Dwarf Armylist by Rakso The Slayer
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Dwarf Armylist by Rakso The Slayer
Witam
Przedstawiam efekt moich rozmyśleń i kontemplacji. Oto proponowany przeze mnie armylist dwarfów (powiedzmy, że edycja 7,69 ).
Lords
Lord
zostaje jaki jest
Runelor
oddajemy mu 10LD
Deamon Slayer
kosztuje 100 punktów
ma dostęp do talizmanów ale nie może wydac na nie więcej niż 35 punktów
+15 p tatuaże dające Ws 6+ przeciwko atakom o Sile mniejszej niż 5
Hero
Thane
Zostaje jaki jest
Runesmith
Zostaje jaki jest
Master Engineer
65 punktów
Dragon Slayer
ma dostep do Talizmanów za max 25 punktów
+10p tatuaże dające Ws 6+ przeciwko atakom o Sile mniejszej niż 5
Przysięgi
Przed bitwą każdy bohater może złożyć jedną Przysięgę. Przykładowo:
- Zemsta - przerzuty na trafienie i zranienie jednego wybranego przed bitwą bohatera przeciwnika
- Obrońca - bohater przysięga bronić innego bohatera lub oddziału. Jeżeli broniony przeżyje bitwę Dwarfy dostają +100 VP
- Nie okażę lęku - bohater dostaje odporność na Strach i Terror
Każda przysięga kosztuje oczywiście określoną ilość punktów.
Core
Warriors (hand weapon, light armour) - 7p/model
+1 heavy arm
+1 shield
+2 GW
+3 Update na longbeardów (longbeardzi tacy jak teraz)
Quarrellers (hand weapon, light armour, crossbow) - 10p/model
+1 heavy arm
+1 shield
+2 GW
Veteran za +12 ma BS4 zamiast A2
Thunderers (h.w., l.arm., handgun) - 13/model
+1 h. arm
+1 shield
Veteran jak wyżej
0-1 Rangers (h.w., great weapon, l. arm) - 10/model
+1 h. arm
+1 shield
+1 throwin axe
+3 update na longbeardów
zasady: scout, mountain ranger (brak kar za trudny teren, b. trudny liczy się jak trudny)
0-2 Miners (h.w., g.w., l. arm) - 10/model
+1 h. arm
+35 za ładunki wybuchowe (broń miotana, k6+1 S5 hits -3 As, wielokrotnego użytku)
prospector jak teraz ze steam drillem
Special
0-1 Hammerers
zostają jacy są
Ironbreakers (h.w., shield, gromril armour+rune of stone) - 14/model
zasady: nie tracą bonusu za shield+h.w przy atakach od boku/tyłu
0-1 Slayers
tacy jak teraz
0-1 Wild Slayers 14/model
unit size 5-10, nie mogą brać sztandaru
zasady, slayer, slayers axe, skirmish
0-1Weapon Team
4 WS, 4 T, 2 W, 2 A, heavy armour
weapon team to dwóch krzatów niosących cięższy sprzęt. Można złożyc jednostke 1-3 weapon teamów. Oddział musi się składać z tego samego typu WT. Są następujące rodzaje:
- Miotacz Płomieni - od wylotu lufy znacznik płomienia. S4, -1 As, rzuca się artyleryjką, na misfire nie strzela i trzeba rzucić k6, na 1-2 WT eksploduje
Koszt - 60/model
- CKM - zasięg 18 cali, każdy WT zadaje tyle trafien ile wypadło na artyleryjce. S4 -2 As. Na misfire losujesz (1 - WT eksploduje, 2 - WT wali po swoim oddziale, 3+ zacina się i nie strzela w tej turze)
Koszt - 60/model
- Bazooka - deklarujesz zasięg dla każdego WT (do 18 cali), dorzucasz artyleryjską i kładziesz znacznik (1 WT mały znacznik S5 -3As), przy misfire tabelka: 1-2 WT eksploduje (kładziesz znacznik na miejscu WT), 3-5 nie strzela, 6 pocisk leci tylko na połowę zasięgu.
