Rozpiski

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Telchar
Wodzirej
Posty: 750
Lokalizacja: Łorsoł

Post autor: Telchar »

Albo warlocka.
Całkiem ciekawą opcja i chyba nietypową byłoby coś takiego:
Unnamed500 GC - Skaven Clan Eshin - Official Warband

1 Assassin Adept @ 127 GC
Free Dagger; Sling; Throwing Stars; Weeping Blades (x1)

1 Black Skaven @ 75 GC
Free Dagger; Fighting Claws

1 Black Skaven @ 87 GC
Free Dagger; Sling; Warplock Pistol; Sword (x1)

1 Eshin Sorcerer @ 49 GC
Free Dagger; Sling; Dagger (x1)

1 Night Runner @ 25 GC
Free Dagger; Sling; Club (x1)

1 Night Runner @ 25 GC
Free Dagger; Sling; Club (x1)

1 Verminkin @ 32 GC
Free Dagger; Sling; Spear

2 Verminkin @ 50 GC
Free Dagger; Sling; Club (x1)

1 Warlock @ 30 GC

Warband Rating: 105

Number of models: 10


Total Warband Cost: 500
Trudno tym wygrać ale ma kilka fajnych skaveńskich sprzętów które się rzadko bierze w startowej rozpisce.

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2130
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

no to moi WH:

Kapitan Łowców z relikwia i wisiorkiem szczescia i mieczem, 2 pistoletami i sztyletem - 128
kapłan z młotem i sztyletem - 43
łowca z 2-rakiem - 40
łowca z 2-rakiem - 40
łowca z 2-rakiem - 40
moherowe bereciki x5- miecz+sztylet+krótki łuk - 175
psy x2 - 30

co o tym sadzicie? ;)

Awatar użytkownika
Azganoth
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 37
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Azganoth »

W rozpisce początkowej możesz mieć tylko przedmioty z listy ekwipunku swojej bandy - tak więc relikwia i wisiorek odpadają. Zrezygnował bym też z dwuraków na łowcach i mieczy na zelotach a za zaoszczędzone złoto kupił jakieś kusze ;)

Awatar użytkownika
Gobo
Masakrator
Posty: 2130
Lokalizacja: Tawerna - Płock / Toruń

Post autor: Gobo »

ooo? o tych itemach nie doczytalem ;D no to do poprawki... a co do dwurakow..no mzoe masz racje...je sie kupi po 1-szej bitwie... tylko dwuraki sa pod wyswig... ;]

Awatar użytkownika
Jose
Falubaz
Posty: 1423
Lokalizacja: Oko Terroru - Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: Jose »

moja wstepna rozpa do kampanii:
Wampir (Mad Jack the Pirate) - 2 miecze = 130
3 dregi (Howling George, One-Eyed Pete, Sad Erik) - pałka,sztylet = 3*23
Nekromantka (Marietta) - pałka,sztylet = 38
Dire Wolf (Jean Palul the Wolf) = 50
6*Zombie = 90
3*Ghoul (Fat Bruno,Hungry Ernest,Snuk) = 3*40

nie mogłem się powstrzymać, żeby nie nadać im imion. podobno wtedy lepiej walczą ;) co sądzicie o tej rozpie? zmniejszyc ilość zombich i wrzucic ghoula następnego?a moze jakies hired sworda?
www.for2players.pl

The truth is usually just an excuse for a lack of imagination.

