MASTER BLASTER 24-25.05.2008 Gorzów Wlkp.
MASTER BLASTER 24-25.05.2008 Gorzów Wlkp.
MASTER BLASTER 2008
Ranga turnieju: MASTER
Czas i miejsce: 24-25 maja 2008. I LO ul.Puszkina Gorzów Wlkp. Polska
Format turnieju: 2350p
Wymogi dopuszczenia do turnieju:
CAŁKOWICIE POMALOWANA ARMIA
Stoły i makiety: Gramy na stołach 72x48 cali. Makiety będą ustawione przez sędziów - na stołach będą przyklejone mapki z rozstawieniem makiet. Kliknij tu by zobaczyć makiety i ich zasady.
UWAGA! Mogą pojawić się nowe makiety. Więc warto sprawdzić pdfa przed turniejem.
Rozpiski: Rozpiski należy wysłać na rogaty-szczur@o2.pl do 22.05.2008r włącznie. Osoby które przysłały rozpiski w wyznaczonym czasie otrzymają +4p do klasyfikacji ogólnej. Rozpiski najlepiej przesyłać w formacie *.RST lub *html (Army Builder) ewentualnie excel. Podczas zgłaszania rozpiski prosimy o podanie Imienia, Nazwiska, Klubu, NR ID - patrz http://www.ligawfb.prv.pl/ Miasta oraz telefonu kontaktowego; gg; maila itd.
Wjazd: 30zł - opłata przy zapisach.
Sędziowie:
Sędzia Głowny Techniczny - Piotr "Szmaja" Szmajewski
(GG:3148047; tel: +48600702751; piotr_szmajewski@o2.pl)
Sędzia Główny - Marek "Buszman" Buszkiewicz
(GG:4654136; tel: +48604446631; buszman@o2.pl)
Sędzia - Andrzej "Jerzyn" Jarzyna
(GG:7250027; tel: +48513673428; absinthus@o2.pl)
Sędzia - empty
Sędzia (malowanie) - Sławek "Sławol" Borysowski
(GG:10041638; tel: +48692606747; slawol_b@poczta.fm)
Zasady wystawienia: Limited zgodnie z uściśleniami sędziowskimi (zabrania się jednak wystawiania w armiach dział z DoW) - KLIKNIJ TU BU ZOBACZYĆ UŚCIŚLENIA
Obowiązują zasady 7ed. + uściślenia sędziowskie
Ilość bitew: Gramy 5 bitew, każda 6 tur lub 3 godziny.
Gramy według poniższego rozkładu:
Sobota
9:30 - 10:45 Zapisy
11:00 - 14:00 Bitwa pierwsza
14:30 - 17:30 Bitwa druga
18:00 - 21:00 Bitwa trzecia
Niedziela
8:30 - 11:30 Bitwa czwarta
12:00 - 15:00 Bitwa piąta
15:15 - 15:30 Zakończenie imprezy
Ocena hobbystyczna: W trakcie turnieju zostanie przeprowadzona ocena armii. Zdobyte punkty zostaną doliczone do rankingu głównego i będą miały wpływ na wyniki końcowe.
Ocena armii:
a) Dokładność pomalowania armii - Stopniowane (od 0 do 5)
b) Podstawki. Stopniowane (od 0 do 5)
c) WYSIWYG - czyli zgodność armii z rozpiską. Stopniowane (0 do 5)
d) Konwersje/Unikalność stopniowane (od 0 do 5)
e) WOW - Stopniowane (od 0 do 3)
f) Rozpiska. Stopniowanie (od 0 do 2)
Dodatkowo podczas turnieju zostanie przeprowadzony test wiedzy. Do zdobycia 15 punktów zaliczanych do klasyfikacji ogólnej. Pytania będą zarówno z zasad jak i historii świata Warhammera.
Punkty: Maksymalna ilość punktów do zdobycia podczas turnieju wynosi: 100 z bitew + 25 z oceny hobbystycznej + 15 z testu wiedzy + 4 za wysłanie w terminie rozpiski. (Łącznie 144p)
Dodatkowe kategorie:
- Gracz Fair Play - Kategoria nie wpływająca na klasyfikację w turnieju. Zwycięzcę wyznaczają gracze i sędziowie.
- Powergamer turnieju i klimaciarz turnieju - Kategorie nie wpływające na klasyfikację w turnieju. Zwycięzców wyznaczają gracze i sędziowie.
Duże punkty z bitew:
Punkty liczymy zgodnie z podaną poniżej tabelką.
