12 IV 1500pts Imperium Gier 26. IV
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Zrobione. Mamy jeszcze 2 do 4 miejsc na solówki i 5 dla par.
na solówke prosze mnie wpisać tym razerm WE, ale nie wiadomo czy nie pozostane przy HE, a ten 26 to zbyt odlegy termin aby cos jeszcze planować
Mamy więc w zasadzie full na singla, chociaż rzecz jasna kolejne zgłoszenia przyjmuję, bo rzadko jest tak, że każdy przyjdzie. Co do ograniczeń magii to myślę, że nie ma co przesadzać - 7poziomów z bound spellami licząc byłoby ok?
Regulamin:
Nie można korzystać z armii z tyłu podręcznika (dozwolone Sacred Hosts u Lizardmenów)
- Dogs of War mogą brać tylko armie, które mają to uwzględnione w podręczniku
- Nie można korzystać z Regiments of Renown, za wyjątkiem armii Dogs of War
- Magia ograniczona do 7 leveli (bound spell traktuje się jako 1 lvl, w armii Tomb Kings of Khemri - Liche = 2 lvl, Prince = 1 lvl, w armii Skavenów - Warlock Engineer z Supercharged WP Accumulator oraz Upgreaded Warp-Energy Condenser = 2 lvl, Warlock Engineer bez nich = 1 lvl)
- Punkty za ćwiartki i sztandary – po 50 za każde, za generała - 100
- Rozgrywamy 3 bitwy po 6 tur każda (kiedy końzy się czas dla rundy dogrywamy obecnie trwająca i liczymy punkty).
- Rzucamy raz na rozpoczęcie lub wybór strony, ten kto ma więcej wybiera. Rozpoczynający wystawia pierwszy oddział.
Proszę każdego uczestnika o posiadanie rozpiski do wglądu dla sędziego lub po bitwie dla rywala. Gramy na tajnych rozpiskach, oznacza to, że gracz nie ma obowiązku oznajmiać przed starciem, jakie oddziały wystawi, a podczas jego trwania, jakimi magicznymi przedmiotami dysponuje. Natomiast musi określić czy posiada w oddziale sztandar, muzyka lub championa. No i rzecz jasna co to za oddział.
Proszę w miarę możliwości przynosić miarki i kości, chociaż dotychczas nie było z tym najmniejszego problemu. I błagam, szczególnie Ciebie Dydu - pilnujmy swoich kart z wynikami
Nie można korzystać z armii z tyłu podręcznika (dozwolone Sacred Hosts u Lizardmenów)
- Dogs of War mogą brać tylko armie, które mają to uwzględnione w podręczniku
- Nie można korzystać z Regiments of Renown, za wyjątkiem armii Dogs of War
- Magia ograniczona do 7 leveli (bound spell traktuje się jako 1 lvl, w armii Tomb Kings of Khemri - Liche = 2 lvl, Prince = 1 lvl, w armii Skavenów - Warlock Engineer z Supercharged WP Accumulator oraz Upgreaded Warp-Energy Condenser = 2 lvl, Warlock Engineer bez nich = 1 lvl)
- Punkty za ćwiartki i sztandary – po 50 za każde, za generała - 100
- Rozgrywamy 3 bitwy po 6 tur każda (kiedy końzy się czas dla rundy dogrywamy obecnie trwająca i liczymy punkty).
- Rzucamy raz na rozpoczęcie lub wybór strony, ten kto ma więcej wybiera. Rozpoczynający wystawia pierwszy oddział.
Proszę każdego uczestnika o posiadanie rozpiski do wglądu dla sędziego lub po bitwie dla rywala. Gramy na tajnych rozpiskach, oznacza to, że gracz nie ma obowiązku oznajmiać przed starciem, jakie oddziały wystawi, a podczas jego trwania, jakimi magicznymi przedmiotami dysponuje. Natomiast musi określić czy posiada w oddziale sztandar, muzyka lub championa. No i rzecz jasna co to za oddział.
Proszę w miarę możliwości przynosić miarki i kości, chociaż dotychczas nie było z tym najmniejszego problemu. I błagam, szczególnie Ciebie Dydu - pilnujmy swoich kart z wynikami
Regulamin parówki:
Wklejam już tutaj, ale zrobię dla niej osobny temat po weekendzie.
Moja propozycja (chociaż jeśli będą mocne protesty możemy od tego odstąpić):
Robimy jedną armię dla pary na 1500pts. Obie armie mają do wykorzystania limit 750pts (dozwolone przeniesienie do 5pts z niedoboru jednej do drugiej, a więc jeden np. 745 a drugi 755), przy czym jedna dysponuje jednym bohaterem i rarem a druga dwoma bohaterami. Obie strony muszą wystawić po jednym corze. Specjale limit 3 do podziału 2-1 w dowolny sposób.
Limit magii 8 levelli.
