
Plotki na temat army booka do 7. edycji
Moderator: Yudokuno
Z tego co pamiętam, to sami Manflayerzy mają w zasadach, że jako RoR w DE wystawiać je można jako special zamiast rare - tak więc książka do DE nie powinna nic w tej gestii zmienić.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Ciekawe czy plotki o CoK sie potwierdza.
Mam nadzieje ze nie podrozeje wiecej niz 30p
Bo teraz sa o wiele za drogie.
2A z Co - powinno byc fajne. ale nie załatwia naszej najwiekszej bolaczki wysokiego kosztu i 3T.
Panaceum na głupote - sztandar, to dla mnie IMO idiotyzm.
Przy wiekszym koszcie, i tak musze zainwestowac w sztandar magiczny, zeby pozbyc sie najgorszej zasady w wfb.
Mam nadzieje ze nie podrozeje wiecej niz 30p
Bo teraz sa o wiele za drogie.
2A z Co - powinno byc fajne. ale nie załatwia naszej najwiekszej bolaczki wysokiego kosztu i 3T.
Panaceum na głupote - sztandar, to dla mnie IMO idiotyzm.
Przy wiekszym koszcie, i tak musze zainwestowac w sztandar magiczny, zeby pozbyc sie najgorszej zasady w wfb.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Aj tam. Jak będzie jakiś inny sztandar i tak oleje antygłupi sztandar przy ld9 nie będzie za często się go oblewać a zasada na jaszczurach dodaje im smaczku swoistego. Cos jak cold one bez głupoty to jak ork bez animozjo.
taaaMurmandamus pisze:Aj tam. Jak będzie jakiś inny sztandar i tak oleje antygłupi sztandar przy ld9 nie będzie za często się go oblewać a zasada na jaszczurach dodaje im smaczku swoistego. Cos jak cold one bez głupoty to jak ork bez animozjo.
powiedz to mojej kawalerii, za kazdym razem jak oblewaja...
Tylko nie ochrypnij
9 LD to zdecydowanie za mało dla ciebiezafael pisze:taaaMurmandamus pisze:Aj tam. Jak będzie jakiś inny sztandar i tak oleje antygłupi sztandar przy ld9 nie będzie za często się go oblewać a zasada na jaszczurach dodaje im smaczku swoistego. Cos jak cold one bez głupoty to jak ork bez animozjo.
powiedz to mojej kawalerii, za kazdym razem jak oblewaja...
Tylko nie ochrypnij


Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Aż szkoda marnować punkty na taki banner. Ja bym tylko zwiększał ich siłe przebicia. Jeżeli frenzy będzie prawdą, to biorę w pierwszej kolejności. Jeśli nie, to war banner.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Mam takie same zdanie jak jankiel, jakkolwiek nie jest pewny sfrenzowany sztandar.
nawet mi nie mowScimitar pisze:9 LD to zdecydowanie za mało dla ciebiezafael pisze:taaaMurmandamus pisze:Aj tam. Jak będzie jakiś inny sztandar i tak oleje antygłupi sztandar przy ld9 nie będzie za często się go oblewać a zasada na jaszczurach dodaje im smaczku swoistego. Cos jak cold one bez głupoty to jak ork bez animozjo.
powiedz to mojej kawalerii, za kazdym razem jak oblewaja...
Tylko nie ochrypnijnawet 10ka by nie starczyła
im wiekszy LD w armii tym wieksza szansa ze go obleje
kiedys mi generał-lord na Co 3 testy oblał i w srodek lasu sie wpakował.
po bitwie armia sie go spytała gdzie byl ...
Ostatnie rumorsy jakie czytałem
wariors 3ws ??? wtf (pewnie ktos sie pomylił)
witch 4ws asf
gwardia staty jak SM i 9ld
CoK 4S
hydra regenka i 5S breath
couldron nie zajmuje zadnego slota - działa jako mount dla hag
3ws dla warriorow to bylo ironizowanie w stosunku do tego, ze witchki maja miec 4ws
RaptorJesus jest fajny, ale trochę za duży.
sa jeszcze ploty z troche pewniejszego zrodla o ap na kuszach, ale to by szaman musial powiedziec nam, czy kusznicy beda chociaz ciut lepsi na opancerzone jednostki
podobnie o zajadlosci nowych coldow i ich dodatkowym ataku...
a kociolek ma byc wlasnie mountem dla hagow i ma miec jakies wykupywane upgrade'y (moze cos jak ten corpse cart)
jest tez plota o jakims poswiecaniu przez magiczki siebie/pobliskie modele friendly w zamian za jakies powerupy i pd.

a kociolek ma byc wlasnie mountem dla hagow i ma miec jakies wykupywane upgrade'y (moze cos jak ten corpse cart)
jest tez plota o jakims poswiecaniu przez magiczki siebie/pobliskie modele friendly w zamian za jakies powerupy i pd.
RaptorJesus jest fajny, ale trochę za duży.
oj jerzyn szadawaj jakies konkretniejsze pytania a nie
np:
magia. Czy w tych czarach jest choc ziarenko prawdy ( a najlepiej 7?
)
0) 4+ generate d3+1 Power Dice, tough if not used, each of these dices will causes a St 5 hit on the Sorceress;
1) Chillwind as today, exept for +1 St;
2) Doombolt: 24" d6 St 5 hits, may gain 2 casting values, the 2nd inflicting 2d6 hits;
3) Word of Pain as today, casting value reduced;
4) Soul Thief works like a Hochland now, targeting any model within 24" and in LOS, causing a Wound without AS, that is transferred to the Sorceress;
5) new spell that puts a friendly unit into Fury, if already Furious, it confers +1A to each model, but every turn the units suffers d3 casualities, remains in play;
6) Black Horror similar to the "Pit of Shades", gains 24" of range.


magia. Czy w tych czarach jest choc ziarenko prawdy ( a najlepiej 7?

0) 4+ generate d3+1 Power Dice, tough if not used, each of these dices will causes a St 5 hit on the Sorceress;
1) Chillwind as today, exept for +1 St;
2) Doombolt: 24" d6 St 5 hits, may gain 2 casting values, the 2nd inflicting 2d6 hits;
3) Word of Pain as today, casting value reduced;
4) Soul Thief works like a Hochland now, targeting any model within 24" and in LOS, causing a Wound without AS, that is transferred to the Sorceress;
5) new spell that puts a friendly unit into Fury, if already Furious, it confers +1A to each model, but every turn the units suffers d3 casualities, remains in play;
6) Black Horror similar to the "Pit of Shades", gains 24" of range.

- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Tak sobie pomyślałem... Gdyby taki czar zerowy był to nie zarujcie tego czaru podczas walki z lizardmenami albo nie używajcie więcej niż jedna kość. Przynajmiej do użycia przez nich ichniego przedmiotu konczącego fazę magii bo to zabójstwo dla magiczek.