Koszt - 60/model
Grudge Thrower, Bolt Thrower, Canon
bez zmian
RARE
Organ Gun - 125/model
może brać inżyniera za 18 punktów
Flame Canon - 140/model
może brać inżyniera za 18 punktów
Gyrocopter - 145/model
Steam Gun S4 -1 As
As 3+
za 16 punktów można zmienić pilota na Veterana
Veteran ma 5 WS i daje Ws 6+ (akrobacje lotnicze utrudniające trafienie )
możemy dokupić bomby za 15 punktów za sztuke.
Bombki zrzucamy deklarując ruch nad jednostką i deklarując w którym miejscu zrzucamy bombke. Mombka toczy się w kierunku w którym lecimy o tyle cali ile wyrzucimy na artyleryjce i eksploduje (mały znacznik, S4, -2 As). Przy misfire tabelka: 1 bombka wpada do kokpitu i wybucha, tracimy gyrosa, 2-5 bombka nie wybucha, 6 bombka leży i wybucha dopiero w następnej rundzie (przeciwnik musi uciec... dobre na strzelców z Move or Fire i machiny )
War Steam Charriot - 130
M6 T6 W3 As1+
impacty z S6
załoga to 3 inżynierów. Jeden kieruje (daje 1A S3 WS4), dwóch jest wolnych więc mogą w strzelac z pistoli (+6) lub handgunów (+6), w walce tak jak kumpel zza kółka
można dokupić:
małego Canona za +100 punktów ale nie można dawać mu run i inżynierowie albo strzelają z Canona albo z broni osobistych
aha... War Steam Charriot nie rozpada się po trafieniu z S7+
Na razie tyle.
Tylko spokojnie. Przyjmijcie to z lekkim przymróżeniem oka
Przedstawiam efekt moich rozmyśleń i kontemplacji. Oto proponowany przeze mnie armylist dwarfów (powiedzmy, że edycja 7,69 ).
Lords
Lord
zostaje jaki jest
Runelor
oddajemy mu 10LD
Deamon Slayer
kosztuje 100 punktów
ma dostęp do talizmanów ale nie może wydac na nie więcej niż 35 punktów
+15 p tatuaże dające Ws 6+ przeciwko atakom o Sile mniejszej niż 5
Hero
Thane
Zostaje jaki jest
Runesmith
Zostaje jaki jest
Master Engineer
65 punktów
Dragon Slayer
ma dostep do Talizmanów za max 25 punktów
+10p tatuaże dające Ws 6+ przeciwko atakom o Sile mniejszej niż 5
Przysięgi
Przed bitwą każdy bohater może złożyć jedną Przysięgę. Przykładowo:
- Zemsta - przerzuty na trafienie i zranienie jednego wybranego przed bitwą bohatera przeciwnika
- Obrońca - bohater przysięga bronić innego bohatera lub oddziału. Jeżeli broniony przeżyje bitwę Dwarfy dostają +100 VP
- Nie okażę lęku - bohater dostaje odporność na Strach i Terror
Każda przysięga kosztuje oczywiście określoną ilość punktów.