- Nie można korzystać z armii z tyłu podręcznika (dozwolone Sacred Hosts u Lizardmenów)
- Dogs of War mogą brać tylko armie, które mają to uwzględnione w podręczniku
- Nie można korzystać z Regiments of Renown, za wyjątkiem armii Dogs of War
- sojusz wystawia dwóch generałów (każdy dla swojej armii, za każdego 100 VP)
- maksymalnie jeden BSB na sojusz - profity z niego czerpią jednostki obu armii
- nie moną dołączać herosów do sojuszniczych oddziałów
- oddziały sojusznicze panikują się nawzajem
- Magia ograniczona do 8 leveli (bound spell traktuje się jako 1 lvl, w armii Tomb Kings of Khemri - Liche = 2 lvl, Prince = 1 lvl, w armii Skavenów - Warlock Engineer z Supercharged WP Accumulator oraz Upgreaded Warp-Energy Condenser = 2 lvl, Warlock Engineer bez nich = 1 lvl)
- Casting Pool - bazowo 2 na cały sojusz
- Dispel Pool - bazowo 2 na cały sojusz (wyjątek - sojusz z Dwarfami = 3 kostki)
- nie można rzucać czarów na sojusznicze jednostki
- Punkty za ćwiartki i sztandary – po 50 za każde, za generała - 100
- Rozgrywamy 3 bitwy po 6 tur każda (kiedy kończy się czas dla rundy dogrywamy obecnie trwająca i liczymy punkty).
- Rzucamy raz na rozpoczęcie lub wybór strony, ten kto ma więcej wybiera. Rozpoczynający wystawia pierwszy oddział.
Należy grać w parze, nie ma możliwości grania samemu. Sojusze tych samych armii dozwolone w szczególnych sytuacjach, ale naprawdę wolałbym nie (ze względu na różnorodność). Czekam na opinie.
W obu turniejach wprowadzimy punkty za malowanie, ale najpierw zastanowię się jak to zrobić. Jeśli ktoś ma dobre pomysły to proszę o PW.
Wklejam już tutaj, ale zrobię dla niej osobny temat po weekendzie.
Moja propozycja (chociaż jeśli będą mocne protesty możemy od tego odstąpić):
Robimy jedną armię dla pary na 1500pts. Obie armie mają do wykorzystania limit 750pts (dozwolone przeniesienie do 5pts z niedoboru jednej do drugiej, a więc jeden np. 745 a drugi 755), przy czym jedna dysponuje jednym bohaterem i rarem a druga dwoma bohaterami. Obie strony muszą wystawić po jednym corze. Specjale limit 3 do podziału 2-1 w dowolny sposób.
Limit magii 8 levelli.
- Nie można korzystać z armii z tyłu podręcznika (dozwolone Sacred Hosts u Lizardmenów)
- Dogs of War mogą brać tylko armie, które mają to uwzględnione w podręczniku
- Nie można korzystać z Regiments of Renown, za wyjątkiem armii Dogs of War
- sojusz wystawia dwóch generałów (każdy dla swojej armii, za każdego 100 VP)
- maksymalnie jeden BSB na sojusz - profity z niego czerpią jednostki obu armii
- nie moną dołączać herosów do sojuszniczych oddziałów
- oddziały sojusznicze panikują się nawzajem
- Magia ograniczona do 8 leveli (bound spell traktuje się jako 1 lvl, w armii Tomb Kings of Khemri - Liche = 2 lvl, Prince = 1 lvl, w armii Skavenów - Warlock Engineer z Supercharged WP Accumulator oraz Upgreaded Warp-Energy Condenser = 2 lvl, Warlock Engineer bez nich = 1 lvl)
- Casting Pool - bazowo 2 na cały sojusz
- Dispel Pool - bazowo 2 na cały sojusz (wyjątek - sojusz z Dwarfami = 3 kostki)
- nie można rzucać czarów na sojusznicze jednostki
- Punkty za ćwiartki i sztandary – po 50 za każde, za generała - 100
- Rozgrywamy 3 bitwy po 6 tur każda (kiedy kończy się czas dla rundy dogrywamy obecnie trwająca i liczymy punkty).
- Rzucamy raz na rozpoczęcie lub wybór strony, ten kto ma więcej wybiera. Rozpoczynający wystawia pierwszy oddział.
Należy grać w parze, nie ma możliwości grania samemu. Sojusze tych samych armii dozwolone w szczególnych sytuacjach, ale naprawdę wolałbym nie (ze względu na różnorodność). Czekam na opinie.
W obu turniejach wprowadzimy punkty za malowanie, ale najpierw zastanowię się jak to zrobić. Jeśli ktoś ma dobre pomysły to proszę o PW.
Nasza propozycja punktów za malowanie:
Cała armia pomalowana 5pkt. (minimum trzy kolory), 50% 3pkt., mniejsza część 1pkt. Podstawki wymodelowane kolejne 1-2pkt. plus 1-3kt. za ogólne wrażenie armii. Sędziego już wybraliśmy, stawi się. Co Wy na to?
Cała armia pomalowana 5pkt. (minimum trzy kolory), 50% 3pkt., mniejsza część 1pkt. Podstawki wymodelowane kolejne 1-2pkt. plus 1-3kt. za ogólne wrażenie armii. Sędziego już wybraliśmy, stawi się. Co Wy na to?
