam lepsze sposoby na zaiwestowanie ponad 100 pkt.

Zablokowany