dlaczego ciagle powtarzasz bledny i niepotwierdzony poglad ze to magiczne przedmioty skor jasno widac ze nimi nie sa. Moze dasz mi jakis cytat albo cos ? Bo nikt tutaj nie neguje faktu ze magicznych sztandarow normalnie nie mozna powtarzacScimitar pisze:Nie szukajcie dziury w całym - dla mnie, jeżeli nie ma specyfikacji, że coś może się powtarzać lub, że można brać kilka (jak np. stare gifty u demonów), to traktuje się to jak itemy każde inne. To że się inaczej nazywa, to nic.
BTW - ten pancerz co daje 3+ sava to rozumiem, że nie może się kumulować z np. savem od juggera ?? no bo nie dopisali, że may be combined ... ?? wiec koles na juggerze uzywa lepszego sava, czyli 3+, zamiast 4+ ??

BTW A ten pancerz co daje na 3+ sava to nie pancerz tylko gift ktory daje takiego AS + specjalne zasady wiec oczywiscie ze sie sumuje bo czemu by nie wkoncu to nie zbroja
