2k OnG
2k OnG
Wszyscy sie tak podniecaja szamanem na wyvernie, ze w koncu poczulem potrzebe potestowac zawodnika.
Orc Great Shaman @ 505 Pts
Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Shaga's Screamin' Sword [50]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Waaagh! Paint [10]
Wyvern @ [200] Pts
Black Orc Big Boss @ 147 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Nibbla's Itty Ring [20]
Martog's Best Basha [15]
Collar of Zorga [5]
Boar
Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Horn of Ugrok [40]
2 Snotlings @ 40 Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
20 Savage Boyz @ 190 Pts
Frenzy; Choppa; Warpaint; FCG
25 Night Goblins @ 104 Pts
Shield; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
25 Night Goblins @ 129 Pts
Shortbow; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
3 Squig Herd @ 90 Pts
3 Squig Herd @ 90 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
2x Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 10 + 2 boundy
Dispel Pool: 6 + 2 scrolle
Models in Army: 140
Total Army Cost: 2000
Z bitew:
Ogry - 20:0 do przodu
WE - 9:11 (zaszarzowalem wrona na glade guardow, przegralem o muzyka, zagonili - zdaza sie)
DoW - 15:5
Lacznie 2 miejsce na lokalu zajalem, wiec przyzwoicie. Wlasciwie snoty moglbym wywalic za dodatkowego fanatyka+np muzykow na fastach, reszta raczej spelnila moje wymagania
Tylko power stonow na orku brak..
jakies uwagi?
Orc Great Shaman @ 505 Pts
Magic Level 4; Big Waagh; Choppa
Shaga's Screamin' Sword [50]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Waaagh! Paint [10]
Wyvern @ [200] Pts
Black Orc Big Boss @ 147 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Nibbla's Itty Ring [20]
Martog's Best Basha [15]
Collar of Zorga [5]
Boar
Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Horn of Ugrok [40]
2 Snotlings @ 40 Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 65 Pts
Spear; Light Armour
20 Savage Boyz @ 190 Pts
Frenzy; Choppa; Warpaint; FCG
25 Night Goblins @ 104 Pts
Shield; Musician
1 Fanatic @ [25] Pts
25 Night Goblins @ 129 Pts
Shortbow; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
3 Squig Herd @ 90 Pts
3 Squig Herd @ 90 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
2x Doom Diver @ 80 Pts
Casting Pool: 10 + 2 boundy
Dispel Pool: 6 + 2 scrolle
Models in Army: 140
Total Army Cost: 2000
Z bitew:
Ogry - 20:0 do przodu
WE - 9:11 (zaszarzowalem wrona na glade guardow, przegralem o muzyka, zagonili - zdaza sie)
DoW - 15:5
Lacznie 2 miejsce na lokalu zajalem, wiec przyzwoicie. Wlasciwie snoty moglbym wywalic za dodatkowego fanatyka+np muzykow na fastach, reszta raczej spelnila moje wymagania
Tylko power stonow na orku brak..
jakies uwagi?
horn cos dzialal?
ja bym tam wlozyl po 1 grzybie na szamana...ost doceniam ten aspekt-magia staje sie stabilniejsza choc gobliny czasami naprawde pokazuja co to znaczy "brain bursta"
-wlocznie na savage->nawet jak wymachuja zapalkami z 3S to i tak i tak soc moga zdzialac(choc faktycznie troche drozej jest)
ja bym tam wlozyl po 1 grzybie na szamana...ost doceniam ten aspekt-magia staje sie stabilniejsza choc gobliny czasami naprawde pokazuja co to znaczy "brain bursta"
-wlocznie na savage->nawet jak wymachuja zapalkami z 3S to i tak i tak soc moga zdzialac(choc faktycznie troche drozej jest)
w savagach w domysle stoi general i 2 szamanow.. wole zeby nie walczyli z niczym mimo wszystko
horn na ogry i DoW daje rade (na kazda armie bez MR - czyli poza WE i breta prawie wszystkie)
grzybki niby fajne.. ale scrolla za grzyba nie zamienie. a jedyny sensowny rozklad to by bylo 2x scroll i grzyb per mag; czyli o jednego bounda mniej
horn na ogry i DoW daje rade (na kazda armie bez MR - czyli poza WE i breta prawie wszystkie)
grzybki niby fajne.. ale scrolla za grzyba nie zamienie. a jedyny sensowny rozklad to by bylo 2x scroll i grzyb per mag; czyli o jednego bounda mniej
Najważniejsza zmiana, to ring na duzego szamana
Zamiast waagh painta. Obowiązkowo.
Często masz wtedy 2 eadbuty na jednym kolesiu, który bardzo latwo łapie LoS do czego chce. Zabilem w ten sposób sporo herosów. To imo najwazniejszy item na szamanie na wyvernie. Spróbuj, a napewno się przekonasz.
Druga sprawa to speary na savage boyzach. Punkty się na to powinny znaleźc, jak zrobisz roszady w itemach po daniu ringa na lorda.
Pozdr!
Zamiast waagh painta. Obowiązkowo.
Często masz wtedy 2 eadbuty na jednym kolesiu, który bardzo latwo łapie LoS do czego chce. Zabilem w ten sposób sporo herosów. To imo najwazniejszy item na szamanie na wyvernie. Spróbuj, a napewno się przekonasz.