Core
Warriors (hand weapon, light armour) - 7p/model
+1 heavy arm
+1 shield
+2 GW
+3 Update na longbeardów (longbeardzi tacy jak teraz)
Quarrellers (hand weapon, light armour, crossbow) - 10p/model
+1 heavy arm
+1 shield
+2 GW
Veteran za +12 ma BS4 zamiast A2
Thunderers (h.w., l.arm., handgun) - 13/model
+1 h. arm
+1 shield
Veteran jak wyżej
0-1 Rangers (h.w., great weapon, l. arm) - 10/model
+1 h. arm
+1 shield
+1 throwin axe
+3 update na longbeardów
zasady: scout, mountain ranger (brak kar za trudny teren, b. trudny liczy się jak trudny)
0-2 Miners (h.w., g.w., l. arm) - 10/model
+1 h. arm
+35 za ładunki wybuchowe (broń miotana, k6+1 S5 hits -3 As, wielokrotnego użytku)
prospector jak teraz ze steam drillem
Special
0-1 Hammerers
zostają jacy są
Ironbreakers (h.w., shield, gromril armour+rune of stone) - 14/model
zasady: nie tracą bonusu za shield+h.w przy atakach od boku/tyłu
0-1 Slayers
tacy jak teraz
0-1 Wild Slayers 14/model
unit size 5-10, nie mogą brać sztandaru
zasady, slayer, slayers axe, skirmish
0-1Weapon Team
4 WS, 4 T, 2 W, 2 A, heavy armour
weapon team to dwóch krzatów niosących cięższy sprzęt. Można złożyc jednostke 1-3 weapon teamów. Oddział musi się składać z tego samego typu WT. Są następujące rodzaje:
- Miotacz Płomieni - od wylotu lufy znacznik płomienia. S4, -1 As, rzuca się artyleryjką, na misfire nie strzela i trzeba rzucić k6, na 1-2 WT eksploduje
Koszt - 60/model
- CKM - zasięg 18 cali, każdy WT zadaje tyle trafien ile wypadło na artyleryjce. S4 -2 As. Na misfire losujesz (1 - WT eksploduje, 2 - WT wali po swoim oddziale, 3+ zacina się i nie strzela w tej turze)
Koszt - 60/model
- Bazooka - deklarujesz zasięg dla każdego WT (do 18 cali), dorzucasz artyleryjską i kładziesz znacznik (1 WT mały znacznik S5 -3As), przy misfire tabelka: 1-2 WT eksploduje (kładziesz znacznik na miejscu WT), 3-5 nie strzela, 6 pocisk leci tylko na połowę zasięgu.
Koszt - 60/model
Grudge Thrower, Bolt Thrower, Canon
bez zmian
RARE
Organ Gun - 125/model
może brać inżyniera za 18 punktów
Flame Canon - 140/model
może brać inżyniera za 18 punktów
Gyrocopter - 145/model
Steam Gun S4 -1 As
As 3+
za 16 punktów można zmienić pilota na Veterana
Veteran ma 5 WS i daje Ws 6+ (akrobacje lotnicze utrudniające trafienie )
możemy dokupić bomby za 15 punktów za sztuke.
Bombki zrzucamy deklarując ruch nad jednostką i deklarując w którym miejscu zrzucamy bombke. Mombka toczy się w kierunku w którym lecimy o tyle cali ile wyrzucimy na artyleryjce i eksploduje (mały znacznik, S4, -2 As). Przy misfire tabelka: 1 bombka wpada do kokpitu i wybucha, tracimy gyrosa, 2-5 bombka nie wybucha, 6 bombka leży i wybucha dopiero w następnej rundzie (przeciwnik musi uciec... dobre na strzelców z Move or Fire i machiny )
War Steam Charriot - 130
M6 T6 W3 As1+
impacty z S6
załoga to 3 inżynierów. Jeden kieruje (daje 1A S3 WS4), dwóch jest wolnych więc mogą w strzelac z pistoli (+6) lub handgunów (+6), w walce tak jak kumpel zza kółka
można dokupić:
małego Canona za +100 punktów ale nie można dawać mu run i inżynierowie albo strzelają z Canona albo z broni osobistych
aha... War Steam Charriot nie rozpada się po trafieniu z S7+
Na razie tyle.
Tylko spokojnie. Przyjmijcie to z lekkim przymróżeniem oka
Ostatnio zmieniony 16 maja 2008, o 00:44 przez Rakso_The_Slayer, łącznie zmieniany 2 razy.
Świetne Bardzo chętnie bym zobaczył coś takiego na nową edycję - szczególnie Weapon Teamy (do których kiedyś były fajne figurki) i czołg-rydwan - krasie mają wielkie maszyny w kopalniach, helikopter, to i taki pojazd by dały radę zbudować Tylko nie wiem czy by mu nie dać np. D6+2 impactów, bo takie bydle trochę jednak waży i jak wjedzie w oddział...