Awatar użytkownika
Motor
Chuck Norris
Posty: 500
Lokalizacja: Lublin [Moria]
Kontakt:

Post autor: Motor »

Przejrzyj mojego posta http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?t=2221&start=440
Może coś Ciebie zainspiruje.
Pozdro

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Witam! Apokalipsa nastała ,że zawitałem na forum Mordheim... :wink: Jeszcze niedługo i zaczne zbierać 40k... Do rzeczy, zaczynam grać w Mordheim i ogólnie znam sobie już zasady lecz jestem kompletnie zielony w tej grze, na swoja bande wybrałem szczury (hihi tak-tak) i próbowalem złożyc coś sensownego na moją pierwszą bitwe i kampanie zarazem, jest to moja pierwsza rozpiska więc wytykajcie mi wszystkie błędy i jak można uzasadnienie żebym wiedział na przyszłość czemu tak... Mam zasady przetłumaczone więc nie bijcie za polskie nazwy. :) A więc rozpa wygląda tak:

Unnamed500 ZK - Skaveny z klanu Eshin Warband

1 Elitarny Zabójca @ 82 ZK
dodatkowy Miecz; Sztylet; Proca; Helm

1 Czarny skaven @ 57 ZK
Sztylet; Proca; Korbacz

1 Czarny skaven @ 62 ZK
dodatkowy Miecz; Sztylet; Proca; Puklerz

1 Nocny poslaniec @ 32 ZK
Sztylet; Proca; Miecz (x1)

1 Nocny poslaniec @ 28 ZK
Sztylet; Proca; Maczuga (x2)

3 Wermikin @ 84 ZK
Sztylet; Proca; Maczuga (x2)

3 Wermikin @ 96 ZK
Sztylet; Proca; Miecz (x1)

2 Wermikin @ 56 ZK
Sztylet; Proca; Maczuga (x2)

Ranga bandy: 101

Liczba jednostek: 13


Total Warband Cost: 497

Pozdrawiam Celedor11 :)
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
sn@jk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 156

Post autor: sn@jk »

Większośc osób nie daje na początku verminkinom mieczy.... Lepiej za tą kasę dokupić maga (by miec komplet bohaterow = więcej kasy po bitwie)... postaraj się zaoszczędzić by mieć maga.. możesz też zamiast dwóch pałek na verminkinach dać pałka+sztylet....

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Po uwzględnieniu rady... :wink:

Unnamed500 ZK - Skaveny z klanu Eshin Warband

1 Elitarny Zabójca @ 82 ZK
dodatkowy Miecz; Sztylet; Proca; Helm
Zabójca doskonaly [0]
Dowodzenie [0]

1 Mag klanu Eshin @ 57 ZK
dodatkowy Miecz; Sztylet; Proca

1 Czarny skaven @ 57 ZK
Sztylet; Proca; Korbacz

1 Czarny skaven @ 62 ZK
dodatkowy Miecz; Sztylet; Proca; Puklerz

1 Nocny poslaniec @ 32 ZK
Sztylet; Proca; Miecz (x1)

1 Nocny poslaniec @ 28 ZK
Sztylet; Proca; Maczuga (x2)

2 Wermikin @ 70 ZK
Sztylet; Proca; Maczuga (x1); Miecz (x1)

2 Wermikin @ 56 ZK
Sztylet; Proca; Maczuga (x2)

2 Wermikin @ 56 ZK
Sztylet; Proca; Maczuga (x2)

Ranga bandy: 104

Liczba jednostek: 12


Total Warband Cost: 500

Co wy na to?
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
sn@jk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 156

Post autor: sn@jk »

Jak dobijesz do 13 skavenow w bandzie to rout testa będziesz musiał zdawać dopiero po stracie 4 szczurków.... a tak teraz już zdajesz po stracie 3...
A skaveny lubią stosować taktyczny odwrót :wink: ...

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1534
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Dobra zrobiłem tak: wywaliłem podwojne pałki i zostawilem jedna zeby byl sztylet i palka, poza tym wywalilem miecze z wermikinow i dodalem za to jednego do oddzialu i jest tym sposobem 13... :) Wielkie dzieki za pomoc... :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Sasza.
Plankton
Posty: 2

Post autor: Sasza. »

Stosunkowo świeży jestem w Mordce, więc wkleję bandę którą poskładałem na kampanię ze znajomymi.
Założenie jest takie, że na razie pykamy tylko ludźmi i bez magii...

