Nadciągają Hordy Chaosu :)
Moderator: JarekK
no to niefajnie. skrimery - moje ulubione jednostki od kiedy wyszła Horda do 6ed. maja teraz 3 tafa, 3 siły i jeden atak. Dyski - 3 tafa, 3 siły i jeden atak. No i patrząc na heralda Tzeentcha 3 siły i 3 tafa aż się boję co zrobią z moim tęczowym chaosem....
ja bym zostawil stare.
Lepiej zrobic to porzadnie kilka miesiecy pozniej niz wkrecac graczy w kupno oddzialow ktore niewiadomo czy beda dozwolone w nowej ksiedze. Wystarczy zeby dozwoli furie w specialach wiadomo ze ludzie beda wystawiali ich maksymalna ilosc a w ksiedze niespodzianka znowu 0-1 i albo masz kupe niepotrzebnych modeli albo zaczynasz zbierac DL
Specialnie sie nie zdziwie jak nowe demony z WD beda mialy daemonic sava zamiast true warda. Bardzo ciekawy jestem jak rozwiaza sprawe bohaterow i ich magi.
Lepiej zrobic to porzadnie kilka miesiecy pozniej niz wkrecac graczy w kupno oddzialow ktore niewiadomo czy beda dozwolone w nowej ksiedze. Wystarczy zeby dozwoli furie w specialach wiadomo ze ludzie beda wystawiali ich maksymalna ilosc a w ksiedze niespodzianka znowu 0-1 i albo masz kupe niepotrzebnych modeli albo zaczynasz zbierac DL
Specialnie sie nie zdziwie jak nowe demony z WD beda mialy daemonic sava zamiast true warda. Bardzo ciekawy jestem jak rozwiaza sprawe bohaterow i ich magi.
jest tylko jeden hit z S5... co prawda wbijany w kazdy oddzial nad ktorym sie przeleci i oficjalnie dopuszczono ruch 'zig-zag' ale z myslalecym graczem duzoto nie zrobi... bo jednak gdzies wyladowac trzeba, a statystyki o ktorych pisal Yarma IMO calkowicie zabily ta jednostke...MUKER pisze:i d3 S5 slashing atack dla każdej jednostki nad którą przeleciyarma pisze:maja teraz 3 tafa, 3 siły i jeden atak
@Thurion
A jednak coś może sie da z tych skrimerów zrobić. 4 piątki skrimerów, 2 szóstki flamerów, 3 oddziały horrorów, 4 heraldów tzeentcha + jakieś dwa regimenty furii i chyba coś jeszcze wejdze. Robisz taką młóckę ruchowo-magiczno-ostrzałową, że wióry lecą. Lekkie zingnorowanie tych plewów przez przeciwnika i w każdej fazie (ruch, magia, strzelanie i nawet combat częściowo) przeciwnik ma straszne straty. Przy dobrze wykorzystanym zigzagu, i, co najwazniejsze, miejscu na lądowanie przeciwnik moze dostać i z 40 autohitów z siłą5. z 7 magicznych strzałek d6+1,d6+1, jakiś jeden duży pocisk i na dokładke 12d6 pocisków od flamerów. wszystko okraszone krosfajerem na furiach, albo nawet na samych skrimerach. Taką chorą wizję mieliśmy dzisiaj z boginsem
A po jednym porządnym nalocie miejsce na lądowane się znajdzie
A jednak coś może sie da z tych skrimerów zrobić. 4 piątki skrimerów, 2 szóstki flamerów, 3 oddziały horrorów, 4 heraldów tzeentcha + jakieś dwa regimenty furii i chyba coś jeszcze wejdze. Robisz taką młóckę ruchowo-magiczno-ostrzałową, że wióry lecą. Lekkie zingnorowanie tych plewów przez przeciwnika i w każdej fazie (ruch, magia, strzelanie i nawet combat częściowo) przeciwnik ma straszne straty. Przy dobrze wykorzystanym zigzagu, i, co najwazniejsze, miejscu na lądowanie przeciwnik moze dostać i z 40 autohitów z siłą5. z 7 magicznych strzałek d6+1,d6+1, jakiś jeden duży pocisk i na dokładke 12d6 pocisków od flamerów. wszystko okraszone krosfajerem na furiach, albo nawet na samych skrimerach. Taką chorą wizję mieliśmy dzisiaj z boginsem
A po jednym porządnym nalocie miejsce na lądowane się znajdzie
te demony wydaja siestrasznie pokrecone, niezrownowazone, wrecz zle testowane, poczekam miecha jeszcze ale tak jak o VC bylem w miare spokojny tak ta armia napawa mnie wielkim niepokojem.