Zmienił bym jeszcze kilka rzeczy:
-slayerzy też mogą brać tatuaże -zasady jak u dużych slayerów (1pkt za figurkę)
-flame 130/135 pkt
-gyrocopter 135 pkt
-jak pisze Lunn - impacty min D6+1 na chariota
-Ironi punkt tańsi ?
Ale ogólna wizja świetna. Gratulować
Też ostatnio myslałem o przywróceniu bomb gyrosowi i tatuażach dla slayerów. Tego mi najbardziej brakuje w krasnoludach
-slayerzy też mogą brać tatuaże -zasady jak u dużych slayerów (1pkt za figurkę)
-flame 130/135 pkt
-gyrocopter 135 pkt
-jak pisze Lunn - impacty min D6+1 na chariota
-Ironi punkt tańsi ?
Ale ogólna wizja świetna. Gratulować
Też ostatnio myslałem o przywróceniu bomb gyrosowi i tatuażach dla slayerów. Tego mi najbardziej brakuje w krasnoludach
Przysięgi mega...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
hmm, ja bym jednak wywalil opcje heavy armor dla strzelaczy kazdego rodzaju, te teamsy, powinny byc jak te skavenskie pod wzgledem statystyk, 6+ asv z bomby i jednak l.armor wydaje mi sie byłby tu bardziej odpowiedni i maja 1 Wounda, ten chariot to miałby te impacty jak zwykły rydwan czy jak czołg??
Lepiej, aby lorrd i hero slayer mogli wykupywać zdolności jak w slayer armii. Do tego zapomniałeś o Doomsekerach. Jeden oddział 1-3 w corach na każdy oddział slayerów.
Co do War Steam Charriot, to lepiej dać olbrzymią maszynę górniczą ze świdrem (lepiej pasuje do tej armii), która mogła by wyjść jak górnicy. Załogę zostawić tak jak są, ale bez działa. Za to więcej impaktów - 2d6 i z większą siłą - 7, bo to przecież ogromny świder ma z przodu do przedzierania sie przez skały. Ruch 6 cali, ale ignoruje trudny teren (bo ma gąsienice z gromilu). Przez płoty i murki przejeżdża, jakby ich nie było (przebija się).
Co do kosztu, to 300 punktów i 2 rare.
Co do War Steam Charriot, to lepiej dać olbrzymią maszynę górniczą ze świdrem (lepiej pasuje do tej armii), która mogła by wyjść jak górnicy. Załogę zostawić tak jak są, ale bez działa. Za to więcej impaktów - 2d6 i z większą siłą - 7, bo to przecież ogromny świder ma z przodu do przedzierania sie przez skały. Ruch 6 cali, ale ignoruje trudny teren (bo ma gąsienice z gromilu). Przez płoty i murki przejeżdża, jakby ich nie było (przebija się).
Co do kosztu, to 300 punktów i 2 rare.
No poprostu świetne. Jestem pod wrażeniem. Brawo Rakso! Podoba mi sie pomysł ze świdrem. IMO bardzo fajna opcja. Boję się tylko żeby się z tego drugi czołg nie zrobił. Co fo weapon teamów to zamiast bazooki zrobił bym raczej granatnik działający na zasadzie klopy tylko walący z siłą 3. Bazooka jest za nowoczesna. No i nie zmieniał bym na W1 jak to ktoś wcześniej opisał. W końcu kolesi jest 2 kolesi. Ew. jeśli zginie jeden strzelamy co 2 turę. Jeśli miał by zostać chariot to może też by mu dać jakieś świderki na przedzie? Np. 2A S4 -2Asv trafia zawsze na 4+ kosztuje 15/20pts. Bo 3 ataki z siłą 3 to jednak trochę plewnie jak nam nie pójdzie rzut na impacty to jesteśmy udupieni.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Bardzo ciekawy army list
Tylko trzeba się zastanowić nad balansem również w stosunku do innych armii.