Druga sprawa to speary na savage boyzach. Punkty się na to powinny znaleźc, jak zrobisz roszady w itemach po daniu ringa na lorda.
Pozdr!
Waaagh painty to bardzo mila rzecz.. koles w CC z maszynami/smieciami jest wbrew pozora czesto, czery 3,4,5,6 moze wtedy ciagle rzucac.
chociaz nie watpie ze ring by mu nie zaszkodzil. wtedy horn moze isc na generala, a szamani faktycznie po 2grzyby i scrolla nosic..
chociaz nie watpie ze ring by mu nie zaszkodzil. wtedy horn moze isc na generala, a szamani faktycznie po 2grzyby i scrolla nosic..
A jak Ci się sprawdzali NG z łukami? Bo ja się zawsze zastanawiam wrzucać, nie wrzucać (ten ich mizerny zasięg) i kończy się to tak, że zostaja na półce
Co do rozpiski - kolejna osoba polecająca szamana na wronie... Chybą będzie trzeba odłożyć na figurkę
Co do rozpiski - kolejna osoba polecająca szamana na wronie... Chybą będzie trzeba odłożyć na figurkę
NG z lukami sa IMO rownie ok jak NG bez lukow w tej formie - czesto przeciwnik ma oddzialy o sile 5 lub wiecej gdzie posiadanie tarcz nam totalnie nic nie daje.. a tak giganta postrasza, fasta maja szanse ustrzelic, z S&S wbic ranke na czyms - nie wypadaja wcale gorzej od tarczownikow
no szaman na wronie ma potencjal (herszt na wronie tez oddzialow od frontu nie lamie, od tylu/boku nie wypada duzo lepiej niz szaman.. do niszczenia machin i fastow nadaja sie idealnie tak samo), ale sam jeszcze musze potestowac chlopaka. Chociaz wstepnie juz wyverne 5edycyjna dostal, a warbossa na 6stke przeniose jak tylko malarza jakiegos znajde zacnego
no szaman na wronie ma potencjal (herszt na wronie tez oddzialow od frontu nie lamie, od tylu/boku nie wypada duzo lepiej niz szaman.. do niszczenia machin i fastow nadaja sie idealnie tak samo), ale sam jeszcze musze potestowac chlopaka. Chociaz wstepnie juz wyverne 5edycyjna dostal, a warbossa na 6stke przeniose jak tylko malarza jakiegos znajde zacnego
taaaoczopek pisze:jesli chodzi o maga na wywernie to nie lepiej dać mu freenzy? dodtakowy atak dla maga i wywerny ward na 6+ i do tego różdzka ze za kazdy zakończony powodzeniem atak test ld, albo śmierć??
you are snikky as goblinz
very snikky as food for orkz
Już lepszym pomysłem byłaby glupota.
przynajmniej nie stracisz szamana tak szybko
gram podobnie, tylko że z innym zestawem speciali. shaman na wronie jest zajebisty:P teraz w dobie VC dobrą opcją będzie skullwand +1A, chociaż waaghpaint to też dobra opcja, tylko niestety wszystko sie nie zmieści bo ward to jednak chyba musi być.
Nie lepiej by dać 2 charioty zamiast herdów? albo hoppersów jakichś?
Nie lepiej by dać 2 charioty zamiast herdów? albo hoppersów jakichś?
jak najbardziej się zgadzam.Charki pisze:jedyny sluszny rozkald to skrol i 2 grzyby per szaman
frenzy oznacza ze latwo szamana wyciagnac i rozwalic.
a on ma terroryzowac, rzucac czary a walczyc tylko z fastami/maszynami/jako wsparcie.
nie lubie rydwanow (chyba ze mam herosow na rydwanach i opieram cala koncepcje na ofensownej szybkiej armii).. hoppersi maja sens w ofensie tylko IMO.
te herdy to super sprawa - zatrzymuja, umieja ugryzc, strasza, a kosztuja b niewiele. koncepcja 2x3 herdy bardzo ladnie sie sprawdzila, mysle ze na gole 2k w semi-defensie ciezko lepiej te sloty zapelnic
a on ma terroryzowac, rzucac czary a walczyc tylko z fastami/maszynami/jako wsparcie.
nie lubie rydwanow (chyba ze mam herosow na rydwanach i opieram cala koncepcje na ofensownej szybkiej armii).. hoppersi maja sens w ofensie tylko IMO.
te herdy to super sprawa - zatrzymuja, umieja ugryzc, strasza, a kosztuja b niewiele. koncepcja 2x3 herdy bardzo ladnie sie sprawdzila, mysle ze na gole 2k w semi-defensie ciezko lepiej te sloty zapelnic
IMO herd jest o niebo lepszy od hoopków. Za 90pts dostaje się CR za 2 szeregi, w ataku mało która piechota ich zatrzyma, w obronie też się odgryzą, nie wystrzela się ich, a sposób w jaki umierają daje przeciwnikowi do myślenia.
Co do frenzy dla wiwerny - zgadzam się z przedmówcami, równie dobrze można tej jedostki wcale nie wystawiać bo chyba nawet laik wiedziałby jak coś takiego wykorzystać.
Co do frenzy dla wiwerny - zgadzam się z przedmówcami, równie dobrze można tej jedostki wcale nie wystawiać bo chyba nawet laik wiedziałby jak coś takiego wykorzystać.