Sprawa wygląda tak, że za miesiąc lub dwa w nowym WD bedzie lista tymczasowa dla mortali, a będzie tam według plotek:
W zamierzeniu jest tak, by można było łączyć to z beast units, ale z jednostkami z armii DoCH już nie (nie będzie czegoś takiego jak daemonic units w zależności od generała)LORD
Lord of Chaos
Exalted Sorcerer
Daemon Prince
HERO
Exalted Champion
Aspiring Champion
Sorcerer
CORE
Cultists
Marauders
Chaos Warriors (cheaper)
Marauder Horsemen
Warhounds
SPECIAL
Chaos Chariots (cheaper)
Knights
(flayerkin berserkers)*
(mutants)*
RARE
Spawn
Chaos Giant
Hellcannon
*may not be
spoko jak to bedzie nedza to bede na ls sie upiral zeby zrobic house rule batlowe, zeby hoch dzialalo na starych zasadach. Bardzo nie chcialbym eliminowac jednej armii na pol roku. ale to zalezy od grywalnosci hord z wd (jak beda grywalne ale nie przepakowane to ok :> )
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
niech dadza jednemu oddzialowi mutantow mozliwosc wykupienia mutacji "wingd" i bedzie ok, nawet bez demonow.
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
knightsi w specialu , rydwan tez
kultyści , maruderzy i psiaki
tańsi wojownicy
hmm cos czuje ze nareście zobaczymy hordy
kultyści naj bardziej mnie podniecili (czuje milion konwersi)
kultyści , maruderzy i psiaki
tańsi wojownicy
hmm cos czuje ze nareście zobaczymy hordy
kultyści naj bardziej mnie podniecili (czuje milion konwersi)
eee, jak nie furie, to maruderzy albo centigory - troche trudniej, bez tragedii jednak.
kultysci ciesza, flayerkini i mutanci(*o ile beda) tez, hellka raduje bardzo - mysle, ze jakos to bedzie.
mialem chwilowo przerzucic sie na demony, ale jak tak dalej pojdzie to moze zostane przu HoC??
kultysci ciesza, flayerkini i mutanci(*o ile beda) tez, hellka raduje bardzo - mysle, ze jakos to bedzie.
mialem chwilowo przerzucic sie na demony, ale jak tak dalej pojdzie to moze zostane przu HoC??
- Wiewior-lbn
- Chuck Norris
- Posty: 484
wracając do kultystów , to wie ktoś czy byli może w poprzednich edycjach. Jak myślicie jakie te jednostki mogą mieć statystyki, i ile punktów mogą kosztować. Może będą coś na wzór goblinów tylko po co taka jednostka w chaosie jak będzie wlokła się na samym końcu. No chyba że coś zmienią w taktyce w końcu potanieją warriorzy(podobno) , to może i będzie możliwy do zrobienia jakiś defens.
Może kultyści będą mogli wykonywać modły i przyzywać demoniczne pomioty albo będą śmigali czarami na podobnych zasadach co horrory z nowych DL.
Co wy o tym myślicie , jakie może ta jednostka mieć zastosowanie w tej chaotycznej armii.
Wiem że trochę za wcześniej na takie gadanie ale i tak nie ma nic lepszego do zrobienia .
(a demony śmierdzą)
Może kultyści będą mogli wykonywać modły i przyzywać demoniczne pomioty albo będą śmigali czarami na podobnych zasadach co horrory z nowych DL.
Co wy o tym myślicie , jakie może ta jednostka mieć zastosowanie w tej chaotycznej armii.
Wiem że trochę za wcześniej na takie gadanie ale i tak nie ma nic lepszego do zrobienia .
(a demony śmierdzą)