Przysięgi to widzę coś w rodzaju cnót bretońskich, które pewnie nie liczą się do kosztu punktowego run. Krasie same w sobie mają zwiększoną ilość run jakie mogą brać. Trochę je to przykoksi. Oczywiście z punktu widzenia vampirów które mają jeszcze więcej możliwości niż krasie i włączony do tego level oraz recast to wydaje się przy nich nadal niewiele. Za to krasie w stosunku do orków, imperium czy innych armii o bardziej zrównowazonych bohaterach mocno charakterowie krasi zyskaja.
Dlatego przysięgi nawet mogą zostać ale powinny dawać zupełnie inne rzeczy niż przerzuty zranień/hitów, odporności etc. To dają runy. Zdolność obrońca pasuje w charakterze przysiąg. Tylko tego typu zdolności powinny być.
Weapons teamy są zdecydowanie za mocne 3 miotacze, granatniki, ckm...to zdecydowanie za dużo. Lepsze od skaveńskich a można w większej ilości. Te bronie musiałby mieć znacznie mniejsze parametry. CKM musiałby trafiać przy liczonych modyfikatorach za zasięg, skirmiszh, daleki etc. Bazoorka mały tamplete z maks sila 3, -1sv (albo tylko sila 3). Bo jak narazie np. granatnik robi za 3 katapulty (tyle ze miekkie w wystrzelaniu, hth) ale wciąż niesamowicie mocne.
Dobra muszę uciekać reszte napisze pozniej
Tylko trzeba się zastanowić nad balansem również w stosunku do innych armii.
Przysięgi to widzę coś w rodzaju cnót bretońskich, które pewnie nie liczą się do kosztu punktowego run. Krasie same w sobie mają zwiększoną ilość run jakie mogą brać. Trochę je to przykoksi. Oczywiście z punktu widzenia vampirów które mają jeszcze więcej możliwości niż krasie i włączony do tego level oraz recast to wydaje się przy nich nadal niewiele. Za to krasie w stosunku do orków, imperium czy innych armii o bardziej zrównowazonych bohaterach mocno charakterowie krasi zyskaja.
Dlatego przysięgi nawet mogą zostać ale powinny dawać zupełnie inne rzeczy niż przerzuty zranień/hitów, odporności etc. To dają runy. Zdolność obrońca pasuje w charakterze przysiąg. Tylko tego typu zdolności powinny być.
Weapons teamy są zdecydowanie za mocne 3 miotacze, granatniki, ckm...to zdecydowanie za dużo. Lepsze od skaveńskich a można w większej ilości. Te bronie musiałby mieć znacznie mniejsze parametry. CKM musiałby trafiać przy liczonych modyfikatorach za zasięg, skirmiszh, daleki etc. Bazoorka mały tamplete z maks sila 3, -1sv (albo tylko sila 3). Bo jak narazie np. granatnik robi za 3 katapulty (tyle ze miekkie w wystrzelaniu, hth) ale wciąż niesamowicie mocne.
Dobra muszę uciekać reszte napisze pozniej
No to moze moja propozycja zmian ;]
0-1Weapon Team
4 WS, 4 T, 1 W(niby 2 moglyby zostac, ale popatrzcie na WT u skavenow), 1 A(ktos jednak musi trzymac to ustrojstwo jak drugi atakuje), LIGHT armour(heavy to za duzo, tak samo u kusznikow i thundow...)