Mój Marienburg ma za oponentów Reikland, Averland i jeszcze jeden Marienburg.
Do tej pory grałem rozpiską na 9(Middenheimem), niby banda odnosiła zwycięstwa, ale w większości poprzez niezdane testy innych ;)


Thur Thur Ekh (kapit) @ 88 ZK
Sztylet; Kusza; Mlot bojowy (x1)


Knif (champ) @ 50 ZK
Sztylet; Miecz (x1); Topór bojowy (x1)

Koji (champ) @ 50 ZK
Sztylet; Miecz (x1); Topór bojowy (x1)

Malkal (mlodz) @ 25 ZK
Sztylet; Halabarda

Kadesh (mlodz) @ 25 ZK
Sztylet; Halabarda

2x Strzelcy @ 80 ZK
Sztylet; Dlugi Łuk

2x Strzelcy @ 100 ZK
Sztylet; Kusza

2x Szermierze @ 86 ZK
Sztylet; Mlot bojowy (x1); Topór bojowy (x1)

2x Szermierze @ 96 ZK
Sztylet; Miecz (x1); Mlot bojowy (x1)


Ranga bandy: 101
Liczba jednostek: 13

Total Warband Cost: 600

Test tej rozpiski będzie w sobotę, coś poprawić?

Awatar użytkownika
Motor
Chuck Norris
Posty: 500
Lokalizacja: Lublin [Moria]
Kontakt:

Post autor: Motor »

Ogólnie jest ok, zabierz jednemu Championowi miecz i wymień go z młotem na dowódcy, lepiej żeby to on parował ewentualna ataki, bo jest ważniejszy. Zrezygnuj z jakiejś broni na szermierzach tak, żeby dozbroić strzelców, same sztylety to mało gdyby przyszło im walczyć wręcz.

Sasza.
Plankton
Posty: 2

Post autor: Sasza. »

Co do dowódcy, racja, choć uzbrojenie jest akurat podyktowane tym, że figurka dobrze wygląda z młotkiem ;) No i na pierwszy ogień i tak pójdą chempioni.. a kapitan z racji funkcji strzeleckiej, pozostał zubożony. Plan jest taki, że 2 broń dostanie dopiero po przypływie złota w kampanii.

Co do broni przy strzelcach i to tym bardziej kosztem wyposażenia szermierzy, to nie jest priorytet wg mnie. Choć jeśli nader często będą musieli walczyć wręcz, to zredaguję rozpiskę i dostaną młotki.

Awatar użytkownika
Wych
Mudżahedin
Posty: 273
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wych »

To i ja cos zarzuce. Tylko nie bijcie za mocno, bo ja mimo kilku prob wejscia w ten system to jednak laik totalny jestem:

Unnamed500 GC - Reiklanders - Official Warband

1 Mercenary Captain @ 95 GC
Sword (x1); Light Armour; Shield

1 Champion @ 63 GC
Free Dagger; Crossbow; Mace (x1)

1 Champion @ 50 GC
Free Dagger; Sword (x1); Buckler

1 Youngblood @ 21 GC
Free Dagger; Mace (x2)

1 Youngblood @ 21 GC
Free Dagger; Mace (x2)

1 Marksmen @ 53 GC
Free Dagger; Crossbow; Mace (x1)

1 Marksmen @ 53 GC
Free Dagger; Crossbow; Mace (x1)

1 Marksmen @ 53 GC
Free Dagger; Crossbow; Mace (x1)

1 Swordsmen @ 45 GC
Free Dagger; Sword (x1)

1 Swordsmen @ 45 GC
Free Dagger; Sword (x1)

Warband Rating: 86

Number of models: 10


Total Warband Cost: 499

Awatar użytkownika
sn@jk
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 156

Post autor: sn@jk »

Ja bym wywalił zbroje + tarcze na cpt... jest droga i mało skuteczna :wink: ... zamiast tego może kusze dać mu bo ma BS 4 i lepiej by sie trzymał z yłu co by nie zszedł za szybko (a i tak można jego Ld używać w promieniu 12")....

