![Obrazek](http://i218.photobucket.com/albums/cc282/szmajson/mb2008.jpg)
MASTER BLASTER 2008
Ranga turnieju: MASTER
Czas i miejsce: 24-25 maja 2008. I LO ul.Puszkina Gorzów Wlkp. Polska
Format turnieju: 2350p
Wymogi dopuszczenia do turnieju:
CAŁKOWICIE POMALOWANA ARMIA
Stoły i makiety: Gramy na stołach 72x48 cali. Makiety będą ustawione przez sędziów - na stołach będą przyklejone mapki z rozstawieniem makiet. Kliknij tu by zobaczyć makiety i ich zasady.
UWAGA! Mogą pojawić się nowe makiety. Więc warto sprawdzić pdfa przed turniejem.
Rozpiski: Rozpiski należy wysłać na rogaty-szczur@o2.pl do 22.05.2008r włącznie. Osoby które przysłały rozpiski w wyznaczonym czasie otrzymają +4p do klasyfikacji ogólnej. Rozpiski najlepiej przesyłać w formacie *.RST lub *html (Army Builder) ewentualnie excel. Podczas zgłaszania rozpiski prosimy o podanie Imienia, Nazwiska, Klubu, NR ID - patrz http://www.ligawfb.prv.pl/ Miasta oraz telefonu kontaktowego; gg; maila itd.
Wjazd: 30zł - opłata przy zapisach.
Sędziowie:
Sędzia Głowny Techniczny - Piotr "Szmaja" Szmajewski
(GG:3148047; tel: +48600702751; piotr_szmajewski@o2.pl)
Sędzia Główny - Marek "Buszman" Buszkiewicz
(GG:4654136; tel: +48604446631; buszman@o2.pl)
Sędzia - Andrzej "Jerzyn" Jarzyna
(GG:7250027; tel: +48513673428; absinthus@o2.pl)
Sędzia - empty
Sędzia (malowanie) - Sławek "Sławol" Borysowski
(GG:10041638; tel: +48692606747; slawol_b@poczta.fm)
Zasady wystawienia: Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (zabrania się jednak wystawiania w armiach dział z DoW) - KLIKNIJ TU BU ZOBACZYĆ UŚCIŚLENIA
Obowiązują zasady 7ed. + uściślenia sędziowskie
Ilość bitew: Gramy 5 bitew, każda 6 tur lub 3 godziny.
Gramy według poniższego rozkładu:
Sobota
9:30 - 10:45 Zapisy
11:00 - 14:00 Bitwa pierwsza
14:30 - 17:30 Bitwa druga
18:00 - 21:00 Bitwa trzecia
Niedziela
8:30 - 11:30 Bitwa czwarta
12:00 - 15:00 Bitwa piąta
15:15 - 15:30 Zakończenie imprezy
Ocena hobbystyczna: W trakcie turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii. Zdobyte punkty zostaną doliczone do rankingu głównego i będą miały wpływ na wyniki końcowe.
Ocena armii:
a) Dokładność pomalowania armii - Stopniowane (od 0 do 5)
b) Podstawki. Stopniowane (od 0 do 5)
c) WYSIWYG - czyli zgodność armii z rozpiską. Stopniowane (0 do 5)
d) Konwersje/Unikalność stopniowane (od 0 do 5)
e) WOW - Stopniowane (od 0 do 3)
f) Rozpiska. Stopniowanie (od 0 do 2)
Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy. Do zdobycia 15 punktów zaliczanych do klasyfikacji ogólnej. Pytania będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.
Punkty: Maksymalna ilość punktów do zdobycia podczas turnieju wynosi: 100 z bitew + 25 z oceny hobbystycznej + 15 z testu wiedzy + 4 za wysłanie w terminie rozpiski. (Łącznie 144p)
Dodatkowe kategorie:
- Gracz Fair Play - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzcę wyznaczają gracze i sędziowie.
- Powergamer turnieju i klimaciarz turnieju - Kategorie nie wpływające na klasyfikację w turnieju. Zwycięzców wyznaczają gracze i sędziowie.
Duże punkty z bitew:
Punkty liczymy zgodnie z podaną poniżej tabelką.
Różnica małych punktów Duże punkty
0-200 10-10
201-400 11-9
401-600 12-8
601-800 13-7
801-1000 14-6
1001-1200 15-5
1201-1400 16-4
1401-1600 17-3
1601-1800 18-2
1801-2000 19-1
2001+ 20-0
Scenariusze:
Bitwa Scenariusz
Pierwsza Standard Battle
Druga Pay 4 Ur Life
Trzecia Get Closer
Czwarta Since You've been gone
Piąta Standard Battle
Standard Battle
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Pay 4 Ur Life
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: W czasie bitwy, w każdej Walce Wręcz trzeba wyzywać na pojedynek oraz przyjmować (jeżeli jest to możliwe). Za zabicie przeciwnika w pojedynku (herosa/czempiona) dodatkowe +50p. (w armiach z możliwością ożywenia czempionów bonusowe +50p przyznajemy, jezeli na koniec bitwy czempion, który wcześniej został pokonany w pojedynku, jest martwy (nieważne jak zginął później).
Get Closer
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Jednostki bez bohaterów musza gonić i overrunować (chyba że mają zasadę, która na to nie pozwala np. zombie). Jednostki, które normalnie zawsze muszą gonić lub/i overrunować dodają do rzutu +D3".
Since You've been gone
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Po stracie generała wszystkie jednostki w armii otrzymują +1 do Ld (Max Ld10). Bohaterowie w armii -1LD (Min Ld2).
TEKST AKTUALIZOWANO 01.05.2008r
Wszelkie pytania proszę kierować do : rogaty-szczur@o2.pl