weapon team to dwóch krzatów niosących cięższy sprzęt. Można złożyc jednostke 1-3 weapon teamów. Oddział NIE musi się składać z tego samego typu WT. Są następujące rodzaje:
- Miotacz Płomieni - od wylotu lufy znacznik płomienia. S3, -1 As, rzuca się artyleryjką(nie wiem czy to wogole potrzebne ;P), na misfire nie strzela i trzeba rzucić k6, na 1-2 WT eksploduje
Koszt - 60/model
- CKM - zasięg 18 cali, każdy WT zadaje tyle trafien ile wypadło na artyleryjce. S4 -2 As z koniecznoscia rzutu na trafienie lub S3 -1 As bez koniecznosci(nie wiem ktora opcja lepsza... ale IMO tak jak rakso wymyslil byloby za mocne... 3x organki ;P). Na misfire losujesz (1 - WT eksploduje, 2 - WT wali po swoim oddziale, 3+ zacina się i nie strzela w tej turze)
Koszt - 60/model
- Granatnik - deklarujesz zasięg dla każdego WT (do 18 cali), rzucasz artyleryjską i scatterem, kładziesz znacznik (1 WT mały znacznik S3 -1 Asv, w centrum tez S3, ewentualnie mozna dac S4 -2 Asv, albo bez Asv), przy misfire tabelka: 1-2 WT eksploduje (kładziesz znacznik na miejscu WT), 3-5 nie strzela, 6 pocisk leci tylko na połowę zasięgu.
Koszt - 60/model
War Steam Charriot - 150
M6 T6 W3(moznaby dac mu wiecej np 4 lub 5... tylko zeby nie zrobic z tego steam tanka...) As2+/3+(nie robmy z tego steam tanka )
d6+1(a moze cos takigo ze podwojone impacty jesli sie rozpedzi ;] tj 6" lub wiecej) impactow z S6
załoga to 3 inżynierów. Jeden kieruje (daje 1A S3(moze byc nawet S4) WS4), dwóch jest wolnych więc mogą w strzelac z pistoli (+6) lub handgunów (+6), w walce tak jak kumpel zza kółka
można dokupić:
małego Canona(moze taki jak w steam tanku? to chyba 18" i S8 bylo) za +80 punktów ale nie można dawać mu run i inżynierowie albo strzelają z Canona albo z broni osobistych
aha... War Steam Charriot nie rozpada się po trafieniu z S7+
hmmm... large target?
jeszcze moznaby jakas tabelke missfire'a dla tego dzialka zrobic np:
1-2 - zadaje d3W bez As ani Ws naszemu czolgowi ;P
3-4 - nie strzela w tej i nastepnej turze(ale inzynierowie musza poswiecic nastepna ture na usuniecie usterki(nie moga strzelac z pistoletow/handgunow)
5-6 - nie strzela tylko w tej turze
*-moje przemyslenia i propozycje zmian ;]
hmm hmm.. wg mnie przysiegi sa troche naciagane, chociaz ta obroncy jest calkiem fajna... mozna by wymyslic pare tego typu...
Ld9 u Runelorda chyba bedzie lepszy ;] jednak czasem wole zeby generalem byl thane niz lord na kowadle ktore czasem wybucha...
żyro powinno zostac takie jakie jest z wyjatkiem bombek ale do dokupienia np za 10-20pkt... Organki i tak sa juz mocne... po co im inzyniera dodawac? jest tylko 16,7% szans na wybuch, ja bym je zostawil takie jakie sa, za to Flame Cannona mozna jakos podpakowac, bo niestety slabo sie sprawdza w obecnej wersji...jak juz pisalem kusznicy i thundzi nie powinni miec heavy armorow, i powinni kosztowac tyle co w AB(kusznicy 11pktow za model, thundzi 14...), veteran za 10pktow, a nie 12... ale +1BS zamiast +1A u veterana duzo fajniejsze ;]
Proponowalbym jeszcze kusze za +3 punkty/model dla rangersow
PS: ciagle od kumpli slysze ze krasnale sa i tak przegiete przez to swoje kowadelko... ze inne armie powinny miec wszystko od nich mocniejsze... bo krasnale maja KOWADLO! to moze lepiej nic nie zmieniac w armyliscie, bo przeciez kowadlo jest TAAAAKIE przegiete, i inne armie nie maja nic takiego ;P
0-1Weapon Team
4 WS, 4 T, 1 W(niby 2 moglyby zostac, ale popatrzcie na WT u skavenow), 1 A(ktos jednak musi trzymac to ustrojstwo jak drugi atakuje), LIGHT armour(heavy to za duzo, tak samo u kusznikow i thundow...)
