Pytania o DL - kwestie do uściślenia
Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
a przeciw jakiemu ostrzalowi to on ma taki wielki AS?Kensiorek pisze:...
przeciw klopom, bolcom, cannonom czy innym machinom? bo chyba z t6 raczej tylko tego moze sie obawiac?
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Pytanie- czy jak wykupię jakiegoś gifta do walki wręcz (np miecz ognisty) to muszę go zawsze użwać, czy też mogę powiedzieć w pierwszej rundzie combatu, że nie używam tego gifta tylko zwykłego hand weapona? Wiem że jest obowiązek używania magicznych broni jeśli się jakieś ma, ale w końcu gifty to nie są magiczne bronie...
Niby tak, ale halabarda też jest upgradem a możesz powiedzieć że jej nie używasz... choć pewnie masz rację, tylko nie podoba mi się że Bloodzio z ognistym mieczem nie może walczyć ze stardragonem...
co do tych pancerzy, to ja jestem za opcja scimitara, czyli ha nie kombuje sie z tymi armorami khorne'a. a co do ikon, to jednak mysle, ze moga sie powtarzac...
a co do stardragona, to jest ewidentna glupota ls i sztywne trzymanie sie literek w tekscie a nie myslenie zdroworozsadkowe.
a co do stardragona, to jest ewidentna glupota ls i sztywne trzymanie sie literek w tekscie a nie myslenie zdroworozsadkowe.
RaptorJesus jest fajny, ale trochę za duży.
A ja mam pytanie o Temptator:
Czy bohater na którego rzucono Temptator, może rzucić/przyjąć challenge i tym sposobem nie bić po swoich (wciąż byłby aut. trafiany).
No i co najpierw kusimy czy idziemy do chalenga?
Tylko modele w styku z entraping gaze nie używają liderki generał itd. To jeżeli przynajmniej jeden model nie styka się z demonem, to oddział może użyć generalskiego do Breaka?
Czy bohater na którego rzucono Temptator, może rzucić/przyjąć challenge i tym sposobem nie bić po swoich (wciąż byłby aut. trafiany).
No i co najpierw kusimy czy idziemy do chalenga?
Tylko modele w styku z entraping gaze nie używają liderki generał itd. To jeżeli przynajmniej jeden model nie styka się z demonem, to oddział może użyć generalskiego do Breaka?
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
Muker, chłopaki zaczęli m.in. o tym debatować na forum LS - a ponieważ jest jawne, to każdy może wejść i zobaczyć 

Admin-cieć: póki forum działa, jestem niewidoczny
A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl

A tak serio: rzadko bywam na forum, rzadko sprawdzam PMki. W sprawach ogólnoforumowych lepiej kontaktować się z innymi administratorami. Najlepszy kontakt ze mną to mail: tomekrs@o2.pl
Napisałem te pytania, bo właśnie na LS ich nie ma. A sprawa dla mnie lekko niejasna. (za dużo rzeczy które robi się na początku combatu)
And the ground did tremble as the king marched to war...
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
********
Dziecko jest idealnym przykładem rządów mniejszości!
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
hmmm...poprawcie mnie jeśli sie mylę.
Dysk na 1 rane, wiec jest latajacym mountem a nie monsterem?
ERGO - na dysku mozna wchodzić do oddziałow?
Dysk na 1 rane, wiec jest latajacym mountem a nie monsterem?
ERGO - na dysku mozna wchodzić do oddziałow?
umm... nie?szafa@poznan pisze:hmmm...poprawcie mnie jeśli sie mylę.
Dysk na 1 rane, wiec jest latajacym mountem a nie monsterem?
ERGO - na dysku mozna wchodzić do oddziałow?
przeciez hellsteed tez nie moze sie dolaczac do oddialow...
[szufluje RB]
- szafa@poznan
- Rulzdaemon
- Posty: 2099
przeszuflowałem.
"postaci na latajacych potworach nie moga dolaczac do oddziałów".
"wierzchowce majace 1 rane sa male i zwinne a nie grubasne jak duze wiec zasady potworow ich nie dotycza. traktuj ich jak kawalerie".
Nie widze przeszkód dysku w oddziale...hellsteada nie znam, ale imho tez moze w klocku siedziec...
"postaci na latajacych potworach nie moga dolaczac do oddziałów".
"wierzchowce majace 1 rane sa male i zwinne a nie grubasne jak duze wiec zasady potworow ich nie dotycza. traktuj ich jak kawalerie".
Nie widze przeszkód dysku w oddziale...hellsteada nie znam, ale imho tez moze w klocku siedziec...