Pare noobowskich pytań.
Moderator: Afro
Ale na 7+ w mojej turze, czy na 7+ i w mojej i w ogrzej fazie magii?
bo w booku pisze coś takiego:
An opponent may dispel any Gut magic spell in his own Magic phase as thought it was a RiP spell ... witch a Power lvl of 7
Natomiast w erracie pisze, że jeśli zostaną mi jakieś DD pod koniec ogrzej fazy magii to moge rozpraszać RiPy na 7+, jeśli te były rzcane w poprzednich turach.
Czyli jeśli ogrzy szaman rzuci jakikolwiek czar to rozpraszam go w tej turze na tyle ile wykulał na kosciach?
bo w booku pisze coś takiego:
An opponent may dispel any Gut magic spell in his own Magic phase as thought it was a RiP spell ... witch a Power lvl of 7
Natomiast w erracie pisze, że jeśli zostaną mi jakieś DD pod koniec ogrzej fazy magii to moge rozpraszać RiPy na 7+, jeśli te były rzcane w poprzednich turach.
Czyli jeśli ogrzy szaman rzuci jakikolwiek czar to rozpraszam go w tej turze na tyle ile wykulał na kosciach?
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
ostatnie pytanie : TAK
a reszta jak to z RiP bywa ...w swojej turze i swoim castem
a reszta jak to z RiP bywa ...w swojej turze i swoim castem
niegalahar pisze:Ja mam takie pytanie. Czy Ironi dostają -1 do save gdy używają GW? Mają wtedy -4 do save?
tyle co ogr wyrzucil w momencie casta lub 7 i wiecej w pozniejszych fazach. Czy li na koniec fazy magii przeciwnika i swojej.Ogrzy szamani rzucają swoje czary tak jak większość pozostałych w świecie WH magów, czyli: np Butcher generuje 2 kosci i może rzucić tyle czarów (max na 2 kościach) na ile starczy mu tych kości + z puli ogólnej? I te czary rozprasza się wyrzucając tyle samo lub więcej a w turze przeciwnika trzeba uzyskać 7 lub więcej?
Od pewnego czasu dręczy mnie pytanie:
Czy zasada z podręcznika, że 5 cali od sojuszniczej jednostki składającej się z więcej niż 5 modeli nie można strzelać do ogrzych postaci?
Graliśmy zawsze z tą zasadą, jednak na turnieju jakiś czas temu Młody powiedział, że ta zasada została wycofana dawno temu. Jak to jest?
Tak, jestem noobem i mam polskiego booka
Czy zasada z podręcznika, że 5 cali od sojuszniczej jednostki składającej się z więcej niż 5 modeli nie można strzelać do ogrzych postaci?
Graliśmy zawsze z tą zasadą, jednak na turnieju jakiś czas temu Młody powiedział, że ta zasada została wycofana dawno temu. Jak to jest?
Tak, jestem noobem i mam polskiego booka
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
wraz z wycofaniem w 7 edycji zasady proxymity zasada odnośnie naszych herosów także została wycofana niestety
No to lipa strzaszna :/ Ale ok, dzięki.
I jeszcze jedno pytanko, jakie wymiary podstawek mają ogrzy herosi? Bo ja swoich mam jako tako skonwertowanych i mają podstawki 4x4cm, jednak u znajomego widziałem ostatnio Butchera z podstawką 5x5cm (do Mordheima, jednak mówił, że kupował normalnego z GW i była dołączona do niego właśnie taka podstawka).
I jeszcze jedno pytanko, jakie wymiary podstawek mają ogrzy herosi? Bo ja swoich mam jako tako skonwertowanych i mają podstawki 4x4cm, jednak u znajomego widziałem ostatnio Butchera z podstawką 5x5cm (do Mordheima, jednak mówił, że kupował normalnego z GW i była dołączona do niego właśnie taka podstawka).
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
z tego co się orientuje:P to tylko hunter ma 5x5 reszta ma 4x4 oczywiście nie licząc special characterów którzy są na rydwanówkach
- FIFI (_!_)
- Chuck Norris
- Posty: 516
- Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!
strzelają na 12", ilość rzutów za każdego leada określa kostka artyleryjska(na missfire oddzial otrzymuje k6 hittow z sila 4), później rzuca się za trafienie tyloma kostkami ile wypadlo na kostkach art. lecz nie stosuje sie kar za daleki zasięg, ruch i multipla, to co trafiło ma siłę 4 i armour piercing!;] mają BS 3;/ osobiście zadko ich uzywam bo za drodzy i muszą trafiać aha i omal bym zapomniał jeżeli wystrzelą to muszą (jeżeli chcą wystrzelić ponowmnie) się nie ruszać w następnej turze!