weapon team to dwóch krzatów niosących cięższy sprzęt. Można złożyc jednostke 1-3 weapon teamów. Oddział NIE musi się składać z tego samego typu WT. Są następujące rodzaje:
- Miotacz Płomieni - od wylotu lufy znacznik płomienia. S3, -1 As, rzuca się artyleryjką(nie wiem czy to wogole potrzebne ;P), na misfire nie strzela i trzeba rzucić k6, na 1-2 WT eksploduje
Koszt - 60/model
- CKM - zasięg 18 cali, każdy WT zadaje tyle trafien ile wypadło na artyleryjce. S4 -2 As z koniecznoscia rzutu na trafienie lub S3 -1 As bez koniecznosci(nie wiem ktora opcja lepsza... ale IMO tak jak rakso wymyslil byloby za mocne... 3x organki ;P). Na misfire losujesz (1 - WT eksploduje, 2 - WT wali po swoim oddziale, 3+ zacina się i nie strzela w tej turze)
Koszt - 60/model
- Granatnik - deklarujesz zasięg dla każdego WT (do 18 cali), rzucasz artyleryjską i scatterem, kładziesz znacznik (1 WT mały znacznik S3 -1 Asv, w centrum tez S3, ewentualnie mozna dac S4 -2 Asv, albo bez Asv), przy misfire tabelka: 1-2 WT eksploduje (kładziesz znacznik na miejscu WT), 3-5 nie strzela, 6 pocisk leci tylko na połowę zasięgu.
Koszt - 60/model
War Steam Charriot - 150
M6 T6 W3(moznaby dac mu wiecej np 4 lub 5... tylko zeby nie zrobic z tego steam tanka...) As2+/3+(nie robmy z tego steam tanka )
d6+1(a moze cos takigo ze podwojone impacty jesli sie rozpedzi ;] tj 6" lub wiecej) impactow z S6
załoga to 3 inżynierów. Jeden kieruje (daje 1A S3(moze byc nawet S4) WS4), dwóch jest wolnych więc mogą w strzelac z pistoli (+6) lub handgunów (+6), w walce tak jak kumpel zza kółka
można dokupić:
małego Canona(moze taki jak w steam tanku? to chyba 18" i S8 bylo) za +80 punktów ale nie można dawać mu run i inżynierowie albo strzelają z Canona albo z broni osobistych
aha... War Steam Charriot nie rozpada się po trafieniu z S7+
hmmm... large target?
jeszcze moznaby jakas tabelke missfire'a dla tego dzialka zrobic np:
1-2 - zadaje d3W bez As ani Ws naszemu czolgowi ;P
3-4 - nie strzela w tej i nastepnej turze(ale inzynierowie musza poswiecic nastepna ture na usuniecie usterki(nie moga strzelac z pistoletow/handgunow)
5-6 - nie strzela tylko w tej turze
*-moje przemyslenia i propozycje zmian ;]
hmm hmm.. wg mnie przysiegi sa troche naciagane, chociaz ta obroncy jest calkiem fajna... mozna by wymyslic pare tego typu...
Ld9 u Runelorda chyba bedzie lepszy ;] jednak czasem wole zeby generalem byl thane niz lord na kowadle ktore czasem wybucha...