- slyslaysson
- Mudżahedin
- Posty: 230
- Lokalizacja: Kraków
Jestem zdecydowanie przeciwny ocenie malowania.
Zwłaszcza, że spora część armii nie jest własnoręcznie malowana przez gracza, tylko na zamówienie. Argument, że trzeba docenić, to iż gracz wydał kupę kasy na malarza do mnie nie przemawia, bo to już nie jest hobbystyka.
Lepiej wprowadzić wymóg posiadania pomalowanej armii. Na początek np. w 50%, a później podnosić próg.
PS. Chyba sam zatrudnię malarza, bo nie mam ani zdolności, ani czasu na pomalowanie moich figurek. Zainteresowanych (Kraków i okolice) proszę o kontakt na turniejach lub na pm.
Zwłaszcza, że spora część armii nie jest własnoręcznie malowana przez gracza, tylko na zamówienie. Argument, że trzeba docenić, to iż gracz wydał kupę kasy na malarza do mnie nie przemawia, bo to już nie jest hobbystyka.
Lepiej wprowadzić wymóg posiadania pomalowanej armii. Na początek np. w 50%, a później podnosić próg.
PS. Chyba sam zatrudnię malarza, bo nie mam ani zdolności, ani czasu na pomalowanie moich figurek. Zainteresowanych (Kraków i okolice) proszę o kontakt na turniejach lub na pm.
Ja osobiscie uwazam ze punkty za malowanie jest slussz mnie to zmotywowalo do pomalowania armii, do konwersjii. Co do oceny malowania
to dal bym 4 za ilosc procentowa
3 za podstawki ( sle zeby byly jakies ciekawsze nie tylko za ich zrobione.
3 za konwersje
co daje nam 10 i to moze namieszac w rankingu
ps. jesten chory wiec moje miejsce na 1500 jest wolne sory ze nie przyjde
to dal bym 4 za ilosc procentowa
3 za podstawki ( sle zeby byly jakies ciekawsze nie tylko za ich zrobione.
3 za konwersje
co daje nam 10 i to moze namieszac w rankingu
ps. jesten chory wiec moje miejsce na 1500 jest wolne sory ze nie przyjde
Sławku - wydaje mi się, że maks 10pkt to nie jest jakaś przesada. Zwróć zresztą uwagę, że 5pkt. dostaje każda w całości pomalowana armia, niekoniecznie pięknie, a jeśli ktoś zrobił sobie podstawki, nawet po swojemu to dostaje jeszcze jeden punkt. W ten sposób traci do tego, który tak jak piszesz, zaniósł figsy malarzowi 4 pkt. Wydaje mi się, że jest to lepszy pomysł niż rzygnowanie z tych punktów. Moje szanse one też zmniejszają bo też nie mam czasu na malowanie figsów;-)
gram WEWpisani na 12 IV (solówka 1500pts):
1. Michał Rdzanek
2. Remus
3. Gremlin
4. Dydu - WE
5. Przemek Szwed - OK
6. Ja - WE
7. Charki
8. Sławek Wysocki WE
9. Paweł Stachowski Dwarves
10. Gremlin
11. Butan VC
12. Karl
13. Kosa WE
14. Cinek Imperium
-----------------------------
15. Oskar HE
16. Raptor
-----------------------------
17. Wiewiór OiG
Nie musicie mnie wpisywac podwójnie, bo mimo iz bym bardzo chciał to sie nie rozdwoje ; )). Ponadto Malowanie 4+3+3/5+2+3 imo jest ok. Widze ze bedzie sporo "ciekawych" mirrorów WE... :PP
Kosa mam nadzieje ze przybedziesz ^^, a nie tak jak zawsze xD
Ostatnio zmieniony 9 kwie 2008, o 13:12 przez Gremlin, łącznie zmieniany 1 raz.
Myślę, że w pierwszej rundzie tradycyjnie dolosuję rywali do WE
Poprawiłem podwójny wpis a ramka pokazywała, kto zagra na pewno, kto na 90%, a kto może mieć z tym kłopot przy dobrej frekwencji. W tym momencie mamy 16 osób, więc 8 stołów na raz - nasz maks. Oj może być tłoczno.
Aha, wpisowe 10pln, wygrany bierze 50%, 2ie miejsce 30%, 3ie 20%. Do przeznaczenia na zamówienie u nas z upustem 10%, czyli jak ostatnio, ale z większą demokratyzacją nagród;-)
Pełny regulamin w pierwszym poście tematu.
Poprawiłem podwójny wpis a ramka pokazywała, kto zagra na pewno, kto na 90%, a kto może mieć z tym kłopot przy dobrej frekwencji. W tym momencie mamy 16 osób, więc 8 stołów na raz - nasz maks. Oj może być tłoczno.
Aha, wpisowe 10pln, wygrany bierze 50%, 2ie miejsce 30%, 3ie 20%. Do przeznaczenia na zamówienie u nas z upustem 10%, czyli jak ostatnio, ale z większą demokratyzacją nagród;-)
Pełny regulamin w pierwszym poście tematu.
Super - weź od razu dwa na wszelki wypadek