- Kedziorson
- Masakrator
- Posty: 2219
- Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=222160#222160
wypowiedzcie się na moje pytania...są na dole strony
wypowiedzcie się na moje pytania...są na dole strony
Pytanie 1: Tak, ogrze oddziały w BTB w combacie dostają Aura of Frost. Wyjątkiem są yethee z innych oddziałów, aura się nie stackuje.Kedziorson pisze:http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?p=222160#222160
wypowiedzcie się na moje pytania...są na dole strony
Pytanie 2: Nie. Po pierwsze Beastkiller to nie przedmiot, a zdolność (Big Name), a dotyczny samego tyranta. Chyba, że chodzi Ci o coś innego, ale nie ma takiego przedmiotu u ogrów
Pozdrawiam
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Jak nazywa się wulkan, do którego pielgrzymki odbywają ogry?
- Corvus Albus
- Kretozord
- Posty: 1960
- Lokalizacja: Włocławek - Klub Fantasy "FENIX"
Nie nie już znalazłem Ognista Paszcza.
Mam zamiar przetestowac Ogry w ramach zastanawiania sie nad wyborem drugiej armii, i mam kilka pytan odnosnie zdolnosci ktorych opisu brak w army builderze:
1. Jak dziala Cold Aura Yethi?
2. Czy wszystkie ogry maja Cluby zamiast zwyklych hand weapons i w zwiazku z tym nie dostaja dodatkowego +1 przy uzywaniu fista jako tarczy?
3. Z tego co pamietam to leadbelcherzy musza po strzale przeladowac bron. Jak to dziala? I czy ich bron jest move and fire? Czy maja minusy za daleki zasieg, poruszanie sie itd. ?
4. Jaka sile ma strzal z katapulty ogrow? I jaki template uzywa?
5. Jak dziala zasada huntera dotyczaca tygrysow?
Dzieki z gory za odpowiedzi!
1. Jak dziala Cold Aura Yethi?
2. Czy wszystkie ogry maja Cluby zamiast zwyklych hand weapons i w zwiazku z tym nie dostaja dodatkowego +1 przy uzywaniu fista jako tarczy?
3. Z tego co pamietam to leadbelcherzy musza po strzale przeladowac bron. Jak to dziala? I czy ich bron jest move and fire? Czy maja minusy za daleki zasieg, poruszanie sie itd. ?
4. Jaka sile ma strzal z katapulty ogrow? I jaki template uzywa?
5. Jak dziala zasada huntera dotyczaca tygrysow?
Dzieki z gory za odpowiedzi!
1.każdy wróg w ciebie atakujący ( w yeti) który styka się podstawką z toba ma -1do trafienia . Jeżeli atakujesz yeti i np:bulsami i bulsi też stykają się z yeti mają -1 do trafienia we wroga bo jest im zimno
2.Tak wszystkie mają cluby , dostają jak mają fista .Club działa jak h weapon .
3.Działą to tak , że jeżeli strzelisz musisz następna turę nic nimi nie robić bo muszą oni naładować .Tak ich broń jest move OR fire nie maja minusów , ale nie mogą po ruchu strzelać.
4.siła 3 killing blow ,, duże ciacho .
5.no tygrysy z nim biegają maja skirimsh , on może je spuścić i bedą jako wolna jednostka .
2.Tak wszystkie mają cluby , dostają jak mają fista .Club działa jak h weapon .
3.Działą to tak , że jeżeli strzelisz musisz następna turę nic nimi nie robić bo muszą oni naładować .Tak ich broń jest move OR fire nie maja minusów , ale nie mogą po ruchu strzelać.
4.siła 3 killing blow ,, duże ciacho .
5.no tygrysy z nim biegają maja skirimsh , on może je spuścić i bedą jako wolna jednostka .
Nieprawda. Mogą ruszyć się i strzelać. Efektywny zasięg 18" (6" ruchu + 12" strzału). Tylko żeby przeładować muszą stać._SkaVen_ pisze:3.Działą to tak , że jeżeli strzelisz musisz następna turę nic nimi nie robić bo muszą oni naładować .Tak ich broń jest move OR fire nie maja minusów , ale nie mogą po ruchu strzelać.
Nieprawda. Tygrysy tworzą zwykły oddział z hunterem - żaden skirmish - stoją po bokach Huntera. A jak się odłączą (wypuszczone do szrży, albo do pogoni) tworzą 2 modelowy oddział Fast Cavalery5.no tygrysy z nim biegają maja skirimsh , on może je spuścić i bedą jako wolna jednostka .