żyro powinno zostac takie jakie jest z wyjatkiem bombek ale do dokupienia np za 10-20pkt... Organki i tak sa juz mocne... po co im inzyniera dodawac? jest tylko 16,7% szans na wybuch, ja bym je zostawil takie jakie sa, za to Flame Cannona mozna jakos podpakowac, bo niestety slabo sie sprawdza w obecnej wersji...jak juz pisalem kusznicy i thundzi nie powinni miec heavy armorow, i powinni kosztowac tyle co w AB(kusznicy 11pktow za model, thundzi 14...), veteran za 10pktow, a nie 12... ale +1BS zamiast +1A u veterana duzo fajniejsze ;]
Proponowalbym jeszcze kusze za +3 punkty/model dla rangersow
PS: ciagle od kumpli slysze ze krasnale sa i tak przegiete przez to swoje kowadelko... ze inne armie powinny miec wszystko od nich mocniejsze... bo krasnale maja KOWADLO! to moze lepiej nic nie zmieniac w armyliscie, bo przeciez kowadlo jest TAAAAKIE przegiete, i inne armie nie maja nic takiego ;P
Zgadzam się, że przysięgi raczej nie powinny żadnych modyfikatorów do statystyk, czy samych rzutów (przerzuty itp.). Proponowałbym zmienić zasady zemsty:
Zemsta - bohater* otrzymuje hate do wybranego wrogiego bohatera lub oddziału.
* można dać, że nie tylko sam bohater, ale też oddział w jakim sie znajduje.
Zemsta - bohater* otrzymuje hate do wybranego wrogiego bohatera lub oddziału.
* można dać, że nie tylko sam bohater, ale też oddział w jakim sie znajduje.
A co myślicie o czymś takim, że jeśli w armii jest Lord na tarczy i hamki i Lord zginie to hamki tracą stubborn ale za to są mają hate do wszystkich. No i Lorda trzeba wystawiać w Hamkach. W końcu to jego gwardia przyboczna.
I jeszcze jedno. jesli w armii mamy Lorda to muszą tez być Hamki. Wiem, że zawsze tak jest ale to jeszcze bardziej podkreślało, że hamki są po to żeby bronić króla.
I jeszcze jedno. jesli w armii mamy Lorda to muszą tez być Hamki. Wiem, że zawsze tak jest ale to jeszcze bardziej podkreślało, że hamki są po to żeby bronić króla.
Też tak twierdze jak wallace, jakaś kawaleria na niedźwiadkach z ruchem 12-14 ale za to pierwszy szereg wali jak rydwan przy zderzeniu trochę drożsi z save 3+/2+ (ciężka kawaleria) może ws 3 S 4 z dwórakami, niedźwiadki też jakoś by biły, takiego jednego jeźdźca za 23-24 punkty i dać im możliwość sztandaru runicznego, albo bez runicznego dac go do core jako 0-1 jednostkę jak skautów (denerwuje mnie fakt że jeśli chce mieć longbeardsów potrzebuje zwykłych wariorsów których przeważnie daje w 10 gdzieś z boku by sie marnowali, a tak to by byłi jeźdźcy)
14-16, moze nawet 18 ;], wiesz jak szybko biega niedzwiedz? ;>Kierin pisze:jakaś kawaleria na niedźwiadkach z ruchem 12-14
moglby byc 1 impact hit z S4(+1 za kazdego niedzwiadka z tylu-przy calym pelnym drugim szeregu 5 impactow z S5) za pierwszy szereg jesli szarzujac przejada minimum tyle cali ile maja M(musialyby sie rozpedzic)Kierin pisze: ale za to pierwszy szereg wali jak rydwan przy zderzeniu
3+, niedzwiadek z bardingiem wygladalby malo klimatycznieKierin pisze:z save 3+/2+
WS4/5... to sa krasnale do cholery! S4 + dwuraki(S5) i save na 4+/S4 i save 3+/ew spearyKierin pisze:może ws 3 S 4 z dwórakami
co tak tanio? tyle by mogli kosztowac jakby jeszdzili na zwyklych konikach... jak dla mnie to 30... moze 32 za model..Kierin pisze:takiego jednego jeźdźca za 23-24 punkty
sztandar runiczny napewno, w core napewno NIE, jak juz to rare i 0-1...Kierin pisze:dać im możliwość sztandaru runicznego, albo bez runicznego dac go do core jako 0-1 jednostkę jak skautów
poza tym staty niedzwiadka mogly by wygladac tak:
M7/8 WS4 S4/5 I4 A2
To tyle moich przemyslen na temat jazdy na niedzwiedziach... ew. moznaby zrobic na dzikach zamiast na niedzwiedziach