Awatar użytkownika
Chmura
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Chmura »

Postanowilem ostatnio zlozyc bardzo ryzykowna rozpiske. Mi sie ona podoba, zaczalem grac nia w kampanie, jest naprawde zabawnie.

Cult of Possessed
Magister ( 2x mlotek, czar Eye Of God ) 76 GC
Possessed ( Great Claw, Scorpion Tail, Spines, BlackBlood ) 350 GC
Mutant ( Extra Arm, 3x mlotek ) 74 GC

razem rowno 500 GC

Total Warband Rating 43 ^^

Chcialbym wiedziec co sadzicie o takiej bandzie ( licze na konstruktywna krytyke ).

Awatar użytkownika
Motor
Chuck Norris
Posty: 500
Lokalizacja: Lublin [Moria]
Kontakt:

Post autor: Motor »

Czary się losuje, a nie wybiera przed pierwszą bitwą.
Wypakowany Possessed fajna sprawa, ale zważ, że jeżeli nie daj Boże Ci zginie to możesz zaczynać grę od nowa bo już nic tą bandą nie ugrasz, poza tym 3 modele łatwo obejść, utrzymując dystans ostrzelać i wejść do walki 2-3 a nawet 4 na jednego, a wtedy płyniesz. Poza Possessed nie masz żadnych atutów, Magister i Mutant na początku są przeciętni. Jedyny plus tej rozpiski to właśnie Opętany z fajnymi mutacjami i niski rating, dzięki czemu szybko banda będzie łapać expa. Mimo to lepiej złożyć bandę na 6-9 modeli i trochę ograniczyć mutacje na Possesscie.

Awatar użytkownika
Chmura
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 186
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Chmura »

Wiem ze czary sie losuje. Jak pisalem, ja juz zaczalem grac ta banda i z tad ten czar ^^. Jak na razie to mam za soba 3 bitwy. Moj magister dostal immune to psychology bo w ostatniej bitwie dostal w cymbal. Zarowno magister i possessed maja juz step aside. Dwie z tych trzech bitew przegralem ( znaczy 2 pierwsze poddalem po utracie 25% skladu ). 3 wygralem. Ten possessed jest wlasnie do walki z wiecej niz jednym przeciwnikiem na raz. Uciulalem juz prawie polowe kasy na drugiego takiego samego possessed'ta. Moj possessed ma juz T5 a mutant dodatkowy atak ( w sumie 4 ) i WS4.
Sadze ze da rade ta rozpiska. Juz przy tworzeniu jej wiedzialem ze bedzie ona ryzykowna i jesli mi padnie possessed to zaczne nowa banda.

Dzieki za rady, pewnie przy nastepnej bandzie tak zrobie( lub podobnie ) .

Awatar użytkownika
zether
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 118
Lokalizacja: k. Krakowa

Post autor: zether »

Coś mnie ostatnio znowu na mordkę wzięło, a że box milicji jeszcze nie "spożyty" leży... :) Cóż, wybór padł na Averland. Dawno nie pisałem rozpisek do Mordheimu, więc proszę nie bić zbyt mocno ^^ (Aha, i przepraszam że rozpa nie w AB, ale gdzieś mi go wcięło. :| )

Averland

Kapitan- sztylet,miecz, pistolet pojedynkowy- 95 pkt
Sierżant- sztylet, topór, puklerz, kusza- 70 pkt
2x Bejgajager- 2x sztylet, długi łuk, strzały łowców- 174 pkt
Młodzik- sztylet, włócznia- 25 pkt
2xhalfling- 2x sztylet, łuk- 64 pkt
2x strażnik gór- sztylet, topór- 70 pkt

W sumie modeli: 9

ODPOWIEDZ