Różnica małych punktów Duże punkty
0-200 10-10
201-400 11-9
401-600 12-8
601-800 13-7
801-1000 14-6
1001-1200 15-5
1201-1400 16-4
1401-1600 17-3
1601-1800 18-2
1801-2000 19-1
2001+ 20-0
Scenariusze:
Bitwa Scenariusz
Pierwsza Standard Battle
Druga Pay 4 Ur Life
Trzecia Get Closer
Czwarta Since You've been gone
Piąta Standard Battle
Standard Battle
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Pay 4 Ur Life
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: W czasie bitwy, w każdej Walce Wręcz trzeba wyzywać na pojedynek oraz przyjmować (jeżeli jest to możliwe). Za zabicie przeciwnika w pojedynku (herosa/czempiona) dodatkowe +50p. (w armiach z możliwością ożywenia czempionów bonusowe +50p przyznajemy, jezeli na koniec bitwy czempion, który wcześniej został pokonany w pojedynku, jest martwy (nieważne jak zginął później).
Get Closer
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Jednostki bez bohaterów musza gonić i overrunować (chyba że mają zasadę, która na to nie pozwala np. zombie). Jednostki, które normalnie zawsze muszą gonić lub/i overrunować dodają do rzutu +D3".
Since You've been gone
Strefa rozstawienia: 12 cali od krawędzi stołu. 24 cale między strefami rozstawienia
Rozpoczęcie i rozstawienie jednostek: Przed bitwą gracze rzucają D6. Gracz z wyższym wynikiem może wybrać: strona lub rozpoczęcie. Gracz który wygra ten rzut zaczyna wystawiać się jako pierwszy.
Bonusy za ćwiartki, sztandary itd: Liczymy standardowo w każdej bitwie - czyli tak jak w podręczniku 7ed.
Zasady dodatkowe: Po stracie generała wszystkie jednostki w armii otrzymują +1 do Ld (Max Ld10). Bohaterowie w armii -1LD (Min Ld2).
TEKST AKTUALIZOWANO 01.05.2008r
Wszelkie pytania proszę kierować do : rogaty-szczur@o2.pl
Ostatnio zmieniony 1 maja 2008, o 14:28 przez Szmajson, łącznie zmieniany 3 razy.
o ja fajne scenariusze, z Kohorty mysle minimum 2 wozy pojada
Liczymy stan na koniec.Shino pisze:jak to dziala na undead?Zasady dodatkowe: W czasie bitwy, w każdej Walce Wręcz trzeba wyzywać na pojedynek oraz przyjmować (jeżeli jest to możliwe). Za zabicie przeciwnika w pojedynku (herosa/czempiona) dodatkowe +50p.
ja i Justyna bedziemy.
Szmajo tudziez sedzio od malowania - czy moglibyscie napisac dokladny system oceniania malowania? co, za co i ile?
pozdro!
F&J
Szmajo tudziez sedzio od malowania - czy moglibyscie napisac dokladny system oceniania malowania? co, za co i ile?
pozdro!
F&J
jasne ze bedaShino pisze:demony juz beda?
aby na master dopuscic dex musi in byc od 7dni w sprzedazy, premiera oficjalna to 10 maj a master jest 2 tygodnie pozniej
chodzi o oficjalna premiere
Master Blaster....
Yo Yooo
are you feeling?
Pump pump pump it up
Now, how old are you
Where is your harbor
Have many things to do
Open the door
Yes, I live so true
Without my lover
But tell me if the sky is blue
How old are you ?
MasterBlaster czyli ogień w szopie i petarda na dachu .
Liczna ekipa krakowska wybiera sie do Gorzowa w tym sławy jak Śliwka czy legendarny wrecz w Krakowie Gruby .
Yo Yooo
are you feeling?
Pump pump pump it up
Now, how old are you
Where is your harbor
Have many things to do
Open the door
Yes, I live so true
Without my lover
But tell me if the sky is blue
How old are you ?
MasterBlaster czyli ogień w szopie i petarda na dachu .
Liczna ekipa krakowska wybiera sie do Gorzowa w tym sławy jak Śliwka czy legendarny wrecz w Krakowie Gruby .
Beka na maxa
Gruby będzie?Oskar pisze:...
MasterBlaster czyli ogień w szopie i petarda na dachu .
Liczna ekipa krakowska wybiera sie do Gorzowa w tym sławy jak Śliwka czy legendarny wrecz w Krakowie Gruby .
no to i mnie nie może zabraknąć...
jeszcze jakbyscie Leoh'a ściągneli to wogóle przegięcie